Don AA
|
|
Vi skal møde enten Hafnarfjördur - HB i 2.kval runde til CL fin lodtrækning
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
Don AA
|
|
Vi skal møde enten Hafnarfjördur - HB i 2.kval runde til CL fin lodtrækning
Pis ikke alligevel nu skal vi møde Beitar Jerusalem pis
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Pis ikke alligevel nu skal vi møde Beitar Jerusalem pis
Hmm du skal da lige have styr på din kilder! 
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Hvorfor pis? Ærligt talt burde de vel være overkommelige? Hmm du skal da lige have styr på din kilder!  Det skal vi ifølge bolddk.com
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Hmm du skal da lige have styr på din kilder!  Hafnarfjördur - HB kom først op af hatten men dem kunne vi ikke møde så det blev Beitar Jerusalem i stedet for
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Hvorfor pis? Ærligt talt burde de vel være overkommelige?
Det skal vi ifølge bolddk.com
Nå nå da da,. men så skulle Don AA lige have ventet bare 1 min før han sagde at i skulle møde de andre.  Hafnarfjördur - HB kom først op af hatten men dem kunne vi ikke møde så det blev Beitar Jerusalem i stedet for
Uha du var alt for hurtigt Don AA.. og det blev du straffet for  PS: Det er spas 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Beitar Jerusalem er nok en af de stærkeste modstandere vi kunne komme ud for, sammen med Dinamo og Elfsborg.
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Hafnarfjördur - HB kom først op af hatten men dem kunne vi ikke møde så det blev Beitar Jerusalem i stedet for
Hvorfor kunne vi ikke møde dem?
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Uha du var alt for hurtigt Don AA.. og det blev du straffet for  PS: Det er spas  Ja det sagde hun også i går 
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Ja det sagde hun også i går  Hmm det lyder da ikke godt  Men hvor om alt ting er. Så skulle FCK da gerne være stærke nok til at slå Bitar. Hvis de ikke kan slå dem er FCK jo slet ikke gode nok til at komme i CL. Jeg tror nu nok at FCK går videre.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Jeg er også sikker på at vi nok skal komme videre. Hvorfor koncentrere sig om sådan en modstander, ud fra os fans synspunkt? Når vi ved hvor høj kvaliteten på vores hold er og at vi nok skal få hentet nogle gode spillere her i transfervinduet.
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Hvorfor kunne vi ikke møde dem?
Det ved jeg ikke helt endnu var ellers en drømmelodtrækning Men hvor om alt ting er. Så skulle FCK da gerne være stærke nok til at slå Bitar.
Hvis de ikke kan slå dem er FCK jo slet ikke gode nok til at komme i CL.
Jeg tror nu nok at FCK går videre.
Vi er helt enig hvis vi ikke kan slå dem så er man ikke god nok til at komme i CL. Tror det bliver 2 meget tætte kampe mod Beitar Jerusalem. Danmark ligger jo næsten side om side med Israel i kampen om pladse i Europa så det vil da være dejligt at slå dem ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Jeg mener ikke vi skal "frygte" dem, da jeg mener vores hold har bevist så meget. De har landsholdsspillere, men det har vi skam også. Og jeg vil mene de landsholdsspillere vi har spiller på stærkere landshold end Israels. Det bliver sværere end hvis vi skulle møde et af de andre hold fra Litauen eller Finland. Men jeg tror på vi går videre, 100%.
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Jeg mener ikke vi skal "frygte" dem, da jeg mener vores hold har bevist så meget. De har landsholdsspillere, men det har vi skam også. Og jeg vil mene de landsholdsspillere vi har spiller på stærkere landshold end Israels. Det bliver sværere end hvis vi skulle møde et af de andre hold fra Litauen eller Finland. Men jeg tror på vi går videre, 100%.
Nu skal man jo passe på med at sige 100% jeg vil sige 60/40 til FCKs fordel. Tror den israelske liga er stærkere end man regner med en lille fordel til os kunne være at deres liga først starter midt i august
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Nu skal man jo passe på med at sige 100% jeg vil sige 60/40 til FCKs fordel. Tror den israelske liga er stærkere end man regner med en lille fordel til os kunne være at deres liga først starter midt i august
Det er skam en stor fordel at vi har lidt mere kamp i benene end dem. Ståle tror det er en 50/50 kamp, men tror også mere den lyder på 60/40 til vores fordel. Jeg er da glad for at have købt mit sæsonkort og glæder mig til at se kampen. Hvis ikke vi vinder samlet, kan det blive en laaaang sæson uden noget som helst internationalt bold.  Nogen der kan smide en ny afstemning op? 
|
|
|
|
|
|
|
|