|
theaabfan
|
|
Hvis ja.. hvem har du ændret og hvorfor? sidder nemlig selv og bakser lidt med det og vil gerne have nogen ideer.. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 11 Apr 2008, 21:46 af theaabfan »
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
jeg ændre databasen i vær spil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
bare skriv hvad du ville ændre så skal jeg nok hjælpe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theaabfan
|
|
Det er ikke fordi jeg ikke kan finde ud af det.. ville bare gerne vide hvad i andre ændrede.. hvis jeg nu har glemt noget..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
hvis jeg er en klub som er særlig god så gør jeg så jeg kan købe gode spiller og måske gær jeg klubben rigtig rig så de har mange penge. du bestemmer selv hvor mange. nogen gange laver jeg en spiller med mit navn og mine positoner. men haner da meget bedre i spiller ind jeg er i virkeligheden
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
vis du skriver hvilken klub du gerne ville være er det lidt nemmer for du kan ændre alt der inde
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Icemate
|
|
dalle112, har du ikke fundet ud af, at der er en Edit knap?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theaabfan
|
|
tænkte mere på om du fx havde gjort C. Ronaldo og sådan nogen bedre..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Lyder sku da som en fed plan - at gøre de dårlige klubber helt vildt rige!!!! Dét må jeg sige, hvorfor har jeg aldrig tænkt på det noget før? Det er jo genialt! ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
nåre jo og nogen gange flere positioner og måske skifter ham over til den klub jeg ville være
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theaabfan
|
|
Zulue- argh.... Jeg tænkte mere om man havde ændret databsen ud fra en realistisk synsvinkel..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
Lyder sku da som en fed plan - at gøre de dårlige klubber helt vildt rige!!!! Dét må jeg sige, hvorfor har jeg aldrig tænkt på det noget før? Det er jo genialt! .. er det sjov eller seriøst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
Zulue- argh.... Jeg tænkte mere om man havde ændret databsen ud fra en realistisk synsvinkel..
var det du ville vide eller er der mere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Hvorfor ændrer I, i databasen? .. Er det fordi det er kedeligt med udfordring, eller er det bare sjovest at vinde hver gang? ..  - Selvfølgelig kun til jer, som ændrer ganske urealistisk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Der er en inde på FMGLive.com der er igang med at flytte alle hold fra USA over til England.. skal være med til at teste den når han bliver færdig-..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|