home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:19:03 Lavilldrymn Pro Cyclin... 3, 5 dichloropyrido 3,...
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23593
  0 Brugere, 629 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kmnejbrcAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 288 289 [290] 291 292 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1867173 gange)
vesperGT
Manager

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #4335: 19 Apr 2008, 19:59 »

Jeg er ikke sikker på at du kan tænke Phoebie Skuffet

ManUtd:
Enig, dog skrev jeg at det var fint nok, for ikke at skabe en dårligere stemning Smiley

Jeg vil ikke modsige dig i dit argument der, mikkandro.......

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #4336: 19 Apr 2008, 20:09 »

Lol kan man bare svine folk til højre og venstre, kalde dem 4-årige børn og alt muligt andet lort og så lave en 180 graders vending med en lille sød smiley.

Hold kæft det er vattet. Simpelthen så ulækkert.

Du lyder som én der skulle have nogle gode gammeldags håndmadder.. Lige in your face.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

vesperGT
Manager

« Svar #4337: 19 Apr 2008, 20:14 »

Du lyder som én der skulle have nogle gode gammeldags håndmadder.. Lige in your face.

Og som den Upartiske Brøndby mand jeg er, dømmer jeg uafgjort og så slutter den HER!

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #4338: 19 Apr 2008, 20:16 »

Og som den Upartiske Brøndby mand jeg er, dømmer jeg uafgjort og så slutter den HER!

Ses imorgen på Brøndby Stadion så. Smiley

ManUtd83
Manager

« Svar #4339: 19 Apr 2008, 20:17 »

Du forstår slet ikke hvor meget du gør dig selv til grin. Men det skal du da egentlig have lov til - det rører ikke mig. Jeg bliver ude af FCK-tråden resten af aftenen i hvert fald.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #4340: 19 Apr 2008, 20:19 »

Du forstår slet ikke hvor meget du gør dig selv til grin. Men det skal du da egentlig have lov til - det rører ikke mig. Jeg bliver ude af FCK-tråden resten af aftenen i hvert fald.

Iorden. Kigger også mest herinde for at finde viden omkring FM, og gode spil.. Samt utrolig flotte blos. Undskyld Off Topic, som I kalder det.

Fortsat god aften.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #4341: 19 Apr 2008, 23:10 »

Kan vi ikke lige få tråden op på noget der minder om ucivilseret niveau. Her tænker jeg lidt på Elne og thomasmoll. Kan i ikke tage den over PM, hvis i skal "debatere" på den lave måde.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #4342: 19 Apr 2008, 23:12 »

Kan vi ikke lige få tråden op på noget der minder om ucivilseret niveau. Her tænker jeg lidt på Elne og thomasmoll. Kan i ikke tage den over PM, hvis i skal "debatere" på den lave måde.
Jo jo

dasmessi
Gæst

Skal Ståle Solbakken fyres i FCK?
« Svar #4343: 20 Apr 2008, 11:26 »

Skal Ståle Solbakken fyres i FCK?. Jeg syntes han skal. Det kan ikke passe vi taber til Randers igår. Ailton:. hvorfor scorer du ikke?. Havde håbet på du bombede!!.

TMazz
Førsteholdsspiller

Sv: Skal Ståle Solbakken fyres i FCK?
« Svar #4344: 20 Apr 2008, 11:36 »

Ved ikke om det er måden at gøre det på bare fyre Ståle. Det er jo spillerene der skal gøre deres arbejde ordenligt, men nu at jeg er BIF fan så har vi vist prøvet at tabe lidt i denne sæson Wink. Men er nu også træt af den måde de gør det på spillerne, de tror fordi de er FCK så kan de ikke tabe eller misse et mesterskab.. de glemmer der er et par hold der har udviklet sig meget på det seneste som AAB og FCM, de er ikke vand til at have lidt modgang.. Men syntes nu ikke de burde fyre ståle.

kasperbp12
Manager

« Svar #4345: 20 Apr 2008, 11:39 »

Skal Ståle Solbakken fyres i FCK?. Jeg syntes han skal. Det kan ikke passe vi taber til Randers igår. Ailton:. hvorfor scorer du ikke?. Havde håbet på du bombede!!.
jeg synes han skal fyres for han har ikke gjort det godt synes jeg

GudenEricsson
Gæst

« Svar #4346: 20 Apr 2008, 11:41 »

Synes ikke han skal fyres..

Bare lad ham lave mere rod inde i parken Grin

Men helt ærligt.. Synes det er meget sjovt, at i ikke støtter træneren selvom i er midt i en sæson. Så kan i lave protester osv. når sæsonen er færdig. Dumt at gå mod ham..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4347: 20 Apr 2008, 11:43 »

Hvorfor kan man både vælge "Ja" og "En anden skal til" ... Det er vel begge samme udgang? Men jeg synes personligt at han skal ud. Han har danmarks bedste klub (rent økonomisk og organisatorisk) til rådighed, og alligevel driver han det ikke ret vidt. Jeg er sikker på at flere andre trænere ville kunne gøre det bedre - Jeg ved bare ikke hvem Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Don AA
Manager

« Svar #4348: 20 Apr 2008, 11:55 »

Hører dette ikke under fck tråden?
Synes nu ikke at Ståle har skylden for nederlaget i Randers i går han var jo ikke engang på bænken. En ting jeg godt kan lide ved Ståle at man næste altid kan høre ham under kampen selvom man ikke fatter en pind af hvad han siger  Smiley
Sæsonen kan godt minde lidt om 04/05 hvor det heller ikke gik så godt for os da sæson var slut var det ikke træner der røg men der blev i stedet skiftet kraftigt ud i truppen.
Hvad der skal ske i FCK nu? ja lad os nu spille sæsonen færdig og så tager den derfra indtil da vil jeg støtte Ståle og holdet.

FORZA FCKSucces is Temporary - Loyalty is Forever

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Hamza_BIF
Manager

« Svar #4349: 20 Apr 2008, 11:58 »

Mener på en måde han skal fyres fordi det går ad helvede til i øjeblikket. Mener dog på en måde også at han ikke skal da han har bragt FCK i chl hvor de vandt over celtic og united og de har også været i uefa cuppen og har vundet ligaen og været i pokalfinalen osv.
Så jeg er lidt i tvivl Huh

PS: Nu er jeg reservehold spiller! jubiii! Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 ... 288 289 [290] 291 292 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010