|
thomasmoll
|
|
FCK er trist for tiden. Vi kan ikke spiller bold, og ikke score. Fyr Ståle, og find en træner der vil spille underholdene. Skandale efterår.
i agree
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ståle har da vidst også tidligere udtalt at hans forbillede er Egil "Drillo" Olsen. Og det mener jeg sku. Det er ikke noget jeg siger bare for at være sjov. Er det ikke korrekt?
Det ser jo sådan ud. Fyr manden, han er ikke god nok. Det er rædselsfuldt at se på!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Ståle har da vidst også tidligere udtalt at hans forbillede er Egil "Drillo" Olsen. Og det mener jeg sku. Det er ikke noget jeg siger bare for at være sjov. Er det ikke korrekt?
Jeg ved ikke om han har udtalt det, men sådan som han spiller skulle man tro det. Tror at en ny træner ville være godt for FCK, og som andre skriver skal det være en der vil spille fodbold - en som Erik Rasmussen eksempelvis. FCK har virkelig spillermaterialet til det, men de scorer jo ikke. Spillere som Nordstrand og Wurtz har jo nærmest spillet sig længere væk fra landsholdet. Trist for dansk fodbold med Ståle  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Så er det hermed blevet decideret flovt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
thomasmoll
|
|
NU SKAL DE TAGE SIG SAMMEN. VÆRERE OG VÆRERE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Lukket og slukket nu i hvert fald. De står fandeme af bæ i forsvaret. Da capo FCK !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Så er det hermed blevet decideret flovt.
Agree !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ElGuapo
|
|
Jeg ved ikke om han har udtalt det, men sådan som han spiller skulle man tro det. Tror at en ny træner ville være godt for FCK, og som andre skriver skal det være en der vil spille fodbold - en som Erik Rasmussen eksempelvis. FCK har virkelig spillermaterialet til det, men de scorer jo ikke. Spillere som Nordstrand og Wurtz har jo nærmest spillet sig længere væk fra landsholdet. Trist for dansk fodbold med Ståle  . Jamen.. Ståle skal da være dansk landstræner... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Jamen.. Ståle skal da være dansk landstræner...  Slet ingen dårlig ide ? Jeg forestiller mig Niclas Jensen losse boldene og til Bendtners hoved, mens Jon Dahl løber forgæves rundt, uden at komme til noget. Jesper Christiansen på mål - han gør det fint men koster 1-2 mål hver kamp, ligesom han plejer. Kvist er Danmarks største spiller og gør det som sædvanelig fremragende på højre back. Glæder mig sgu helt nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Ville lige kigge ind her, og sige at det sku er flot.. Sådan er det når man er arrogant... Jeg vidste bar det ville ske, når man agerer som man gør efter sejren i Moskva... Samme skete for FC Fyn... Amatør-agtigt...
|
|
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
|
N17
|
|
nu ikke drille simonob - det må man ikke i denne tråd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
nu ikke drille simonob - det må man ikke i denne tråd  Jeg driller ikke, jeg konstaterer... Det er da for dumt... Helt ærligt... FC Fyn spildte 1 års arbejde på dét, og FCK ryger ud på det.. Sys sku det er flot..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Kan slet ikke vente med at læse kommentarerne på bold.dk i morgen. Der er altid tonsvis efter FCK har spillet en international kamp.
Kommer sikkert undskyldninger "en gros" !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ElGuapo
|
|
Slet ingen dårlig ide ? Jeg forestiller mig Niclas Jensen losse boldene og til Bendtners hoved, mens Jon Dahl løber forgæves rundt, uden at komme til noget. Jesper Christiansen på mål - han gør det fint men koster 1-2 mål hver kamp, ligesom han plejer. Kvist er Danmarks største spiller og gør det som sædvanelig fremragende på højre back. Glæder mig sgu helt nu   ... Gud forbyde det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Kan slet ikke vente med at læse kommentarerne på bold.dk i morgen. Der er altid tonsvis efter FCK har spillet en international kamp.
Kommer sikkert undskyldninger "en gros" !
Sådan er det jo med fck.. Medierne følger dem jo i hoved og røv ! Jeg er sikker på at de tabte på arrogancen !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|