home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Reading i Premier League
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Reading i Premier League  (Læst 2680 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Reading i Premier League
« : 25 Mar 2006, 22:54 »

Det første hold, der rykker op til Premier League, er fundet. I næste sæson skal Reading spille fodbold i den fineste engelske række.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=166634

Kan huske jeg havde et fantastisk spil med dem i CM 01/02, som endte med CL guld. En ting er FM, en anden ting er IRL. Hvordan tror I det vil gå for dette hold? Smiley

Dusty78DK
Manager

Sv: Reading i Premier League
« Svar #1: 25 Mar 2006, 23:26 »

Jeg er ikke super optimistisk på holdets vegne. Ikke fordi de ikke har spillet godt i denne sæson, men fordi de ikke har tradition for at spille i den bedste række. Jeg tror det vil kræve en smule mere end godt arbejde at blive oppe ...

Smith
Gæst

« Svar #2: 25 Mar 2006, 23:33 »

Jeg synes de lyder som en Wigan type, jeg tror godt de kan overleve og etabelere sig i PL  Rullende Øjne

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #3: 25 Mar 2006, 23:35 »

Jeg tror at de ryger bravt ned i 1. divisionen igen.

De har simpelthen ikke klasse, til at kunne blande sig på så højt niveau.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #4: 25 Mar 2006, 23:35 »

Jeg tror at de ryger bravt ned i 1. divisionen igen.

De har simpelthen ikke klasse, til at kunne blande sig på så højt niveau.

Har man penge så kan man få Wink

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #5: 25 Mar 2006, 23:38 »

Har Reading da det?

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #6: 25 Mar 2006, 23:38 »

Har man penge så kan man få Wink

Ja, det er selvfølgelig rigtig nok, men så skal de ihvertfald virkelig ud og spendere, før at de kan få et hold med PL klasse efter min mening.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 26 Mar 2006, 00:53 »

Jeg synes de lyder som en Wigan type, jeg tror godt de kan overleve og etabelere sig i PL  Rullende Øjne

Arh... tvivler på at de har en stærk pengemand i ryggen ligesom Wigan. Tror sgu ikke helt at de har truppen til andet end at kæmpe om nedrykning.

Jeg så sgu gerne Leeds tilbage i den bedst række... de har da opbakningen til at blive en storklub igen!

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #8: 26 Mar 2006, 01:07 »

Tror sgu ikke helt at de har truppen til andet end at kæmpe om nedrykning.

Mon ikke at de også selv regner med at kæmpe om ikke at rykke ned? Alle oprykker skal undgå det.. Så det kommer jo ikke som en overraskelse..

Hvem bliver nummer 2? Håber på at Stoke kommer op.. Mens det bliver spændende at se hvem nummer 3 bliver..

DeBuur
Manager

« Svar #9: 26 Mar 2006, 11:34 »

Wigan er et eksempel på at det kan lade sig gøre - Reading skal ud og forstærke holdet - skal minimum hente forstærkning i hver kæde og desuden sikre sig i breden - desuden mener jeg de skal gøre op med sig selv om de vil have succes i PL=overlevelse eller om de vil bruge krudtet i diverse cup turneringer.
Jeg glæder mig til at se et nyt hold i PL men spår dem ikke mange muligheder - det kan meget nemt ende med en retur billet
« Seneste Redigering: 26 Mar 2006, 11:36 af DeBuur » Logged

YNWA

United-styrer
Gæst

« Svar #10: 26 Mar 2006, 11:53 »

Deres suverænitet i Coca Cola Championship gør, at de slet ikke kan udelukkes. Personligt tror jeg, de godt kan undgå nedrykning, men de bliver uden tvivl en del af nedrykningskampen.

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 26 Mar 2006, 13:21 »

Reading er bakket stærkt op af en utrolig stærk pengemand, så jeg har store forventninger til holdet, ligesom jeg havde til Wigan.. Jeg tror de har en rimelig chance for at etablere sig.. De har en mand som Leroy Lita oppe foran, og han ender med ret stor sandsynlighed som den nye Andrew Johnson, altså som en super angriber.. Smiley
Også har de jo også den tidligere Ipswich spiller Chris Makin... Det må tale til deres fordel.. ;P

Jeg ku virkelig godt se Ipswich rykke op, men det sker vist desværre ikke - selvom chancen self stadig er der.. Smiley
18 point mere, så er den der.. Wink

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 26 Mar 2006, 13:23 »

Mon ikke at de også selv regner med at kæmpe om ikke at rykke ned? Alle oprykker skal undgå det.. Så det kommer jo ikke som en overraskelse..

Hvem bliver nummer 2? Håber på at Stoke kommer op.. Mens det bliver spændende at se hvem nummer 3 bliver..

Sheff Utd burde kunne køre 2. pladsen hjem, medmindre Leeds finder storformen frem - Watford tror jeg ikke meget på...
Men jeg regner da med at Sheff Utd og Leeds følger Reading med op.. Smiley

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 26 Mar 2006, 13:25 »

Arh... tvivler på at de har en stærk pengemand i ryggen ligesom Wigan. Tror sgu ikke helt at de har truppen til andet end at kæmpe om nedrykning.

Jeg så sgu gerne Leeds tilbage i den bedst række... de har da opbakningen til at blive en storklub igen!

Leeds er en storklub, ligesom Ipswich er det.. Begge klubber er blandt de 10 største i England, selvom de ligger dernede.. Smiley
Lidt ligesom at Notts Forest stadig er en storklub rent supportmæssigt.. Smiley

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 26 Mar 2006, 13:41 »

Deres chance er måske hvis WBA redder livet i denne sæson. Hvis de gør det ser de bedre ud for Reading end hvis birmingham eller portsmouth bliver.

Efter min mening er begge hold bedre end WBA. Glæder mig personligt til at se et nyt hold istedet for det altid er de samme elevatorhold der kommer. bliver spændende hvis også Sheffield United kommer med op. Og så må jeg tilslutte mig jer som gerne vil have Leeds tilbage. Synes det var trist at se Leeds ryge ud. håber snart vi ser dem tilbage til Premier League

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010