|
Hado
Gæst
|
|
Jo. Det blev Stephan Andersen og Mikkel Bischoff i hvert fald.
Nå okay. Men jeg tror der går tid før vi hører om nogle spillerhandler.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Nå okay. Men jeg tror der går tid før vi hører om nogle spillerhandler.
Enig der skal nok komme gang i den i FCK når sæsonen er slut har læst et sted at Ståle vil have 3-4 nye spillere
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Enig der skal nok komme gang i den i FCK når sæsonen er slut har læst et sted at Ståle vil have 3-4 nye spillere
Nemlig. Jeg tror vi kommer godt ud af transfervinduet, hvis ikke bedre end sidste år, det kan man jo håbe på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
FCK er jo næsten nødt til og gå ud og finde en ny højre back, plus man kunne nok også godt bruge en back-up spiller i midterforsvaret, hvor Thomassen smutter..  Kunne også godt tænke mig en Kant mere, da Atiba ikk er den fødte kantspiller.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
+En klasse angriber, og så sender Berglund afsted til Belgien eller sådan noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
+En klasse angriber, og så sender Berglund afsted til Belgien eller sådan noget  Han har godt nok spillet skidt her på det sidste..  Eller faktisk næsten lige siden han kom til FCK.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Der er ikke noget at frygte. Jeg tror på vi finder en fuldgod erstatning for Lars. Det er hvert fald det vigtigste. Så skal vi også have endnu en angriber og som Søgaard siger, en erstatning til kanten. Men nu må vi også se om der er nogle der bliver solgt, det kan man jo aldrig udelukke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Jeg mener FCK bør hente -En erstatning for Lars (ønske: Darijo Srna) -En erstatning for Tomatsen (ønske: Bo eller Michael Jakobsen) -En kant (ønske: Daniel Braaten eller Nomvethe eller Anders Due) -En angriber (ønske: Rade Prica, Nordstrand eller jon dahl) Nogle af disse (Jon Dahl og Darijo) er de ultimative, efter min mening 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
De kanter der vil ikke kunne begå sig på europæisk plan. Det samme mener jeg heller ikke Prica eller Nordstrand ville.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
De kanter der vil ikke kunne begå sig på europæisk plan. Det samme mener jeg heller ikke Prica eller Nordstrand ville.
Ved jeg, men det skulle findes frem hurtigt, vi kunne evt finde nogen frem senere?  Men Nomvethe har da spillet for Udinese 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Jeg tror på der kommer 3 nye spiller til sommer vi skal ud og hente en højre back og en midterforsvar det er de 2 første på min liste mit ønske på en højre back er Bøgelund Darijo Srna tror jeg ikke på. Midterforsvar der står Martin Albrechtsen på min liste han kan også spille højre back hvilket ikke er så dårligt hvis vi få skader på den plads nu har vi været heldig med at Lars ikke har været skadet. og så tror jeg Ståle hiver en kanin op af hatten ligesom han gjorde med Atiba og Brede tror ikke der var mange der havde hørt om dem inden og bare se på dem i dag.
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
molle
|
|
Hvem er Darijo Srna? er der nogen som har noget info om ham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Han spiller i Shaktar mener jeg, og jeg kender ham egentlig kun som at være god fra FM.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Han er fast mand på Kroatiske Landshold..  Prøv og søg på google så finder du sikkert en masse om ham..  eller se i dit FM, hvor han er ganske god.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Ved jeg, men det skulle findes frem hurtigt, vi kunne evt finde nogen frem senere?  Men Nomvethe har da spillet for Udinese  Ja og Stepanovs i EfB har spillet i Arsenal. 14 førsteholdskampe på 2 år, virkelig imponerende. Tror Nomvethe har haft et nogenlunde lignende ophold i Udinese, for god er han da ikke. Jeg tror på der kommer 3 nye spiller til sommer vi skal ud og hente en højre back og en midterforsvar det er de 2 første på min liste mit ønske på en højre back er Bøgelund Darijo Srna tror jeg ikke på. Midterforsvar der står Martin Albrechtsen på min liste han kan også spille højre back hvilket ikke er så dårligt hvis vi få skader på den plads nu har vi været heldig med at Lars ikke har været skadet. og så tror jeg Ståle hiver en kanin op af hatten ligesom han gjorde med Atiba og Brede tror ikke der var mange der havde hørt om dem inden og bare se på dem i dag.
Enig. Jeg tror mest på Bøgelund, hvad skulle han dog også lave i 2. Bundesliga? Vi må bare vente og se hvad tiden bringer. Vi har en god klub og en meget sund økonomi. Jeg tror på vi sagtens kan få nogle attraktive spillere til klubben, som har det der skal til for at få os med i CL igen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|