home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1037 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #36# Baskerlandets Stolthed! - The End!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: #36# Baskerlandets Stolthed! - The End!  (Læst 34192 gange)
steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #28# Baskerlandets Stolthed! - Champions League finalen!
« Svar #135: 28 Apr 2008, 18:54 »

Er det ikke noget med Bilbao har nogle meget speciele transferregler? Smiley

Jo man må kun købe baskiske spillere Smiley

Sindssygt hold Real Madrid har og mega-ærgerligt, at du fik en mand udvist så tidligt. Kom igen næste år. Smiley

Ja, de er sku vilde Smiley

Men håber jeg kan vinde noget næste år Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #28# Baskerlandets Stolthed! - Champions League finalen!
« Svar #136: 28 Apr 2008, 18:57 »

rigtig flot blog. du skriver rigtig godt. glæder mig til næste update
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #28# Baskerlandets Stolthed! - Champions League finalen!
« Svar #137: 28 Apr 2008, 18:59 »

rigtig flot blog. du skriver rigtig godt. glæder mig til næste update

Er jeg rigtigt glad for du synes Smiley Kan love dig, at du ikke skal vente mange minutter før næste update kommer  Rullende Øjne
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #28# Baskerlandets Stolthed! - Champions League finalen!
« Svar #138: 28 Apr 2008, 19:00 »


Tak til Roxer for Top Banner



Vinderne og taberne
Bilbao har i år vist de ikke bare var en døgnflue i toppen af spansk fodbold. Med endnu en 4. plads, finaledeltagelse i Champions League og Copa del Rey har Bilbao udmærket sig som en af sværvægterne. Næste sæson skal Bilbao dog tage skridtet videre og blive en seriøst bejler til det spanske mesterskab. Der har også været meget snak om Steevals fremtid og i mange medier, er han allerede placeret i en storklub, Steeval har dog lovet fans og bestyrelse, at han som minimum gennemfører sin kontrakt med Bilbao.

Vurderingen vil blive foretaget på samme måde som sidste år, hvor alle kæder og manager modtager stjerner fra 1-5. Det er kun præstationerne i ligaen der tæller med i vurderingen, derfor har Champions League og Copa del Rey ingen indflydelse.

Manager: Daniel Steeval  *****
Det er svært, at sætte en finger på Steevals præstation, han mangler dog stadig, at bevise det sidste før han kan kalde sig topklasse manager. Holdet har i denne sæson været offer for det hårde kampprogram, og det har tvunget Steeval til mere rotation end i tidligere år. Den flotte præstation i Champions League har dog samtidig skabt råderum i budgettet, og ifølge mange medier er Mikel Arteta på vej tilbage til Spanien. I næste sæson skal Bilbao vise sig som en seriøs mesterskabsudfordre r og hvis man er i besiddelse af nogle sparepenge, kan man sagtens sætte dem på Bilbao.

Målmænd: Gorka Iraizoz – Daniel Aranzubia  *****
Igen i år har Gorka Iraizoz været førstemålmand, men for første gang under Steeval blev Iraizoz skadet og måtte i 7 kampe overlade pladsen mellem stængerne til Daniel Aranzubia. Aranzubia imponerede også i de kampe han spillede, og sammen med Iraizoz har Bilbao et af ligaens bedste målmandsteam. I den senere tid er den tidligere Arsenal keeper og nuværende Barcelona reserve Manuel Almunia dog blevet rygtet til baskerlandet, hvis der er hold i de rygter får Iraizoz næste år kamp til stregen.

Forsvar: Andoni Iraola – Unai Exposito – Asier Del Horno – Javier Casas – Ustaritz – Ander Murillo – Fernando Amorebieta - Luis Prieto  *****
Unai Exposito røg pludselig ud i kulden da Steeval indtog trænersædet, i år har han dog kæmpet sig tilbage på holdet med solide præstationer. Det har dog stadig været Iraola og Del Horno på backpladserne, og specielt Del Horno har endnu engang imponeret. Med ligaens højeste gennemsnit, flest scorede mål af en forsvarsspiller, nr. 5 på assist listen for forsvarsspillere, og mere end 2 tacklinger pr. kamp, har Del Horno endnu engang vist sig som en stjerne. Midterforsvaret har været en konstellation mellem Amorebieta, Murillo og Ustaritz, men der er bestemt plads til forbedringer centralt i forsvaret.

Midtbane: David Lopéz – David Cuellar - Markel Susaeta – Inaki Munoz – Markel – Igor Gabilondo – Carlos Gupegi – Pablo Orbaiz – Javi Martinez – Francisco Javier Yeste – Joseba Garmendia – Isma Lopez  *****
Igen i år har den baskiske midtbane spillet på et utroligt højt niveau, men stjerner som Yeste og Martinez har i nogle kampe virket usynlige. Alderen er også ved, at trykke Yeste så specielt på den offensive del af den centrale midtbane, er der plads til nyindkøb. Isma Lopez er dog stille og roligt ved, at udvikle sig til en rigtig kvalitetsspiller og næste sæson burde han kunne tage kampen op med Yeste og Martinez. På højrefløj har David Lopez holdt sig skadefri over en hel sæson, og har spillet fantastisk. På modsatte kant har Susaeta brillieret som sædvanlig, og storklubberne står i kø for den unge superstjerne og Gabilondo har ageret backup, når skader eller træthed ramte de andre fløje. På den defensive midtbane har Markel spillet en fantastisk første sæson, og Gurpegi har været en fantastisk afløser. Det tegner godt for den kommende sæson specielt hvis Bilbao formår, at Arteta eller Raul Garcia til klubben.

Angrebet: Aritz Aduriz – Fernando Llorente  *****
Det baskiske angreb har ikke spillet optimalt i denne sæson, men har alligevel bidraget med vigtige scoringer. Aduriz har specielt imponeret i cupturneringerne, hvorimod Llorente har spillet hovedparten af ligakampene. Det er dog mærkværdigt, at Del Horno ender som nr. 2 på den interne topscorerliste, men der er masser af spekulationer om kommende angribere i de baskiske farver. Steevals pengepung er dog, på trods af gode præstationer, begrænset.

Samlet: *****
Man kan ikke sige Bilbao har overrasket i denne sæson, men nærmere leveret over forventningerne. Javi Martinez har lovet, at blive minimum en sæson til, og resten af fodboldeuropa venter spændt på, at se det baskiske storhold i den kommende sæson. Det er dog altafgørende, at Steeval bliver i klubben, før han kom var holdet et middelmådigt midterhold, nu er de samme spillere pludselig blevet superstjerner.

Gorka Illimetta
Diario Vasco

Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #28# Baskerlandets Stolthed! - Champions League finalen!
« Svar #139: 28 Apr 2008, 19:03 »

Synes helt sikkert du skal blive kontrakten ud i hvert fald! Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29# Baskerlandets Stolthed! - Karaktergivning!
« Svar #140: 28 Apr 2008, 20:27 »

Jeg sender min dybeste medfølelse og det er superærgeligt med de 2 tabte finaler.. Jeg synes dog stadig at du kan være stolt over dine resultater.. Jeg tror på dig i næste sæson.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #28# Baskerlandets Stolthed! - Champions League finalen!
« Svar #141: 28 Apr 2008, 21:08 »

Synes helt sikkert du skal blive kontrakten ud i hvert fald! Smiley

Bliver jeg i hvert fald også, ligger i øjeblikket i forhandlinger med en stjerne Smiley

Jeg sender min dybeste medfølelse og det er superærgeligt med de 2 tabte finaler.. Jeg synes dog stadig at du kan være stolt over dine resultater.. Jeg tror på dig i næste sæson.. KUTGW Thumbs Up

Ja.. Sådan går det jo, men som du siger skal vi nok komme tilbage næste sæson Smiley Bliver godt nok svært, at slå Real, men intet er umuligt i fodbold Peace
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #29# Baskerlandets Stolthed! - Karaktergivning!
« Svar #142: 29 Apr 2008, 12:05 »


Tak til Cesc for Top Banner



Nye ansigter, samme koncept
Daniel Steeval har for første gang som træner haft den store tegnebog fremme. Det drejer sig om den tidligere Real Sociedad og Newcastle spiller Xabi Prieto. Xabi Prieto skiftede i januar til evigt underpræsterende Newcastle, men efter kun 6 måneder blev længslen efter baskerlandet for stor. De fleste regnede dog med, at Xabi Prieto, ville skifte tilbage til barndomsklubben Sociedad, men Bilbao tog fusen på de fleste, da de tidligere i dag præsenterede den baskiske højrefløj. Xabi Prieto har ifølge rygterne kostet klubben ca. 200millioner, og han forventes, at gå direkte ind i startopstillingen. Xabi Prieto skulle efter sigende være utrolig glad for, at være vendt tilbage til baskerlandet, og glæder sig til, at udrette store ting med Bilbao.

"Jeg er rigtigt glad for, at være hjemme igen. Bilbao har de senere år udviklet sig til en rigtig storklub, og jeg ser frem til, at bidrage til den fortsatte udvikling. De senere år har holdet vist, at de kan spille lige op med de bedste, og i år tror jeg på vi kan tage skridtet videre."

Et andet af Bilbaos nyindkøb er hentet på fri transfer i Villareal. Alex Garcia formåede aldrig, at tilkæmpe sig en fast plads på Villareals midtbane, og han ser nu frem til en ny chance i Bilbao. Garcia skal kæmpe med Susaeta om startpladsen, men han ser positivt på konkurrencen.

"Det er en lang sæson, så der skal nok blive rigeligt med spilletid til mig. Susaeta kan også på trods af sine unge alder lære mig en masse, og jeg glæder mig allerede til, at komme i gang med sæsonen."

Det sidste indkøb i denne omgang er Gorka Elustondo, der ligeledes blev erhvervet på fri transfer. Elustondo er hentet i naboklubben Real Sociedad, men er ikke nervøs for, at rivaliseringen mellem de to klubber vil skabe problemer. Elustondo er en hårdt arbejde defensiv midtbane, og han kan se frem til rigelig konkurrence med Gurpegi og Markel, Elustondo tror dog på sig selv, og glæder sig til, at komme i gang.

"Jeg var ikke skiftet, hvis ikke jeg troede på en startplads. Markel og Gurpegi har rigtigt nok gjort det fremragende, men det er en lang sæson, og jeg regner bestemt med, at skulle spille en afgørende rolle. Det bliver også sjovt, at blive genforenet med Markel og Xabi Prieto, og jeg tror vi går en stor sæson i møde."

Gorka Illimetta
Diario Vasco

Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #29# Baskerlandets Stolthed! - Karaktergivning!
« Svar #143: 29 Apr 2008, 12:10 »

Jeg synes du måske har givet forsvaret en tand for meget, nå man tænker på det kun er ligaen der skal vuderes. Og af den grund undre jeg mig også over du omtaler cup kampene nå du omtaler  Aduriz, da man skulle gå ud fra det er bedøvende ligemeget, hvis du altså kun vudere efter ligaen, som du skriver Wink

Ellers ser det godt ud, mon ikke du kan tage en medajle i ligaen næste gang ? Smiley

EDIT : du skal sgu ikke poste en update, mens jeg sidder og skriver min geniale kommentar  crazy
Logged


steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #30# Baskerlandets Stolthed! - Nye ansigter, samme koncept!
« Svar #144: 29 Apr 2008, 12:27 »


Tak til Roxer for Top Banner



Truppen, taktik, venskabskampe
Indkøbene var gjort, truppen var klar, og nu håbede jeg bare, at vi kunne leve op til sidste sæsons flotte resultater. Nyindkøbene har skabt en del mere bredde i truppen, så hvis man sammenligner med sidste år vil jeg klart kalde os stærkere. Adskillige overflødighedsspill ere havde forladt holdet, og truppen var nu klar.

Truppen


Taktisk er der foretaget en del ændringer. Den meget defensive taktik er blevet afskaffet, da vi vil gå efter sejren i alle kampe, og den defensive taktik harmonerede ikke med den målsætning. Vores flade 4-4-2 ligner den samme, men i næste sæson vil vi fokusere på mere boldbesiddelse, og et højere pres når vi møder dårligere modstandere. Vores grundtaktik er den samme som sidste år, og den har i hvert fald et år mere i sig.



Vi har i år ikke spillet så mange venskabskampe, og de kampe vi har spillet har været mod væsentligt dårligere modstandere. De er da også alle blevet vundet sikkert, og vi glæder os nu til sæsonens første betydende kampe i Champions League kvalifikationen.



Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #29# Baskerlandets Stolthed! - Karaktergivning!
« Svar #145: 29 Apr 2008, 12:29 »

Jeg synes du måske har givet forsvaret en tand for meget, nå man tænker på det kun er ligaen der skal vuderes. Og af den grund undre jeg mig også over du omtaler cup kampene nå du omtaler  Aduriz, da man skulle gå ud fra det er bedøvende ligemeget, hvis du altså kun vudere efter ligaen, som du skriver Wink

Ellers ser det godt ud, mon ikke du kan tage en medajle i ligaen næste gang ? Smiley

EDIT : du skal sgu ikke poste en update, mens jeg sidder og skriver min geniale kommentar  crazy

Angående forsvaret har du muligvis ret, må dog sige, at Del Horno alene fortjente 2 stjerner Peace
Jeg nævnte bare Aduriz præstationer i cupen, har ikke haft indflydelse på vurderingen, men kan godt se, at det kan virke forvirrende Smiley

Ellers mange tak for kommentaren  Thumbs Up

EDIT:

En meget kort update, men som altid skal den bare lige give et lille indblik i holdet før næste sæson Smiley
« Seneste Redigering: 29 Apr 2008, 12:34 af steeval » Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #31# Baskerlandets Stolthed! - Gennemgang af holdet!
« Svar #146: 29 Apr 2008, 22:57 »

Hej allesammen, der kommer med stor sansynlighed ikke nogle updates før på mandag, bloggen er ikke pause, men som sædvanlig vil min computer være på skolen. Der kommer måske et interview, men det afhænger af, hvor store mængder alkohol jeg indtager 1. maj. Skal til 50 års fødselsdag hele weekenden, så der bliver nok heller ikke mange frie/ædru stunder.

Bloggen bliver dog genoplivet på mandag, hvor en række updates gerne skulle komme.

Over and out!
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: #31# Baskerlandets Stolthed! - Gennemgang af holdet!
« Svar #147: 29 Apr 2008, 23:18 »

Det ser vi frem til Smiley
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #31# Baskerlandets Stolthed! - Gennemgang af holdet!
« Svar #148: 02 Maj 2008, 11:54 »


Tak til Cesc for Top Banner



Interview
Jeg fremstammede et smilende tak til receptionisten bag skrivebordet, hun havde netop givet mig tilladelse til, at bevæge mig op mod Steevals kontor til det aftalte interview. Det havde været en vanvittig sæson for Bilbao med to tabte finaler, begge grundlagt i de første 20 minutter, endnu en fjerdeplads i ligaen og tonsvis af rygter om Steevals afgang. Steeval var dog stadig, at finde øverst i Bilbao staben og mange mente, at Bilbao endelig kunne tage skridtet op og udfordre storklubberne i kampen om guldet.
Jeg bevægede mig ned af gangen mod kontoret, overalt på væggene hang billeder af fortidens helte. Flotte sort/hvid billeder, hvor lugten af sved nærmest fløj ud af billederne. Jeg tog de sidste skridt hen mod Steevals kontor, og fandt mine medbragte spørgsmål frem.


”Okay, mange tak”, jeg havde knapt lagt røret på, før det bankede på døren. Jeg svarede igen med et stille kom ind, og døren åbnede sig. I døråbningen stod nu det velkendte ansigt, min trofaste ven, min elskede fjende, en managers skræk, Gorka Illimetta. Jeg skubbede et allerede velskænket glas whisky hen i mod hans siddeplads og lænede mig behageligt tilbage i den dyrtindkøbte læderstol.

Han kendte mig for godt, et godt glas whisky kunne jeg ikke afslå, og for en stund var forskellene mellem manager og journalist udvasket. Vi udvekslede korte hilsener, som man kun gør med venner. Skålede en enkelt gang med glassene og begyndte interviewet.

I har netop afsluttet en fantastisk sæson, to finaler og endnu engang Champions League deltagelse, hvordan gør du det?

Min opgave består jo mest af alt i, at instruere spillerne. Det er de 11 udvalgte på banen, der udfører det rigtige arbejde, men det er da altid dejligt, at have succes. Mange tvivlede på min formåen, da jeg blev ansat, men man kan vel roligt sige, at jeg har levet op til ansvaret. Jeg tror den største hemmelighed ligger i selverkendelse. Erkendelsen af, at vi ikke er verdens bedste hold og så arbejde ud fra det. Vi har jo talrige gange vist, at fight og troen på os selv kan være nok. Jeg synes dog også, at mange af mine spillere har udviklet sig ekstremt de sidste par år, og en spiller som Yeste har nok aldrig spillet bedre. Med alt det sagt håber jeg dog, at vi i år kan tage skridtet videre og måske endda vinde mesterskabet.

Man kan vel sige, at sidste sæson kulminerede i de to finaler mod Real Madrid og Barcelona og på trods af den flotte præstation, at nå finalerne må det alligevel være en bitter følelse, man står tilbage med efter kampene?

De to finaler sidder stadig dybt i mig, det var ikke så meget det vi tabte, som måden vi tabte på. I den første finale mod Barcelona spillede nerverne tydeligt ind, og vi blev blæst af banen i de første 20 minutter. Spilerne var på ingen måde selvtilfredse med, at nå finalerne, som nogle aviser har påstået. De blev bare overvældet af følelsen, og hvis man ser bort fra de første 20 minutter mod Barcelona, var vi det bedste hold. Jeg håber dog, at vi kan vende stærkt tilbage i næste sæson og muligvis hente en titel.
Mod Real Madrid var situationen en helt anden. Hele sæsonen har Real spillet fodbold fra en anden planet, men vi var virkelig tændte til kampen. Derfor var det også pisse ærgerligt, at Murillo måtte forlade banen så tidligt, og hvem ved, hvad det ikke kunne været blevet til, hvis han ikke var blevet smidt ud. Med det sagt synes jeg dog også, vi kan være meget stolte af vores præstation. Med begrænset spillermateriale formåede vi, at komme langt i to turneringer og samtidig holde et forholdsvist højt niveau i ligaen, og du kan være sikker på, at vi vil være endnu mere tændte næste sæson. Vi vil vinde noget nu, og vi har holdet til det.

I er de senere år blevet beskyldt for, at have et ”middelalderligt” syn på verden med jeres indkøbspolitik, hvordan har det været, at arbejde under den? Og har i nogen planer om, at ændre den?

Indkøbspolitiken var nok min største bekymring, da jeg overtog tøjlerne. Udsigten til kun, at kunne hente baskere var ikke ligefrem tiltalende, men det er en del af jobbet. Med tiden har jeg dog lært, at sætte pris på det og det giver et helt specielt sammenhold i truppen, som man ikke ser i andre klubber. Samtidig giver det også større mulighed for, at fokusere på talentudvikling som jeg er dybt involveret i. Med hensyn til en ændring af vores indkøbspolitik kommer den nok ikke foreløbig, både fans og spillere ville ikke acceptere en sådan beslutning og ærligt talt, ville jeg heller ikke. Traditioner og klubfølelse er snart en uddød race i moderne fodbold, men bestemt ikke uvæsentlig. Alle spillere er klar til, at gå i døden for klubben, og sådan skal det være.

Hvis vi nu fokuserer på manden Daniel Steeval, har der været tonsvis af rygter, der sendte dig til større klubber, hvordan har du taklet det, og er der noget hold i rygterne?

I slutningen af sidste sæson kunne jeg knapt åbne en avis uden, at jeg var træner et nyt sted, og selvfølgelig bliver man smigret, når klubber som Milan, Chelsea og Barcelona bliver nævnt, men min underskrift og mit hjerte tilhører for tiden Bilbao. Det var heller ikke svært for mig, at underskrive en ny 3årig kontrakt og jeg håber virkeligt, vi kan hjemføre mesterskabet i løbet af de 3 år. Det er dog ikke sikkert, at jeg vil tilbringe resten af min karriere i Bilbao, men jeg vil gerne vinde det mesterskab, jeg synes vi fortjener, før jeg forlader baskerlandet.

Til slut vil jeg gerne på læseres og egne vegne takke mange gange for interviewet og ønske dig en god kommende sæson.

Gorka Illimetta
Diario Vasco


Jeg sagde pænt farvel til Gorka, mens jeg funderede over hans sidste spørgsmål. Jeg gennemgik svaret, og kunne kun nikke genkendende til mine overvejelser, jeg var utroligt nok blevet forelsket i dette baskiske helvede, hvor daglige terrortrusler fra Eta blev sendt mod Madrid. En mærkelig følelse rumsterede i mine tanker, måske havde jeg for første gang fundet ”hjem”. Jeg skænkede en whisky op, og slog tanken væk igen, hvis livet havde lært mig en ting, var det, at man aldrig skulle blive for knyttet til noget.

SORT = Gorka Illimetta
HVID = Daniel Steeval
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #31# Baskerlandets Stolthed! - Gennemgang af holdet!
« Svar #149: 02 Maj 2008, 11:55 »

Så kom der sku en update alligevel.. Håber i gider læse den på trods af blogkonkurrencen, jeg har i hvert fald lagt meget arbejde i den Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010