home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:15:22 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 20:56:18 warmon Blogs [8] Mit AS Roma-eventy...
I dag kl. 12:22:44 Sunbao Omklædning... Hvad ser folket frem t...
I går kl. 15:14:49 morfar Omklædning... Hvem skal du være i di...
I går kl. 07:19:18 Sunbao Omklædning... Liga historik?
I går kl. 07:18:51 Sunbao Omklædning... Forøg UI hastighed
01 Nov 2025, 20:20 Svartowiz Omklædning... Hvad siger vi til det?
Antal Registrerede Brugere: 23173
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Jefferytaive
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 849 850 [851] 852 853 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 2011840 gange)
Goikoetxea
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12750: 26 Aug 2010, 19:33 »

Så er det heldigt at FCK ikke skal møde Olympiakos - det var dem der slog Roma

Når jeg mente ellers bestemt det var de andre, men det ændre nu stadigvæk ikke på mening.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12751: 26 Aug 2010, 19:36 »

Når jeg mente ellers bestemt det var de andre, men det ændre nu stadigvæk ikke på mening.

Selvom det rent faktisk var dit første argument, udover deres frygtede hjemmebane, som vi alle kender. Og nu sagde Don AA jo blot at vi kunne drille dem...

bacigo
Ynglingespiller

« Svar #12752: 26 Aug 2010, 19:58 »

Nogen der ved hvornår billetterne bliver sat til salg?  Smiley

Legenden
Manager

« Svar #12753: 26 Aug 2010, 19:59 »

Tror jeg læste på mandag et sted, men er ikke sikker. Smiley

Edit: Det er vist informationer om billetterne, der komme der.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2010, 20:02 af NicklasJakobsen » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Don AA
Manager

« Svar #12754: 26 Aug 2010, 20:02 »

Fra fck.dk: Nærmere om kampprogrammet følger, og billetinformationer ventes klar senest på mandag http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=10565

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager

« Svar #12755: 26 Aug 2010, 21:08 »

Så er kampene fastlagt:

14/9 FCK - Rubin Kazan
29/9 Panathinaikos - FCK
20/10 Barcelona - FCK
2/11 FCK - Barcelona
24/11 Rubin Kazan - FCK
7/12 FCK - Panathinaikos

AFC
Manager

« Svar #12756: 26 Aug 2010, 21:10 »

Lidt sent indlæg, men hold k*** hvor er jeg overlykkelig efter kampen igår! Vi spiller nok vores aller bedste 1. halvleg i hvert fald nogensinde, og fortjente helt klart at komme foran 5, 6 eller 7-0 med de chancer! Super ærgerligt vi ikke får givet fjeldaberne en god tur hjem med en overhaling der vil noget, da det ville have været stort! Blev især glad over Ståles reaktion og det gav godt nok et sus i maven igår Tunge.

Så det er pisse fantastisk at være i Champions League igen! Jeg glæder mig!

For at snakke om gruppen:

Barcelona, Panathinaikos og Rubin Kazan. Jeg ser muligheder i den gruppe!

Det kan vist ikke undgås, at vi får en lærestreg nede i catalonien, men hjemme tror jeg vi har en mulighed! Vi er stærke på hjemmebane, og kan vi få N'Doye igang imod de andre, så tror jeg da bestemt vi kan få et point mod Barcelona og det ville være verdensklasse!
Panathinaikos er et svært sted at spille, men jeg tror sagtens vi kan få point og muligvis 3 af de hotte!

Rubin Kazan kender jeg ikke så meget til andet end at de vist slog Barcelona i gruppespillet i sidste års Champions League, men umiddelbart ville jeg sige vi burde slå dem.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12757: 26 Aug 2010, 21:20 »

Rubin Kazan kender jeg ikke så meget til andet end at de vist slog Barcelona i gruppespillet i sidste års Champions League, men umiddelbart ville jeg sige vi burde slå dem.

Nej du ved vist ikke noget om dem. De er russiske mestrer for andet år i træk, og det kommer man ikke sovende til. Derudover ligger klubben in the middle of nowhere, hvorfor vi får det svært ude. De har et fantastisk stærkt hold, og de har lige hentet Hoffenheims stjerne Carlos Eduardo for 150 mio kroner, og Oba Martins for det halve. De er favoritter mod os, men vi har muligheden hjemme for at sejre. Ude får vi det umådeligt svært, men vi vandt da de sidste to gang vi spillede i Rusland.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2010, 21:25 af Ghertesteas » Logged

maUnit
Reserveholdsspiller

« Svar #12758: 26 Aug 2010, 21:23 »

Nej du ved vist ikke noget om dem. De er russiske mestrer for andet år i træk, og det kommer man ikke sovende til. Derudover ligger klubben in the middle of nowhere, hvorfor vi får det svært ude. De har et fantastisk stærkt hold, og de har lige hentet Hoffenheims stjerne Carlos Eduardo for 150 mio euro, og Oba Martins for det halve. De er favoritter mod os, men vi har muligheden hjemme for at sejre. Ude får vi det umådeligt svært, men vi vandt da de sidste to gang vi spillede i Rusland.

150 mio euro, mener du ikke dkk  Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12759: 26 Aug 2010, 21:25 »

150 mio euro, mener du ikke dkk  Wink

Jep, lidt af en brøler af mig. Grin Grin

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #12760: 26 Aug 2010, 23:44 »

På papiret en fornuftig lodtræknin, men jeg tror stadig FCK slutter sidst i puljen.

Mod Barcelona venter der 2 nederlag. Barca har lært af sidste års problemer i gruppespillet, og at FCK møder dem i 3/4 kamp gør det ikke nemmere, tværtimod. En smalt nederlag hjemme også en røvfuld ude.

Mod Panathinaikos ligger der point og venter. Hjemme får de hevet en uafgjort, eller måske en 1-måls sejr i land, mens udekampen førertil et nederlag i det græske inferno.

Kazan tror jeg går videre sammen med Barcelona fra denne gruppe. De russiske mestre er nu vant til Cl-bold, og sejrer sikkert hjemme mod FCK, og får en uafgjort med fra parken.

Dermed ender FCK med 2-4 point, og en sidsteplads i gruppen Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Newton Heath
Manager

« Svar #12761: 27 Aug 2010, 00:30 »

Jeg tror, ligesom Dr. Def, at FCK ender sidst i gruppen.

Kampene mod Barcelona bliver oplevelser, og selvom man selvfølgelig rigtig gerne vil have point med fra disse opgør tror jeg bestemt ikke at dette bliver aktuelt. På Camp Nou handler det om at begrænse nederlaget, mens at man skal forsøge at jagte det ene point i Parken, selvom det selvfølgelig bliver utrolig svært. Tror ikke i får point med herfra.

Panathinaikos var en fin modstander at få fra andet lag, men alligevel er det et hold som FCK får det rigtig svært imod. Ikke mindst i det græske tror jeg ikke det bliver til nogen point, mens jeres bedste mulighed for en sejr vel er når de kommer til København. En pessimist siger et point med herfra, en optimist siger tre, måske endda fire. Jeg tillader mig at være pessimistisk, da Panathinaikos har et stærkere hold end folk umiddelbart tror.

Rubin Kazan var i mine øjne den noget nær værste modstander der ventede fra det nederste lag, og jeg er slet ikke i tvivl om at de nok skal være endnu stærkere end sidste år. De formåede endnu engang at vinde det russiske mesterskab, hvilket må siges at være en fantastisk bedrift i en fremgående og yderst pengestærk liga som den russiske nu engang er med modstandere som Spartak Moskva, CSKA Moskva, Lokomotiv Moskva og Zenit. Carlos Eduardo er en utroligt spændende tilføjelse til truppen, og efter et flot debutår i Europa er de endnu mere klar. I Rusland tror jeg næppe at i får point, mens hjemmekampen er meget åben på forhånd. Et point her tror jeg.

Alt kan ske, men jeg ser jer helt klart som favoritter til at tabe gruppen. Håber uden tvivl at i gør en god figur, men jeg har min tvivl på om i kan præstere i denne gruppe.

Held og lykke med det. :-)

Don AA
Manager

« Svar #12762: 27 Aug 2010, 08:20 »

Dr. Def
Lyder ikke til at du har den helt store tro på os, selvom du i Chelsea tråden har skrevet:”Jeg er glad for vi ikke trak FCK, da jeg ville finde detpinligt at tabe til et dansk hold”
Det kunne man godt tolke som om, at du godt kunne frygt en evt. kampen i Parken.

Men fair nok, folk skal have lov til at have deres mening, og vil da ikke afvise vi kan ende sidst i gruppen, men alt kan ske og jeg tror godt vi med lidt held kan tage 3 pladsen.

Mine forventninger til kampene:
1.kamp: Hjemme mod Rubin: Synes det er en god kamp at starter med, vi spiller rigtigt godt for tiden, og kan vi fortsætte stilen, så ser jeg gode muligheder for, at vi starter med en hjemme sejr.
Ja Rubin har købt godt ind, men de har også solgt nogle profiler, hvilket jo er derfor de har købt nye profiler ind.

2. kamp: Ude mod Panathinaikos: Den bliver svær, men ikke umulig, vi kunne have mødt meget svære hold, med lidt held kan vi godt få 1 point med hjem.

3. Kamp: Ude mod Barcelona: Forventer ingen point her, kan vi leverer en god indsats og undgår en alt for stor røvfuld, lidt lige som udekampen mod Man U, så vil jeg være tilfreds.

4: Kamp: Hjemme mod Barcelona: Det samme som kamp 3.

5: Ude mod Rubin: Igen en meget svær kamp, med lidt held kan vi komme hjem med 1 point.

6. kamp: Hjemme mod Panathinaikos: Rigtigt god kamp af slutte af med, vi kan håbe på lidt hjælp af vejret, ikke sikkert Panathinaikos vil kunne lide det kolde vejr, så det sikkert er på det tidspunkt, så ser muligheder for en hjemme sejr her også.

Alt i alt synes jeg, at vi har fået en bestemt godkendt kampprogram, og tror bestemt der er mulighed for 6 point, med lidt held flere point. Hvad det rækker til af placering, ja det må tiden jo vise, men kan vi få 3. pladsen så vil vi alle være super glade.
Er jeg for optimistisk? Måske, men man skal da tro på det  Opstemt Opstemt

Yessir
Manager

« Svar #12763: 27 Aug 2010, 11:56 »

Gør jer selv den tjeneste at tage til Camp Nou og se jeres kamp. Det er et så fantastisk stadion, og når det så er "jeres" eget hold, er det jo en meget god mulighed for at opleve det stadion.

Det er lort at være udefan på Camp Nou!!  ticked off

Enged
Gæst

« Svar #12764: 27 Aug 2010, 12:35 »

Det er jo i efterårsferien, så kunne man jo kombinere det med en uge i Lloret de Mar. Det er i hvert fald noget jeg selv overvejer utrolig kraftigt.

Sider: 1 ... 849 850 [851] 852 853 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010