home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 651 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1808478 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1830: 26 Jun 2007, 18:04 »

Nogen der kender noget til denne fyr? Han lyder da lovende Smiley

http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=6907

MeeLo
Gæst

« Svar #1831: 26 Jun 2007, 18:06 »

Ja det ser da fint ud at vi har fået ham, det ændrer dog ikke på at vi stadig skal forstærkes i forsvaret.

Don AA
Manager

« Svar #1832: 26 Jun 2007, 18:09 »

Han lyder da spændene men vi skal nok ikke regner med at ser meget til ham på førsteholdet lige pt. tror jeg mon ikke han kommer til at spille på vores 2. division hold.
Men ellers kender jeg ikke det store til ham

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

LosCules
Gæst

« Svar #1833: 26 Jun 2007, 18:21 »

Fuck hvor nice.. Han skulle være et kæmpe talent Smiley.

Don AA
Manager

« Svar #1834: 26 Jun 2007, 18:49 »

Han har været til prøvetræning i Arsenal 3 gange så mon ikke han kan et eller andet.
Også dejligt at se et talent vælger at blive i Danmark frem for at tage til udlandet

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1835: 26 Jun 2007, 19:00 »

Og dejligt at se FCK køber til fremtiden!
Nice køb, glæder mig til noget fra ham om nogen år! Smiley

Hado
Gæst

« Svar #1836: 27 Jun 2007, 09:55 »

Vi fik ham foran nogle større klubber, så det er fint nok. Meeen han må jo nok tage til takke med noget spilletid på 2. holdet. Men godt at investere i fremtiden, så må vi bare håbe på at han ikke er en fuser Smiley

Emillionaire
Gæst

« Svar #1837: 27 Jun 2007, 11:40 »

han starter i hver fald på førsteholdet det står inde på FCK's hjemmeside Wink

Hado
Gæst

« Svar #1838: 27 Jun 2007, 11:41 »

Ja. Men jeg tror Ståle foretrækker at bruge Anton. Selvom han er med i førsteholdstruppen, kan han jo stadig spille med 2. holdet.

Don AA
Manager

« Svar #1839: 27 Jun 2007, 19:42 »

Her er lidt om nogen af de modstandere vi kan møde i 2.kvalifikationsrun derne til UEFA Champions League
der trækkes lod på fredag http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=6909

LosCules
Gæst

« Svar #1840: 27 Jun 2007, 19:48 »

Elfsborg er jo helt klart worst case scenario, selvom de nok burde være en overkommelig mundfuld Wink. De andre kender jeg ikke så meget til.

Don AA
Manager

« Svar #1841: 27 Jun 2007, 19:58 »

Elfsborg er jo helt klart worst case scenario, selvom de nok burde være en overkommelig mundfuld Wink. De andre kender jeg ikke så meget til.
Ja jeg vil også gerne undgå Elfborg dem havde vi lidt svær med i RL og især på deres hjemmebane hvor vi ikke så ud til at spille for godt på deres kunststofbane. Vil også gerne undgå Beitar Jerusalem de skulle efter de såkaldte "fodboldeksperter" vurdering være det sværeste hold vi kan trække i denne runde

Inex
Reserveholdsspiller

« Svar #1842: 27 Jun 2007, 20:14 »

Jeg er snart træt af FCK fans og deres arrogance. Elfsborg er ikke bare en overkommelig mundfuld, Elfsborg blev svenske mestre og er et meget stærkt hold, sammensat af nogle gode rutineret og yngre spillere. Fordi jeres hold vandt på heldig måde over Ajax og kom i ChL, betyder det ikke at i er uovervindelige i hele norden.

Ved godt i skriver det er worst case scenario og gerne vil undgå dem, men stop nu med den arrogance.

Som Brøndby fan vil det glæde mig at se jer blive slået ud allerede nu, kald det at være egoist og ikke tænke på dansk fodbold, jeg er ligeglad.
« Seneste Redigering: 27 Jun 2007, 20:17 af Inex » Logged

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #1843: 27 Jun 2007, 20:33 »

Jeg er snart træt af FCK fans og deres arrogance. Elfsborg er ikke bare en overkommelig mundfuld, Elfsborg blev svenske mestre og er et meget stærkt hold, sammensat af nogle gode rutineret og yngre spillere. Fordi jeres hold vandt på heldig måde over Ajax og kom i ChL, betyder det ikke at i er uovervindelige i hele norden.

Ved godt i skriver det er worst case scenario og gerne vil undgå dem, men stop nu med den arrogance.

Som Brøndby fan vil det glæde mig at se jer blive slået ud allerede nu, kald det at være egoist og ikke tænke på dansk fodbold, jeg er ligeglad.
Haha, Janteloven længe leve funny

I ain't playin', nigga

LosCules
Gæst

« Svar #1844: 27 Jun 2007, 20:38 »

Vi er jo ikke arrogante. Vi er jo Nordens suverænt bedste hold lige i øjeblikket på papiret, og for mig lyder det som om, at du bare vil ud med din vrede efter Brøndbys mildt sagt miserable sæson. At du så kaster dig over FCK-fansene, det er jo latterligt.

Jeg skriver, at vi nok kan vinde over Elfsborg, hvilket jeg er helt sikker på, at vi også godt kan. Og det er ikke min skyld, at I ikke kunne vinde over nummer 14 i Bundesligaen, og det er du jo nok sur over, men at rette din vrede mod os, det er jo latterligt.

Hvorfor vandt vi på en heldig måde over Ajax? Der blev spillet 2 kampe, og vi var bedst efter de to kampe. Hvad var det heldige?

Sider: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010