home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:57 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1979352 gange)
N17
Manager

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3030: 20 Dec 2007, 22:50 »

Er helt enig her. Det er så sjovt at høre på John Spurs, efter den her kamp.

Skal da glæde mig over noget, når vi nu selv er så elendige. Og havde det været den anden vej, så havde det været ligesådan. Er det ikke korrekt??

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #3031: 20 Dec 2007, 22:51 »

Skal da glæde mig over noget, når vi nu selv er så elendige. Og havde det været den anden vej, så havde det været ligesådan. Er det ikke korrekt??

Du har ret.. Vi hører uge efter uge at ingen er i nærheden af fck..

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #3032: 20 Dec 2007, 22:52 »

Jeg er FCK'er, eller nærmere tidligere FCK'er.

Min opbakning til byens hold er hermed sat på standby, indtil Ståle, Niclas Jensen og Ailton er ude af klubben. Det her efterår har ganske enkelt været for latterligt. Man gider jo næsten ikke kigge i avisen mere, hvad resultatet blev i weekenden. 1-0, 0-0, 1-0, 0-0, 0-0, 0-0, 1-0, 1-0, 0-0, 1-0, 1-0, 0-0, 0-0, 1-0, 1-0, 0-0, 1-0, 1-0, 0-0. Og ja, jeg skrev avisen, for jeg gider da SLET ikke at se kampen live.

Veni, vidi, vici

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3033: 20 Dec 2007, 22:53 »

så havde du som er crew medlem fået os banned.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3034: 20 Dec 2007, 22:53 »

Ikke lige så meget tror jeg, men lad os bare sige den and er barberet nu Opstemt

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #3035: 20 Dec 2007, 22:53 »

Jeg er FCK'er, eller nærmere tidligere FCK'er.

Min opbakning til byens hold er hermed sat på standby, indtil Ståle, Niclas Jensen og Ailton er ude af klubben. Det her efterår har ganske enkelt været for latterligt. Man gider jo næsten ikke kigge i avisen mere, hvad resultatet blev i weekenden. 1-0, 0-0, 1-0, 0-0, 0-0, 0-0, 1-0, 1-0, 0-0, 1-0, 1-0, 0-0, 0-0, 1-0, 1-0, 0-0, 1-0, 1-0, 0-0. Og ja, jeg skrev avisen, for jeg gider da SLET ikke at se kampen live.

Enig, de har ikke virket nær så stærke som sidste år... Men okay, defensivt fodbold tegner til at blive det mest succesrige... Hvilket er synd !

N17
Manager

« Svar #3036: 20 Dec 2007, 22:53 »

haha thomasmoll.. Nej nu ikke for lidt kærligt drilleri Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

LosCules
Gæst

« Svar #3037: 20 Dec 2007, 22:53 »

Er det her, det rigtige sted at snakke om dette? Og desuden er det ikke ligefrem en thumbs up indsats du giver som admin.

N17
Manager

« Svar #3038: 20 Dec 2007, 22:55 »

Er det her, det rigtige sted at snakke om dette? Og desuden er det ikke ligefrem en thumbs up indsats du giver som admin.

Hvis man ikke kan drille lidt - hvilket der også ville være gjort den anden vej - ja så kan de da bare tage min crew titel. Altså det rører mig sku ikke!

Men tror nu ikke der er nogen der ser det som andet en drillerier. Heller ikke jer, når I kommer jer lidt over dette nederlag Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #3039: 20 Dec 2007, 22:55 »

Enig, de har ikke virket nær så stærke som sidste år... Men okay, defensivt fodbold tegner til at blive det mest succesrige... Hvilket er synd !
Defensivt er vel egentlig ok, alle hold vil gerne holde nullet. Men at man samtidig slet ikke kan noget fremad banen er jo pinligt.

Veni, vidi, vici

N17
Manager

« Svar #3040: 20 Dec 2007, 22:56 »

Ikke lige så meget tror jeg, men lad os bare sige den and er barberet nu Opstemt

Jep jep lad os det.. Men tror nu nok det ville være lige så meget.. hehe

Glædelig jul, og  Thumbs Up for det FCK trods alt har lavet i Europa før, men det var bare ikke godt nok i år

TOTTENHAM HOTSPUR FC

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #3041: 20 Dec 2007, 22:56 »

haha thomasmoll.. Nej nu ikke for lidt kærligt drilleri Opstemt

Og hvis jeg ikke tager helt fejl gav du mig en advarsel da jeg var inde i brøndby tråden ?

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #3042: 20 Dec 2007, 23:00 »

Defensivt er vel egentlig ok, alle hold vil gerne holde nullet. Men at man samtidig slet ikke kan noget fremad banen er jo pinligt.

Jah, men det er ikke noget for publikum... Alle vil jo helst se offensivt prangende spil, som vi kan fra f.eks. barcelona (ikke for at fremhæve nogle)... Fck spillede da mere offensivt sidste år.. Men hvorfor indser man ikke bare at man har fejlet ? Sælger Ailton, og henter en stærkere en ? For mig virker det som om han bliver brugt, kun fordi man VIL ha ham til at score så man kan sige, "han var okay", og SÅ sælge ham ? Fedt nok at holde nullet... OB spiller også snart kun på det, og derfor har de også så mange uafgjorte kampe.. Hallo, hvis modstanderen scorer 3, så scorer man bare selv 4 ! Det er den fedeste filosofi i mine øjne, og også det mest publikumsvenlige...

Rossonero
Gæst

« Svar #3043: 20 Dec 2007, 23:02 »

One fucking defeat! Slap nu af drenge...
Vi var det dårligere hold, men vi er stadig Danmarks største!
Man kunne da heller ikke forvente mere? Jeg havde ihvertfald forventet et nederlag til skotterne, dog ikke så markant. Men skid hul i det.

Metsu1
Manager

« Svar #3044: 20 Dec 2007, 23:07 »

One fucking defeat! Slap nu af drenge...
Vi var det dårligere hold, men vi er stadig Danmarks største!
Man kunne da heller ikke forvente mere? Jeg havde ihvertfald forventet et nederlag til skotterne, dog ikke så markant. Men skid hul i det.

Jeg er hverken FCK'er eller anti FCK'er, men jeg havde virkelig regnet med, at de kunne tage til Skotland mod Aberdeen og ta' det ene point.

Det er Aberdeen, come on, dem skal de da slå/matche, men går man på banen med den indstilling, at vi bare lige fedte en 0-0'er hjem, så skal det gå galt.

Sider: 1 ... 201 202 [203] 204 205 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010