home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1142 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1062 1063 [1064] 1065 1066 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1563847 gange)
plutonium
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15945: 02 Sep 2013, 08:45 »

Jeg har spillet snart 6 sæsoner med FCK, og har vundet 6 mesterskaber og 4 pokal titler, samtidig med at jeg har deltaget i CL 6 år i træk, og er kommet så langt som semifinalen..

....

det første år -1.5 vil der ikke komme de store talenter til de små klausuler, men de kommer. og giv dem en så lang kontrak som mulig, og forny den før de slå igennem på førsteholdet. potentialet skal være min. 4 stjerner, helst 4.5-5 (5 stjerner bliver altid til noget helt stort, det er mine erfaringer)..

Det er en dejlig gennemgang af hvordan man kan få et godt FCK-save op at køre, men du har ramt den forkerte tråd Peace

Denne tråd er til at diskutere det FCK-hold som findes i virkelighedens verden, og er altså ikke FM-relateret. Den tråd du søger er denne her:

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=34336.0

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fck-drengen
Gæst

« Svar #15946: 02 Sep 2013, 09:59 »

Uden at kende din alder og økonomiske situation, så vil jeg antage, at du vil forstå mig, hvis du kommer i samme situation Wink

Selvom jeg følger FCK tæt og bærer klubben stolt i hjertet i medgang og modgang, så må jeg også bare acceptere, at min økonomi ikke tillader at jeg ser alle FCKs kampe, og slet ikke til den pris. Derfor må jeg prioritere anderledes. Havde det været en kamp mellem FCK og en anden klub jeg har et tilhørsforhold til, så ville det være en oplevelse jeg ikke ville kunne regne med at få igen, og så ville jeg betale prisen.

Men om vi møder Madrid i år eller Bayern om fire år er mig underordnet, hvis jeg skal ind at se en CL-kamp. Der vil jeg hellere være økonomisk ansvarlig overfor mig selv Smiley
Jeg syntes ikke vi skal diskuterer økonomi - hvis du ikke mener du har råd er den sådan set ikke længere Smiley Jeg syntes dog at 172 kr om måneden for adgang til alle FCK's hjemmekampe er et godt tilbud, og de penge kan jeg godt finde, men jeg respekterer selvfølgelig at det ikke er alle der kan det  Thumbs Up God mandag!

Tash
Ynglingespiller

« Svar #15947: 02 Sep 2013, 13:39 »

Tillykke til Thomas Delaney med sine 100 kampe og nu også udtagelsen til A-landsholdet!

plutonium
Manager

« Svar #15948: 02 Sep 2013, 14:51 »

Jeg syntes ikke vi skal diskuterer økonomi - hvis du ikke mener du har råd er den sådan set ikke længere Smiley Jeg syntes dog at 172 kr om måneden for adgang til alle FCK's hjemmekampe er et godt tilbud, og de penge kan jeg godt finde, men jeg respekterer selvfølgelig at det ikke er alle der kan det  Thumbs Up God mandag!

Nu mente jeg også mere de europæiske kampe, hvilket snakken udsprang fra Wink

Men ja, ingen grund til at diskutere det, for det er en prioriteringssag Peace

God mandag til dig også Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Tash
Ynglingespiller

« Svar #15949: 02 Sep 2013, 14:59 »

Georg Margreitter skifter fra Wolverhampton til os på en lejeaftale, der løber resten af sæsonen. Han spiller i midterforsvaret.

fck-drengen
Gæst

« Svar #15950: 03 Sep 2013, 10:06 »

Nu mente jeg også mere de europæiske kampe, hvilket snakken udsprang fra Wink

Men ja, ingen grund til at diskutere det, for det er en prioriteringssag Peace

God mandag til dig også Smiley
Det er for et platinkort Wink

AFC
Manager

« Svar #15951: 03 Sep 2013, 12:54 »

Først velkommen til vores to nye spillere: Daniel Braaten og Georg Margreitter. Bliver spændende at se dem i aktion.

Noget andet er, at i søndags, da jeg var i Viborg hørte jeg, at vores fans havde lavet en sang dedikeret til Fanendo Adi. Hvad er lyrics til den?

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #15952: 03 Sep 2013, 15:04 »

Først velkommen til vores to nye spillere: Daniel Braaten og Georg Margreitter. Bliver spændende at se dem i aktion.

Noget andet er, at i søndags, da jeg var i Viborg hørte jeg, at vores fans havde lavet en sang dedikeret til Fanendo Adi. Hvad er lyrics til den?
<a href="http://www.youtube.com/v/WBTPxDq8FTM?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/WBTPxDq8FTM?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
Hey Fanendo Adi
Hey! Fanendo Adi
Hey Faneeendo Adi
Faneeendooo
HEY HEY HEY

FCK

AFC
Manager

« Svar #15953: 03 Sep 2013, 16:30 »

<a href="http://www.youtube.com/v/WBTPxDq8FTM?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/WBTPxDq8FTM?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>
Hey Fanendo Adi
Hey! Fanendo Adi
Hey Faneeendo Adi
Faneeendooo
HEY HEY HEY

Tusind tak! Pissefed sang! Thumbs Up

Risom
Manager

« Svar #15954: 03 Sep 2013, 16:34 »

Gal, hvor er det lang tid siden jeg har hørt den sang. Grin Tak!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Thomashald
Gæst

« Svar #15955: 13 Sep 2013, 13:38 »

Hverken Kris eller Pourie i truppen til morgendagens kamp. Det kunne godt ligne det blev en lang sæson for de to, især for Kris nu hvor konkurrrence er blev skærpet i midterforsvaret..
Og Marvin ligner ikke en angriber som ståle vil give mange minutter, er dog overrasket over at Marvin kan stå bag Igor i køen, hans trænings indsats kan ikke være prangende.
« Seneste Redigering: 13 Sep 2013, 13:40 af Thomashald » Logged

AFC
Manager

« Svar #15956: 16 Sep 2013, 21:00 »

Kan det passe, at billetterne til derbyet d. 28/9 allerede er udsolgt? Synes ikke jeg kan se dem inde på megashoppens hjemmeside og de er heller ikke tilgængelige inde på Brøndbys hjemmeside.

Håber ikke dette er sandt, da jeg ellers rigtig gerne vil over og se kampen. Sidste gang var for sindssygt!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #15957: 16 Sep 2013, 21:24 »

Hverken Kris eller Pourie i truppen til morgendagens kamp. Det kunne godt ligne det blev en lang sæson for de to, især for Kris nu hvor konkurrrence er blev skærpet i midterforsvaret..
Og Marvin ligner ikke en angriber som ståle vil give mange minutter, er dog overrasket over at Marvin kan stå bag Igor i køen, hans trænings indsats kan ikke være prangende.

Kris er skadet, derfor han ikke er i truppen.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Yessir
Manager

« Svar #15958: 16 Sep 2013, 22:06 »

Kan det passe, at billetterne til derbyet d. 28/9 allerede er udsolgt? Synes ikke jeg kan se dem inde på megashoppens hjemmeside og de er heller ikke tilgængelige inde på Brøndbys hjemmeside.

Håber ikke dette er sandt, da jeg ellers rigtig gerne vil over og se kampen. Sidste gang var for sindssygt!

http://billetter.brondby.com/printselv/SeatSelector.aspx
Nordea enden - unummeret siddeplads.

AFC
Manager

« Svar #15959: 16 Sep 2013, 22:28 »

Der har jeg prøvet, men kan ikke trykke på pladsen.. Skuffet

Sider: 1 ... 1062 1063 [1064] 1065 1066 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010