home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23311
  0 Brugere, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132799 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: HenryJames45
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  unión[pause]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: unión[pause]  (Læst 8064 gange)
7kfum
Gæst
 
unión[pause]
« : 16 Apr 2008, 22:03 »

unión


Så er jeg klar med en ny blog, denne blog bliver en blog med fokus på det skriftlige aspekt. Jeg dog ikke ride med på bølgen med enkle billeder og opsætning, men gå helt back to basics, hvorfor det eneste grafik der vil være at finde i min blog er et topbanner. Det vigtigste i denne blog vil være holdbarheden, og det er også en af grundlagene for det mindre liret desgin og den større fokus på det skriftlige.


"play as a team,
play like it was your last game,
every game.

just play the game,
just play the fucking game."
« Seneste Redigering: 04 Maj 2008, 19:48 af -Sommer- » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #1: 16 Apr 2008, 22:05 »

Ja det vil jeg gerne følge lidt med i.. Kan man få lidt mere info om holdet?
Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #2: 16 Apr 2008, 22:05 »

Lyder spændende Wink
Logged

19-18!

7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #3: 16 Apr 2008, 22:07 »

Info om holdet kommer i første update.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #4: 16 Apr 2008, 22:08 »

Lyder spændende.
I'm in.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #5: 16 Apr 2008, 22:12 »

Info om holdet kommer i første update.
Som kommer hvornår?? Hævet Øjenbryn
Logged

- Veni, vidi, vici -

7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #6: 16 Apr 2008, 22:15 »

Som kommer hvornår?? Hævet Øjenbryn

I aften.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #7: 16 Apr 2008, 22:16 »

I aften.

Det er aften, og har været det længe Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #8: 16 Apr 2008, 22:33 »


unión deportiva almería


I år er et nyt hold indtrådt i den spanske La Primera. Det nye hold, UD Almería, står på papiret til at få en øretæve af de store, i den bedste spanske række. Men de nytilkommende udfordrere er, trods den massive neutralisering af deres evner og det svage holdkort, et hold man skal holde øje med i den forestående sæson. For klubben, såvel som byen, er ikke kommet let til succesen, og dette har udrustet de sydspanske helte med en vindermentalitet af de helt store.

Fodbolden tog sit første indtog i havnebyen Almería i 1909, da byens første klub blev grundlagt, den blev navngivet med det højst uoriginale navn, Almería Football Club. Siden Almería FC’s oprettelse har intet mindre end tretten klubber, ageret klub af byen. Sølle en gang før har klubben været at finde i den bedste spanske række, dengang i 1979-81, som Polideportivo Almería.

Holdets måske største profil er træneren, Unai Emery, som har udmærket sig som en af de mest spændende nye trænere i Spanien. Den 37-årige tidligere spiller er i gang med sin blot anden sæson som træner for de rød- og hvidstribede, men har allerede fundet vej til fansenes hjerte gennem den sensationelle oprykning. Emery opnåede aldrig nogen nævneværdig karriere som spiller, men da han i 2004 begyndte spillende træner for klubben Lorca, begyndte det tidligere bundhold at spille over evne, så meget over evne at de formåede at rykke op i den tredje bedste spanske liga, hvor de året efter var at finde på en fornem femteplads.

Dette begyndte at fange mange storklubbers opmærksomhed, men det var UD Almería der løb med hans underskrift, foran blandt andet Real Madrids B-hold Castilla og Real Sociedad. Et skift som ingen af parterne har fortrudt siden, for Emery har formået at skabe et fantastisk hold, dette kulminerede ved at UD Almería rykkede op til Primera Division sidste sæson, hans første som træner for klubben.

Op til denne sæson har Emery formået at opdrive en, i særdeleshed, stærk duo til at vogte stængerne. Her handler det om brasilianske Diego og den lånte David Cobeño. Især Diego ser ud til at få meget spilletid i den kommende sæson, for i kraft af hans stabile og aggressive stil har han formået få skabt et titel, som Brasiliens fremtidige håb på den bagerste plads.

Også i forsvaret stiller Almería op med en spændende kæde, trods store defensive problemer sidste år. På backpladserne fører unge Guilherme og beslutningsstærke Bruno Saltor an i kampen om at komme i startelleveren. Mens stærke Polido og forsvarsgeneralen Carlos García danner midterforsvaret. Emery har erklæret sin fulde støtte til at denne kæde, kan få de spanske frontløberes hjerter til at banke en anelse hurtigere, før kampene mod de rød- og hvidstribede.

Emery foretrak sidste år en spændende 4-3-3, og det vil kræve meget af de få midtbanespillere der er på banen, hvis denne taktik skal krones med resultater. Til dette står Fernando Soriano, José Ortiz og Corona, til rådighed som de stærkeste kandidat. Alle meget dygtige spillere, men offensivt indstillet. Dette kan blive et problem for Almería, som på papiret mangler gennemslagskræft på den defensive del af midtbanen.

Inden sæsonen ser Almerías største problem ud til at være angrebet, hvor man kun finder to spille af en kvalitet der nærmer sig den nødvendige. Her er der tale om Castilla topscorer, Alvaro Negredo og den serbiske landsholdsspiller Veljko Paunovic. Derfor kan det meget omtalte 4-3-3 system få store problemer, med blot to kvalitetsangribere i truppen.

Det bliver spændende at se om tropperne fra UD Almería kan klare skærene, og blive oppe i La Primera.

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #9: 16 Apr 2008, 22:34 »

Fedt fedt hold Thumbs Up
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #10: 16 Apr 2008, 23:40 »

Fedt fedt hold Thumbs Up

siger du kun fordi de slog jer i sidste runde  Opstemt
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #11: 16 Apr 2008, 23:50 »

Jeg læser fast med her.. det ser sgu godt ud Vinter.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #12: 17 Apr 2008, 09:11 »


abédi pelé - kommende konge af almería?


Han tog Ghana og resten af verden med storm, med storhedsperioder i fransk og italiensk fodbold, ser ghaneseren nu muligheden for at erobre Spanien, i skikkelse af præsidentposten i UD Almería. Det kom som et lyn fra en klar himmel, da Abédi Pelé i dag valgte at stille sig til rådighed, som kommende præsident i La Primeras umiddelbare bundklub, UD Almería. Dette fik den succesfulde præsident, Alfonso García Gabarrón, til at udskrive snarligt valg. For truslen fra Pelé, er større end blot hans navn. Med sig har han nemlig tidligere forsvarsgeneral Marcel Desailly og de to tidligere medlemmer af “Quinta del Buitre”, Emilio Butragueño og Rafael Martín Vázquez. Alle folk som han har haft kontakt med, lige siden ghaneseren stoppede karrieren.

Abédi Pelé har siden han stoppede spillerkarrieren i de Forenede Arabiske Emirater, været leder af en anden divisionsklub i Ghana ved navn Nania FC, et projekt som han vil fortsætte. Men det har ikke været lutter ekstase, der har været at finde over hans projekt, for efter en utrolig 31-0 sejr i ligaen, haglede anklagerne ned over Pelé. Mange talte om snyd, og det var ligeledes det han og flere andre blev kendt skyldige i. En anklage som senere er frafaldet af uvise bevæggrunde.

Udover den massive hær af respekterede navne som skal tage sig af forvaltende jobs, har han også valgt at trække sine to sønner med ind i kampen. Andre og Jordan Ayew er tidligere blevet udnævnt til de nye angrebskonger i deres nuværende klub, Olympique Marseille. Derudover er storebror Andre, blevet jagtet af Arsenal gennem de seneste år.

Mange medier undrer sig over hvorfor Abedi Pelé kaster sig over Spanien, på nuværende tidspunkt. Men hovedpersonen selv synes ikke, at det kommer uventet for nogen som kender hans interesse for spansk fodbold. “Jeg har i mange år fulgt spansk fodbold, og jeg har tit beklaget mig over at jeg aldrig kom til at spille i landet. Da jeg for nyligt blev betaget af Almerías historie, var der kun en ting at gøre for mig,” siger Abedi “Pelé” Ayew.

En af mændene bag Almerías succes, har været nuværende præsident Alfonso García Gabarrón. Men uden den tidligere så store opbakning bliver det svært at styre klubben; “Det er umuligt at styre en klub, uden at være helt sikker på om man får den maksimale støtte. Derfor er det nødvendig for mig at der kommer valg med det samme, så jeg kan føle mig sikker på min post.”
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #13: 17 Apr 2008, 12:22 »

God update. Men han var nu også et stort navn da han spillede i 1860.
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: unión
« Svar #14: 17 Apr 2008, 15:31 »

Som jeg også har skrevet på MSN, er det super godt. Det bliver rigtigt spændende at se, om Pelés 'kup' lykkes. Jeg glæder mig i hvert fald.
Logged


Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010