home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:37:15 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 808 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 482 483 [484] 485 486 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1969122 gange)
-LFC-
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7245: 24 Aug 2008, 03:52 »

Hehe var i byen her går aftes.... Så mødte jeg kræftedme Junior, Aílton, Hutchinson og Nathan Coe pattestive... Det kan godt være, at Aílton ikke kan score mål, men damer, der er han satanme sindsyg Smiley.
Han scorede dem på samlebånd. Smiley
Galt. Grin

Især Hutchinson for han fyrede engang af i et eller andet lamt goalblad, at han aldrig drak. Grin

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7246: 24 Aug 2008, 03:55 »

Jeg troede ellers, at både Aílton, Junior og Hutch havde dame på? Der tog jeg vidst fejl Smiley

Thaurat al Shabab

-LFC-
Manager

« Svar #7247: 24 Aug 2008, 03:57 »

Jeg troede ellers, at både Aílton, Junior og Hutch havde dame på? Der tog jeg vidst fejl Smiley
Det kan da også være, at de havde det. Og det ved jeg ikke, da det ikke var mig der så dem i byen, men dig. Peace Grin

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7248: 24 Aug 2008, 14:37 »

Jeg glæder mig som et lille barn, når vi gæster vestegnen. Vi har ændret total spillestil og det ser ud til af fungere. Brøndby spiller stadig kedeligt, langsomt og forudsigeligt. Og præcis disse 3 ting, synes jeg at FCK har lagt på hylden.
Hutchinson er virkelig kommet i omdrejninger, og med hans, sionkos og Santins flair er vi uhyggelige Smiley

Thaurat al Shabab

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7249: 24 Aug 2008, 14:43 »

Jeg glæder mig som et lille barn, når vi gæster vestegnen. Vi har ændret total spillestil og det ser ud til af fungere. Brøndby spiller stadig kedeligt, langsomt og forudsigeligt. Og præcis disse 3 ting, synes jeg at FCK har lagt på hylden.
Hutchinson er virkelig kommet i omdrejninger, og med hans, sionkos og Santins flair er vi uhyggelige Smiley

Rolig nu, vi har kun spillet én, højest to, gode kampe i år. :-)

dasmessi
Gæst

« Svar #7250: 24 Aug 2008, 14:45 »

Lyder da fedt mfsjovhat. Bare det var mig.  Rullende Øjne
Men med hensyn til BIF kampen tror jeg ikke vi skal være så opsat på at se flot fodbold. For vi har jo trodsalt kun spillet en eller 2 kampe i år som er gode.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7251: 24 Aug 2008, 14:49 »

Rolig nu, vi har kun spillet én, højest to, gode kampe i år. :-)

Det var også de 2 seneste Smiley

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #7252: 24 Aug 2008, 14:55 »

Så fordi i har spillet to gode kampe i mod lillestrøm som ikke er for gode i norge, og fcm som trods alt lige havde været ude i en hård kamp i mod city, mener du i har lagt stilen om ...

Er det ikke en kende for tidligt at vurdere Rullende Øjne... Okay slår i os 3-0 kan man måske snakke, men det føler jeg mig nu også overbevist om, ikke sker Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7253: 24 Aug 2008, 15:03 »

Verden.. Synes du Brødnby spiller bedre bold end FCK? svar ærligt!

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #7254: 24 Aug 2008, 15:13 »

Verden.. Synes du Brødnby spiller bedre bold end FCK? svar ærligt!

Nej ikke bedømt ud fra de sidste 2 kampe.. Men generelt.. JA!!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7255: 24 Aug 2008, 15:15 »

Der er 2 fodboldspillere på Brøndbys mandskab, der er interessante.. Farnerud og tildelshed Lorentzen, resten er lort og langt fra topfrom.. bare se på Jan K og Duncan

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager

« Svar #7256: 24 Aug 2008, 15:19 »

Der er 2 fodboldspillere på Brøndbys mandskab, der er interessante.. Farnerud og tildelshed Lorentzen, resten er lort og langt fra topfrom.. bare se på Jan K og Duncan

så du syntes at max, holmen, og t.r er lort Rullende Øjne... Det har jeg svært ved at tage seriøst Grin

Men omvendt er der kun en fra jeres hold jeg gerne ville have, og det er sionko Smiley

Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #7257: 24 Aug 2008, 15:24 »

så du syntes at max, holmen, og t.r er lort Rullende Øjne... Det har jeg svært ved at tage seriøst Grin

Men omvendt er der kun en fra jeres hold jeg gerne ville have, og det er sionko Smiley
Dem syntes jeg er jeres bedste ud fra min mening. Derimod vil jeg ikke sige jeres hold er LORT, jeg kan blot bare godt lide 2-3 spillere fra jeres hold. Ja Sionko er super! Smiley

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7258: 24 Aug 2008, 15:41 »

.okay så siger vi det

Thaurat al Shabab

plutonium
Manager

« Svar #7259: 24 Aug 2008, 23:54 »

Nogen der kender de to drenge?

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88182

Jeg synes det kunne være dejligt at få endnu en forsvarsspiller ind. Midtbanen er rigeligt dækket ind, så der er jeg ikke så opsat på at få forstærkninger.

De forsvarsspillere vi har nu er gode, men får vi en skade eller to, så er vi på bar bund. Laursen, Zanka og Larsson er gode, men Antonsson er jeg utryg ved at have i start-elleveren.. Han virker nervøs og svingende. Ståle tør ikke bruge Hansen og Albrechtsen, så vi mangler reelt set en forsvarsspiller mere. Og kan ham knægten fra Rosenborg så spille på højre back også, så er jeg fuldt ud tilfreds (forudsat han kan være med til at forstærke holdet, naturligvis)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 482 483 [484] 485 486 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010