home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1802727 gange)
Hado
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #1650: 13 Maj 2007, 21:12 »

Jo. Det blev Stephan Andersen og Mikkel Bischoff i hvert fald.

Nå okay. Men jeg tror der går tid før vi hører om nogle spillerhandler.

Don AA
Manager

« Svar #1651: 13 Maj 2007, 21:24 »

Nå okay. Men jeg tror der går tid før vi hører om nogle spillerhandler.
Enig der skal nok komme gang i den i FCK når sæsonen er slut har læst et sted at Ståle vil have 3-4 nye spillere

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Hado
Gæst

« Svar #1652: 13 Maj 2007, 21:29 »

Enig der skal nok komme gang i den i FCK når sæsonen er slut har læst et sted at Ståle vil have 3-4 nye spillere

Nemlig. Jeg tror vi kommer godt ud af transfervinduet, hvis ikke bedre end sidste år, det kan man jo håbe på.

søgaard
Gæst

« Svar #1653: 13 Maj 2007, 21:42 »

FCK er jo næsten nødt til og gå ud og finde en ny højre back, plus man kunne nok også godt bruge en back-up spiller i midterforsvaret, hvor Thomassen smutter..Smiley Kunne også godt tænke mig en Kant mere, da Atiba ikk er den fødte kantspiller..Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1654: 13 Maj 2007, 21:47 »

+En klasse angriber, og så sender Berglund afsted til Belgien eller sådan noget Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #1655: 13 Maj 2007, 21:48 »

+En klasse angriber, og så sender Berglund afsted til Belgien eller sådan noget Opstemt
Han har godt nok spillet skidt her på det sidste..Smiley Eller faktisk næsten lige siden han kom til FCK..Smiley

Hado
Gæst

« Svar #1656: 13 Maj 2007, 21:49 »

Der er ikke noget at frygte. Jeg tror på vi finder en fuldgod erstatning for Lars. Det er hvert fald det vigtigste. Så skal vi også have endnu en angriber og som Søgaard siger, en erstatning til kanten.
Men nu må vi også se om der er nogle der bliver solgt, det kan man jo aldrig udelukke.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1657: 13 Maj 2007, 21:54 »

Jeg mener FCK bør hente

-En erstatning for Lars (ønske: Darijo Srna)
-En erstatning for Tomatsen (ønske: Bo eller Michael Jakobsen)
-En kant (ønske: Daniel Braaten eller Nomvethe eller Anders Due)
-En angriber (ønske: Rade Prica, Nordstrand eller jon dahl)

Nogle af disse (Jon Dahl og Darijo) er de ultimative, efter min mening Opstemt

Hado
Gæst

« Svar #1658: 13 Maj 2007, 21:57 »

De kanter der vil ikke kunne begå sig på europæisk plan. Det samme mener jeg heller ikke Prica eller Nordstrand ville.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1659: 13 Maj 2007, 22:01 »

De kanter der vil ikke kunne begå sig på europæisk plan. Det samme mener jeg heller ikke Prica eller Nordstrand ville.

Ved jeg, men det skulle findes frem hurtigt, vi kunne evt finde nogen frem senere? Smiley
Men Nomvethe har da spillet for Udinese Smiley

Don AA
Manager

« Svar #1660: 13 Maj 2007, 22:09 »

Jeg tror på der kommer 3 nye spiller til sommer vi skal ud og hente en højre back og en midterforsvar det er de 2 første på min liste mit ønske på en højre back er Bøgelund Darijo Srna tror jeg ikke på. Midterforsvar der står Martin Albrechtsen på min liste han kan også spille højre back hvilket ikke er så dårligt hvis vi få skader på den plads nu har vi været heldig med at Lars ikke har været skadet.
og så tror jeg Ståle hiver en kanin op af hatten ligesom han gjorde med Atiba og Brede tror ikke der var mange der havde hørt om dem inden og bare se på dem i dag.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

molle
Landsholdsspiller

« Svar #1661: 13 Maj 2007, 22:13 »

Hvem er Darijo Srna? er der nogen som har noget info om ham

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #1662: 13 Maj 2007, 22:16 »

Han spiller i Shaktar mener jeg, og jeg kender ham egentlig kun som at være god fra FM.

søgaard
Gæst

« Svar #1663: 13 Maj 2007, 22:17 »

Han er fast mand på Kroatiske Landshold..Smiley Prøv og søg på google så finder du sikkert en masse om ham..Smiley eller se i dit FM, hvor han er ganske god..Smiley

Hado
Gæst

« Svar #1664: 13 Maj 2007, 22:18 »

Ved jeg, men det skulle findes frem hurtigt, vi kunne evt finde nogen frem senere? Smiley
Men Nomvethe har da spillet for Udinese Smiley

Ja og Stepanovs i EfB har spillet i Arsenal. 14 førsteholdskampe på 2 år, virkelig imponerende. Tror Nomvethe har haft et nogenlunde lignende ophold i Udinese, for god er han da ikke.

Jeg tror på der kommer 3 nye spiller til sommer vi skal ud og hente en højre back og en midterforsvar det er de 2 første på min liste mit ønske på en højre back er Bøgelund Darijo Srna tror jeg ikke på. Midterforsvar der står Martin Albrechtsen på min liste han kan også spille højre back hvilket ikke er så dårligt hvis vi få skader på den plads nu har vi været heldig med at Lars ikke har været skadet.
og så tror jeg Ståle hiver en kanin op af hatten ligesom han gjorde med Atiba og Brede tror ikke der var mange der havde hørt om dem inden og bare se på dem i dag.

Enig. Jeg tror mest på Bøgelund, hvad skulle han dog også lave i 2. Bundesliga?
Vi må bare vente og se hvad tiden bringer. Vi har en god klub og en meget sund økonomi. Jeg tror på vi sagtens kan få nogle attraktive spillere til klubben, som har det der skal til for at få os med i CL igen.

Sider: 1 ... 109 110 [111] 112 113 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010