home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jeres værste oddskupon?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Jeres værste oddskupon?  (Læst 9299 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: Jeres værste oddskupon?
« Svar #30: 13 Apr 2008, 20:30 »

Min værste må være da jeg oddsede en 50kr. på at Portsmouth skulle vinde over Man. Utd (i cuppen, som de gjorde) og at Chelsea ville vinde over Barnsley (som de ikke gjorde), kan ikke huske hvor meget jeg kunne vinde, men fuck chelsea Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #31: 13 Apr 2008, 20:31 »

Nøj hvor surt  Shockeret.. Og chelsea styrede hele kampen  crazy... Sådan noget er bare typisk  ticked off

Heldigvis fik jeg og Chelsea revanche i returkampen.. crazy .. Men, ja, mega ærgeligt! Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vondracek
Gæst

« Svar #32: 13 Apr 2008, 20:33 »

Du er da heller ikke for smart Grin

Well, min værste kupon var her forleden i CL .. Jeg har Arsenal - Liverpool, Roma - Man United og Schalke - Barca rigtige, og den eneste kamp, som ikke gik hjem, var Fenerbahce - Chelsea, hvor Chelsea skulle have en et-målssejr, men tabte 2-1 Græder .. Kunne havde vundet ca. 2100 kr Græder

Der havde jeg skam sat et 1-tal ved Fenerbahce - Chelsea, som gik hjem sammen med Barca kampen.
Tabte dog kun mine 200 kroner på bekostning af Roma's brændte chancer. I øvrigt havde jeg sagt internt til vennerne, at Deivid ville komme på måltavlen, men det hjælper jo ikke særlig meget. Og hold kæft hvor er den mand genial!

Guldbrand
Gæst

« Svar #33: 13 Apr 2008, 20:40 »

Har ikke selv en, men en fra mit arbejde har en han stadig ærger sig over..  han havde oddset for 35kr. på en 6-7 kampe hvor alle var gået hjem på nær en enkelt. Nemlig Esbjerg mod Lyngby, hvor han havde sagt at Esbjerg ville vinde med 2, men hvor kampen endte med 2-1 til Esbjerg.  Havde den gået hjem havde han vundet ikke mindre en 39000 kr.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #34: 13 Apr 2008, 20:41 »

...efter at have læst indlægene i denne tråd, så overvejer jeg seriøst, at slå mig ned som bookie Cool

vondracek
Gæst

« Svar #35: 13 Apr 2008, 20:45 »

Har ikke selv en, men en fra mit arbejde har en han stadig ærger sig over..  han havde oddset for 35kr. på en 6-7 kampe hvor alle var gået hjem på nær en enkelt. Nemlig Esbjerg mod Lyngby, hvor han havde sagt at Esbjerg ville vinde med 2, men hvor kampen endte med 2-1 til Esbjerg.  Havde den gået hjem havde han vundet ikke mindre en 39000 kr.

Er du gal hvor synd. Det er virkelig surt sådan noget. Kan godt forstå, hvis han ikke kunne holde sin aggression indefor rækkevidde! (Opstemt)

Djævlen
Gæst

« Svar #36: 14 Apr 2008, 20:09 »

Nå. Prologer i Tour de France er som regel rigtig, rigtig lette at gætte på. Derfor smed jeg en flad 10'er på 13 Head2Heads, og dette indbragte mig et odds på 25xx,xx - dvs. 25.000 hvis den gik hjem. 12/13 gik hjem - desværre blev jeg offer for en mindre hjerneblødning, da jeg valgte at Arvesen skulle køre hurtigere end Casar - det var nok CSC-brillerne der var på.

http://i16.tinypic.com/62qd0fq.jpg

Overraskende nok tænkte jeg bare: "nåh.. det går jo nok"

Vinokourov
Manager

« Svar #37: 14 Apr 2008, 20:12 »

Nå. Prologer i Tour de France er som regel rigtig, rigtig lette at gætte på. Derfor smed jeg en flad 10'er på 13 Head2Heads, og dette indbragte mig et odds på 25xx,xx - dvs. 25.000 hvis den gik hjem. 12/13 gik hjem - desværre blev jeg offer for en mindre hjerneblødning, da jeg valgte at Arvesen skulle køre hurtigere end Casar - det var nok CSC-brillerne der var på.

http://i16.tinypic.com/62qd0fq.jpg

Overraskende nok tænkte jeg bare: "nåh.. det går jo nok"

Det husker jeg kun alt for godt. Sindsyg synd Skuffet

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Cencur
Manager

« Svar #38: 14 Apr 2008, 20:29 »

Har også en der stadig brænder i min sjæl.... eller ihvertfald i min pung.

Oddsede ikke særlig mange penge, men oddsede et par kampe under herrernes EM og havde sat et par til uafgjort - 2 eller 3 af dem gik hjem, og så skød Kroatien på stoplen i en kamp i det sidste angreb og tabte derfor med et enkelt mål.

Det betød at jeg "tabte" 13500,-... Skuffet

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

verdenskrig
Manager

« Svar #39: 14 Apr 2008, 20:32 »

Har også en der stadig brænder i min sjæl.... eller ihvertfald i min pung.

Oddsede ikke særlig mange penge, men oddsede et par kampe under herrernes EM og havde sat et par til uafgjort - 2 eller 3 af dem gik hjem, og så skød Kroatien på stoplen i en kamp i det sidste angreb og tabte derfor med et enkelt mål.

Det betød at jeg "tabte" 13500,-... Skuffet

Den husker jeg med al tydelighed  Græder

Specielt da jeg havde oddset det samme bare for mindre penge  Sur

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vondracek
Gæst

« Svar #40: 14 Apr 2008, 20:33 »

Muhaha så kan I lære det! (Opstemt)

Vinokourov
Manager

« Svar #41: 14 Apr 2008, 20:34 »

Muhaha så kan I lære det! (Opstemt)
Ti da stille Rullende Øjne

vondracek
Gæst

« Svar #42: 14 Apr 2008, 20:37 »

Jaja Opstemt
Var det i øvrigt håndbold eller fodbold Cencur?

Vinokourov
Manager

« Svar #43: 14 Apr 2008, 20:38 »

Jaja Opstemt
Var det i øvrigt håndbold eller fodbold Cencur?
Når han skriver "herrenes", så må det være håndbold, da kvindefodbold ikke er alt for udbredt. Jeg husker også den kupon tydeligt, Cencur Smiley

vondracek
Gæst

« Svar #44: 14 Apr 2008, 20:42 »

Når han skriver "herrenes", så må det være håndbold, da kvindefodbold ikke er alt for udbredt.

Det kan diskuteres. Godt nok er Brøndby ikke et landshold, men man kender da til og hører altid om (TV), deres kvindehold.

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010