home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1304 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvor går du i byen henne?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Hvor går du i byen henne?  (Læst 43434 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Hvor går du i byen henne?
« Svar #90: 12 Dec 2008, 23:00 »

Så er jeg blevet Promoter for Sweet 16, så skal selvfølgelig til deres arrangementer her i december måned.
I må lige kontakte mig, hvis I vil have billetter til den 21 december på The Rock og den 28 på IN. :-)

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #91: 12 Dec 2008, 23:07 »

Hænger altid ud på noget der hedder UK, hvis man bor/har boet i allerød, så ved man godt hvad det er Opstemt

N17
Manager

« Svar #92: 12 Dec 2008, 23:11 »

for det meste bliver det fog eller super brugsen hos mig, men det hænder da, at jeg tager i netto eller spar

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #93: 12 Dec 2008, 23:18 »

Blue Lounge bar Thumbs Up

Ellers er det forskelligt Grin Wink

Der hvor øllene er billigst hvis jeg er i humør til det, og der hvor damerne er billigst hvis jeg er i humør til det Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

freakstar
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 12 Dec 2008, 23:29 »

et hvert sted hvor der er alkohol.

I og med jeg pt bor i Århus står den oftest på Heidis, Bridgewater, Train/Kupé, Sidebar & Escobar.

Hej alle mine venner

Shaft
Manager

« Svar #95: 13 Dec 2008, 00:15 »

Så er jeg blevet Promoter for Sweet 16, så skal selvfølgelig til deres arrangementer her i december måned.
I må lige kontakte mig, hvis I vil have billetter til den 21 december på The Rock og den 28 på IN. :-)

Hah! Skal jeg arbejde for noget du er med i, der den 28ne Wink Du må lige kontakte mig, nå du er derinde Wink Kunne være meget grineren at møde en fra Freaks på min arbejdsplads Opstemt

Blue Lounge bar Thumbs Up

Godt du lige nævner den bar jeg kører Wink

Jeg er ikke så tit i byen, da jeg arbejder som manager for Blue Lounge Bar og runner på IN. Men nå jeg endelig er i byen, er det et af de to steder, eller om torsdagen på K3/Slik.

-Benja-
Gæst

« Svar #96: 17 Dec 2008, 08:45 »

Hah! Skal jeg arbejde for noget du er med i, der den 28ne Wink Du må lige kontakte mig, nå du er derinde Wink Kunne være meget grineren at møde en fra Freaks på min arbejdsplads Opstemt

Du må lige sige hvor jeg kan finde dig, det kunne da være meget grineren lige og hilse på dig (:

Til alle:
Har stadig VIP billetter til Sweet 16 fest på søndag på The Rock, så kontakt mig hvis du skal have nogle til dig og dine venner.

-Benja-
Gæst

« Svar #97: 19 Dec 2008, 21:25 »

Ser frem til det på søndag, frygter dog bare at der kommer alt for mange mennesker. Min overordnet sagde at der var solgt omkring 800 billetter, der skal squ os være plads på dansegulvet til alle (:

Selvom alle ved at jeg styrer dansegulvet, spøg til side.

Yakushin
Reserveholdsspiller

« Svar #98: 19 Dec 2008, 21:28 »

Nu er jeg fra Aalborg..
Så det er selvfølgelig Jomfru Ane Gade, hvor jeg går i byen (Vi har ikke så mange andre steder når alle diskotekerne er samlet ét sted)

Men Hr. Nielsen, Kvisten og Dansebaren er at fortrække  Thumbs Up

/Yakushin

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Shaft
Manager

« Svar #99: 19 Dec 2008, 21:33 »

Ser frem til det på søndag, frygter dog bare at der kommer alt for mange mennesker. Min overordnet sagde at der var solgt omkring 800 billetter, der skal squ os være plads på dansegulvet til alle (:

Selvom alle ved at jeg styrer dansegulvet, spøg til side.

Haha, ja sådan er det generalt til 16+ eventer i ferierne Wink Ved jeg alt om Opstemt (Har jo selv kørt alle de der små events)

Ang. den 28ne, så tjekker jeg lige nå jeg kommer på arbejdet, hvor jeg er den dag. Så kan jeg lige sige hvor du skal spørge efter mig henne Wink

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #100: 19 Dec 2008, 21:38 »

Nu er jeg fra Aalborg..
Så det er selvfølgelig Jomfru Ane Gade, hvor jeg går i byen (Vi har ikke så mange andre steder når alle diskotekerne er samlet ét sted)

Men Hr. Nielsen, Kvisten og Dansebaren er at fortrække  Thumbs Up

/Yakushin

Oldschool shit Wink

absalonsen
Gæst

« Svar #101: 19 Dec 2008, 23:49 »

Jeg kan kun opfordre alle med tanker om at gå på Diskotek Skoven i Skovlunde om at holde sig langt væk. Mage til bøssebar skal man lede længe efter...

Mig og min arbejdskollega ankom for 10-15 minutter siden, men blev afvist i døren af en vagt. Han mente, at vi udviste dårlig atitude og følte, at hvis han lukkede os ind, kunne der opstå ballade. Det er til trods for, at jeg og min ven aldrig har lavet ballade, og overhovedet ingen onde tanker har. Jeg havde både studiekort og adgangsbillet, og min ven viste og ID. Kan det skyldes, at jeg har 6 mm hår og min ven har sort hår og et udenlandsk navn? Jeg er ret sikker!

Gad vide hvad han fik i nummeren som lille....?

Gosser
Manager

« Svar #102: 19 Dec 2008, 23:57 »

Haha Absa! Hoo, hoo, hooligan!

absalonsen
Gæst

« Svar #103: 20 Dec 2008, 00:00 »

Amen altså? Dårlig atitude? Hvis han tænker på dårlig stil el.lign. skulle have da hænges i løgene. Ingen af os går med hængerøvsbukser, men derimod stilrent tøj!

Har aldrig kendt mage... Wink

Havde lige glædet mig til at fejre ferien.

Gosser
Manager

« Svar #104: 20 Dec 2008, 00:02 »

Der må vel være andre steder at gå i byen, end lige dét disko-dasko?

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010