home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165807 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #210: 03 Maj 2008, 15:57 »

Synes ikke den fungerede rigtigt med Zigic, men nu har jeg sat Albiol som ham der skal score kasserne og han lavede da også 2 kasser mod Olympiakos. Thumbs Up
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #211: 03 Maj 2008, 16:09 »

Man kan vel sige at taktikken fungerer, så længe Dainelli er inde  Smiley Har scoret 3-4 mål, Dainelli har været målscoreren samtlige gange.

Men jeg tror ikke der er så meget at gøre egentlig. Mulighederne kommer jo, de bliver bare brændt, hvilket jo må være pga. for dårlige spillere. I hovedspillet i hvertfald  Opstemt

Men på den lyse side, i forsøget på at skabe en taktik der giver masser af hjørnespark har jeg fået spillet til at fungere så nu vinder jeg i det mindste kampene alligevel Smiley

Ja det er lidt en skam, at han brænder de massive chancer han får serveret. Kan jeg eventuelt få en screenshot af
Dainelli?

Synes ikke den fungerede rigtigt med Zigic, men nu har jeg sat Albiol som ham der skal score kasserne og han lavede da også 2 kasser mod Olympiakos. Thumbs Up

Okey det lyder rigtig godt LFC. Bliv endelig ved med at poste nogle resultater.
Logged

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #212: 04 Maj 2008, 08:53 »

Taktikken ser spændende ud, og det lyder til du får gode resultater ud af den, så den skal klart prøves!
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #213: 04 Maj 2008, 18:47 »

Så blev jeg færdig med sæsonen, og jeg vil lige vise et ss af Vidic. Alle målene er scoret i sammenhæng med hjørnespark, og jeg synes virkelig det er imponerende så god effekt den her hjørnsparkstaktik har.

Det skal da også lige siges at jeg vandt mesterskabet foran Arsenal  Djævel

Logged


Andreas93
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #214: 04 Maj 2008, 18:53 »

den er helt fantastisk hjørnesparks taktikken, garay bomber for vildt for mit sevilla hold.
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #215: 04 Maj 2008, 19:00 »

Taktikken ser spændende ud, og det lyder til du får gode resultater ud af den, så den skal klart prøves!

Det lyder rigtig godt. Smid gerne nogle resultater op, når du er færdig.

Så blev jeg færdig med sæsonen, og jeg vil lige vise et ss af Vidic. Alle målene er scoret i sammenhæng med hjørnespark, og jeg synes virkelig det er imponerende så god effekt den her hjørnsparkstaktik har.

Det skal da også lige siges at jeg vandt mesterskabet foran Arsenal  Djævel

Det ser sgu lækkert ud dét der. Fantastisk af Vidic og tillykke med mesterskabet! Fortsætter du så med at bruge denne taktik?

den er helt fantastisk hjørnesparks taktikken, garay bomber for vildt for mit sevilla hold.

Hvor mange kampe og mål har han spillet og scoret?
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #216: 04 Maj 2008, 19:10 »

han har spillet 9 kampe og scoret 12 mål
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #217: 04 Maj 2008, 19:24 »

han har spillet 9 kampe og scoret 12 mål

Hold da helt op! Fantastisk at høre.
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #218: 04 Maj 2008, 19:36 »


Det ser sgu lækkert ud dét der. Fantastisk af Vidic og tillykke med mesterskabet! Fortsætter du så med at bruge denne taktik?



Jo tak, jeg er også helt paf over hvordan den kan være så effektiv. Ja, selvfølgelig fortsætter, ville da være dumt andet?  Shockeret
Logged


Andreas93
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #219: 04 Maj 2008, 19:49 »

Hold da helt op! Fantastisk at høre.

han lavede også 5 mål imod real sociedad
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #220: 04 Maj 2008, 19:59 »

Jo tak, jeg er også helt paf over hvordan den kan være så effektiv. Ja, selvfølgelig fortsætter, ville da være dumt andet?  Shockeret

Ja det er følelses fedt, når man finder ud af hvor vigtigt målene på hjørnespark rent faktisk er. Og tak for dine resultater! Hvis du fortsætter må du endelig blive ved med at komme med små updates eller eventuelt melde tilbage, hvis der sker noget usædvanligt.

han lavede også 5 mål imod real sociedad

Puha den svier Wink
Kan vi eventuelt få et screenshot op? Det ville være meget fornemt.
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #221: 04 Maj 2008, 22:00 »

Kommer lige med en lille update på taktikken.

Jeg har heldigvis fået retter op på problemet med at brænde. Liverpool var villige til at give mange penge for Gamberini så han smuttede. Men da havde jeg allerede købt et tårn i form af Federico Fazio fra Sevilla. Derudover har jeg også købt andres d'allesandro så hjørnesparkene fra min højreside er forbedret.

Men Fazio har indtil videre spillet 11 kampe og scoret 9 mål, så jeg er meget, meget tilfreds med din taktik  Thumbs Up

http://img135.imageshack.us/img135/3722/fazioro6.jpg
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #222: 04 Maj 2008, 22:10 »

nu har garay lige lavet 4 mål mod valladoid han bomber videre
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #223: 04 Maj 2008, 22:23 »

Kommer lige med en lille update på taktikken.

Jeg har heldigvis fået retter op på problemet med at brænde. Liverpool var villige til at give mange penge for Gamberini så han smuttede. Men da havde jeg allerede købt et tårn i form af Federico Fazio fra Sevilla. Derudover har jeg også købt andres d'allesandro så hjørnesparkene fra min højreside er forbedret.

Men Fazio har indtil videre spillet 11 kampe og scoret 9 mål, så jeg er meget, meget tilfreds med din taktik   Thumbs Up

Ham Fazio ser sgu rigtig farlig ud og han klarer det også fremragende! Rigtig godt køb du har gjort dig der og godt at se den endelig virker, for Dainelli var lidt sløv. Tak for din respons. Godt at se den er begyndt at fungere optimalt.

nu har garay lige lavet 4 mål mod valladoid han bomber videre

Han er da i hopla kan jeg høre på dig. Hvad er han så oppe på nu?
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #224: 04 Maj 2008, 22:27 »

16 mål i 13 kampe
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010