home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:33:10 NAsMaR Omklædning... Hvad siger vi til det?
I går kl. 22:04:57 DeBuur Omklædning... Forøg UI hastighed
I går kl. 18:01:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 16:59:02 Fisken Omklædning... Hvem skal du være i di...
28 Okt 2025, 21:23 DeBuur Omklædning... Tips FM 26
26 Okt 2025, 22:43 Sirstaal Blogs Lutz Pfannenstiel blog...
26 Okt 2025, 20:18 JG v25 Omklædning... Job-opslag: Fix det ny...
Antal Registrerede Brugere: 23172
  0 Brugere, 612 Gæster Online.

Nyeste Bruger: csteff
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 807 808 [809] 810 811 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1993369 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #12120: 22 Aug 2009, 17:30 »

Så synd for Ailton at han ikke scorer idag. Fantastisk kamp - hvor har vi ventet længe på at se den skarphed og kølighed hos løverne..

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12121: 22 Aug 2009, 17:42 »

Super at se drengene spille en god gang bold i dag. Vi har satme taget på Midtjyllands bane, de sidste 4 kampe mellem os og dem i Herning: 1-4, 0-3, 2-2 og 1-4! I dag er det godt at se, at vi får en trodsreaktion, og så er jeg glad for at få bekræftet min egen teori eller hvad man skal kalde den; med Atiba på midten med Hjalte, er vi bare bedre! Især fordi Kvist er god med Pospech, især fordi Pospech ofte efterlader store huller bagved sig, og det kan Kvist, som jo er god defensivt, og har været hb før, altså dæmme op for.

Den her kamp har gjort mit syn en del mere positivt, og jeg tror nu mere på at vi kan gå videre på Cypern. Et godt tidspunkt at få sådan en sejr på, lige inden to af de vigtigste kampe i efteråret, Apoel ude, og bif hjemme. Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #12122: 22 Aug 2009, 18:07 »

Meget god og præcis beskrivelse af vores midtbanekonstellati on (med hensyn til Atiba og Kvist)! Kvist er en god defensiv spiller, hvorfor jeg ærgrer mig over at vi allerede har Nørregaard, der er ENDNU bedre defensivt Grin

Men som du siger, så er Kvist og Pospech gode sammen. Og Kvist viser altså også, at han kan offensivt (ikke kun i dag, men generelt). Ganske vist ikke helt så poleret som Sionko, men han gør det faktisk godt i sine ryk fremad.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #12123: 22 Aug 2009, 18:09 »

Var også så heldig at være på MCH(FCK) Arena i dag. Sad desværre på en af langsiderne med nogle idiotiske kontrollører men når det så bliver til sådan en sejr får man humøret igen.

JC er for en gangs skyld sikker og laver ingen fejl.
Det samme kan siges om Posh og Wendt. De spillede godt defensiv. Offensivt, især Pospech, mangler der lidt endnu men håber det kommer.
Zanka og Anton spillede fremragende minus målet. De fik lukket helt ned for Frank.
Kvist og Hjalte gjorde det også fint og var sikre med bolden.
Hutch var nok næsten MOTM. Han holdt utrolig godt på bolden og fordelte spillet godt og løb som altid masser af meter.
Vingaard var ikke imponerende i starten men spillede sig op og fik lavet et fint mål.
Ailton lavede igen noget magi, men kom desværre aldrig selv helt fri.
Har ventet længe på at N'Doye fik chancen og han gør det godt. Sikkert mål, gode kombinationer og i 2.halvleg vinder han også en del hovedstød. Får dog et tåbeligt gult kort.

Alt i alt en god kamp. De første 20-30 min af 2.halvleg har FCM stort set ikke bolden og vi kører dem bare rundt. Mine forhåbninger før kampen på Cypern er blevet lidt bedre. Især defensivt.

It's gonna be legendary

veile
Ynglingespiller

« Svar #12124: 23 Aug 2009, 00:47 »

Man skulle lave vores egen lille fan sektion til Stemning.. FCKFMF sektion..

andersfa123
Gæst

« Svar #12125: 23 Aug 2009, 12:44 »

Ja, fordi der er jo også mange fra FmF der står på stemningstribunen Rullende Øjne

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12126: 23 Aug 2009, 12:50 »

Ja, fordi der er jo også mange fra FmF der står på stemningstribunen Rullende Øjne

Ja, hele 4(!!!) stykker! Af hvad vi ved af, ihf. Grin

verdenskrig
Manager

« Svar #12127: 23 Aug 2009, 12:56 »

mfsjovhat står der også så vidt jeg ved Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #12128: 23 Aug 2009, 17:19 »

Dejligt at se at folk er blevet mere positive med hensyn til kampen mod APOEL på onsdag, synes der har været lidt negative miner hos et par stykker selvom vi har fået et godt udgangspunkt med, derudover viste APOEL stort set ikke noget som helst frem af banen, det er vel næsten kun på dødbolde vi skal være nervøse, jeg har i hvert fald en god følelse til på onsdag.

Derudover kan vi jo håbe det gode spil fra FCM kampen fortsætter, sjovt nok mødte vi også AGF, FCM og Brøndby i de 3 sidste kampe i august sidste år, hvilket vi også gør i år, og vi havde ikke spillet super godt frem til netop FCM hvor vi vinder 3-1 og derefter spillede vi det spil som var med til at gøre os til danmarksmester, så man kan jo håbe at historien kommer til at ligne det sidste år.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12129: 23 Aug 2009, 17:24 »

Dejligt at se at folk er blevet mere positive med hensyn til kampen mod APOEL på onsdag, synes der har været lidt negative miner hos et par stykker selvom vi har fået et godt udgangspunkt med, derudover viste APOEL stort set ikke noget som helst frem af banen, det er vel næsten kun på dødbolde vi skal være nervøse, jeg har i hvert fald en god følelse til på onsdag.

Derudover kan vi jo håbe det gode spil fra FCM kampen fortsætter, sjovt nok mødte vi også AGF, FCM og Brøndby i de 3 sidste kampe i august sidste år, hvilket vi også gør i år, og vi havde ikke spillet super godt frem til netop FCM hvor vi vinder 3-1 og derefter spillede vi det spil som var med til at gøre os til danmarksmester, så man kan jo håbe at historien kommer til at ligne det sidste år.

Der var ikke noget at være positiv over, før kampen i går. Vores spil var så ringe og uinspireret, og 1-0 er slet ikke noget sikkert udgangspunkt, så jeg kan sagtens forstå den dårlige stemning før. Kampen mod FCM giver, som du siger, mere tro på tingene, i det spillet var lækkert, og vi vandt en pisseflot sejr.

Ja, det er lidt spøjst faktisk. Grin I de tre kampe vi havde sidste sæson, der vandt vi 2 af dem, og tabte 1. Nu har vi jo tabt den mod GF, så derfor må det jo ligge til at vi slår Brøndby, hvis man skal bruge den logik. Wink Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #12130: 23 Aug 2009, 17:30 »

Hvilket jeg så må konstatere at i naturligvis ikke gør Wink..

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #12131: 23 Aug 2009, 17:37 »

Der var ikke noget at være positiv over, før kampen i går. Vores spil var så ringe og uinspireret, og 1-0 er slet ikke noget sikkert udgangspunkt, så jeg kan sagtens forstå den dårlige stemning før. Kampen mod FCM giver, som du siger, mere tro på tingene, i det spillet var lækkert, og vi vandt en pisseflot sejr.
Synes nu at 1-0 er fint nok, ja jeg vil da heller havde vunder 2 eller 3-0, men vi holdte dem fra at scorer, og scorer vi på Cypern skal de lave 3 mål, og med det de viste fremad af banen i Parken, så sætter jeg spørgsmål om de kan det. Nu vandt de jo alle deres kampe på hjemmebane i sidste sæson, så et eller andet kan de jo på hjemmebanen, men er ikke lige så nervøs som jeg var op til kampen mod Stabæk og for den sag skyld også Beitar, som viste godt spil i Parken i den første kamp.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12132: 23 Aug 2009, 17:45 »

Synes nu at 1-0 er fint nok, ja jeg vil da heller havde vunder 2 eller 3-0, men vi holdte dem fra at scorer, og scorer vi på Cypern skal de lave 3 mål, og med det de viste fremad af banen i Parken, så sætter jeg spørgsmål om de kan det. Nu vandt de jo alle deres kampe på hjemmebane i sidste sæson, så et eller andet kan de jo på hjemmebanen, men er ikke lige så nervøs som jeg var op til kampen mod Stabæk og for den sag skyld også Beitar, som viste godt spil i Parken i den første kamp.

Ja nemlig, fint nok, men ikke ligefrem godt. Det er dog som du siger en sejr, og et clean sheet, og det er jo altid en fin forudsætning. Har været meget nervøs for Apoel udekampen, indtil jeg så drengene i går. Der synes jeg, at jeg blev mere tryg ved den kamp, og derfor kan man nærmest sige at vores udgangspunkt er blevet bedre efter FCM-kampen. Som du siger skal vi nok "kun" bruge en enkelt kasse dernede, og den tror jeg helt klart på vi kan få.

Igen bliver de første 20-25 minutter afgørende, får vi spillet os ind uden mål der, så ser det super ud. De første 20-25 minutter vil også give os en god indikator af hvorden det er på deres bane, er de meget anderledes offensive, hvordan er publikum, er vores spillere nervøs, osv. osv. Thumbs Up

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller

« Svar #12133: 23 Aug 2009, 17:52 »

Jeg tror I skal være glade for 1-0, I har nu kæmpe muligheder for avancement og jeres defensiv er rigtig stærk, hvorimod jeg så Apoel ikke er specielt overbevisende i deres opbyggende spil, når de én sjælden gang havde bolden, de spiller meget centralt i banen og der er FCK mange, så det er et godt udgangspunkt.

I skal bare være mange på midten, så vinder I.

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

Don AA
Manager

« Svar #12134: 23 Aug 2009, 18:19 »

Igen bliver de første 20-25 minutter afgørende, får vi spillet os ind uden mål der, så ser det super ud. De første 20-25 minutter vil også give os en god indikator af hvorden det er på deres bane, er de meget anderledes offensive, hvordan er publikum, er vores spillere nervøs, osv. osv. Thumbs Up
Jeg tror ikke de kommer stormende fra start, tror også vi kommer til at have bolden mest ligesom i Parken, også vil de forsøge sig på kontra, men de er jo tvunget til at komme frem før eller siden. Der hvor vi skal passe på er på dødbolde, hvor de er stærke, det var også på 2 dødbolde de lavede de 2 mål hjemme mod Partizan.

Sider: 1 ... 807 808 [809] 810 811 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010