home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 66 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165883 gange)
ca-casen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #495: 26 Maj 2008, 22:02 »

dette er den bedste hjørnesparks kombination. 9 mål på 16 kampe.
men jeg synes nu at de ss som vondracek har lagt ind er meget bedre.. jeg gør helt ligesom der står..
nogen ide til hvordan det kan bliver bedre?
Logged

Asher
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #496: 27 Maj 2008, 00:08 »

Ja, du kan se inde ved din 4-1-2-1-2 roO taktik hvordan det går. Jeg får næsten altid over 15 mål i hver sæson, og det er over 4 sæsoner nu Smiley!
Logged

w12288
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #497: 27 Maj 2008, 10:07 »

Har prøvet hjørnesparkstaktikk en med Watford i Championship, Jay DeMerit gik fuldstændig amok og scorede over 30 mål...  Thumbs Up Jeg blev dog "tvunget" til at sælge ham efter sæsonen da Portsmouth bød 11mio £, så har ikke fået testet om han også har niveauet til at bombe løs i PL!
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #498: 27 Maj 2008, 10:09 »

Har også prøvet den i 7 kampe nu  med atl madrid

Pablo har scoret 3 mål og Perre har scoret 4 mål.


Klasse taktik Peace
Logged

graver
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #499: 27 Maj 2008, 11:26 »


Mange tak for din kommentar Graver - Dog er jeg blevet en smule forvirret. Du har altså benyttet dig af mine to 4-4-2 taktikker, der er bygget op omkring RoO, hvor du indtil videre har haft lidt svingende resultater, og nu vil du også benytte dig af denne taktik? :-)

Har kun lavet ét sæt 4-4-2, men du skriver at du har benyttet dig af den, hvor du fik lidt problemer, men i slutningen af sidste og denne sæson, har du benyttet dig af endnu en 4-4-2? Hehe du må undskylde mig lidt, men jeg tror vist, at du fik roddet lidt rundt i indlægget ;-)

Og det var det så lidt. Jeg kan fortælle dig, at der vil komme meget mere fra min side.
Citat

Ti Vondreck
Jeg har hentet - for længe siden - en 4-4-2 ( både i off. og def. version) derfor 2 stk 4-4-2. De er ikke bygget op efter RoO... Men jeg fandt frem til din 4-4-2 RoO i går og den får chancen i den nye sæson.
 Måske er du stadig forvirret - Måske er jeg selv  crazy

Vigtigst er vel at man nyde spillet i med og modgang...

Tak for dine input
Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #500: 27 Maj 2008, 17:16 »

Jeg vil helt klart prøve den med min Rangers
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #501: 27 Maj 2008, 17:24 »

Har prøvet hjørnesparkstaktikk en med Watford i Championship, Jay DeMerit gik fuldstændig amok og scorede over 30 mål...  Thumbs Up Jeg blev dog "tvunget" til at sælge ham efter sæsonen da Portsmouth bød 11mio £, så har ikke fået testet om han også har niveauet til at bombe løs i PL!

Det var da rigtig godt klaret. Kan jeg eventuelt få et screenshot fra sidste sæson? I øvrigt, så er jeg selv igang med at spille i Championsship med QPR, og der har jeg også scoret flest mål på hjørne, selvom jeg ikke har de mest habile forsvarsspillere. Kommer med screenshot, når sæsonen er færdigspillet :-)

Har også prøvet den i 7 kampe nu  med atl madrid

Pablo har scoret 3 mål og Perre har scoret 4 mål.


Klasse taktik Peace

Det er sgu flot klaret. Syv mål på hjørnespark i syv kampe - Fantastisk!

Ti Vondreck
Jeg har hentet - for længe siden - en 4-4-2 ( både i off. og def. version) derfor 2 stk 4-4-2. De er ikke bygget op efter RoO... Men jeg fandt frem til din 4-4-2 RoO i går og den får chancen i den nye sæson.
 Måske er du stadig forvirret - Måske er jeg selv  crazy

Vigtigst er vel at man nyde spillet i med og modgang...

Tak for dine input

Hehe okey, så forstår jeg bedre. Jamen så vil jeg håbe på, at min taktik kan redde dine lidt sløve præstationer. Du må også meget gerne vende tilbage med nogle resultater :-)

Jeg vil helt klart prøve den med min Rangers

Lyder rigtig godt. Som sagt til de andre, så må du også meget gerne skrive hvordan det går dig.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #502: 27 Maj 2008, 19:09 »

Gabriel Milito har lige scoret hattrick for Argentina i 2010 mod DK i en venskabskamp. Udover det scorede Carlos Tevez 1 mål ved indkast. Du aner ikke, hvor meget jeg elsker dine taktikker. Kys
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #503: 27 Maj 2008, 19:17 »

Gabriel Milito har lige scoret hattrick for Argentina i 2010 mod DK i en venskabskamp. Udover det scorede Carlos Tevez 1 mål ved indkast. Du aner ikke, hvor meget jeg elsker dine taktikker. Kys

Det lyder sgu rigtig godt, LFC. Hvordan gik det forresten med dit Valencia save? Smiley
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #504: 27 Maj 2008, 19:17 »

Har hentet Simon Kjær til Recreativo. Han har lavet 6 mål i 11 kampe! Smiley jeg mener faktisk kun at han har scoret i 3 kampe Wink
Som ekstra bonus er Simon Kjær blevet udråbt til den næste Marc Rieper! Opstemt hehe
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #505: 27 Maj 2008, 19:25 »

Det lyder sgu rigtig godt, LFC. Hvordan gik det forresten med dit Valencia save? Smiley
Gerard Pique blev 3 mand på topscorerlisten efter suveræne Villa og Zigic. 19 kasser i 43 kampe. Ikke suverænt, men jeg har ikke suveræne hjørnesparksskytter så jeg er tilfreds. I denne sæson er Sergio Ramos blevet manden der udfordrer målmanden, mens Pique tager nærmeste stolpe. Ramos har lavet 5 mål i 17 kampe, men han skal lige vende sig til det mens, Pique har lavet 4 mål i 15 kampe, men jeg solgte også min bedste skytte før sæsonen. Peace
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #506: 29 Maj 2008, 12:24 »

Jeres resultater lyder ganske fornuftige, LFC & mortenbrenoe. Lur mig ikke om der nok skal komme flere mål ind på kontoen.

Jeg vil da også lige komme med en lille update i mit QPR spil. Seksogtyve runder er blevet spillet, og det skal lige siges, at jeg ingen forsvarsspillere har købt. Det højeste min stærkste forsvarsspiller kommer på i 'Hovedspil', 'Springkraft' og 'Styrke' er 14, 14 og 14. Derfor er jeg mere end tilfreds med resultaterne, som viser at jeg er det mest scorende hold på hjørnespark i ligaen.

Du kan se statistikken her.
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #507: 29 Maj 2008, 19:39 »

De screenshots ser virkelig gode ud. Fantastisk arbejde af Samba, og godt at se den endnu en gang virker. Hvis du ikke har noget imod det, så vil jeg meget gerne smide et par af dine screenshots op på forsiden? Det er jo ganske imponerende Smiley

 Selvfølgelig må du da det, blev også selv  lidt overrasket over hvor godt Samba gjorde det, han var i de første par kampe kun reserve for Mertesacker og Taylor, men han blev hurtigt 1. valg så de andre måtte kæmpe hehe   funny Thumbs Up Peace
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #508: 29 Maj 2008, 19:43 »

Så er der blevet startet et spil med Fiorentina og jeg har købt Barzagli. Tabte godt nok den første kamp ude mod Milan med 3-1, men Barzagli scorede og var tæt på 2 gange mere. Jeg vender tilbage med mere ved vintertiden. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #509: 30 Maj 2008, 18:10 »

Andrea Barzagli - 14 mål i 13 kampe i alt og Serie A topscorer efter 12 runder. Jeg poster screens snart. Opstemt
Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010