home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 79 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165910 gange)
Hogh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #480: 25 Maj 2008, 13:50 »

fed taktik Opstemt micah richards blev topscorer, og scorede blandt andet 3 hattricks Opstemt
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #481: 25 Maj 2008, 15:03 »

fed taktik Opstemt micah richards blev topscorer, og scorede blandt andet 3 hattricks Opstemt

Det lyder sgu godt. Du må endelig smide et screenshot op af ham, så vi kan få smidt det på forsiden Smiley
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #482: 25 Maj 2008, 19:31 »

Hey Vondra Smiley

Først og fremmest vil jeg sige, at det er fantastisk at du gider at sætte dig sådan ind i det for at hjælpe dig selv og os Grin

Men hvad mener du med øvrigt område?
Logged


MaddYHansen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #483: 25 Maj 2008, 21:13 »

Ej jeg bliver nød til at sige det til dig en gang til! Det er en fantastisk taktik! ELSKER DEN !
Logged

it's not a badge..It's a FAMILY CREST

Petrust
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #484: 25 Maj 2008, 21:24 »

Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #485: 25 Maj 2008, 21:24 »

Godt initiativ!

Lidt sporgsmaal:

1. Hvad betyder/goer angrebsbold fra dybde?
2. I dine instruktioner har du tre til at lure uden for feltet (ovrigt omraade), men paa ss'et er der ikke en eneste. Hvad har jeg overset?
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #486: 25 Maj 2008, 21:37 »

Men hvad mener du med øvrigt område?

Det hedder 'Øvrige område' inde under 'Spillerindstillinge r', men hvis du gør det på den nemmeste måde, så hedder det 'Lur udenfor felt'.

Ej jeg bliver nød til at sige det til dig en gang til! Det er en fantastisk taktik! ELSKER DEN !

Hehe jamen mange tak MaddyHansen. Har du nogle flere resultater du vil vise os? Smiley


Det ser da rigtig godt ud! Glæder mig til at se hvor mange mål han har scoret, når du er kommet længere ind i sæsonen.

Godt initiativ!

Lidt sporgsmaal:

1. Hvad betyder/goer angrebsbold fra dybde?
2. I dine instruktioner har du tre til at lure uden for feltet (ovrigt omraade), men paa ss'et er der ikke en eneste. Hvad har jeg overset?

1. 'Angrebsbold fra dybden' placere en spiller tæt på hvor de andre spillere med 'Øvrige område' står. På billedet er det nummer 10, og han vil løbe/angribe med målet. Dog er det sjældent at han scorer regelmæssigt, men nu er det jo meget godt at have ham som backup.

2. Kig på billedet én gang til. Det øvrige område er der hvor der står en klump af spillere.
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #487: 26 Maj 2008, 10:55 »

Samba Viste sig at være et røverkøb 19 mio slap jeg for ham  Thumbs Up



3. mest scorede i Premier League Shockeret


Fortsætter i 2. sæson Smiley  Opstemt



Taktikken virker glimrende Smiley
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #488: 26 Maj 2008, 14:10 »

Taktikken virker glimrende Smiley

De screenshots ser virkelig gode ud. Fantastisk arbejde af Samba, og godt at se den endnu en gang virker. Hvis du ikke har noget imod det, så vil jeg meget gerne smide et par af dine screenshots op på forsiden? Det er jo ganske imponerende Smiley
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #489: 26 Maj 2008, 14:53 »

Hey vondra, kan du ikke lige sige en klub jeg skal have.. for så vil jeg nemlig gerne prøve din taktik...
- gerne med gode spillere, og mange penge.. Smiley
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #490: 26 Maj 2008, 14:55 »

Hey vondra, kan du ikke lige sige en klub jeg skal have.. for så vil jeg nemlig gerne prøve din taktik...
- gerne med gode spillere, og mange penge.. Smiley
Det er vel ligemeget i henhold til denne tråds emne...?

Men ellers vælg en af dem her?
Barca, Real, Bayern, Milan, Inter, Man Utd, Chelsea, Arsenal, Liverpool
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #491: 26 Maj 2008, 15:11 »

Hey vondra, kan du ikke lige sige en klub jeg skal have.. for så vil jeg nemlig gerne prøve din taktik...
- gerne med gode spillere, og mange penge.. Smiley

Det kommer ikke særlig meget an på hvilket hold du er, men hvilken liga du spiller i, hvilket hovedstødsstærke spiller du har til rådighed etc. Christopher Samba kan, som ekspempel, jo sagtens score en masse mål for Blackburn, da han er i stand til at drille Terry, Vidic og de andre gutter man finder i Premier League storklubbernes forsvar.
Logged

Asher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #492: 26 Maj 2008, 20:13 »

Genial taktik igen vondracek, du er fandme nice Opstemt
Logged

graver
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #493: 26 Maj 2008, 20:22 »

Jeg stiller mig gerne op i køen af folk, som synes du har lavet/udarbejdet en lækker taktik. Både fordi den ikke er overnaturlig vild. Men holder sig stadig indenfor det realistiske i spillet. I hvert i mit Man Utd. spil.... Men din 4-4-2 taktik har bragt mig i nogle problemer.. er i 2010 og har vundet PL x 2 og CL. Desværre røget ud i diverse engelske cup turneringer alt for tidligt. I slutningen af sidste og denne har din 4-4-2, så fået  lov. Skraber 78 point sammen, hvilket havde været nok til sejr de senere år, men bliver revet rundt af Arsenal 91P. & Chelsea 84P.
- kan super godt lide tanken om short passing, så henter kun gode spillere med høj passing bl.a. Håber nu bare det var en skidt sæson og satser på din taktik (som grundlag) i 2010/2011.

Tak fordi du gerne vil dele din erfaring og taktikker med os andre Thumbs Up

Mvh Graver
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #494: 26 Maj 2008, 20:31 »

Genial taktik igen vondracek, du er fandme nice Opstemt

Jeg går ud fra at det går dit hold godt med denne taktik? Smiley


Jeg stiller mig gerne op i køen af folk, som synes du har lavet/udarbejdet en lækker taktik. Både fordi den ikke er overnaturlig vild. Men holder sig stadig indenfor det realistiske i spillet. I hvert i mit Man Utd. spil.... Men din 4-4-2 taktik har bragt mig i nogle problemer.. er i 2010 og har vundet PL x 2 og CL. Desværre røget ud i diverse engelske cup turneringer alt for tidligt. I slutningen af sidste og denne har din 4-4-2, så fået  lov. Skraber 78 point sammen, hvilket havde været nok til sejr de senere år, men bliver revet rundt af Arsenal 91P. & Chelsea 84P.
- kan super godt lide tanken om short passing, så henter kun gode spillere med høj passing bl.a. Håber nu bare det var en skidt sæson og satser på din taktik (som grundlag) i 2010/2011.

Tak fordi du gerne vil dele din erfaring og taktikker med os andre Thumbs Up

Mvh Graver

Mange tak for din kommentar Graver - Dog er jeg blevet en smule forvirret. Du har altså benyttet dig af mine to 4-4-2 taktikker, der er bygget op omkring RoO, hvor du indtil videre har haft lidt svingende resultater, og nu vil du også benytte dig af denne taktik? :-)

Har kun lavet ét sæt 4-4-2, men du skriver at du har benyttet dig af den, hvor du fik lidt problemer, men i slutningen af sidste og denne sæson, har du benyttet dig af endnu en 4-4-2? Hehe du må undskylde mig lidt, men jeg tror vist, at du fik roddet lidt rundt i indlægget ;-)

Og det var det så lidt. Jeg kan fortælle dig, at der vil komme meget mere fra min side.
Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010