home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 991 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Age of Conan
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Age of Conan  (Læst 19680 gange)
vesperGT
Manager

Sv: Age of Conan
« Svar #15: 05 Maj 2008, 23:15 »

Kan der være noget om  Wink
Men det er ikke ligefrem et ualmindeligt syn

Næh, men en collectors edition plejer som regel først at udkomme når der er lavet en udvidelse til spillet....... Ligesom diablo og WoW

Thore
Manager

« Svar #16: 05 Maj 2008, 23:27 »

Næh, men en collectors edition plejer som regel først at udkomme når der er lavet en udvidelse til spillet....... Ligesom diablo og WoW

Jeg syntes nu også tit man ser det til nye spil, også til GTA IV blandt andet, hvor du køber spillet som samler, og gerne vil have en masse ekstra guf med.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #17: 05 Maj 2008, 23:39 »

Hvis man forudbestiller spillet, så får man spillet et par dage før spillets originale udgivelses dato. Har to venner som har bestilt det, og de får spillet den 20, hvor man først kan købe det i butikken den 23. Så det har lidt fordele ved at forudbestille den Wink Bare en lille info.

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 06 Maj 2008, 00:17 »

Hvis man forudbestiller spillet, så får man spillet et par dage før spillets originale udgivelses dato. Har to venner som har bestilt det, og de får spillet den 20, hvor man først kan købe det i butikken den 23. Så det har lidt fordele ved at forudbestille den Wink Bare en lille info.

Nu ved jeg ikke med Age of Conan, men jeg har forudbestilt Warhammer online Collektors Edt. Der får man noget beta adgang (når den engang åbner) tidligere adgange til selve spillet (vist et par uger) Særlige quests, der giver nogle særlige visuals, så man kan få en mere unik figur, en bog, en figur og en bog mere, men det koster så også kassen i forhold til alm.

Men det er jo fedt at have når man tænker på at der kun er 110000 i hele verden der får det, selvom glæden ikke rigtig kan deles med nogen Græder

Men det bliver sjovt at se om der er nogen af de to spil der kan rykke ved WOW, Lord of the rings synes jeg ikke var særligt godt, men de to nye ser begge fede ud, dog er jeg selv vild efter WAR, men det er fordi jeg har spillet brædt spillet.

Kunne nu være fedt med en Arnold klon, der kunne gå og slå større dyr ned, som han gør i filmen.

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

Thore
Manager

« Svar #19: 06 Maj 2008, 09:03 »

Man får en nøgle så man kan downloade spillet 6 dage før udgivelsen, der bliver så åbnet for serverne 3 dage før udgivelsen, det koster dog 5 euro for denne tjeneste.

Men det bliver sjovt at se om der er nogen af de to spil der kan rykke ved WOW, Lord of the rings synes jeg ikke var særligt godt, men de to nye ser begge fede ud, dog er jeg selv vild efter WAR, men det er fordi jeg har spillet brædt spillet.

Jeg syntes personlig lord of the rings er meget bedre end wow, men det er så også fordi selve universet tiltaler mig noget mere end Warcraft, men det vil jo altid være en smagssag  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Kwn2k
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 06 Maj 2008, 09:39 »

dette er personligt et spil jeg skal spille, det bliver det fedeste online spil meget meget længe... ingen auto attack det bliver for lækkert..
skal ned til en kammerat senere i dag og prøve betaen på hans maskine.. Smiley

spillet kommer til at koste 97kr pr måned og så kommer der VAT afgift på.

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 06 Maj 2008, 10:14 »

Jeg syntes personlig lord of the rings er meget bedre end wow, men det er så også fordi selve universet tiltaler mig noget mere end Warcraft, men det vil jo altid være en smagssag  Smiley

Jeg købte også Lotr i håbet om et spil der var mindre tegneserieagtigt end WOW, men selvom verdenen er fed og der er mange gode ting ved spillet, synes jeg aldrig jeg fik noget "socialt liv" i spillet, og så dør hele ideen med et mmoorggppgooommmr spil.

Men skal da nok også kigge lidt på Conan, men efter 20 år som warhammer/warhammer 40K spille nørd, ser man jo lidt frem til hvad de kan bringe til bordet, men for silvan man kan så også nemt blive skuffet. Dog vil jeg sige at alt jeg har set online om WAR ser fedt ud, ligesom Conan også ser nice ud, men jeg frygter bare hvordan alle de smarte systemer kommer til at køre med max tryk på serveren.

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

vesperGT
Manager

« Svar #22: 06 Maj 2008, 10:49 »

Nu har jeg set spillets hjemmeside, og må da indrømme at det ser fedt ud, men jeg ved ikke om jeg skal starte LOTRO op igen.......

Hvad siger i???

nicky-fmk
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 06 Maj 2008, 11:10 »

Nu har jeg set spillets hjemmeside, og må da indrømme at det ser fedt ud, men jeg ved ikke om jeg skal starte LOTRO op igen.......

Hvad siger i???

Du skal da helt klart vente til AOC kommer.

Jeg skal helt klart selv spille AOC, stoppede med WoW for ca. 1 måned siden, og har bare ventet på dette geniale spil.
 Har selvfølgelig forudbestilt det, hos Play.com, så der er Rhino Mount til mig Opstemt
 Det ser også lovende ud på alle måder, det bliver dejligt udfordrende at spille det og ikke bare "Auto Attack, SMASH Spells of Destructions ", hvilket jeg regner med skræmmer de fleste "børn" væk Smiley
 Men som det ser ud nu er den aldersgruppe der begynder at spille, de ældre, garvede spillere, der vil væk fra Kiddie Land / WoW - Endelig et spil, hvor størstedelen vil bruge hjernen og ikke være en flok patetiske børn.

Lutter klaphatte !

Freak
Gæst

« Svar #24: 06 Maj 2008, 11:15 »

Har spillet betaen af AoC, og jeg er ikke mega imponeret, men det bliver da spændende at se hvordan det bliver i den endelige version.

Indtil videre holder jeg mig til Lotro, fantastisk spil, har godt nok brugt mange timer på det.

vesperGT
Manager

« Svar #25: 06 Maj 2008, 11:18 »

Har spillet betaen af AoC, og jeg er ikke mega imponeret, men det bliver da spændende at se hvordan det bliver i den endelige version.

Indtil videre holder jeg mig til Lotro, fantastisk spil, har godt nok brugt mange timer på det.

Hvor meget af midgård kan man gå rundt i nu Huh

Freak
Gæst

« Svar #26: 06 Maj 2008, 12:37 »

Det kan du se her.
Men det fedeste imo, er at have et godt kinship at spille med. Vi har det faktisk så hyggeligt at vi er mødtes i virkeligheden Peace

Thore
Manager

« Svar #27: 06 Maj 2008, 12:41 »

Det lyder godt med nogle stykker herinde fra der skal spille det  Smiley
Det kan være man skal finde ud af noget sammen engang.

vesperGT
Manager

« Svar #28: 06 Maj 2008, 12:44 »

Det kan du se her.
Men det fedeste imo, er at have et godt kinship at spille med. Vi har det faktisk så hyggeligt at vi er mødtes i virkeligheden Peace

Så har jeg lige et par spørgsmål:

1) Hvilken race er du i spillet?
2) Hvad level er du i?
3) Er du kommet til "the misty mountains"?
4) Er der kun danskere i det kinship?
5) Kan man joine det kinship, hvis man begynder på spillet igen?

Freak
Gæst

« Svar #29: 06 Maj 2008, 13:11 »

Så har jeg lige et par spørgsmål:

1) Hvilken race er du i spillet?
2) Hvad level er du i?
3) Er du kommet til "the misty mountains"?
4) Er der kun danskere i det kinship?
5) Kan man joine det kinship, hvis man begynder på spillet igen?
1) Spiller da selvfølgelig hobbit Peace Klart den fedeste race, med masser af charme Smiley
2) Min Main er lvl 50, men jeg har også et par andre figurer, som er alt fra lvl 5 til 35.
3) Jeps, på min main er jeg.
4) Ja, vi har så nogle enkelte danskere som bor i udlandet (Trinidad & Tobago og Brasilien Grin)
5) Jeps, de eneste krav vi stiller, er at man opfører sig ordentligt, og at man kan tale dansk. Hvis du er under 18, vil du dog lige komme på prøve i en uge, så vi kan se dig an, men der er masser af folk under 18.

Du skal bare huske at du skal spille på snowbourne Wink

@Thore, kunne være meget hyggeligt hvis vi spillede på samme server. Jeg skal entet spille pvp, med et guild en hollandsk ven starter op, eller pve med Semper Danica. Men så kan vi jo satse på at ende på den samme server  Wink

EDIT: Glemte lige link til Kinshippet.
Hvis du skal bruge hjælp til noget, kan du bare skrive en pm til mig derinde, hedder Mondrup.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 13:13 af Freak » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010