home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:03:33 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 749 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 483 484 [485] 486 487 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1968898 gange)
kfuglsang
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7260: 25 Aug 2008, 00:06 »

Nogen der kender de to drenge?

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88182

Jeg synes det kunne være dejligt at få endnu en forsvarsspiller ind. Midtbanen er rigeligt dækket ind, så der er jeg ikke så opsat på at få forstærkninger.

De forsvarsspillere vi har nu er gode, men får vi en skade eller to, så er vi på bar bund. Laursen, Zanka og Larsson er gode, men Antonsson er jeg utryg ved at have i start-elleveren.. Han virker nervøs og svingende. Ståle tør ikke bruge Hansen og Albrechtsen, så vi mangler reelt set en forsvarsspiller mere. Og kan ham knægten fra Rosenborg så spille på højre back også, så er jeg fuldt ud tilfreds (forudsat han kan være med til at forstærke holdet, naturligvis)
Jeg kender en smule til Marek, mest fordi jeg købte ham til netop FCK i manager... rigtigt god spiller, som hævede niveauet klart på midtbanen... en spiller som både kan spille centralt, offensivt, og på en kant..

Andreas93
Gæst

« Svar #7261: 25 Aug 2008, 00:15 »

Jeg synes det kunne være dejligt at få endnu en forsvarsspiller ind. Midtbanen er rigeligt dækket ind, så der er jeg ikke så opsat på at få forstærkninger.

De forsvarsspillere vi har nu er gode, men får vi en skade eller to, så er vi på bar bund. Laursen, Zanka og Larsson er gode, men Antonsson er jeg utryg ved at have i start-elleveren.. Han virker nervøs og svingende. Ståle tør ikke bruge Hansen og Albrechtsen, så vi mangler reelt set en forsvarsspiller mere. Og kan ham knægten fra Rosenborg så spille på højre back også, så er jeg fuldt ud tilfreds (forudsat han kan være med til at forstærke holdet, naturligvis)

lyder spændende, håber hvis vi for dem at de kan være med til at, hæve den berømte overligger i fc københavn, og så samtidgt gøre vores trup dejlig bred.

Don AA
Manager

« Svar #7262: 25 Aug 2008, 18:41 »

Kender kun lidt til Marek Sapara efter hvad jeg har hørt skulle han havde gjort det fint i Rosenborg mens Vadim Demidov ikke sige mig det store. Tror nu ikke vi køber flere i dette transfervindue måske kunne Prica komme efter Sunderland har hentet Cissé og Healy. Men synes nu vores trup er stor nok både Junior, Laursen, Sionko og Würtz er ved at være klar igen så vores start 11'er bliver snart svært at gætte igen  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #7263: 25 Aug 2008, 21:01 »

Jeg kunne som sagt godt tænke mig nok en forsvarsspiller, der både kunne spille centralt og på højre back. Og så ville Prica give os lidt styrke i luftrummet oppe foran modstandernes mål.

Midtbanefolk har vi rigeligt af, selvom en spiller der kunne hæve niveauet ville være dejligt. Men er han blot endnu en til flokken, så er det ligegyldigt. Penge ud af vinduet. Vores trup på den centrale midtbane er bred, og der er ikke den store forskel på de drengene, udover deres individuelle spidskompetencer.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Niko
Gæst

« Svar #7264: 25 Aug 2008, 21:46 »

Jeg kender derimod til Vadim Demidov. Så ham kan jeg da godt fortælle lidt om, i øvrigt har Sunderland også købt Diouf, så chancen for Prica er jo bare endnu større.

Vadim er god, anfører for Norges U-21 og halv russisk. Han er utrolig sikker i defensiven og han er allerede en af front figurerne hos Rosenborg, selvom han ikke er ret gammel. Om han vil styrke FCK ved jeg faktisk ikke, for har de ikke et ret godt forsvar der allerede har store talenter i Zanka og Larsson? Jeg synes han er fantastisk, men har FCK brug for ham?

Måske - måske ikke. Han er et kæmpe talent, men om der er plads til ham, er jeg ikke sikker på :-)

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7265: 25 Aug 2008, 21:55 »

Jeg kender derimod til Vadim Demidov. Så ham kan jeg da godt fortælle lidt om, i øvrigt har Sunderland også købt Diouf, så chancen for Prica er jo bare endnu større.

Vadim er god, anfører for Norges U-21 og halv russisk. Han er utrolig sikker i defensiven og han er allerede en af front figurerne hos Rosenborg, selvom han ikke er ret gammel. Om han vil styrke FCK ved jeg faktisk ikke, for har de ikke et ret godt forsvar der allerede har store talenter i Zanka og Larsson? Jeg synes han er fantastisk, men har FCK brug for ham?

Måske - måske ikke. Han er et kæmpe talent, men om der er plads til ham, er jeg ikke sikker på :-)

Har læst at han er defensivmidt også Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7266: 25 Aug 2008, 23:55 »

Det lyder da godt, og tak for updaten, Cesc!

Hvis han er så god, så er han da absolut interessant. U21-anfører tyder også på visse mentale styrker, så han kan stå imod noget på banen. Absolut et interessant emne til klubben!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #7267: 26 Aug 2008, 15:11 »

Truppen mod Lillestrøm:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
41. Nathan Coe

Vi har dermed fået Junior, Sionko og Laursen tilbage fra skader  Thumbs Up Jesper har også været meldt tvivlsom til kampen men må siden han er med i truppen være klar  Thumbs Up

fc-hansen
Manager

« Svar #7268: 26 Aug 2008, 15:34 »

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7269: 26 Aug 2008, 15:36 »

ja og jeg ved hvem det er Hævet Øjenbryn

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Szczesny
Manager

« Svar #7270: 26 Aug 2008, 15:58 »

ja og jeg ved hvem det er Hævet Øjenbryn

Så var det da en flot kommentar du fik sendt afsted.

Har godt læst den artikel og ja det lyder da interessant, men er vel også lidt af en satsning, i modsætning til en Prica der har bevist sig under nordlige himmelstrøg!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager

« Svar #7271: 26 Aug 2008, 18:02 »

Angående Prica, så skal der snart ske noget. Mig bekendt lukker vinduet jo søndag...

Min ønskeliste består af en kombineret højreback og center-forsvarsspiller samt en angriber mere..

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7272: 26 Aug 2008, 18:25 »

Hvis vi får en afrikaner, har vi én mere ikke EU'er, hvilket er direkte dumt. Smiley

Don AA
Manager

« Svar #7273: 26 Aug 2008, 18:35 »

Hvis vi får en afrikaner, har vi én mere ikke EU'er, hvilket er direkte dumt. Smiley
Nej afrikaner tæller ikke som ikke EU'er http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=237730

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7274: 26 Aug 2008, 19:24 »

Nej afrikaner tæller ikke som ikke EU'er http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=237730

Woohoo, køb ham, køb ham! Smiley
Håber da det er os, der bligver snakket om, og i så flad, glæder jeg mig til at vide hvem han er Peace

Sider: 1 ... 483 484 [485] 486 487 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010