home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1131 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hjørnesparkstaktikken
0 Brugere og 59 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 58 Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparkstaktikken  (Læst 165869 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #240: 06 Maj 2008, 23:40 »

Jeg er lige begyndt...

Har Schlebrügge, Gislason, Duncan og er i gang med at hente endnu en... Jeg vender tilbage når den er prøvet af i et par kampe  Wink

Jeg erindrer vist også, at der var en som havde succes med den i Brøndby. Det glæder mig at du vil prøve den af, og vend endelig tilbage med massere af information Wink
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #241: 06 Maj 2008, 23:51 »

Jeg erindrer vist også, at der var en som havde succes med den i Brøndby. Det glæder mig at du vil prøve den af, og vend endelig tilbage med massere af information Wink

Det LOVER jeg, formentlig i morgen  Smiley
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #242: 07 Maj 2008, 00:00 »

Hej Vondraceck Smiley

Har nu prøvet den i et par spil og jeg syntes din hjørnesparks taktik virker godt. Christopher Samba og Richards har især "bombet" Smiley Nu har jeg så prøvet nogle forskellige spillere på den postion, der er sat til at udfodre Målmanden : Jeg syntes kun, at de er spillere der har utrolig meget i styrke, hovedspil og springkraft (Mindst 18 i hver), der scorer mange mål. Og at "udfodre MM" og "angrib nærmeste stople" skal være sat på ens 2 midterforsvarere, før den virker bedst.
4
FX. i mit spil er Perea og Pablo nogenlunde headere og de har scoret henholdsvis 5 mål på 41 kampe og 8 mål på 46 kampe indtilvidere. Det er nogenlunde, da de fleste af de mål er kommet, når jeg har manglet dem. Mens i mit spurs spil, hvor Richards og Chiellini, som er meget bedre headere, bombede og scorede 21 mål og 12 mål på ca. 45 kampe.

Logged

tatii
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #243: 07 Maj 2008, 00:01 »

har taget screen men hvordan ska jeg sætte dem ind
Logged

The saddest thing in life is wasted talent
http://youtube.com/v/DqF0hoeH6rs
[center]

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #244: 07 Maj 2008, 00:07 »

Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

tatii
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #245: 07 Maj 2008, 00:07 »

Logged

The saddest thing in life is wasted talent
http://youtube.com/v/DqF0hoeH6rs
[center]

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #246: 07 Maj 2008, 00:09 »

Har nu prøvet den i et par spil og jeg syntes din hjørnesparks taktik virker godt. Christopher Samba og Richards har især "bombet" Smiley Nu har jeg så prøvet nogle forskellige spillere på den postion, der er sat til at udfodre Målmanden : Jeg syntes kun, at de er spillere der har utrolig meget i styrke, hovedspil og springkraft (Mindst 18 i hver), der scorer mange mål. Og at "udfodre MM" og "angrib nærmeste stople" skal være sat på ens 2 midterforsvarere, før den virker bedst.
4
FX. i mit spil er Perea og Pablo nogenlunde headere og de har scoret henholdsvis 5 mål på 41 kampe og 8 mål på 46 kampe indtilvidere. Det er nogenlunde, da de fleste af de mål er kommet, når jeg har manglet dem. Mens i mit spurs spil, hvor Richards og Chiellini, som er meget bedre headere, bombede og scorede 21 mål og 12 mål på ca. 45 kampe.

Ja jeg har også haft mest erfaring med at bruge mine to centerforsvarer. Dog behøves de ikke at have så høje tal i de nævnte egenskaber. Det er jo meget afhængigt af, hvilken hold du er, hvilken liga du spiller i, hvilket forsvar du er oppe i mod etc. etc.
Hvilket af dine to saves har du brugt taktikken med? Wink - Dog har Richards og Chiellini satme klaret det godt.
Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #247: 07 Maj 2008, 00:09 »

fake. og ramos har ikke lave et mål i 51 kampe
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #248: 07 Maj 2008, 00:11 »

fake. og ramos har ikke lave et mål i 51 kampe

Hvorfor skal det være fake, hvis Ramos ikke har lavet et mål i 51 kampe? Det ser ihvertfald rigtig godt ud med Barzagli og Pepe!
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #249: 07 Maj 2008, 00:11 »

Ja jeg har også haft mest erfaring med at bruge mine to centerforsvarer. Dog behøves de ikke at have så høje tal i de nævnte egenskaber. Det er jo meget afhængigt af, hvilken hold du er, hvilken liga du spiller i, hvilket forsvar du er oppe i mod etc. etc.
Hvilket af dine to saves har du brugt taktikken med? Wink - Dog har Richards og Chiellini satme klaret det godt.

Ajax og Spurs og nu også Atletico Smiley
Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #250: 07 Maj 2008, 00:14 »

ser bare sådan ud også fordi han kun viser 5 spiller i det der screenshots
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

vondracek
Gæst
 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #251: 07 Maj 2008, 00:19 »

Ajax og Spurs og nu også Atletico Smiley

Okey i ét save eller er du startet med hver klub i forskellige saves? Hvis det er ét stort save, så kan de jo godt være, at Richards og Chiellini var uovervindelige, mens du er rykket til Atlético, hvor Pablo og Perea er blevet knap så gode. Det skal jeg dog ikke helt utale mig om, men hvis det er tilfældet, så er det nok forståeligt Smiley

ser bare sådan ud også fordi han kun viser 5 spiller i det der screenshots

Sæt nu hvis han 'snyder', så er det ikke din hovedpine, men hans. Ikke mere om det tak .
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #252: 07 Maj 2008, 00:20 »

Har netop fået Fazio + 60 mio for en reserve defender, så glæder mig ekstremt meget til at se ham i aktion.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #253: 07 Maj 2008, 00:24 »

Okey i ét save eller er du startet med hver klub i forskellige saves? Hvis det er ét stort save, så kan de jo godt være, at Richards og Chiellini var uovervindelige, mens du er rykket til Atlético, hvor Pablo og Perea er blevet knap så gode. Det skal jeg dog ikke helt utale mig om, men hvis det er tilfældet, så er det nok forståeligt Smiley

Sæt nu hvis han 'snyder', så er det ikke din hovedpine, men hans. Ikke mere om det tak .

jeg så rigtig nok. men er da lidt neder når man vil se om din taktik er god også den en der skal lave et fake screen
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparkstaktikken
« Svar #254: 07 Maj 2008, 00:26 »

Okey i ét save eller er du startet med hver klub i forskellige saves? Hvis det er ét stort save, så kan de jo godt være, at Richards og Chiellini var uovervindelige, mens du er rykket til Atlético, hvor Pablo og Perea er blevet knap så gode. Det skal jeg dog ikke helt utale mig om, men hvis det er tilfældet, så er det nok forståeligt Smiley



Det er med 3 forskellige saves og med 3 forskellige hold Smiley
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 58 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010