home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23194
  0 Brugere, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GoogleClassroo...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 940 941 [942] 943 944 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2046857 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14115: 15 Jun 2011, 13:11 »

Hvor er du dog pervers!!

crazy

Men ja, det er da nok Grindheim der bliver præsenteret ihvertfald, så må vi se om også William bliver officiel idag Peace

Grin Grin Grin Jeg er åbenbart ved at blive gammel, hvis jeg skal håbe på at jeg kan tage en spiller mere. Wink

Jeg har en våd drøm(for at fortsætte den perverse vinkel) om at vi også liiige præsenterer en angriber eller en hb i dag. Det ville være dejligt at blive positivt overrasket på et pressemøde, for en gangs skyld. Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #14116: 15 Jun 2011, 13:21 »

Kvist må ikke forlade mig Græder

Har fulgt ham siden han blev rykket op på førsteholdet i sin tid... Nu er det MIG der føler mig gammel xD

Anyway, så bifalder jeg tilgangen af Grindheim, men Kvist skal bare pakke sine udlandsdrømme sammen og hjælpe FCK til at blive en Europæisk storklub!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14117: 15 Jun 2011, 13:25 »

Der er vel indkaldt til pressemøde, idet man gerne vil give Kvist en ordentlig afsked. Mange inde på bold.dk forventer, at nu hvor vi har indkaldt til pressemøde vil der blive præsenteret op imod 2 måske endda 3 spillere, det tror jeg dog desværre ikke kommer til at ske, Jeg tror derimod, at CV og resten af den sportslige- samt ordinære ledelse vil give Kvist en værdig afsked via et pressemøde, hvor han virkelig kan opleve den sidste dunst af at være ægte københavner og hvordan hele byen er der for ham.

Thaurat al Shabab

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14118: 15 Jun 2011, 13:29 »

Der er vel indkaldt til pressemøde, idet man gerne vil give Kvist en ordentlig afsked. Mange inde på bold.dk forventer, at nu hvor vi har indkaldt til pressemøde vil der blive præsenteret op imod 2 måske endda 3 spillere, det tror jeg dog desværre ikke kommer til at ske, Jeg tror derimod, at CV og resten af den sportslige- samt ordinære ledelse vil give Kvist en værdig afsked via et pressemøde, hvor han virkelig kan opleve den sidste dunst af at være ægte københavner og hvordan hele byen er der for ham.

Lige præcis det jeg tænker. Nu havde vi 4-5 personer der fik en stor afsked og et protræt af dem inde i Parken, og det ville være virkelig synd hvis Kvist ikke også fik en stor afsked. Så derfor er jeg enig med dig - vi skal nok ikke forvente mere end Grindheim i dag.

Medmindre det umulige sker, og vi ikke har solgt Kvist, men istedet præsenterer Grindheim og en anden spiller. Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #14119: 15 Jun 2011, 13:31 »

Kvist må ikke forlade mig Græder

Sorry to say, men har hørt en fugl pippe, at han blev solgt for op mod en uge siden til Stuttgart for 4 mio euro. Plus at Grindheim vil koste jer 800-900k euro. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #14120: 15 Jun 2011, 13:33 »

Jeg kender skam udmærket rygtemøllen og de beløb du nævner, men derfor håber jeg jo stadig at det netop bare ER rygter Tunge

Dog vil jeg gerne have Grindheim ind i truppen Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14121: 15 Jun 2011, 13:44 »

Kommer virkelig til at savne Kvist om nogen anden spiller der forlader os i det her transfervindue. Jeg elskede hans interviews, hvori han forholdte sig ydmyg, men samtidig havde han en meget kæk facon at ytre sig på. Han er en spiller der 200% motiveret til alt hvad han foretager sig (godt nok var hans præstationer i foråret ikke nær så gode som i efteråret) og jeg har den opfattelse af, at han også var i stand til at motivere sine medspillere i en grad, som Grønkjær og Linderoth også kunne det.

Thaurat al Shabab

plutonium
Manager

« Svar #14122: 15 Jun 2011, 13:48 »

Kvist er jo det fantastiske eksempel på en spiller, der faktisk ikke har det store talent men til gengæld har en ukuelig vilje til at blive en succes. Hans fysik og hans mentalitet vinder kampe. Det er ikke hans teknik eller hans flair for spillet.

Det er måske også det der tiltaler mig lidt. Han er virkelig en fighter og en vinder, for han har måttet træne sig vej til det. Han har jo også været tilknyttet en mentalcoach igennem det meste af hans karriere, hvor han har sat sig nogle mål for hvad han vil nå, og så har han tilføjet nye mål i takt med at han har nået dem. Jeg tager SÅ meget hatten af for ham!

At hans spillestil på banen så også ligger tæt op ad den type fodbold jeg gerne selv vil spille gør det jo ikke værre xD

Netop hans rolle som anfører og dermed hans ageren i medierne er jeg også ret vild med. Som du siger, så er han altid ydmyg, men hans sprog er alligevel nuanceret og ikke så gråt som mange andre fodboldspillere. Han er lidt københavnerfrisk uden at være over the top på nogen måde. I like!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14123: 15 Jun 2011, 15:20 »

Kan man følge pressemødet nogle steder?

Thaurat al Shabab

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #14124: 15 Jun 2011, 15:29 »

Fc København har købt Grindheim Smiley

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #14125: 15 Jun 2011, 15:58 »

AFC
Manager

« Svar #14126: 15 Jun 2011, 17:05 »

Velkommen til Grindheim. Skal nok blive spændende at se, hvilken type spiller han er. Kender ikke så meget til ham, men Kristian Bak, FC Midtjyllands anfører siger, at han er den rigtige afløser for Kvist, hvis Kvist bliver solgt. Dog er der desværre ikke meget der tyder på, at han ikke ryger til Tyskland.

Men jeg glæder mig til at se, hvordan han vil klare sig i den hvide trøje. Det er jo et kolosalt pres der ligger på ham, hvis vores kære William forlader os, så det bliver spændende at se, om han kan skubbe presset væk og virkelig imponere os alle.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14127: 15 Jun 2011, 17:22 »

Velkommen til Grindheim. Skal nok blive spændende at se, hvilken type spiller han er. Kender ikke så meget til ham, men Kristian Bak, FC Midtjyllands anfører siger, at han er den rigtige afløser for Kvist, hvis Kvist bliver solgt. Dog er der desværre ikke meget der tyder på, at han ikke ryger til Tyskland.

Men jeg glæder mig til at se, hvordan han vil klare sig i den hvide trøje. Det er jo et kolosalt pres der ligger på ham, hvis vores kære William forlader os, så det bliver spændende at se, om han kan skubbe presset væk og virkelig imponere os alle.

Giver dig ret i, at presset på ham er enormt. Men jeg giver ham rigtig gode chancer for at slå igennem hos os.
1. Han kommer til at danne makkerpar med Claudemir. Claudemir er jo en type der afleverer og spiller så fremadrettet som muligt og derved vil skabe mere plads til Grindheim.
2. Kvist var en meget vigtig spiller for os, men hans tekniske niveau var ikke det bedste, selvom han gennemgik en enorm udvikling den seneste sæson, hvor man virkelig kunne se, at han turde gøre mere med bolden - afdrible sin direkte modstander, den dybe stikning samt diagonal afleveringer.
3. Grindheim skulle eftersigende også være utrolig løbestærk, god med bolden og rimelig god i luftspillet. Hans tekniske niveau vil efter mening være en forbedring af det vi har mistet i Kvist - spørgsmålet er så bare, om Grindheim også har de mentale kvaliteter, såsom at bevare roen, udvise viljestyrke, gejst og fight. Kæmpe for enhver en bold, tage gode beslutninger og sidst men ikke mindst tage ansvar.
Hvis Grindheim indenfor det første halve år viser sig som en leder der ikke holder sig tilbage for at råbe af en N'Doye eller Bolanos, så tror jeg at vi vil se en bedre centralmidtbane end vi så forrige sæson.

Thaurat al Shabab

Anders-G
Reserveholdsspiller

« Svar #14128: 15 Jun 2011, 17:34 »

Giver dig ret i, at presset på ham er enormt. Men jeg giver ham rigtig gode chancer for at slå igennem hos os.
1. Han kommer til at danne makkerpar med Claudemir. Claudemir er jo en type der afleverer og spiller så fremadrettet som muligt og derved vil skabe mere plads til Grindheim.
2. Kvist var en meget vigtig spiller for os, men hans tekniske niveau var ikke det bedste, selvom han gennemgik en enorm udvikling den seneste sæson, hvor man virkelig kunne se, at han turde gøre mere med bolden - afdrible sin direkte modstander, den dybe stikning samt diagonal afleveringer.
3. Grindheim skulle eftersigende også være utrolig løbestærk, god med bolden og rimelig god i luftspillet. Hans tekniske niveau vil efter mening være en forbedring af det vi har mistet i Kvist - spørgsmålet er så bare, om Grindheim også har de mentale kvaliteter, såsom at bevare roen, udvise viljestyrke, gejst og fight. Kæmpe for enhver en bold, tage gode beslutninger og sidst men ikke mindst tage ansvar.
Hvis Grindheim indenfor det første halve år viser sig som en leder der ikke holder sig tilbage for at råbe af en N'Doye eller Bolanos, så tror jeg at vi vil se en bedre centralmidtbane end vi så forrige sæson.

et citat fra kristian bak som har boet på værelse med ham i heerveen

Han er en type, der ikke vil tabe. Han giver altid, alt hvad han har, og løber solen sort i hver eneste kamp. Han bliver en underholdende spiller at få til Superligaen, for han går helt amok, hvis hans hold ikke vinder. Jeg glæder mig meget til at se ham for FCK.

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Yessir
Manager

« Svar #14129: 16 Jun 2011, 10:14 »

« Seneste Redigering: 16 Jun 2011, 10:46 af Yessir » Logged

Sider: 1 ... 940 941 [942] 943 944 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010