home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Dec 2025, 22:07 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
17 Dec 2025, 15:24 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
17 Dec 2025, 14:29 warmon Blogs #27 Youth to Gold
16 Dec 2025, 23:21 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
16 Dec 2025, 20:43 warmon Blogs [19] Mit AS Roma-event...
14 Dec 2025, 17:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Dec 2025, 10:24 Broen13 Klubsøgnin... Wrexham AFC (Disney Un...
Antal Registrerede Brugere: 23193
  1 Bruger, 501 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigademotinagar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 941 942 [943] 944 945 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2046477 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #14130: 16 Jun 2011, 11:49 »

Har fuld forståelse for, han vælger at skifte klub nu. Han er trods alt blevet 26 år, og så er det også på tide, at komme ud når man har et niveau som ham. Som han selv nævner, kunne jeg godt forestille mig, at han slutte karrieren hos os. Men jeg har på fornemmelsen, at han stopper meget sent, da han er en virkelig fighter og meget ambitiøs.
Men held og lykke til William!

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Enged
Gæst

« Svar #14131: 16 Jun 2011, 12:55 »

En meget, meget trist dag for FCK-fans. Om end det er fuld forståeligt, forhåbenligt finder han ud af, at han ikke kan lide tysk, og så kommer han hjem til vinter.
Jeg synes dog, at det er et skridt i den rigtige retning, når vi kan hente en spiller, der har spillet fast i en bedre liga end vores. Det er selvfølgelig ikke Premier League han kommer fra, men niveauet er dog en anelse højere. Med mindre at han gør det helt vanvittigt i Europa i næste sæson, så tror jeg næsten også, at vi har en god spiller på midtbanen de næste 5 år. Hvis han slår i gennem og kan lide at være i København vel og mærke.

AFC
Manager

« Svar #14132: 16 Jun 2011, 13:30 »

Selvfølgelig en meget trist dag for FCK. Vi har mistet en spiller med et FCK-hjerte, med 20 års loyalitet i KB og FC København. Som Enged siger så kan vi håbe på, at han bliver træt af tysk og vender hjem til vinter. Nu må vi bare håbe på, at vores nye sign-in Christian Grindheim kan opfylde forventningerne som kommer fra os fans af, og forhåbentlig vise sig til at være en fornuftig afløser for vores kære William.

God vind fremover til Kvist! Slutter lige af med et citat fra www.bold.dk fra Kvist selv.

"Jeg føler dog ikke at min beslutning er et endegyldigt farvel, men snarere et på gensyn, og jeg er sikker på, at FC København kommer til at høste endnu mere succes i årene fremover."

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #14133: 16 Jun 2011, 14:26 »

Så skal vi også huske på, at Grindheim ikke blot er en "erstatning for Kvist", han er altså også en anden spiller, og det skal vi have respekt for. Vi skal ikke omtale ham for meget som Kvists afløser, af respekt for ham, for han kommer med nogle nye kvaliteter, og er måske mindre god til nogle andre ting. Ligesom Claudemir ikke var en ny Atiba, men stadig viste sig at være fantastisk, og ligesom at Pospech ikke var en ny Lars Jacobsen. På de to pladser blev vi slet ikke svækkede, så jeg håber det også bliver tilfældet her. Ikke fordi Grindheim skal gå ind og være en kopi af Kvist og være lige så god, men fordi hans kvaliteter ikke svækker holdet, selvom de ikke nødvendigvis er de samme som Williams.

Tak for alt til William, og held og lykke med det hele i Stuttgart - lige fra den tyske spillestil, til den tyske grammatik. William er så heldig både at være en fantastisk fodboldspiller og et menneske med hovedet skruet rigtigt på, så mon ikke han klarer begge dele. Ellers er han velkommen til at vende hjem. Wink

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #14134: 16 Jun 2011, 14:30 »

Selvom det var ventet har jeg alligevel godt nok været trist i dag pga af skiftet  Græder Håber han kommer hjem en dag Smiley Han er personligt en spiller jeg altid vil huske. Håber han bliver stor i Tyskland  Thumbs Up

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #14135: 16 Jun 2011, 20:55 »

Det var ventet, men alligevel sørgeligt at tage afsked med en helt fantastisk spiller, som Kvist jo er. Hans mentale indstilling til tingene er helt og aldeles fremragende. Hans lederskabsevne og indflydelse på holdet er uundværlig, og jeg håber virkelig at Grindheim slå sig fast fra start, da det virkelig er et tomrum, som Kvist efterlader. Jeg ønsker ham alt held og lykke i fremtiden, og takker samtidig for hans loyalitet og indstilling hele vejen igennem. Hans udvikling har været storslået de seneste år i FCK, og det har været fantastisk at følge. Han bliver en succes i Bundes Ligaen, ingen tvivl.

Velkommen til Grindheim, som efter sigende skulle være klasse. Jeg har ikke set meget til manden, men han skulle have en fantastisk mentalitet, efter hvad jeg har hørt. Det skulle samtidig være en spiller, som giver sig 110% hver evig eneste gang, hvilket også taler godt for ham. Jeg håber at han hurtigt blomstre op, og kan tilvende sig den danske Superliga.

N17
Manager

« Svar #14136: 16 Jun 2011, 21:07 »

Stor respekt for hvad Kvist har nået. Jeg må indrømme, at dengang han nægtede at være back fordi han ville spille på midten, der følte jeg, at han solgte sin karriere. Mente han kunne nå meget på backen, men ikke meget på midten, men man må sige, at han kender sig selv bedre end mig. Hehe... Cadeau for det han har nået nu Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #14137: 16 Jun 2011, 21:26 »

Jeg tror at alle os FCK fans har det hårdt med tabet af Kvist, men lige nu tror jeg at William har det hårdest følelsesmæssigt af os alle sammen. Han forlader den by, de mennesker og den kultur han elsker aller mest og personligt tror jeg, at han har grædt - hvilket jeg også selv ville have gjort. William befinder sig i en proces, hvori hans følelser går amok og tanken om at forlade hans "lille hule" er mystisk, ja nærmest surrealistisk. Men efter nogle uger vil William være at se i næste fase, hvor han skal slå sig ned i Stuttgart og forhåbentligt spille dem op i tabellen.
Som Enged også påpeger, så er Grindheim på ingen måde "erstatningen for Kvist", men derimod afløseren. Grindheim bringer om ikke andet rutine til mandskabet og så er han hentet for bare 5-6 mio. Vi skal også lige huske på, at Kvist blev solgt for hele 29-30 mio. Igen viser CV hvor en kompetent og dygtig til at drive forretning han er. Jeg håber og tror på, at Grindheim går hen og bliver superligaens bedste midtbanespiller næste sæson. Jeg har stor tiltro til CV og endnu større forventninger til Grindheim og hvis tendensen forbliver som den har været de tidligere sæsoner, ja så bliver vores centrale midtbane ikke svækket efter det her transfervindue.

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #14138: 16 Jun 2011, 21:31 »

Det var jo desværre ikke den store overraskelse, at Kvist røg til Stuttgart, det er der jo været rygter om en del tid nu, men det lyder da til, at vi har gjort en super handel og fået en del penge for ham. Held og lykke til Kvist i Tyskland, han fortjener det sku.

Bliver spændende med Grindheim, lad os håbe han laver en Claudemir  Wink  og kom så med den højre back CV, det bliver nok desværre ikke Pavle Ninkov http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fck-dropper-serbisk-landsholdsback så lad os håber CV har noget godt gemt i ærmet  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #14139: 19 Jun 2011, 10:36 »

http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.2473779/efter-tunga-varen-nara-en-flytt-till-fck Måske ny angriber til klubben, hvilket blandt andet kan ske i en byttehandel med Peter Larsson. En evt. handel kan også åbne op for et skifter for Santin, der har jo også været lidt rygter vedr. ham.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

startrix96
Reserveholdsspiller

« Svar #14140: 23 Jun 2011, 22:15 »

Jeg har været inde på www.supershoppen.dk øhm man kan forudbestille den nye årsbog med FCK's sæson øhm hvornår udkommer den så?Huh

Real Madrid konge !!!
FCK gude !!!

brøndy LORT !!!!

U-4-E
Manager

« Svar #14141: 23 Jun 2011, 22:19 »

Jeg har været inde på www.supershoppen.dk øhm man kan forudbestille den nye årsbog med FCK's sæson øhm hvornår udkommer den så?Huh

Citat
[...] som forventeligt kommer i handlen i ultimo juni 2011 [...]

startrix96
Reserveholdsspiller

« Svar #14142: 23 Jun 2011, 22:21 »

okay fordi så har jeg noget læsestof til sommerferien Opstemt

Real Madrid konge !!!
FCK gude !!!

brøndy LORT !!!!

AFC
Manager

« Svar #14143: 23 Jun 2011, 23:42 »

Der har været snak om, om et evt. køb af Helsingborgs, Alexander Gerndt. Gerndt scorede i dag to mål og lavede tre assists i Helsingborgs sejr på 7-3 over Trelleborg.

Tja, skal vi ikke bare få ham hentet? Wink

« Seneste Redigering: 24 Jun 2011, 00:54 af AFC » Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #14144: 24 Jun 2011, 00:06 »

Der har været snak om, om et evt. køb af Helsingborgs, Alexander Gerndt. Undertegnede scorede i dag to mål og lavede tre assists i Helsingborgs sejr på 7-3 over Trelleborg.

Tja, skal vi ikke bare få ham hentet? Wink

Vil du hente dig selv? :-) Undertegnede er ham der skriver meddelelsen/beskeden/brevet osv.

If you can't join them, beat them.

Sider: 1 ... 941 942 [943] 944 945 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010