home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23335
  1 Bruger, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: juli000
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodbold Debatten + [et emne]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Mener du der er for mange penge i fodbold?
Ja!
- 6 (40%)
Nej!
- 9 (60%)
Ved ikke?
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Fodbold Debatten + [et emne]  (Læst 27661 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #75: 05 Apr 2008, 18:14 »

Så er Michael Laudrup emnet!
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #76: 05 Apr 2008, 18:20 »

Tror han er en fantastisk god træner meget på grund af navnet! Tror bare han skal sige hvad han vil have og så gør spillerne det fordi han er så stor en stjerne...! Med hensyn til fremtiden tror jeg MÅSKE han ryger til Barca til sommer. Synes dog godt han kan vente et par år før han tager til en rigtig storklub. Synes han skal tage en sæson mere(efter denne) i Getafe og så tage til en lidt større klub. Helst i Spanien!
Hvor synes i han skal fortsætte henne?
Ville selv gerne se ham i en klub som Atletico eller Villareal(stav) inden han tog til Barca eller Real.  Peace
Det kan også være det er ham der skal genrejse landsholdet?
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #77: 05 Apr 2008, 19:53 »

vil selv gener se ham kun i Holland Spanien og Italiern

der genern han stiller.

men hvis han skal vider skal han siger farvel til Faxe
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #78: 05 Apr 2008, 20:01 »

Nej, han skal jo ligenetop beholde Faxe, så lang tid som overhovedet muligt - tror på at Faxe er en af verdens aller bedste assistentrænere og jeg mener at de så hurtigt som muligt skal forlade Getafe til fordel for en større klub, landsholdet skal de vente med, for de skal have meget international erfaring, hvis de skal overtage landsholdet - det vil i øvrigt være dumt at gøre det i "denne generation", da landsholdet er svagere end nogensinde, og man skal ikke lade store trænertalenter spildes på intet fodboldtalent.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #79: 05 Apr 2008, 20:04 »

Nej, han skal jo ligenetop beholde Faxe, så lang tid som overhovedet muligt - tror på at Faxe er en af verdens aller bedste assistentrænere og jeg mener at de så hurtigt som muligt skal forlade Getafe til fordel for en større klub, landsholdet skal de vente med, for de skal have meget international erfaring, hvis de skal overtage landsholdet - det vil i øvrigt være dumt at gøre det i "denne generation", da landsholdet er svagere end nogensinde, og man skal ikke lade store trænertalenter spildes på intet fodboldtalent.
Enig med i det 'Faxe'.. Viste han også da han(godt nok som cheftræner) fik skabet til Herfølge Peace Han virker ikke helt dum Tunge
« Seneste Redigering: 05 Apr 2008, 20:11 af BenMusalho » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #80: 05 Apr 2008, 20:11 »

Faxes indsats med Herfølge var verdensklasse...ski dedygtig mand. Jeg håber at Laudrup tager skridtet op fra bundmidt i Spanien til topmidt altså hold som Atletico, Sevilla osv. Det ville han have godt af Peace
Logged

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #81: 05 Apr 2008, 20:14 »

Rykkede Faxe ikke ned med Herfølge året efter?
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #82: 05 Apr 2008, 20:23 »

Rykkede Faxe ikke ned med Herfølge året efter?

Jep.
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #83: 05 Apr 2008, 21:19 »

Faxe holder ham tilbage hvad bidrege han med ja nemlig  ingerting

og laudrup skal væk fra denne bundklub og tag til Sevilla da deres mand nok ikke holdser den ret merget længer
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #84: 05 Apr 2008, 22:25 »

Laudrup SKAL væk fra Getafe til sommer, hvis han vil have noget som helst ud af sin trænerkarriere. Alt han har bygget op i Getafe i denne sæson vil være ødelagt til næste sæson, da mange af de bærende spillere på holdet enten er lejet, eller har kontraktudløb til sommer, og de vil næppe forlænge, da de trods alt har vist potentiale til noget større end Getafe, så mon ikke de større klubber står i kø, for at få deres underskrifter.

Om Faxe holder ham tilbage eller ej synes jeg er svært at svare på, vi har jo trods alt ikke set hvad han kan klare med en anden assistent. Men skal jeg være ærlig, så synes jeg ikke, det var imponerende hvad de to fik ud af deres tid i Brøndby, tvært imod faktisk, for havde de gjort det dårligere, havde de nok ikke selv haft nogen særlig indflydelse på, om de skulle forlænge eller forlade klubben. I Getafe synes jeg faktisk også først det er nu at der begynder at være grund til at være tilfreds med deres indsats, deres start var jo noget nær katastrofal, og havde de ikke vundet kampen mod Barcelona, på lige netop det tidspunkt de gjorde, så havde træneren i Getafe i dag nok ikke heddet Laudrup til efternavn.

International erfarring har Laudrup masser af som spiller, så hvad det angår, så er han uden tvivl klar til en af de helt store klubber, spørgsmålet er, om han har evnerne, men han kan måske få rådgivning af Crujff (hvis altså ikke der var hold i rygterne om, at Laudrups skifte til Real, også havde noget at gøre med, at han havde hygget sig lige lovligt meget med Crujffs datter  Huh), som Rijkaard efter sigende fik det, da han kom til Barca, og havde en gennemført skidt start i klubben.

Umiddelbart mener jeg bare han skal tage imod, hvis han får tilbuddet fra en topklub, så kan det jo være han kan overraske mig positivt, for indtil videre synes jeg, hans trænerkarriere har skæmmet hans fantastiske spillerkarriere lidt. Og som sagt, han skal under alle omstændigheder se at komme væk fra Getafe, næsten uanset hvor han så kan komme hen, en Tyrkisk topklub er trods alt bedre end en Spansk bund/midterklub i opløsning (men det er ikke sikkert han er interesseret i at hive familien med til Tyrkiet).
Logged

Zumsar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #85: 05 Apr 2008, 22:32 »

ENig
Logged

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #86: 05 Apr 2008, 22:37 »

@Zumsar

Synes at de indlæg du ligger er meget små.

Feks. Fint, Enig og Fed Tråd ?

Hvorfor gør du ikke lidt mere ud af dine indlæg ?

Feks, uddyb hvorfor du er enig med DNE ?
Logged

Viva Ronaldo ! §

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #87: 07 Apr 2008, 14:39 »

Så er denne debat død! Kom med nye forslag til et emne(hvis i har nogle).... Thumbs Up Jeg lader dem der  ikke er blevet valgt endnu blive hvis i vil have det Peace
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #88: 07 Apr 2008, 14:56 »

Bendtners fremtid

Har Bendtner potentialet til at blive en fast mand hos Arsenal?

Bliver Bendtner i Arsenal i hele karrieren? Bør han skifte for fast spilletid?

Er Bendtner på kant på de andre spillere i truppen efter Adebayor-episoden? (Her tænker jeg også på jubelscenerne efter hans mål mod Liverpool. Det eneste han fik var et klap på skulderen af Walcott)

Kan det danske landshold bygges op omkring Bendtner rent offensivt? Er han god nok til dette?

Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Fodbold Debatten - [et emne]
« Svar #89: 07 Apr 2008, 15:20 »

Bendtners fremtid

Har Bendtner potentialet til at blive en fast mand hos Arsenal?

Bliver Bendtner i Arsenal i hele karrieren? Bør han skifte for fast spilletid?

Er Bendtner på kant på de andre spillere i truppen efter Adebayor-episoden? (Her tænker jeg også på jubelscenerne efter hans mål mod Liverpool. Det eneste han fik var et klap på skulderen af Walcott)

Kan det danske landshold bygges op omkring Bendtner rent offensivt? Er han god nok til dette?


Sat på Thumbs Up

Andre? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010