home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  2 Brugere, 837 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvor går du i byen henne?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Hvor går du i byen henne?  (Læst 43314 gange)
MeeLo
Gæst

Sv: Hvor går du i byen henne?
« Svar #15: 30 Mar 2006, 16:07 »

Ritz i Køge. Blandet mellem unge under 18 og over 18. Både sodavandsdiskotek og modsat!

Mgt09
Gæst

« Svar #16: 30 Mar 2006, 16:11 »

Nej Mgt09, det er skam ikke sodavand menuen står på, men det går du åbenbart meget til, siden du kender til det? Det er  da heller ikke noget at skamme sig over  Wink

Tror slet ikke at de holder sådan noget, i så fald har jeg aldrig hørt om det.

Jep deres sodavand og fri champagne, er faktisk ganske fint.

Jo det holder IN skam, er det ikke sådan noget: "unge under 18 år diskotek" du skal til? Så får man sådan et flot bånd på, som fortæller om man er gammel nok til at købe alkohol. At man så nemt kan snyde, er en hel anden snak.
« Seneste Redigering: 30 Mar 2006, 16:13 af Mgt09 » Logged

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #17: 30 Mar 2006, 16:13 »

Jep deres sodavand og fri champagne, er faktisk ganske fint.

Jo det holder IN skam, er det ikke sådan noget: "unge under 18 år diskotek" du skal til? Så får man sådan et flot bånd på, som fortæller om man er gammel nok til at købe alkohol. At man så nemt kan snyde, er en anden snak.

Man skal være 16-år for at komme ind, og når man så har betalt de 140 kr. som indgangen koster, så er der også fri bar og andre frynsegoder.

Alle må drikke, ikke noget der !  Wink

Mgt09
Gæst

« Svar #18: 30 Mar 2006, 16:18 »

Man skal være 16-år for at komme ind, og når man så har betalt de 140 kr. som indgangen koster, så er der også fri bar og andre frynsegoder.

Alle må drikke, ikke noget der !  Wink

Bare lige til info:

Det skal du ikke være helt så sikker på, de må ikke serverer spiritus til unge under 18.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #19: 30 Mar 2006, 16:20 »

Bare lige til info:

Det skal du ikke være helt så sikker på, de må ikke serverer spiritus til unge under 18.

På min gæsteliste invitation står der: "Du skal bare være 16 eller over, og så er der fri bar - Hvor mange øl kan du drikke?"

MeeLo
Gæst

« Svar #20: 30 Mar 2006, 16:22 »

Det er ulovligt at sælge alkohol til personer under 18 år, på offentlige restauranter, diskoteker, barer, værtshuse etc.

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #21: 30 Mar 2006, 16:23 »

Det er ulovligt at sælge alkohol til personer under 18 år, på offentlige restauranter, diskoteker, barer, værtshuse etc.

Når der er fri bar, så sælger de det vel heller ik'?  Wink

Ej, jeg ved sgu' ikke lige hvad der så sker for dem, men på min gæsteliste invitation står der noget andet.  Opstemt

Mgt09
Gæst

« Svar #22: 30 Mar 2006, 16:47 »

På min gæsteliste invitation står der: "Du skal bare være 16 eller over, og så er der fri bar - Hvor mange øl kan du drikke?"

Lyst øl / alkoholfrit så. . .

Restaurationslovens § 29:

"I restaurationer og andre serveringssteder er det forbudt enhver at servere eller lade servere, herunder gennem automater, stærke drikke for personer, der
1) ikke er fyldt 18 år, eller
2) om hvem der er grund til at antage, at de ved yderligere indtagelse af stærke drikke vil give anledning til fare for sig selv eller fare eller ulempe for andre.

Stk. 2. I restaurationer og andre serveringssteder, hvor der serveres stærke drikke, har bevillingshaveren pligt til på et sted, der er iøjnefaldende for gæsterne, at anbringe opslag om, at det er forbudt at servere stærke drikke for personer, der ikke er fyldt 18 år.
Stk. 3. I restaurationer, hvor der serveres stærke drikke, har bevillingshaveren pligt til at drage omsorg for, at der også er mulighed for at få serveret andre drikke. Denne pligt omfatter pligt til at føre lyst øl, alkoholfrit øl og kaffe. Det skal fremgå af prislister, vinkort eller klart læselige opslag, at de nævnte drikkevarer føres"

Når der er fri bar, så sælger de det vel heller ik'?  Wink

For god ordens skyld, så behøver fri bar ikke at betyde, at man også får spiritusen gratis. Øl, vand og Champagne er den frie bar på IN.

« Seneste Redigering: 30 Mar 2006, 16:51 af Mgt09 » Logged

wirenfeldt
Gæst

« Svar #23: 30 Mar 2006, 16:59 »

Tja. Daisy eller Chaplin i Skive er de foretrukne steder for mit vedkommende =).
Det holder ja! Fine steder, men foretrækker nu Chaplin og Daisy i Viborg. Ellers er det i nabobyen hvor vi har en Crazy Daisy, Aars Bar, Gendarmen og Avisen. De 2 sidste nævnte er rigtige værtshuse, Gendarmen har poolborde Wink, ellers er det som sagt Viborg, kommer nogle gange til Skive, skal nok i påsken. Sidst, men ikke mindst, Jomfru Ane Gade, det holder! Inden det varmer man selvfølgelig op på diverse diskoteker og værtshuse som ligger lidt derfra.. Min YNGLINGS pub er nok Irish House i Aalborg, som ligger lige ved siden af den gamle Bio 5 og Kaktussen (som også er et udmærket værtshus). Men på Irish House, snakker de kun engelsk, der er massere af special øl! Du får ikke, så vidt jeg husker, en alm. pils! Også sender de jo engelsk fodbold derinde! Kanon godt sted!
- Er her nogen fra Nykøbing Mors? For har været derover, og de har da Buddy Holly og Over Loftet at byde på, det var skam hyggeligt nok derover Smiley
TIL ALLER SIDST! Vil jeg lige nævne Thisted som ligger i Thy! De har sgu et fedt byliv! Diskotek Dampmøllen, et 3. etagers (så vidt jeg husker, ellers er det 4?) diskotek, hvor der virkelig er gang i den! ALT FOR FED! Priserne er også derefter, men fedt! Så har de diskotek Duen som er udmærket, og en masse fede værtshuse, mener det er 9-10 stykker? Nogle af dem er ikke bare de der skumle steder, men er pyntet op som The Wild West! Smiley Men ja, nu har jeg vidst snakket nok! Opstemt

Thore
Manager

« Svar #24: 30 Mar 2006, 17:08 »

Der er da ikke noget der hedder et skummelt værtshus? Smiley. Hvis du mener de steder hvor de gamle alkoholiker sidder, er det oftest meget billigt, og faktisk ganske hyggelige  Thumbs Up
Vil i hvert falde heller sidde sådan et sted og drikke fadøl, ind og være inde på et diskotek.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SaneSoul
Landsholdsspiller

« Svar #25: 03 Apr 2006, 14:32 »

Jeg er heller ikke disko-typen. Netop derfor er Vinstuen og Billabong perfekte steder. Og også temmelig billige Thumbs Up

You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #26: 05 Apr 2006, 10:55 »

Det er for det meste på Buddy H i Middelfart, ONE i Fredericia eller Shakers i Kolding... Tre kanon gode steder...

Det er også blevet til lidt tur på Nice i Middelfart...

Men der bliver mest til jeg ender på Shakers i Kolding...

CaptainGerrard
Lilleputspiller
*

« Svar #27: 05 Apr 2006, 11:38 »

Tja. Daisy eller Chaplin i Skive er de foretrukne steder for mit vedkommende =).

Det er to rigtig fede steder, men når du nu kommer fra Skive, hvorfor i alverden slår du så ikke et smut forbi Roadhouse?

Der er jeg dæleme kommet mange gange, da jeg var soldat.

Striptease og masseslagsmål! Hvad mere kan man ønske sig?

Wink funny

Af foretrukne gå-i-byen steder i Århus, så må det være Sherlock Holmes og Bridgewater.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #28: 05 Apr 2006, 13:04 »

Der er da ikke noget der hedder et skummelt værtshus? Smiley. Hvis du mener de steder hvor de gamle alkoholiker sidder, er det oftest meget billigt, og faktisk ganske hyggelige  Thumbs Up
Vil i hvert falde heller sidde sådan et sted og drikke fadøl, ind og være inde på et diskotek.
Jeg mener der hvor de lokale ludere sidder og tilbyder sig Wink Det er skummelt.. Men ja, giver dig ret.. Men det kommer an på hvor fuld du er, og hvilket diskotek du er på.. Og selvfølgelig, hvor mange mennesker der er Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #29: 05 Apr 2006, 13:06 »

Det er to rigtig fede steder, men når du nu kommer fra Skive, hvorfor i alverden slår du så ikke et smut forbi Roadhouse?

Der er jeg dæleme kommet mange gange, da jeg var soldat.

Striptease og masseslagsmål! Hvad mere kan man ønske sig?

Wink funny

Af foretrukne gå-i-byen steder i Århus, så må det være Sherlock Holmes og Bridgewater.

Road House er til grin. De lukker alt ind - adgangskrav er vel noget, der ligner +14 Peace

- det er vel også noget for et par soldater! Wink

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010