home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1133 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1058 1059 [1060] 1061 1062 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1564062 gange)
Thomashald
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #15885: 18 Aug 2013, 22:14 »

Det skal da bare ikke være for FCK.... Synes igen at "den lille havfrue" viser for lidt og tager forkerte taktiske beslutninger, synes ikke at FCK satser nok for at få de 3 point..
Hvis vi kigger på spillerne synes jeg at  Lars, Bola, Delaney og Vetokele dumper ! Af det positive synes jeg at Rurik forsætter de gode takter og Busk viser også fornuftige takter lige udover den sæbehanske på Larsen's frispark.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #15886: 19 Aug 2013, 14:38 »

Det skal da bare ikke være for FCK.... Synes igen at "den lille havfrue" viser for lidt og tager forkerte taktiske beslutninger, synes ikke at FCK satser nok for at få de 3 point..
Hvis vi kigger på spillerne synes jeg at  Lars, Bola, Delaney og Vetokele dumper ! Af det positive synes jeg at Rurik forsætter de gode takter og Busk viser også fornuftige takter lige udover den sæbehanske på Larsen's frispark.

Fra min synsvinkel bruger de Vetokele forkert. Flere gange spillede de høje bolde op på ham med det resultat, at modstanderen hoppede op på hans ryg og vandt duellen. Vetokele skal spilles i dybden eller ud på kanten, hvor han kan udnytte sin hurtighed. Ellers bliver han nødt til at udfordre modstanderen noget mere, for når han først er forbi modstanderen, ser de ham ikke igen.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Thomashald
Gæst

« Svar #15887: 19 Aug 2013, 14:43 »

Fra min synsvinkel bruger de Vetokele forkert. Flere gange spillede de høje bolde op på ham med det resultat, at modstanderen hoppede op på hans ryg og vandt duellen. Vetokele skal spilles i dybden eller ud på kanten, hvor han kan udnytte sin hurtighed. Ellers bliver han nødt til at udfordre modstanderen noget mere, for når han først er forbi modstanderen, ser de ham ikke igen.
Jeg synes ikke at Vetokele besider den samme speed som han gjorde da han kom. Det ligner at han er bange for at sprinte i gennem grundet den fiber han fik i efteråret sidste år, og jeg er ikke imponeret af hans tekniske formåen. Var begejstret for ham da han startede i klubben sidste år, men synes at han mere og mere ligner endnu et flop.
Glæder mig dog til at se Adi, hans scoringssnit i år er i hvert fald imponerende.

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #15888: 19 Aug 2013, 14:46 »

Jeg synes ikke at Vetokele besider den samme speed som han gjorde da han kom. Det ligner at han er bange for at sprinte i gennem grundet den fiber han fik i efteråret sidste år, og jeg er ikke imponeret af hans tekniske formåen. Var begejstret for ham da han startede i klubben sidste år, men synes at han mere og mere ligner endnu et flop.
Glæder mig dog til at se Adi, hans scoringssnit i år er i hvert fald imponerende.

Han er stadigvæk hurtigere end de fleste. Men det er da stadigvæk for dumt at spille lange bolde op på en lille spiller, der ikke har nogen chance i en hovedstødsduel mod de store og stærke midterforsvarere.

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Thomashald
Gæst

« Svar #15889: 19 Aug 2013, 14:53 »

Han er stadigvæk hurtigere end de fleste. Men det er da stadigvæk for dumt at spille lange bolde op på en lille spiller, der ikke har nogen chance i en hovedstødsduel mod de store og stærke midterforsvarere.
Vi er helt enige om det er dumt at spille de høje lange bolde op på ham, og det stoppet nok her nu nå Adi (formentlig) bliver den nye targetmand vi har sukket efter siden Cornelius

AFC
Manager

« Svar #15890: 19 Aug 2013, 17:00 »

http://www.bold.dk/nyt/Officielt-Diouf-til-Esbjerg

Så røg Diouf et smut vestpå til Esbjerg på en lejeaftale året ud. Fint nok for ham, at han forhåbentlig kan få noget spilletid samt for os. Han er løntung at have siddende på bænken/udenfor truppen trods sine forholdsvis gode præstationer på reserveholdet, hvor han som sagt har gjort det glimrende. Ærgerligt han ikke fik grebet chancen under hverken Roland Nilsson, CV eller nu, Ariël, men det kan være, at han bliver en gevinst for Esbjerg. Der er dog ingen tvivl om, at vi ikke får dækket de 18 millioner kroner vi dengang brugte på Pape, men vi burde kunne få en lille skilling for ham i tilfælde af en købsoption i den her lejeaftalen mellem de to parter. Held og lykke i Esbjerg, Pape.

Tash
Ynglingespiller

« Svar #15891: 21 Aug 2013, 17:04 »

Ståle is back!

Thomashald
Gæst

« Svar #15892: 21 Aug 2013, 17:07 »

Ståle is back!

ENDELIG VISER CV LIDT FORMAT !!

DeBuur
Manager

« Svar #15893: 21 Aug 2013, 17:13 »

Ståle is back!

Tillykke med det...... Jacobs har da også virket som om han var et helt andet sted siden i sommers.

Spillet kan vel heller ikke blive ringere - men med Ståle bliver det vel heller ikke vildt sprudlende bold vi får at se  Peace

YNWA

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15894: 21 Aug 2013, 18:10 »

ENDELIG VISER CV LIDT FORMAT !!

Fyret Roland efter et halvt år, dumpede også selv sig efter et halvt år og nu Jacobs efter 1 år. Tror ikke det er hos trænerne problemet ligger folkens.

EDIT: Tak for alt Jacobs du vil blive savnet. En sand gentleman! Skuffet

Thaurat al Shabab

AFC
Manager

« Svar #15895: 21 Aug 2013, 18:31 »

Ariël Jacobs er fortid i F.C. København og Ståle er vendt tilbage til hovedstaden. Jeg kommer til at savne Ariël for som mfsjovhat siger så er han en sand gentleman. Stille og rolig sympatisk person. Desværre haltede resultaterne fra april af trods et hjemkørt mesterskab, hvilket forklarer fyringen her.

Det efterlader mig dog i en lidt mærkelig situation. På en måde forstår jeg godt Ariëls fyring og på en måde gør jeg ikke.

For mig at se kan man skelne mellem to ting. Spillet og trænerens vilje/engagement. Det første jeg hæfter mig ved er, at jeg synes ikke det er Jacobs man har skulle beskylde. Det er altid det nemmeste valg med træneren. For mig at se, så har det mere lignet at spillerne har været mentalt trætte, lidt af en tryghedszone som Jacobs selv sagde det, og det virker som om, at guldlysten fuldstændig er drevet over. Selvfølgelig har Ariël et ansvar, men det har ikke været til at se. Han har ikke vist sig som den samme træner der overtog for CV - han har mere været et helt andet sted siden i sommers.

Noget andet er så, at Ariël ikke har vist sig værende beslutsom når det er gået dårligt i kampene. Som kampene har skredet frem her i opstarten har det været sjældent man har set ham stå ude i det tekniske felt og give dessiner. Og det eneste han har kunne snakke om op til en kamp/efter en kamp har været manglende aggressivitet el. lign. Han er endda også som sagt tidligere i tråden blev beskyldt for at spille for resultatorienterend e fodbold i sin tid i Anderlecht. Ariël har eksperimenteret i sin tid i FCK, men det har ikke givet pote, hvorfor han virkede til at være gået mere over til resultatorienterend e fodbold.

Overordnet set siger jeg ikke, at det direkte er Ariëls skyld at vi ligger som vi gør, men jeg siger heller ikke, at det ikke er Ariëls skyld og han kan se sig forbigået. Jeg er sådan lidt midt i mellem og jeg ønsker bare Ariël alt det bedste. Altid dejligt med en personlig hilsen til os fans efter sådan en fyring.

Nu overtager Ståle og han kender klubben ud og ind med de fem mesterskaber han gav klubben i sin tid fra 2006-2011. Jeg er positiv over at have ham tilbage - en sand kulturbærer i klubben og forhåbentlig kan han få vendt skuden og banket noget vilje og gejst ind i spillerne.

Det bliver spændende.

Tak for alt, Jacobs. Du vil blive savnet. Velkommen tilbage, Ståle!

Svartovich
Gæst

« Svar #15896: 21 Aug 2013, 18:37 »

Hvorfor kan han ikke bare snakke engelsk, fattede ikke et ord af hans velkomstinterview..

Yessir
Manager

« Svar #15897: 21 Aug 2013, 18:40 »

Hvorfor kan han ikke bare snakke engelsk, fattede ikke et ord af hans velkomstinterview..

Det er en del af charmen!

Thomashald
Gæst

« Svar #15898: 21 Aug 2013, 20:05 »

Fyret Roland efter et halvt år, dumpede også selv sig efter et halvt år og nu Jacobs efter 1 år. Tror ikke det er hos trænerne problemet ligger folkens.

EDIT: Tak for alt Jacobs du vil blive savnet. En sand gentleman! Skuffet
At CV også selv burde afleverer sin firma bil tilbage og besøge et jobcenter er så noget andet, men man kan ikke mene at beslutningen med at fyre "den lille havfrue" er forkert...

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #15899: 21 Aug 2013, 21:14 »

At CV også selv burde afleverer sin firma bil tilbage og besøge et jobcenter er så noget andet, men man kan ikke mene at beslutningen med at fyre "den lille havfrue" er forkert...

Sagtens. Vi ved hvad der foregår internt i klubben? Jeg gør ihvertfald ikke. Det er tydeligt for alle og enhver at se, at Ariel ønsker at spille med en stor og hovedstødsstærk targetman, herunder Corner i FCK og b.la Lukaku i Anderlecht. Lur mig ikke, om Ariel største transferønske havde været en ny targetman efter Corners afgang. Det tror jeg! Faktum er, at Ariel vandt os det danske mesterskab med en nogenlunde fck-trup. At man går ud og sælger grundstenen eller det elementære fundament i form af Corner, hvorefter man er sent ude og hente en erstatning kan umuligt være Ariels skyld. Det ville svare til, at Barca solgte Xavi og Iniesta og stadigvæk forsøgte sig med samme short-passing - tiki taka taktik. Medierne får Ariel til at se lettere dum ud, men den her plantes udelukkende på CV.

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 1058 1059 [1060] 1061 1062 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010