home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:33:10 NAsMaR Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 22:04:57 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 18:01:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 16:59:02 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 808 809 [810] 811 812 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1993370 gange)
AFC
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12135: 23 Aug 2009, 18:33 »

Det var super igår! Endelig finder vi vores gode spil frem og viser at vi stadigvæk mestrer vores høje niveau og får skabt nogle målchancer som vi udnytter og får gang i målmaskinen igen. Dejligt at se N'Doye score igår og jeg synes det er imponerende at han kan vinde stortset alle hovedstødsdueller, for jeg må indrømme at da jeg i starten så kampene med ham, synes jeg ikke rigtig han var hovedsstødsstærk, men det er vendt om nu og han er helt klart en af vores stærkeste headere og kropsstærke spillere. En type a la Allbäck synes jeg.

Men jeg håber vi kan vare ved her og håber N'Doye kan få skaffet Santin af fra pladsen ved siden af Ailton, selvom Santin er skadet, for det hele fungerer meget mere med de to i front. Vi får flere chancer oppe foran og bliver derved farligere med N'Doye og Ailton som vi så igår også. Jeg glæder mig virkelig til APOEL kampen. Forhåbenligt kan vi få scoret et eller to mål og afgøre det der, efter den halvsløje præstation de leverede i PARKEN i tirsdags.

FORZA FCK!
« Seneste Redigering: 23 Aug 2009, 19:11 af AFC » Logged

Don AA
Manager

« Svar #12136: 24 Aug 2009, 21:02 »

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

veile
Ynglingespiller

« Svar #12137: 24 Aug 2009, 21:11 »

Hvor mange skal så ind og se kampen på Søndag.?
og hvor skal i stå`?

Andreas93
Gæst

« Svar #12138: 24 Aug 2009, 21:17 »

og hvor skal i stå`?

jeg skal ind og se den med min far og storebror. Vi skal stå på nedre c  crazy

veile
Ynglingespiller

« Svar #12139: 24 Aug 2009, 21:19 »

oka lækkert nok Opstemt
Jeg står som altid på stemningen

andersfa123
Gæst

« Svar #12140: 24 Aug 2009, 21:20 »

Skal selvfølgelig ind og se den på S12. Og håber på at blive inde hele kampen Tunge

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12141: 24 Aug 2009, 21:20 »

og hvor skal i stå`?

Skal som sædvanlig stå på S12. Wink

EDIT: Forhåbentlig med Falke og Enged... Så må du opføre dig ordentlig, Falke Opstemt

andersfa123
Gæst

« Svar #12142: 24 Aug 2009, 21:22 »

Skal som sædvanlig stå på S12. Wink

EDIT: Forhåbentlig med Falke og Enged... Så må du opføre dig ordentlig, Falke Opstemt
Regner 100% med at komme ind til kampstart også må vi se hvad der sker i pausen Wink. Men bare kom og stå med os Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #12143: 24 Aug 2009, 21:24 »

Hvorfor er det, at du IKKE skulle blive inde hele kampen, Falke?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

andersfa123
Gæst

« Svar #12144: 24 Aug 2009, 21:25 »

Hvorfor er det, at du IKKE skulle blive inde hele kampen, Falke?
Tjaaeh. Laaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaang historie. Gider ikke at skrive den her, kontakt mig på PB hvis det er Tunge

fc-hansen
Manager

« Svar #12145: 25 Aug 2009, 15:22 »

Nu går vi ind i meget vigtige faser i i div. turneringer. i CHL venter der som bekendt en afgørende kamp for os imorgen på Cypern og i Superligaen møder vi de næste to gange Brøndby og OB. Men jeg er en lille bitte smugle nervøs for vores midtstopper, Zanka. Er det bare mig eller forærer han alt, alt for meget væk nede bag ved. Altås jeg må ærligt erkende at han nok er det største forsvarstalent i dansk fodbold pt. men imo er han bare ikke helt moden nok til at spille CHL for øjnene af 80.000 mennesker. Superligaen skal han nok klare, og der har han trods alt også prøvert lidt, men der er mere rent europæisk set, og jeg tror han vil komme til kort, og der koster de altså de fejl han går og laver hist og her, men så er spørgsmålet bare, skal vid nu udnytte at transfervinduet først lukker tirsdag, og gå ud og hente en rigtig klippe, som Virkelig kan gå ind og sætte sit præg på tingene, eller skal vi lade være, og så bare satse på at Zanka vokser med opgaven? jeg syntes sku den er svær, men Ståle udtalte jo at der ikke ville blive handlet med mindre vi ryger i CHL?

Hvad syntes i? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #12146: 25 Aug 2009, 15:29 »

Nu går vi ind i meget vigtige faser i i div. turneringer. i CHL venter der som bekendt en afgørende kamp for os imorgen på Cypern og i Superligaen møder vi de næste to gange Brøndby og OB. Men jeg er en lille bitte smugle nervøs for vores midtstopper, Zanka. Er det bare mig eller forærer han alt, alt for meget væk nede bag ved. Altås jeg må ærligt erkende at han nok er det største forsvarstalent i dansk fodbold pt. men imo er han bare ikke helt moden nok til at spille CHL for øjnene af 80.000 mennesker. Superligaen skal han nok klare, og der har han trods alt også prøvert lidt, men der er mere rent europæisk set, og jeg tror han vil komme til kort, og der koster de altså de fejl han går og laver hist og her, men så er spørgsmålet bare, skal vid nu udnytte at transfervinduet først lukker tirsdag, og gå ud og hente en rigtig klippe, som Virkelig kan gå ind og sætte sit præg på tingene, eller skal vi lade være, og så bare satse på at Zanka vokser med opgaven? jeg syntes sku den er svær, men Ståle udtalte jo at der ikke ville blive handlet med mindre vi ryger i CHL?

Hvad syntes i? Smiley
Ved ikke om Larsson er fit nok til at kunne spille i stedet for Zanka, men ellers ville han i mine øjne være en mulighed.. Men forstår ikke helt det du skriver med at Ståle har sagt at der ikke bliver handlet spillere ind med mindre vi ryger i Champions League? Det ville da ikke være skide smart, med mindre man køber en spiller der ikke har spillet i nogle af de europæiske turneringer endnu..

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

AFC
Manager

« Svar #12147: 25 Aug 2009, 15:30 »

Jeg kan godt give mig til kende at Zanka tidligere på sæsonen måske haltede lidt når det gjaldt med 1 mod 1 situationerne, men jeg synes altså han gør det godt sammen med Antonsson for tiden. De er det stærkeste midterforsvar vi har og selvom Zanka altså som sagt svingede lidt imellem hans præstationer hvor han var alt for afventende overfor spillerne, så synes jeg det er blevet bedre med tiden. Jeg er dog mere bekymret for Wendt. Vi så imod APOEL at hans afleveringer var de værste jeg nogensinde har set. Det var ikke kun ham, også hele holdet, men Wendt havde en indflydelse på det, og han er ligesom Zanka lidt for afventende. Mange af modstanderens spillere får mange gange lov til at slå et farligt indlæg som kommer nemt rundt om Wendt, fordi han ikke går ind til spilleren. Så det bekymrer mig mere, end Zanka. Jeg er sikker på Zanka skal klare den.

Andreas93
Gæst

« Svar #12148: 25 Aug 2009, 15:36 »

Har Peter Larsson udspillet sin chance fuldstændigt eller hvad ?

Jeg er lidt splittet omkring situationen. Jeg havde et håb om, at Antonson og Larsson kunne blive vores nye Gravgaard/Hangeland inden sæson, men sådan er det desværre ikke gået. Zanka er et stort talent, ingen tvivl om det. Men om han kan holde niveau både i ligaen og de europæriske kampe, er svært at sige. Problemet med at hvis vi henter en ny er jo, at han så skal til at spilles ind på holdet og opbygge et samarbejde med Antonson, mens sæsonen er i gang. Så jeg er som sagt lidt splittet, omkring hvad vi skal gøre  crazy
« Seneste Redigering: 25 Aug 2009, 15:38 af Andreas93 » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #12149: 25 Aug 2009, 15:37 »

Jeg kan godt give mig til kende at Zanka tidligere på sæsonen måske haltede lidt når det gjaldt med 1 mod 1 situationerne, men jeg synes altså han gør det godt sammen med Antonsson for tiden. De er det stærkeste midterforsvar vi har og selvom Zanka altså som sagt svingede lidt imellem hans præstationer hvor han var alt for afventende overfor spillerne, så synes jeg det er blevet bedre med tiden. Jeg er dog mere bekymret for Wendt. Vi så imod APOEL at hans afleveringer var de værste jeg nogensinde har set. Det var ikke kun ham, også hele holdet, men Wendt havde en indflydelse på det, og han er ligesom Zanka lidt for afventende. Mange af modstanderens spillere får mange gange lov til at slå et farligt indlæg som kommer nemt rundt om Wendt, fordi han ikke går ind til spilleren. Så det bekymrer mig mere, end Zanka. Jeg er sikker på Zanka skal klare den.

Jeg vil nu mene det er acceptabelt at visse spillere ikke rammer dagen af og til Smiley.. specielt med Wendt der er så høj klasse normalt!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 808 809 [810] 811 812 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010