home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 20:56:18 warmon Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I går kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
04 Nov 2025, 15:14 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
04 Nov 2025, 07:19 Sunbao Omklædning... Liga historik?
04 Nov 2025, 07:18 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
Antal Registrerede Brugere: 23173
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 852 853 [854] 855 856 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011962 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12795: 29 Aug 2010, 18:12 »

Når jo Smiley

FCK

plutonium
Manager

« Svar #12796: 29 Aug 2010, 18:28 »

Tror Sölvi bliver vores næste CAF (Copenhagen Air Force). Jeg tror han får den samme betydning som Gravgaard havde. Jeg tænker ikke så meget på hans rolle som dødboldsvåben, men typemæssigt og ud fra spilmæssige kvaliteter ser jeg dem som værende nogenlunde de samme.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12797: 29 Aug 2010, 18:53 »

latterligt vingaard, ellers 10 mod 11

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #12798: 29 Aug 2010, 18:58 »

latterligt vingaard, ellers 10 mod 11
Ja hvad bilder han sig ind når man har ham på sit drømmehold  Sur Straffesparken skal vi nok være glad for (eller det skal vi ikke, da vi jo ikke scorede), men det røde kort er der ikke noget at sige til.
Ellers en ok 1.halvleg men heller ikke mere end det, vi starter skidt, men er kommet godt igen.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12799: 29 Aug 2010, 18:59 »

jeg synes Horsens virker meget farlige i deres kontraer. Især Macena virker yderst skarp, som han faktsik altid og alle dage har gjort netop imod os.

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12800: 29 Aug 2010, 19:34 »

vi burde købe gilberto bare for at svække ac horsens.....

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #12801: 29 Aug 2010, 20:02 »

vi burde købe gilberto bare for at svække ac horsens.....
I følge rygter skifter han til FCM inden for de næste par dage, mon ikke også CV havde været i Horsens, hvis han var interessant.

Ikke nogen super kamp i dag, men 3 point er nu 3 point  Smiley, og når nu vores "venner" fra Brøndby ikke vandt i dag, så overlever jeg nok, at vi ikke spillede godt i dag.

Bliver spændende de næste par dage, om vi overhovedet købe eller leje en ny spiller eller flere.
Kom så CV hent mindst en angriber  Opstemt Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #12802: 29 Aug 2010, 20:16 »

I følge rygter skifter han til FCM inden for de næste par dage, mon ikke også CV havde været i Horsens, hvis han var interessant.

Ikke nogen super kamp i dag, men 3 point er nu 3 point  Smiley, og når nu vores "venner" fra Brøndby ikke vandt i dag, så overlever jeg nok, at vi ikke spillede godt i dag.

Bliver spændende de næste par dage, om vi overhovedet købe eller leje en ny spiller eller flere.
Kom så CV hent mindst en angriber  Opstemt Opstemt

Ser hellere FCM tabe for tiden end Brøndby. De er tættere på os i tabellen  Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #12803: 29 Aug 2010, 20:24 »

Ser hellere FCM tabe for tiden end Brøndby. De er tættere på os i tabellen  Wink
Tror nu mere det bliver OB og Brøndby vi skal slås med i det lange løb. Hatten af for FCM, havde ikke troet de ville komme så godt fra start, men tror ikke de holder.
I morgen møder de OB, og tror ikke FCM vinder den kamp, men de må da gerne få 1 point  Smiley

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #12804: 29 Aug 2010, 20:28 »

http://www.bold.dk/nyt/Bolanos-linkes-igen-til-FCK

Du holder dig bare væk!.. Med CL deltagelse, så synes jeg godt, at vi kan tillade os at sigte lidt højere end en af de bedre spillere i norge.. Gerne en spiller fra den hollandske liga uden at kunne komme med noget navn. Helst en Claudemir bare i angrebet. Wink

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12805: 29 Aug 2010, 20:29 »

Tror nu mere det bliver OB og Brøndby vi skal slås med i det lange løb. Hatten af for FCM, havde ikke troet de ville komme så godt fra start, men tror ikke de holder.
I morgen møder de OB, og tror ikke FCM vinder den kamp, men de må da gerne få 1 point  Smiley

tror fcm bliver farligere end både OB og BØF i  år, idet de har holdt højt niveau i langt tid, også i forrige sæson. De har gjort nigle gåde salg og indkøb og eftersigende er mere på vej... De bliver spændende i år.

Thaurat al Shabab

absalonsen
Gæst

« Svar #12806: 29 Aug 2010, 20:32 »

Tror slet ikke I kommer til at slås med nogle. Pt. er der ingen andre hold, der er i stand til at præstere over en hel sæson.

Badefar
Manager

« Svar #12807: 29 Aug 2010, 20:36 »

Tror slet ikke I kommer til at slås med nogle. Pt. er der ingen andre hold, der er i stand til at præstere over en hel sæson.

Må desværre sige at jeg er enig. FCKs største fjende er dem selv. De skal ramme en alvorlig downperiode for at de ikke skal vinde igen.

Don AA
Manager

« Svar #12808: 29 Aug 2010, 20:51 »

http://www.bold.dk/nyt/Bolanos-linkes-igen-til-FCK

Du holder dig bare væk!.. Med CL deltagelse, så synes jeg godt, at vi kan tillade os at sigte lidt højere end en af de bedre spillere i norge.. Gerne en spiller fra den hollandske liga uden at kunne komme med noget navn. Helst en Claudemir bare i angrebet. Wink
Synes at Christian Bolaños  kunne være meget spændende, offensivt er han super, spørgsmålet er mere hans defensive egenskaber, hvilket Ståle også ligger meget vægt på. Hvem ved måske Bård Wiggen er i Noge (han var jo ikke med i dag) og se Start mod Rosenborg, hvor Christian Bolaños i øvrigt har scoret.
Men en angriber står øverst på listen, derefter en kant, hvis det står til mig, så hvis vi henter en angirber og Christian Bolaños, så er det lige før jeg kaste mig ud i en omgang dirty dancing, og nej det er ikke filmen jeg snakker om  Opstemt
tror fcm bliver farligere end både OB og BØF i  år, idet de har holdt højt niveau i langt tid, også i forrige sæson. De har gjort nigle gåde salg og indkøb og eftersigende er mere på vej... De bliver spændende i år.
Det må tiden jo vise, de har en ok trup, men tager man den op i mod vores, Brøndbys og OBs, så er de fucking miles away, hvilket jeg også tror vil vise sig efter 33 runder. 

Badefar
Manager

« Svar #12809: 29 Aug 2010, 22:28 »

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/bolanos-til-fc-koebenhavn-3277023.html

Tillykke med Bola. Ærgerlig over at han skal spille for en konkurrent. Skuffet

Sider: 1 ... 852 853 [854] 855 856 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010