home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 20:56:18 warmon Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
Antal Registrerede Brugere: 23173
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 850 851 [852] 853 854 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011841 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12765: 27 Aug 2010, 12:44 »

Syge kampe i Parken - Barcelona er vel nok verdens bedste hold. Panathinaikos er et rigtig godt hold, med nogle fantastisk fans. Rubin Kazan slutter to'er i denne gruppe, og har som Ghert siger handlet helt vildt ind. Jeg tror at I ender som fire'er i denne gruppe, da to rigtige svære spillesteder - Grækenland & Rusland og sidst, er I chanceløse mod Barca.

Jeg skal da ind og se en eller to kampe, selvom jeg er Brøndby fan. Barca er sikker, og de to andre holds fans er jo vilde.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12766: 27 Aug 2010, 14:51 »

Jeg skal da ind og se en eller to kampe, selvom jeg er Brøndby fan. Barca er sikker, og de to andre holds fans er jo vilde.

Tror ikke du skal regne med at Rubins fans møder talstærkt op og er vilde i København. Men vi får det mega svært derovre, så vidt jeg ved et rimelig trist og koldt sted. Opstemt

Men Paos, av de er geniale. Barcas er lort, men det er jo et storhold. Mon ikke Parkens neutrale plader bliver fyldt med folk i Messi-trøjer. Lidt klamt at tænke på. Wink

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #12767: 27 Aug 2010, 15:26 »

Så har FCKFC allerede kommet op med et tilbud til Barcelona! Frem og tilbage samme dag for 2695 kr., hvis man er medlem af fanklubben, ellers 3195!
Tror sgu jeg benytter mig af det Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12768: 27 Aug 2010, 17:45 »

et stærkt Rubin Kazan hold, som har hentet godt ind men også har solgt ud af profiler som Bukharov og Dominguez. De chl-kampe jeg så var netop disse 2 spillere nok holdets bedste. Tror næppe Martins vil gå ind og gøre det bedre, så jeg ser klart muligheder imod Rubin.

EDIT: Rubin har også kun scoret 20 gange i 18 kampe i den russiske liga, men de har tilgengæld også kun lukket 7 ind. 10 sejre, 8 uafgjorte og 2 nederlag er det blevet til.

Thaurat al Shabab

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #12769: 27 Aug 2010, 18:05 »

Haha hvor er det klasse. Har købt sæsonkort til stemningstribunen, så jeg lige springer køen over Peace

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Legenden
Manager

« Svar #12770: 27 Aug 2010, 18:06 »

Haha hvor er det klasse. Har købt sæsonkort til stemningstribunen, så jeg lige springer køen over Peace
Regner med at gøre det samme her nu. Kom dog lige til at tænke på noget. Jeg har fødselsdag den 18. februar, hvor jeg bliver 18. Det ændrer vel ikke på, at jeg skal købe et børnekort nu, vel? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #12771: 27 Aug 2010, 18:17 »

Regner med at gøre det samme her nu. Kom dog lige til at tænke på noget. Jeg har fødselsdag den 18. februar, hvor jeg bliver 18. Det ændrer vel ikke på, at jeg skal købe et børnekort nu, vel? Smiley
Nej, det gør det ikke. Du betaler jo hele beløbet nu med et sæsonkort, og du er jo 17, så du burde kunne få et kort til børnepris

Legenden
Manager

« Svar #12772: 27 Aug 2010, 18:20 »

Nej, det gør det ikke. Du betaler jo hele beløbet nu med et sæsonkort, og du er jo 17, så du burde kunne få et kort til børnepris
Ja, det tænkte jeg også. Er KlubFCK@billetlugen stedet at skrive til, hvis jeg skal have svar? Smiley

Hvordan kommer der i øvrigt forsalg til CL-kampene? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #12773: 27 Aug 2010, 18:36 »

Ja, det tænkte jeg også. Er KlubFCK@billetlugen stedet at skrive til, hvis jeg skal have svar? Smiley

Hvordan kommer der i øvrigt forsalg til CL-kampene? Smiley
Gå ind på www.klubfck.dk der har de svaret.

Så snart de kommer med informationerne, skriver de også en deadline til hvornår dem med sæsonkort senest skal aktivere dem (altså bekræfte om de kommer)

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #12774: 27 Aug 2010, 18:58 »

Legenden
Manager

« Svar #12775: 27 Aug 2010, 19:22 »

Gå ind på www.klubfck.dk der har de svaret.

Så snart de kommer med informationerne, skriver de også en deadline til hvornår dem med sæsonkort senest skal aktivere dem (altså bekræfte om de kommer)
Det kan godt være, at jeg er snot dum, men jeg kan ikke lige finde det derinde.  Shockeret

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #12776: 27 Aug 2010, 20:34 »

Forresten er det kun mig der synes at Kvist og Claudemir minder utroligt meget om hinanden som spillere?
Altså, de begge centrale midtbanespillere, dog meget fleksible hvad angår positioner. De kaster begge afsindigt langt. De kan begge spille 90 minutter og løbe rundt som gale i defensive såvel som offensiven.
De største og næsten eneste forskelle er vel, at Claudemir løber bedre med bolden og tager flere offensive løb og ligger den afgørende aflevering lidt oftere, men netop hvad angår afgørende stikninger er Kvist blevet meget mere skarp.
Derimod tager Kvist måske det defensive løb lidt flere gange end Claudemir, eller han er ihvertfald tilbage før ham tit og ofte, hvor han får blokeret og stoppet mange af modstanderes angreb.

Hvad synes i?

forresten start 11'eren mod Rosenborg var den bedste hidtil efter min mening.
Vi skal bare have endnu en klasse angriber til at give Santin og N'doye konkurrence og måske en, som kan vælte santin af pinden?

Thaurat al Shabab

Yessir
Manager

« Svar #12777: 27 Aug 2010, 21:47 »

Så har FCKFC allerede kommet op med et tilbud til Barcelona! Frem og tilbage samme dag for 2695 kr., hvis man er medlem af fanklubben, ellers 3195!
Tror sgu jeg benytter mig af det Smiley

Det kan sagtens gøres billigere (inklusive overnatning) Så hvis du har et par kammerater at følges med, burde du tjekke op på det  Wink

Du skal bare købe et børnekort, det er din alder på købs tidspunktet der afgører det  Smiley

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #12778: 28 Aug 2010, 00:42 »

Det kan sagtens gøres billigere (inklusive overnatning) Så hvis du har et par kammerater at følges med, burde du tjekke op på det  Wink

Du skal bare købe et børnekort, det er din alder på købs tidspunktet der afgører det  Smiley

Det kan det sgu nok, men det har ingen betydning for mig Smiley Det er fedt at rejse med en masse fck´er!
Men bestiller når jeg står op igen! Der er i hvert fald små 186 pladser tilbage crazy

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #12779: 28 Aug 2010, 12:54 »

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superliga/2010/08/28/111410.htm
Måske ikke den dårligste nyhed. Men havde squ lige glædet mig til at se ham her i efterårssæsonen Skuffet

PSN: Guldfck

Sider: 1 ... 850 851 [852] 853 854 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010