home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 1134 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1977856 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3600: 26 Feb 2008, 14:57 »

Synes nu også mest dine indlæg er sjove Opstemt

"46' 1-2 Junior! Det gik stærkt... Kvist gik fint igennem i højre side af feltet og lagde den godt på tværs ind i det lille felt, hvor Junior var på plads og indersidede bolden i nettet fra nært hold."

Ja måske lidt Wink Men med en masse hårde/krigeriske argumenter, og med et par ilde hørte sandheder Grin

Øv Skuffet Nå så må fcn bare vinde 3-1 jo Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #3601: 26 Feb 2008, 15:33 »

2-2 Junior!

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3602: 26 Feb 2008, 15:34 »

84' 2-2 Junior! En lidt tilfældig bold i feltet, som han får prikket i kassen i nærkamp med et par forsvarere.

Don AA
Manager

« Svar #3603: 26 Feb 2008, 15:37 »

Slut 2-2 ganske fint vi er begyndt at lave flere end 1 mål pr. kamp bare vi kan gøre det når det gælder også  Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #3604: 26 Feb 2008, 15:38 »

James dog, sikke en comment Wink
Vi stiller med et helt nyt forsvar, bortset fra Zanka, så kan nu godt forstå det. Man skal jo heller ikke ligge så meget i træningskampene Smiley

Og derfor går Ailton heller ikke et godt forår i møde.

Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3605: 26 Feb 2008, 15:38 »

Wink

Nej jeg tvivler skam også stadig, men man kan jo håbe Opstemt
Han har været lidt hypet på de senste, jeg ser gerne at han præsterer i 5 suppe kampe i træk, inden jeg bedømmer ham Smiley

Don AA
Manager

« Svar #3606: 26 Feb 2008, 15:49 »

Wink
Enig i at man ikke skal ligge for meget i træningskampene dog har man kunne læse fra folk som har været ude at se træningskampene samt Ståles udtalelser til pressen at han er begyndt at traffe de rigtig løsninger med hvornår der skal dribles og hvornår der skal spilles samt at han løbe meget uden bold.
Men lad os nu ser hvad der sker og som GHERTESTEAS siger så skal præsterer over nogle kampen når det gælder   

absalonsen
Gæst

« Svar #3607: 26 Feb 2008, 15:54 »

Enig i at man ikke skal ligge for meget i træningskampene dog har man kunne læse fra folk som har været ude at se træningskampene samt Ståles udtalelser til pressen at han er begyndt at traffe de rigtig løsninger med hvornår der skal dribles og hvornår der skal spilles samt at han løbe meget uden bold.
Men lad os nu ser hvad der sker og som GHERTESTEAS siger så skal præsterer over nogle kampen når det gælder   

Man sagde jo også i sommers, at NU ville han slå igennem. Han var kommet sig over sin skade (som var undskyldningen for det knap så heldige forår), men det ville være syndt at sige, han slog i igennem.

Pas nu på med, at glæde jer for tidligt.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3608: 26 Feb 2008, 16:00 »

Man sagde jo også i sommers, at NU ville han slå igennem. Han var kommet sig over sin skade (som var undskyldningen for det knap så heldige forår), men det ville være syndt at sige, han slog i igennem.

Jeg ved ikke med AA, men jeg er bestemt heller ikke overbevist. Han har dog vist noget, der kunne være et signal om, at han måske kan blive et godt aktiv for FCK. Men der er lang vej for mr.22 Mio. Smiley

Don AA
Manager

« Svar #3609: 26 Feb 2008, 16:14 »

Jeg er da heller ikke tilfreds med det Ailton har vist indtil videre men der har dog være få øjeblikke hvor han har vist gode ting men igen der skal præsterer over en række kampe før man kan sige har er ved at slå igennem i FCK og ikke bare falde på halen over ham hvis han evt. laver hattrick mod Næstved i pokalturneringen den 8/3 som i øvrigt bliver sendt direkte på 3+  Thumbs Up
Man kan så diskutere prisen 22 mio. er mange penge og det har han indtil videre ikke været værd men tror nu ikke at de 22 mio. gør ondt på FCKs pengepung.  Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #3610: 26 Feb 2008, 16:19 »

Jeg er da heller ikke tilfreds med det Ailton har vist indtil videre men der har dog være få øjeblikke hvor han har vist gode ting men igen der skal præsterer over en række kampe før man kan sige har er ved at slå igennem i FCK og ikke bare falde på halen over ham hvis han evt. laver hattrick mod Næstved i pokalturneringen den 8/3 som i øvrigt bliver sendt direkte på 3+  Thumbs Up
Man kan så diskutere prisen 22 mio. er mange penge og det har han indtil videre ikke været værd men tror nu ikke at de 22 mio. gør ondt på FCKs pengepung.  Smiley

22 mio. gør jo ikke, at fck går konkurs, men der er for mig ingen tvivl om, at den gør ondt hos Hr. Østergaard. 22 mio er stadig en pæn sjat i dansk fodbold.

verdenskrig
Manager

« Svar #3611: 26 Feb 2008, 16:33 »

Personligt syntes jeg faktisk han gjorde det bedre i foråret en efteråret.. I foråret fik han scoret nogle kasser og viste ind imellem godt spil.. I efteråret var han da helt væk Grin

Spændende at se hvordan han gør det i foråret...  Hans kurve peger op, men som i siger, er træningskampe måske ikke det bedste vurderingsgrundlag Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #3612: 27 Feb 2008, 20:21 »

En forklaring på Atiba dårlige efterår http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=147741 men hva fanden det var jo næsten hele holdet som haltet i efteråret. Atiba skulle dog havde vist gode ting i træningskampene efter hvad jeg har hørt så vi kan jo håbe på at se Atiba på et højt niveau som vi har set ham tidligere.

Derudover tillykke til Ståle med de 40  Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #3613: 29 Feb 2008, 15:22 »

I morgen kl. 13.00 spiller vi vores sidste træningskamp i denne omgang mod norske Stabæk kampen bliver spillet på Nummer 10.
Truppen til kampen

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
7. Ailton Almeida
8. Michael Silberbauer
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Marcus Allbäck
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
17. Oscar Wendt
18. José Junior
23. William Kvist
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
41. Nathan Coe

Dejligt at se at Jesper Christiansen er klar igen.

Startopstillingen er således ud:

Christiansen
Pospech - Zanka - Laursen - Jensen
Silberbauer – Hutchinson – Kvist - Grønkjær
            Allbäck - Ailton

Efter pausen hvis der ikke sker noget uforudsigeligt ser opstillingen således ud:

Christiansen
Pospech – Antonsson - Laursen - Wendt
Sionko – Nørregaard – Würtz - Grønkjær
            Junior - Ailton

Morten Nordstrand får de sidste 25 minutter

andersfa123
Gæst

« Svar #3614: 29 Feb 2008, 20:06 »

Nogle der skal ind at se kampen imorn ? Rullende Øjne

Sider: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010