home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  1 Bruger, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ændrer du i databasen?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Ændrer du i databasen?  (Læst 5498 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Ændrer du i databasen?
« Svar #15: 11 Apr 2008, 22:08 »

Hvorfor ændrer I, i databasen? .. Er det fordi det er kedeligt med udfordring, eller er det bare sjovest at vinde hver gang? .. Smiley - Selvfølgelig kun til jer, som ændrer ganske urealistisk.

Øh, man kan jo også gøre det hårdere for sig selv, har du tænkt på det?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #16: 11 Apr 2008, 22:09 »

Jeg har personligt selv ændret i databasen. Fx da jeg lavede YITG.

Men har også prøvet at lave min egen lille London-bydel og lagt den i Blue Square South. Lavede by, stadion, spillere, ja endda kits og det hele. Droppede dog at spille med dem da jeg var helt færdig med det Smiley

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #17: 11 Apr 2008, 22:11 »

Jeg ændrer den også kun ud fra en realistisk synsvinkel.. ikke noget med at gøre fx. Cardiff til verdens rigeste hold. men mere at gøre sådan  at fx nedjustere Silva en smule og gøre C.ronaldo bedre.. så han faktisk kan spille så godt som han gør i virkeligheden.. ikke noget som gavner mig.. taget i betragtning af at jeg pt. er arsenal..

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 11 Apr 2008, 22:11 »

vær gang jeg ændre hel vildt meget. gider jeg faktis ikke spille når jeg skal til at gå igang med spillet

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #19: 11 Apr 2008, 22:12 »

Så skulle du måske lade være..

RCD
Gæst

« Svar #20: 11 Apr 2008, 22:12 »

Jeg har personligt selv ændret i databasen. Fx da jeg lavede YITG.

Men har også prøvet at lave min egen lille London-bydel og lagt den i Blue Square South. Lavede by, stadion, spillere, ja endda kits og det hele. Droppede dog at spille med dem da jeg var helt færdig med det Smiley
funny

Har du satdig DB´en ?

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 11 Apr 2008, 22:13 »

det gør jeg også nu.  Grin

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #22: 11 Apr 2008, 22:15 »

Nogen der vil være venlige og holde sig til det jeg faktisk spurgte om..?

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #23: 11 Apr 2008, 22:24 »

prøv at dybe dit spøgsmål ud

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 11 Apr 2008, 22:40 »

Jeg ændrer et par gange for at lave lidt anderledes . F.esk et nyt hold eller drømmeligaer.

Sidste gang jeg ændrede var forud for et netspil med en af mine venner. Jeg sku være FCK og han Brøndby, så jeg blev nødt til at give Brøndby flere penge og tilføje blandede tidligere Brøndby-spillere for at det skulle blive ca. lige. Men det blev næsten for godt. Jeg vandt først mesterskabet på de sidste 3 runder, hvor hans hold gik ned/heldet forsvandt Opstemt

It's gonna be legendary

dalle112
Førsteholdsspiller

« Svar #25: 11 Apr 2008, 22:43 »

det må ikke være urealistisk Smiley

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 11 Apr 2008, 22:45 »

det må ikke være urealistisk Smiley

Det var faktisk ikke sååååh urealistisk, bortset fra at han længe lå til at vinde mesterskabet. Grin

KASIgroup giver jo en del penge og det skulle ikke undre mig om Skoubo og lignende vendte hjem IRL:

It's gonna be legendary

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #27: 13 Apr 2008, 12:16 »

Det er præcis sådan noget jeg mente..

Don W
Ynglingespiller

« Svar #28: 13 Apr 2008, 12:47 »

Jeg opdaterer konstant databasen...
F.eks ændrer jeg Leon Andreasen til CM istedet for DM/FC... Og Brede Hangeland til FC istedet for DM/FC... Det irriterer mig simpelthen hvis man spiller imod Fulham og Brede spiller på midten og Leon i forsvaret!

Jeg starter med at tage de store ligaer + DK, og sætter sæsonen til at starte i 2008 ved også at vælge den svenske liga... Så kigger jeg på holdene og ser hvilke spillere de bruger og hvilke formationer de spiller og gør også trænerne bedre, f.eks Laudrup...
Brøndby har jeg ændret til 4-1-2-1-2, gjort Randrup bedre, Per Nielsen dårligere og gjort Rytter upopulær hos Køhlert. Sådan bliver det mest realistisk efter min mening... Har også givet Ronaldo 20 i afslutninger da han jo bomber IRL. Ændret Mutu, van Persie, Eduardo til AC istedet for AC/OMV. Har ændret Liverpool's taktik til 4-4-1-1 eller 4-2-3-1 med Kuyt på højre. Så har jeg ændret Wes Brown til kun FH. Silvestre kun FV og dårligere...
I FC Midtjylland har jeg gjort Frank farligere og Collins lidt dårligere... Osv.

Jeg er lidt af en perfektionist på det område, men jeg nyder virkelig at opdatere spillet mest muligt og derved gør det mest realistisk...  Thumbs Up

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #29: 17 Apr 2008, 19:51 »

Jeg opdaterer konstant databasen...
F.eks ændrer jeg Leon Andreasen til CM istedet for DM/FC... Og Brede Hangeland til FC istedet for DM/FC... Det irriterer mig simpelthen hvis man spiller imod Fulham og Brede spiller på midten og Leon i forsvaret!

Jeg starter med at tage de store ligaer + DK, og sætter sæsonen til at starte i 2008 ved også at vælge den svenske liga... Så kigger jeg på holdene og ser hvilke spillere de bruger og hvilke formationer de spiller og gør også trænerne bedre, f.eks Laudrup...
Brøndby har jeg ændret til 4-1-2-1-2, gjort Randrup bedre, Per Nielsen dårligere og gjort Rytter upopulær hos Køhlert. Sådan bliver det mest realistisk efter min mening... Har også givet Ronaldo 20 i afslutninger da han jo bomber IRL. Ændret Mutu, van Persie, Eduardo til AC istedet for AC/OMV. Har ændret Liverpool's taktik til 4-4-1-1 eller 4-2-3-1 med Kuyt på højre. Så har jeg ændret Wes Brown til kun FH. Silvestre kun FV og dårligere...
I FC Midtjylland har jeg gjort Frank farligere og Collins lidt dårligere... Osv.

Jeg er lidt af en perfektionist på det område, men jeg nyder virkelig at opdatere spillet mest muligt og derved gør det mest realistisk...  Thumbs Up

Tak for det svar  Peace

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010