home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 582 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold for FMF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal alkohol være aktuelt til sommerbold?
Jeg er ligeglad.
- 36 (18,8%)
Alkohol er en del af det.
- 117 (60,9%)
Alkohol er IKKE en del af det.
- 39 (20,3%)
Antal Stemmer: 192

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold for FMF  (Læst 67453 gange)
AMRDK
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #60: 14 Apr 2008, 20:27 »

Eller hvor vi synes det skulle holdes, hvis det bliver til noget.
Se jeg syntes Enghave Parken på Vesterbro ville være mere end oplagt !

Problemet er dog at der er mange indvandre og det kan skabe problemer...

Det ved jeg ikke
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #61: 14 Apr 2008, 20:58 »

Og hold jer så til topic istedet for al mulig ligegyldig snak
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #62: 15 Apr 2008, 09:00 »

Efter 5 sidders læsning er jeg klar igen..

Alkohol:
- I mine øjne er det lige meget. Jeg kan godt undvære at drikke det, men som Hawk siger, så er det sku noget sjovere at spille med en lille skid på! Opstemt - Jeg har lagt et afstemning op omkring folk er interesseret i alkohol, det vil selvfølgelig blive for egen regning.. Smiley

Placering:
Jeg stemmer stadig for Roskilde, personligt, da det er noget lettere at komme til end Vesterbro osv. som er blevet nævnt, specielt for os i bil. Dog må folk gerne blive ved med at komme med forslag, som kan være relevante..

Hawk: Som sagt: Det er noget sjovere med en lille skid på! Wink

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

andersfa123
Gæst
 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #63: 15 Apr 2008, 10:07 »

Jeg er frisk! Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #64: 15 Apr 2008, 10:55 »

KERM OG Z43 FOR PRESIDENTS OF FMFREAKS.DK FOR THAT ONE !!!!!!!!!!!!!!! Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Kanon idé, og eftersom det vil være henlagt til sommerferien, er det kun bonus........

Grillmad og bajere er en STOR del af det (Dem som ikke vil drikke har bare større mulighed for at være bedre)

Musik: Så længe jeg må tage noget Heavy Metal med er jeg glad........

Sjælland er godt, Roskilde er endnu bedre crazy

Når det er sagt:



I'm more than game on that idea...........

Helle for at tage noget Jack D med, så vi kan få gang i noget bold.......
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #65: 15 Apr 2008, 11:14 »

Hehe.. Tak, for det Phoenix.. Smiley

Med hensyn til musikken, så har jeg en kammerat som spiller musik, så hvis det bliver til noget, så bliver det med DJ og hele pivtøjet, evt med undertegnede bagved pulten.. Wink

Som jeg har sagt med hensyn til alkohol, så følger jeg bare flertallet, men samtidig skal vi være opmærksomme på, hvis der er mindreårige til stede, som selvfølgelig også skal respekteres.. Så hvis det bliver vedtaget, så må det være med måde.. Smiley

Hehe, godt du kommer fra området, er det muligt vi kan chrashe i din lejlighed? Wink Hehe.. Ej, ved du om der er et vandrehjem eller lignende man evt kunne leje for en weekend, så folk fra Jylland og Fyn også ville have en reel chance for at få noget ud af det? Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #66: 15 Apr 2008, 11:30 »

Hvis vi spiller fodbold om dagen, så skal der jo bare ikke drikkes i hegnet før kampene. Synes dog også, at vi skal have et par øller med så vi kan nyde det dejlige sommervejr i selskab med en kold bajer og Freaks.

Super spændende initiativ og jeg skal nok møde op sammen med Shaft, er dog ikke nogen fantastisk fodboldspiller, men lidt bold kan jeg da sparke Peace

Men som sagt alkohol med måde ville være min idé før kampene. Efter kan vi jo drikke så meget vi har lyst til Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #67: 15 Apr 2008, 11:49 »

Hvis vi spiller fodbold om dagen, så skal der jo bare ikke drikkes i hegnet før kampene. Synes dog også, at vi skal have et par øller med så vi kan nyde det dejlige sommervejr i selskab med en kold bajer og Freaks.

Super spændende initiativ og jeg skal nok møde op sammen med Shaft, er dog ikke nogen fantastisk fodboldspiller, men lidt bold kan jeg da sparke Peace

Men som sagt alkohol med måde ville være min idé før kampene. Efter kan vi jo drikke så meget vi har lyst til Smiley

Jeg kan kun releterer til den måde, vi plejer at holde sommerbold på, i den lokale klub.. Vi drikker både før, under og efter.. Smiley
Dog synes jeg i tilfælde af der er mindreårige tilstede, at alkoholen skal være i begrænset omfang, da de ikke skal "skræmmes" om man så kan sige? Desuden er der ingen grund til at lægge sig ud med diverse forældre. Igen, er det ordsproget, med måde, som spiller ind.

Er man en for god fodboldspiller bliver man sendt væk igen.. Wink Derfor undertegnede godt tør starte sådan et projekt op. Wink - Ej, vi er der for at have det sjovt, og lærer hinanden at kende, unge som gamle, så jeg er fuld af optimisme og tror på det nok skal gå godt.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #68: 15 Apr 2008, 12:02 »

Jeg er skam frisk.. Melder mig også til Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #69: 15 Apr 2008, 12:07 »

Hehe.. Tak, for det Phoenix.. Smiley

Med hensyn til musikken, så har jeg en kammerat som spiller musik, så hvis det bliver til noget, så bliver det med DJ og hele pivtøjet, evt med undertegnede bagved pulten.. Wink

Som jeg har sagt med hensyn til alkohol, så følger jeg bare flertallet, men samtidig skal vi være opmærksomme på, hvis der er mindreårige til stede, som selvfølgelig også skal respekteres.. Så hvis det bliver vedtaget, så må det være med måde.. Smiley

Hehe, godt du kommer fra området, er det muligt vi kan chrashe i din lejlighed? Wink Hehe.. Ej, ved du om der er et vandrehjem eller lignende man evt kunne leje for en weekend, så folk fra Jylland og Fyn også ville have en reel chance for at få noget ud af det? Smiley

Kerm

TJa, jeg bør i Brønshøj, så det er nok lige lidt langt at tage, nu var det bare fordi jeg har opdaget toglivets glæder med rejser osv, at Roskilde er oplagt....... Ellers skal vi ringe til BIF og høre om ikke vi kan låne Stadion i sommerpausen Opstemt
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #70: 15 Apr 2008, 12:12 »

TJa, jeg bør i Brønshøj, så det er nok lige lidt langt at tage, nu var det bare fordi jeg har opdaget toglivets glæder med rejser osv, at Roskilde er oplagt....... Ellers skal vi ringe til BIF og høre om ikke vi kan låne Stadion i sommerpausen Opstemt

Tjae, man kan jo komme langt omkring med toget.. Wink

Årh, det skulle jeg selvfølgelig have spurgt TK om, da jeg havde ham i røret.. Skuffet Snakken lød sku på min nye kæreste faktisk.. Utrolig useriøst!! Skuffet

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #71: 15 Apr 2008, 12:29 »

Det er en rigtig god ide, så vil da også give mit input Smiley
Alkohol: som så mange andre har nævnt: i begrænset mængde er det helt ok.
Mad: kunne være helt perfekt, og self med brugerbetaling.
Sted: for mig er det ligegyldigt. Selv bor jeg i Århus, men hvis arrangementet virker godt, kører jeg gerne i tog. Det virker som en god ide, hvis John Spurs kunne skaffe nogen lokaler med overnatning, specielt hvis folk kommer fra forskellige dele af landet!

Så gå videre med det, det er et rigtig godt inititiv  Thumbs Up
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #72: 15 Apr 2008, 12:40 »

Det er en rigtig god ide, så vil da også give mit input Smiley
Alkohol: som så mange andre har nævnt: i begrænset mængde er det helt ok.
Mad: kunne være helt perfekt, og self med brugerbetaling.
Sted: for mig er det ligegyldigt. Selv bor jeg i Århus, men hvis arrangementet virker godt, kører jeg gerne i tog. Det virker som en god ide, hvis John Spurs kunne skaffe nogen lokaler med overnatning, specielt hvis folk kommer fra forskellige dele af landet!

Så gå videre med det, det er et rigtig godt inititiv  Thumbs Up

Mit håb, var også at få logget jyderne og fynboerne med, gerne i fælleskørsel, som evt. kan findes internt blandt dem som vil komme derovre fra. Hvis arrangementet bliver holdt i Roskilde, tror jeg ikke Spurs kan gøre så meget, da vi begge er fra sydsjælland.. Smiley Desuden ville det også gøre arrangementet lidt sjovere hvis der var sovepladser inkl. da så kan sprede det over to dage.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #73: 15 Apr 2008, 13:16 »

Roskilde er også dejlig nem at komme til Smiley
- men hvordan med overnatningsmlighed er? - ellers skal det jo slutte tidligt, men det er jo op til de meget kompetente arrangører!
Logged

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold for FMF
« Svar #74: 15 Apr 2008, 13:45 »

Roskilde er også dejlig nem at komme til Smiley
- men hvordan med overnatningsmlighed er? - ellers skal det jo slutte tidligt, men det er jo op til de meget kompetente arrangører!

Præcis, også derfor det er en af de primære byer, vi snakker om.. Smiley - Det er netop også noget af det vi skal have fuldt op på, så vi kan finde ud af hvordan og hvorledes, men der vil selvfølgelig komme mere info når mig og Z43 ved noget mere.. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010