home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  unión[pause]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: unión[pause]  (Læst 7982 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #15: 19 Apr 2008, 12:00 »


kongen af almería!


Med over elleve tusinde stemmer ud af de knap femten tusinde medlemmer der afgav deres mening, vandt Abédi Pelé i går en historisk sejr over Alfonso García Gabarrón. Hvilket betyder, at Abédi Pelé overtager roret i UD Almería efter den succesrige spanier. Ledelsen kommer til at se anderledes ud, da de nu forhenværende ledere af den daglige ledelse har fået en fyreseddel. I stedet træder Emilio Butragueño ind som administrerende direktør, Rafael Martín Vázquez bliver Daglig leder og Marcel Desailly bliver sportsligdirektør. Derudover tiltræder sønnerne Andre og Jordan Ayew, som spillere i den spanske klubs trup.

Det er Emilio Butragueño der er den, af de tre, som er mest velbevandret i klubledelses regi, senest har han været vice-præsident i Real Madrid. Mens Vázquez og Desailly mest er kendt for deres karriere som spillere.

Jordan Ayew er den yngste af de to brødre, Andre og Jordan, som ankommer til klubben. Trods hans sølle femten leveår har han allerede opnået meget i fodboldverdenen, og han blev spået en stor karriere da han for nylig kom til Marseille. Hans teknik, hurtighed og afslutninger har allerede skubbet ham ind i varmen hos Guy Ferrier, landstræner for Frankrigs U/19 hold. Jordan er udset til at spille de første år på Almerías eget ungdomshold, men fremtiden ser lys ud for den unge franskmand.

Også storebror Andre Ayew går en lys fremtid i møde. Sytten år har han været tilstede, og underholdt med sine store evner som fodboldspiller. Modsat sin bror har han allerede spillet fodbold på internationalt niveau, her stillede han sin ghanesiske landsholdstrøje til skue. Hans afslutninger er en af hans mange kvaliteter, hvor hans hurtighed og beslutsomhed også kan nævnes. Andre kan i modsætning til hans bror forvente mange spilleminutter i den kommende sæson.

Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #16: 19 Apr 2008, 12:17 »

god start jeg vil følge med!
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #17: 19 Apr 2008, 15:44 »


tryllekunstneren


Han blev aldrig kendt for sine præstationer på banen, men hans tryllerier uden for har bragt ham i søgelyset hos mange storklubber. Unai Emery er manden som UD Almería kan takke for alt deres succes, og han er manden som de må holde fast på i fremtiden hvis de skal hoppe på succes. Selvom han sidste år udrettede mirakler med hans atypiske 4-3-3 system, kan denne sæson meget let gå hen og blive den sværeste nogensinde for ham.

Selvom det friske og offensive system som han præsenterede sidste år, ikke umiddelbart indbyder til overlevelse mod nogle defensivt meget stærkere modstandere, så er Unai Emery optimistisk omkring mulighederne:
“Jeg har tænkt mig at fastholde 4-3-3 systemet, det vil dog blive indstillet anderledes end sidste år, men jeg stoler på at vores nye forsvar kan klare de bedre angreb. Når man rykker op er det først og fremmest vigtigt at få hul på bylden i modstandernes mål, og derfor stiller jeg op med en taktik der byder på mange mål, men alle på holdet kommer til at have sine defensive pligter. Dermed tror jeg at vi kan skabe en stabil defensiv med grundlag i en dræbende offensiv.”

Det er ikke kun taktikken som Emery ser fortsætte i samme spor, han tror også på at succesen kan fortsætte:
“Jeg tror at vi bliver oppe i denne sæson, vi har samlet en trup som helt klart har potentialet til at komme langt. Jeg ser det som usandsynligt at vi skulle rykke ned, for mentaliteten og moralen er på det helt rigtige sted, så jeg tror vi kan overraske alle i den kommende sæson.”

Det store ledelsesskifte i klubben har været meget omtalt i pressen, nogle mener at det kan skabe et fundament for stor succes mens andre mener at Abédi Pelé ikke er en god personlighed for spansk fodbold i dag. Emery er dog slet ikke bekymret:
“Jeg ser ikke at tingene skulle ændre sig grundet en ny ledelse. Den nye direktion er muligvis mere kompetent men jeg ser ikke de store ændringer for mit vedkommende. Jeg har ikke et øjeblik i valgkampen tvivlet på min position i klubben.”

Emery er en jaget mand, de store klubber i Spanien er så småt ved at få øjnene op for hans små genistreger, og alle forventer at han er at finde i en anden klub efter denne sæson. Men hovedpersonen selv er af en helt anden mening;
“Jeg har store planer med denne klub, og det er ikke min intention at forlade den inden for den nærmeste fremtid. Klubbens talentmasse er stor, og den er kun blevet udvidet ved Ayew brødrenes ankomst. Om fem år ser jeg os som en serøs udfordre til en plads i Europa.”

Vejen frem for klubben er kollektiv, det mener Emery i hvert fald:
“Succes skyldes aldrig én spiller, men en holdindsats. Derfor er der ingen profiler på vores hold, da holdet er profilen. Alle spillerne har mulighed for at blive store spillere eller er det i forvejen.”

Til slut var Emery ikke til at holde tilbage da han gav sit bud på næste sæsons slutplacering:
“Jeg tror at vi ender omkring 12. Pladsen.”
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #18: 19 Apr 2008, 16:04 »

Så fik jeg skimmet opdateringerne igennem, og det ser bestemt spændende ud. Et sejt klubvalg og en fed historie, du får bygget op. Dine kommafejl irriterer mig dog stadig. Det skal simpelthen være perfekt, før jeg kan følge med. Ellers ser det hele fornuftigt ud, til trods for at opsætningen kan virke kedelig og for typisk efterhånden. Du har dog pointeret, at det er det skriftlige, der vægtes højest, og hvis du formår at opnå et rigtig højt skriftligt niveau over en længere periode, vil det også overskinne alt andet.

Jeg glæder mig til at følge din videre færd.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #19: 19 Apr 2008, 16:21 »

Det skal lige siges, at der ikke er tilføjet nogen penge i klubbens kasse.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #20: 19 Apr 2008, 17:25 »

fed update men hvornår kommer der kampe? ikke fordi det ikke er godt!
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: unión
« Svar #21: 19 Apr 2008, 17:58 »

Du skriver utroligt flot, enkelte fejl er der dog, men laver også selv en del..

Skal bare lige være sikker på en ting. Har du brugt editor til, at rykke brødrene til dit hold?
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #22: 19 Apr 2008, 19:56 »

Det er korrekt.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: unión
« Svar #23: 19 Apr 2008, 20:37 »

Hejsa Sommer!

Super fed blog du har gang i. Nogen rigtig god updates du har lavet. Man sidder bare og venter spændt på den næste. Synes det er fedt at du er gået lidt mod den normale fremgangsmåde når der skrives blogs med at du beholder klubbens nuværende manager istedet for at fyre ham, og så sætte en anden ind.

Men ellers fedt præsident valg, bliver spændende og se hvad den nye præsident kan tilføje Almería...

Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #24: 19 Apr 2008, 20:40 »

Jeg skal lige forstå noget her - Desailly og de andre der, har du også brugt editor til at få dem til klubben, altså også pele som præsident?
Og du "er" stadig den samme manager som der var førhen i klubben?

- Du skriver flot Opstemt
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #25: 19 Apr 2008, 20:42 »

Jeg skal lige forstå noget her - Desailly og de andre der, har du også brugt editor til at få dem til klubben, altså også pele som præsident?
Og du "er" stadig den samme manager som der var førhen i klubben?

- Du skriver flot Opstemt

Det stemmer. De er indtrådt som medelemmer af ledelsen. Desuden er det ikke "den" Pelé, hvis nogen skulle være i tvivl.

Ja det er også korrekt.

Tak
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #26: 23 Apr 2008, 12:25 »

Der har desværre været en lille pause i bloggen de sidste par dage. Dette er grundet manglende tid, men denne blog er langt fra færdig! Fremover vil bloggen blive "todelt".

Den ene form for update er den skønlitterære fortælling om journalisten Juan Carlos Avalero.
Mens de andre updates vil være den selv sammes artikler.

God fornøjelse!
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: unión
« Svar #27: 23 Apr 2008, 15:58 »

få nu fingeren ud! ; D jeg glæder mig.
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: unión
« Svar #28: 23 Apr 2008, 16:00 »

hvornår kommer der update
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: unión
« Svar #29: 23 Apr 2008, 16:01 »

Jeg går i gang med at skrive update om lidt.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010