home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 429 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ingen kan lide mig....
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ingen kan lide mig....  (Læst 1933 gange)
willads
Reserveholdsspiller

Ingen kan lide mig....
« : 06 Apr 2008, 17:03 »

Jeg har erfaret at jeg er utrolig upopulær hos stortset alle managere. Hvergang jeg kan udtale mig op til en kamp, hvor modstanderens manager har udtalt sig først, står der altid, at de ikke kan lide mig. Jeg bruger oftest mind games til at svare på andre managers kommentarer og jeg udtaler mig sjældent efter kampe om offside osv. Jeg forstår at jeg er konkurrent til andre, men ikke hvorfor de decideret ikke bryder sig om mig. Problemet er ved dette, at jeg altid skal betale meget høje transfersummer eller i værste tilfælde, at klubberne slet ikke vil sælge til mig. Det er kun managere i den liga jeg spiller. Jeg har prøvet at spilel i England, Spanien og Italien og det er det samme alle steder. Har andre et samme problem og hvordan løser i problemet? Jeg har prøvet at fedte og rose andre managere, men så synes mit hold at det er noget møg at gøre.

vesperGT
Manager

Sv: Ingen kan lide mig....
« Svar #1: 06 Apr 2008, 17:04 »

Jeg har erfaret at jeg er utrolig upopulær hos stortset alle managere. Hvergang jeg kan udtale mig op til en kamp, hvor modstanderens manager har udtalt sig først, står der altid, at de ikke kan lide mig. Jeg bruger oftest mind games til at svare på andre managers kommentarer og jeg udtaler mig sjældent efter kampe om offside osv. Jeg forstår at jeg er konkurrent til andre, men ikke hvorfor de decideret ikke bryder sig om mig. Problemet er ved dette, at jeg altid skal betale meget høje transfersummer eller i værste tilfælde, at klubberne slet ikke vil sælge til mig. Det er kun managere i den liga jeg spiller. Jeg har prøvet at spilel i England, Spanien og Italien og det er det samme alle steder. Har andre et samme problem og hvordan løser i problemet? Jeg har prøvet at fedte og rose andre managere, men så synes mit hold at det er noget møg at gøre.

Hvad har du sat dit omdømme til i starten af spillet?

-KNM-
Manager

« Svar #2: 06 Apr 2008, 17:09 »

Du må prøve på at rose dem når dit hold har høj moral og har noget tid til de skal spille.

Så er de måske lidt utilfredse, men det når at gå over inden næste kamp

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 06 Apr 2008, 19:16 »

Jeg tror ikke jeg har selv sat mit omdøme til noget, jeg er tidligere International fodboldspiller, det er det eneste. Efter en sæson eller noget, kommer mit reputation op til World Class.

United-styrer
Gæst

« Svar #4: 06 Apr 2008, 19:22 »

Er det så slemt? Der er sikkert også mange, der ikke bryder sig om Fergie og Mourinho, men vi kan vel godt blive enige om, at de begge er genier.

Det vigtigste er vel, at din mediestrategi fungerer, og at dit hold vinder fodboldkampe.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 06 Apr 2008, 21:43 »

Mindgames bliver opfattet som en negativ kommentar fra din side, og bare du fyrer én af dem af, har træneren et skidt indtryk af dig, resten af dit (og hans) liv. Så efterhånden som du får mødt nogle modstandere, samler du flere og flere fjender. Prøv i stedet at rose de hold som har nogle gode spillere som du måske gerne vil have på et tidspunkt, og så ros modstandernes trænere, når du spiller mod de små hold på hjemmebane. Der burde dine spillere have god nok moral og støtte af tilskuerne, til at de ikke lader sig påvirke nok til at resultatet bliver skidt.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

brotta
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 07 Apr 2008, 15:41 »

Hat lidt det samme problem, så låner lige din tråd  Smiley

jeg har oplevet lidt af det samme. Spiller med Real Madrid, og har et meget anstrengt forhold til den kære koeman i Valencia. - Ham kan jeg ikke rose, da jeg har meget dårlig erfaring med at rose ens rivaler. Problemet opstår da jeg byder på hvilken som helst spiller, lige meget hvor unhappy han er! Hver gang bliver mit tilbud afslået pga. "vores dårlige forhold".
Hvad gør man i sådan en situation?
Det afholder jo ikke ham fra at byde på mine spillere, kan det forbedre forholdet at acceptere?

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 07 Apr 2008, 17:37 »

Det er præcist der mit problem også ligger. Før jeg har brugt mind-games eller udtalt noget i pressen, kan andre trænere kommet frem fortælle at de har et dårlig forhold til mig eller de ikke bryder sig om mig. Jeg kan sagtens sælge spillere til konkurrenterne, men at købe fra dem er umuligt. Jeg har erfaret at selvom jeg accepterer bud fra konkurrenter, så bliver ens forhold ikke bedre. Jeg vil prøve at rose modstandere, trods mine spillere ikke er tosset med det.

Bakko
Ynglingespiller

« Svar #8: 07 Apr 2008, 17:42 »

jeg bruger sku kun Vi skal vinde! og før kom siger jeg normalt vi kan tage dem eller at de kan give os problemer ikke andet Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 07 Apr 2008, 17:54 »

Jeg tror ikke at det gør SÅ stor en forskel hvis du roser modstandernes træner, så længe at du selv sørger for at holde moralen oppe, f.eks. med dine teamtalks før kampen og i halvlegen. Det gør større forskel end at du lige en enkelt gang imellem roser modstanderen. Du behøver jo heller ikke at rose ham når du skal til at møde ham, men i stedet rose ham når der er længe til næste gang - Så påvirker det ikke deres moral til kampen Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dusty78DK
Manager

« Svar #10: 07 Apr 2008, 18:07 »

Jeg synes den her tråd beviser at man skal tænke sig meget godt om, inden man går i gang med at give den som den store gavflab.

Min strategi i medierne er at tone konflikten ned. Det er medierne, der har skabt dem, og i de fleste tilfælde er det medierne, der har mest gavn af at holde den i gang. Så jeg vælger for det meste en venlig eller humoristisk kommentar.

Hvis jeg skal spille mod en nedrykningskandidat, der sviner mig til inden kampen, lægger jeg pres på ham ved positivt at sige at det kun er HAM, der kan redde holdet fra nedrykning.

Men jeg er ikke kun flink. Hvis en eller anden sviner mig vildt meget til inden en kamp, starter jeg med at være høflig, men hvis jeg eksempelvis så vinder kampen 4-0, kommenterer jeg efter kampen at træneren har meget at lære. Ellers hvis jeg taber knebent 0-1 og alle i pressen mener jeg burde have vundet, så kommenterer jeg at jeg næste gang ikke vil lade min modstander slippe så let

Det var en masse vrøvl for at sige: Tag den med ro, lad være med at ryge for langt op i det røde felt før efter kampen er afgjort

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 08 Apr 2008, 02:07 »

Jeg synes den her tråd beviser at man skal tænke sig meget godt om, inden man går i gang med at give den som den store gavflab.

Min strategi i medierne er at tone konflikten ned. Det er medierne, der har skabt dem, og i de fleste tilfælde er det medierne, der har mest gavn af at holde den i gang. Så jeg vælger for det meste en venlig eller humoristisk kommentar.

Hvis jeg skal spille mod en nedrykningskandidat, der sviner mig til inden kampen, lægger jeg pres på ham ved positivt at sige at det kun er HAM, der kan redde holdet fra nedrykning.

Men jeg er ikke kun flink. Hvis en eller anden sviner mig vildt meget til inden en kamp, starter jeg med at være høflig, men hvis jeg eksempelvis så vinder kampen 4-0, kommenterer jeg efter kampen at træneren har meget at lære. Ellers hvis jeg taber knebent 0-1 og alle i pressen mener jeg burde have vundet, så kommenterer jeg at jeg næste gang ikke vil lade min modstander slippe så let

Det var en masse vrøvl for at sige: Tag den med ro, lad være med at ryge for langt op i det røde felt før efter kampen er afgjort

Tak for dit råd, jeg vil nedtone mig, rose managere, kommentere efter kampene osv. Tak endnu engang, det virker som en fornuftig strategi. Evt også rose andre managere, når jeg ikke skal møde dem i LAAAANg tid.

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 08 Apr 2008, 08:23 »

Jeg nægter at rose nogen managers undtagen hvis de starter hvilket er sjældent, medmindre man er i en klub de har et godt forhold til fra start af.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #13: 08 Apr 2008, 08:39 »

Jeg kan ikke rigtig se problemet ? Det vigtigste er at man vinder sine kampe ? Og hvis man f.eks. er Man U. er spillere fra Chelsea altid dyrere end dem fra Real.. Man sælger jo ikke til rivalerne.. Jeg roser andre hvis de slår mig overbevisende, eller sådan noget.. Men jeg siger hvad det passer mig i medierne, og jeg vinder stadig mine kampe.. Og jeg har stadig et godt hold.. Så jeg kan ikke se problemet..  Smiley

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010