home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 197 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  VfB Stuttgart - Troen skal tilbage
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: VfB Stuttgart - Troen skal tilbage  (Læst 65210 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #210: 18 Jul 2008, 07:51 »

En skam at en fin sæson, som den netop overståede skulle afsluttes med, at JMG ikke længere er at finde i klubben Shockeret
Men det var vel nok givet på forhånd, at en af de større klubber ville give ham et bedre tilbud, så vi må se hvilken klub, der får glæde af hans store kapacitet Thumbs Up (personligt håber man på Sporting)
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #211: 18 Jul 2008, 11:32 »

Vitória Guimarães


Netop nedrykkede Vitória Guimarães er José Manuel Gonzálvez nye klub. Klubben er næsten den totale modsætning til Futebol Clube Pampilhosa og har i mange år været en fast bestandel af Bwin, Portugals bedste række. Stadion Estádio D. Afonso Henriques er et forholdsvis nyt stadion med plads til 29.000 siddende tilskuere og blev bygget i forbindelse med EM i Portugal i 2004, så en helt anden "verden" for José Manuel, der er vant til det lille intime Campo Germano Godinho.

Desuden råder klubben over top træningsfaciliteter, State of the Art ungdomsfaciliteter samt et ungdomsakademi. Presset på José Manuel Gonzálvez er steget voldsomt efter skiftet, men fans og folk omkring Vitória Guimarães har dog stadig fuld tillid til den nye træner. Forventningerne er da også at klubben rykker op i denne sæson uden problemer.

"Jeg følte at jeg havde udrettet det jeg kunne i FC Pampilhosa og den økonomiske situation i klubben gjorde det svært at udrette de helt store ting. Jeg synes selv jeg forlader klubben på et naturligt tidspunkt nu da klubben forrige sæson blev kåret til mest forbedrede klub af den portugisiske presse og klubben og truppen virker til at have brug for nye ideer.
Samtidig er Vitória Guimarães en meget spændende klub og mulighederne er store og mange og mine egne forventninger er da også at klubben og jeg er at finde i Liga Bwin næste sæson.

Jeg er meget taknemmelig for min tid i Futebol Clube Pampilhosa og takker for deres tro på mig, men jeg har valgt at starte på et nyt kapitel i mit liv og det kapitel handler om Vitória Guimarães. Så jeg vil ønske Pampilhosa al held og lykke fremover og dermed lukke for den del af mit liv".


Nye Vitória Guimarães træner José Manuel Gonzálvez


Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #212: 18 Jul 2008, 11:42 »

Spændende med den nye klub - jeg tror på at du kan få dem op i den bedste række igen.  Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #213: 22 Jul 2008, 22:21 »

Vitória Guimarães


José Manuel Gonzálvez har i de seneste par uger haft travlt. Et nyt hold, nye spillere og en ny trænerstab er det José Manuel skal forholde sig til når man kommer til en ny klub. Samtidig er det helt andre forhold end han har været vant til i den forholdsvis lille arbejderklub FC Pampilhosa. Flere nye trænere er kommet til og heriblandt den tidligere tyske landsholdskæmpe Dietmar Hamann og José Manuel håber at hans rutine og erfaring kan komme spillerne i Vitória Guimarães kan udvikle sig i positiv retning.

Træner José Manuel Gonzálvez har haft sit at se til for livet for holdet efter nedrykningen sidste sæson er ikke en dans på roser og moralen samt økonomien i klubben er på randen til fiasko. Et underskud på £65404 er status nu, men med José Manuels ry for hans gode håndtering af lønningerne, skulle lysere tider være på vej til Vitória Guimarães.

Moralen i truppen er ikke på sit højeste og flere spillere har igennem sidste sæson flere haft kontroverser med hinanden og har stadig ikke den store lyst til hinanden. Det har bevirket at hele 26 spillere har forladt klubben efter José Manuels tiltræden, hvoraf seks spillere er sendt på græs hos samarbejdsklubben Taipas og en enkelt hos Oliveirense. De mest markante navne som har forladt klubben er den peruvianske landsholdsspiller José Rivas og portugisiske Bruno Gama der er smuttet til Cagliari. Desuden er serbiske Srdjan Vujaklija, en utrolig dygtig spiller, solgt grundet hans evne til at skabe kontroverser i truppen. Moralen i klubben er steget lidt efter de mange afgange, men en del spillere lufter jævnligt deres utilfredshed.


Transfers ind
Lennon Ebeltjes
Alder: 24 år
Kontrakttype: Fuldtid
Transfersum: Fri
Fra: Fri Transfer
Kontraktudløb: 30.06.2017
Position: Målmand

Diego Peralta
Alder: 21 år
Kontrakttype: Fuldtid
Transfersum: Lejeaftale
Fra: Atletico Madrid
Kontraktudløb: 2.06.2014
Position: Højre/Venstre back

Rui Costa
Alder: 27 år
Kontrakttype: Fuldtid
Transfersum: £10000
Fra: FC Pampilhosa
Kontraktudløb: 30.06.2017
Position: Central forsvar

Aragao
Alder: 27 år
Kontrakttype: Fuldtid
Transfersum: £12000
Fra: União Madeira
Kontraktudløb: 30.06.2017
Position: Offensiv venstre/højre midt

Ewald Hillenbrand
Alder: 22 år
Kontrakttype: Fuldtid
Transfersum: £40000
Fra: FC Pampilhosa
Kontraktudløb: 30.06.2017
Position: Venstre back

Ricardo Marques
Alder: 18 år
Kontrakttype: Fuldtid
Transfersum: £16000
Fra: FC Porto
Kontraktudløb: 30.06.2016
Position: Venstre/Højre offensiv midtbane

Edu Valle
Alder: 22 år
Kontrakttype: Lejeaftale
Transfersum: ---
Fra: Atletico Madrid
Kontraktudløb: 25.02.2014
Position: Striker

Syv spillere har José Manuel Gonzálvez hentet og to af dem er gamle kendinge fra Futebol Clube Pampilhosa. Begge fra den tidligere klub er forsvarsspillere og to som ikke umiddelbart går ind i startopstillingen, men som på sigt kan blive nøglespillere for klubben.

Lennon Ebeltjes, en ung hollandsk målmand, er hentet som umiddelbart backup for den normale førstemålmand Christopher Toselli. Lennon er en glimrende målmand og med nogle solide præstationer i træningskampene kan han få chancen på førsteholdet.

Diego Peralta og Edu Valle som begge er på lån fra samarbejdsklubben Atletico Madrid er to gode backupspillere, men heller ikke mere. Edu Valle er tættest på spilletid da truppen er noget tyndt besat i front.

Rui Costa og Ewald Hillenbrand er begge gamle kendinge af José Manuel, så der ved han hvad han får for pengene. Rui Costa skal varme bænken i de fleste kampe, mens Ewald Hillenbrand skal udvikles mere via førsteholdskampe. Ewald er en spiller José Manuel og resten af trænerstaben forventer sig meget af og med klubbens top ungdomsfaciliteter virker han som en spiller der kan ende med at blive en stjernespiller.

Aragao er købt til at dække pladserne hvor truppen er tyndest besat, nemlig på fløjene. En dejlig driblestærk spiller som forhåbentligt kan bidrage med en masser assists.

Ricardo Marques på bare 17 år er købt med henblik for fremtiden og skal til start have sin vante gang på U19-holdet.Forhåbentligt en spiller der også vil udvikle sig gevaldigt hos de myndige ungdomstrænere i klubben.





Målet for næste sæson og det eneste der tæller er en oprykning, så holdet kan komme tilbage til det fine selskab hvor mange mener klubben hører til. Fansenes lid og håb er fæstnet til den nye mand José Manuel Gonzálvez og kun tiden vil vise om han kan udvikle klubben og føre den videre, som han gjorde i den tidligere klub Futebol Clube Pampilhosa.
« Seneste Redigering: 23 Jul 2008, 06:47 af trippen » Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #214: 22 Jul 2008, 22:23 »

Ej hvor er det verdensklasse det du laver man! hatten af for det Smiley en helt unik blog KIU!!!!!!!:) Smiley Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #215: 22 Jul 2008, 23:34 »

Jeg har ganske vidst ikke fulgt med i bloggen før nu, men baseret på din seneste update var det førsteindtryk jeg fik, var helt enorm. Dit lay-out er så fænemonalt at man kun kan få lyst til at læse hvad du har skrevet, bare for at se om det er ligeså godt. Og det er det. Utroligt nok lever du op til dit fantastiske lay-outs kvalitet.

Dog kan jeg overhovedet ikke se hvad Bwin-logoet laver der, midt i det hele.. Det ødelægger fuldstændig helhedsindtrykket, og dit ellers så fantastiske lay-out. Hvis det forsvinder, så er du noget nær det ultimative!

Og så irriterer dit topbanner mine øjne. Men det er sikkert bare mig.


Men bliv ved i den rytme, den er en verdensmester værdig!
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #216: 23 Jul 2008, 00:29 »

Ej hvor er det verdensklasse det du laver man! hatten af for det Smiley en helt unik blog KIU!!!!!!!:) Smiley Smiley

Takker for rosen og håber da bare du vil læse med.

Jeg har ganske vidst ikke fulgt med i bloggen før nu, men baseret på din seneste update var det førsteindtryk jeg fik, var helt enorm. Dit lay-out er så fænemonalt at man kun kan få lyst til at læse hvad du har skrevet, bare for at se om det er ligeså godt. Og det er det. Utroligt nok lever du op til dit fantastiske lay-outs kvalitet.

Dog kan jeg overhovedet ikke se hvad Bwin-logoet laver der, midt i det hele.. Det ødelægger fuldstændig helhedsindtrykket, og dit ellers så fantastiske lay-out. Hvis det forsvinder, så er du noget nær det ultimative!

Og så irriterer dit topbanner mine øjne. Men det er sikkert bare mig.


Men bliv ved i den rytme, den er en verdensmester værdig!

Bwin logoet er der for at fylde det tomrum der ellers ville være. Kan godt se det ser underligt ud og takker for den konstruktive kritik der helt sikkert kan bruges.

Med hensyn til topbanneret kan jeg kun sige at jeg er en øgle til grafik og mine evner rækker desværre kun til at kunne klaske et sådant sammen i Paint. Håber folk kan overleve det...

Takker og bukker iøvrigt for de fine ord omkring bloggen.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #217: 23 Jul 2008, 06:36 »

Bliver spændende og se, hvor langt du kan komme med den nye klub Peace
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #218: 23 Jul 2008, 09:18 »

Et logisk skifte, da det er begrænset hvor meget længere du vil kunne komme med din gamle klub. De glade FM06 dage, hvor ethvert bundhold kunne gøres til et tophold på en håndfuld sæsoner er slut. Så jeg læser videre med spænding og glæder mig til at finde ud af hvad du kan drive til i en klub, hvor ambitionerne uden tvivl er større.  Thumbs Up

P.S.: Nice Touch at du "hjælper" din gamle klub økonomisk ved at købe nogle af dets spillere  Wink
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #219: 23 Jul 2008, 14:46 »

Vitória Guimarães


Ved præsentationen af truppen til den nye sæson, blev det samtidig annonceret at lige under 13000 sæsonkort er blevet solgt her inden sæsonstart. En på papiret stærk trup og medierne har da også prompte udråbt Vitória Guimarães til storfavorit i Liga Vitalis og som en næsten sikker kandidat til den ene oprykningsplads.

Følgende spillere er de som træner José Manuel Gonzálvez har tænkt sig at gøre brug af i sæsonen :


Målmænd
Lennon Ebeltjes
Christopher Toselli

Forsvar:
Tiago Guimarães
Artur Pinto
Tomas Hubocan
Francisco Monteiro
Rodrigo Defendi
Rui Costa
Diego Peralta
Ahmed Shedid
Mário Carlos
Ewald Hillenbrand
Nuno Pais


Midtbane:
Moreno
Diogo Amado
Dinis
Andrés Madrid
Anatoliy Tymoschuk (c)
António Lopes
Davide
Aragao
Edgar Carvalho
Adrian Hora
Chidi
Hugo Tavares


Angreb:
Edu Valle
Marcelo Miguel
Carlos Hidalgo
Bruno Fogaca

Som altid har José Manuel givet sin vurdering af holdet iforhold til de andre hold i ligaen og han har da også udtrykt glæde over den trup der er blevet sammensat.

Målmand: *****
Reservemålmand på Chiles landshold står der på Christopher Tosellis CV og det gør at han umiddelbart er førstevalg til målmandsposten. Unge Ebeltjes er dog også en talentfuld herre og med gode præstationer kan han få muligheden for pladsen i målet, sikkert er det dog at kampen i målet bliver hård i denne sæson.

Forsvar: *****
Rodrigo Defendi og Tomas Hubocan er helt sikkert ligaens bedste midterforsvar og med stortalentet Artur Pinto, den egyptiske landsholdspiller Ahmed Shedid og unge Ewald Hillenbrand som spillere til backpladserne, taler vi her om et forsvar i verdensklasse. Forhåbentligt kan de i fællesskab med målmændene holde buret rent i mange kampe så oprykningen kan sikres.

Midtbane: *****
Styrmanden i denne sæson bliver ukrainske Anatoliy Tymoschuk, mens Dinis, Moreno og Andrés Madrid må kæmpe om pladsen ved siden af. Fløjene skal besættes af Davide, Adrian Hora og Hugo Tavares og man må erkende at midtbanen er kompetent, men dog ikke prangende. Et køb af en offensiv klassespiller kunne komme på tale i denne sæson.

Angreb: *****
To klasseangribere i form af Fogaca og Hidalgo udgør Vitória Guimarães angreb, men det er så det. Bredden i angrebet er overraskende lille og kun unge Edu Valle og Marcelo Miguel er som backup. Klubben har bebudet at et køb til angrebet er rimelig sandsynligt, men har dog også gjort det klart at kun den rigtige angriber til den rigtige pris vil blive købt. Ingen lotterisedler i denne sæson.

Estádio D. Afonso Henriques, 6514 tilskuer
Vitória Guimarães-Santa Clara 2-2
1-0 Bruno Fogaca 6´
1-1 Tiago Gomes 10´
2-1 Adrian Hora 46´
2-2 Amoreirinha 71´

Estádio D. Afonso Henriques, 6491 tilskuer
Vitória Giumarães-Beveren 1-0
1-0 Carlos Hidalgo 39´

Estádio D. Afonso Henriques, 7377 tilskuer
Vitória Guimarães-Ajax 0-2
0-1 Abdus Ibrahim 5´
0-2 Marko Arnautovic 88´

Campo Padre Sá Pereira, 4725 tilskuer
Esposende-Vitória Guimarães 3-1
0-1 Marcelo Miguel 11´
0-2 Bruno Fogaca 15´
0-3 Bruno Fogaca 49´
1-3 Marco Vaz 61´

Fire træningskampe der lover godt for sæsonen. Bwin holdet Santa Clara er heldige at få point med, mens belgiske Beveren kunne have fået et større nederlag.

Et Ajax hold i stærkeste opstilling viser klasseforskellen på et hold der netop er rykket ud af den bedste portugisiske række og et hold der hvert år spiller europæisk og kæmper med om titler i Holland. Ajax kunne have scoret to-tre mål mere, men en verdensklasse præstation i målet af hollanske Lennon Ebeltjes holder Ajax fra fadet i flere tilfælde.

Den store brasilianer Bruno Fogaca har vist sig som en god targetmand og scorer da også tre mål i de fire kampe og Lennon Ebeltjes har spillet sig til en plads i startopstillingen til den første betydningsfulde kamp for træner José Manuel Gonzálvez og holdet, nemlig ligacup kampen mod Beira-Mar.
Logged

ca-casen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #220: 23 Jul 2008, 19:41 »

Super Blog
Logged

ca-casen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #221: 23 Jul 2008, 19:42 »

super blog
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #222: 23 Jul 2008, 20:05 »

Super Blog

Er det ikke nok at skrive det én gang?

Som jeg har skrevet før, så er din opsætning en klasse for sig, og jeg kan ikke komme på noget at brokke mig over. Super blog, og super sammensat, Thumbs up! Thumbs Up
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #223: 24 Jul 2008, 09:26 »

God start i den nye klub! Træningskampene lover godt for den nye sæson  Peace
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Vitória Guimarães - Tilbage mod Liga Bwin
« Svar #224: 24 Jul 2008, 17:58 »

Vitória Guimarães


Estádio D. Afonso Henriques, 16595 tilskuer
Vitória Guimarães-Espinho 3-0
1-0 Carlos Hidalgo 2´straffe
2-0 Carlos Hidalgo 5´
3-0 Aragao 45´

Estádio D. Afonso Henriques, 17274 tilskuer
Vitória Guimarães-Gil Vicente 2-0
1-0 Carlos Hidalgo 27´
2-0 Adrian Hora 32´

Campo Germano Godinho, 2677 tilskuer
FC Pampilhosa-Vitória Guimarães 3-2
1-0 Alexis Tomas 27´
1-1 Adrian Hora 33´
1-2 Carlos Hidalgo 49´
2-2 Dennis Smeyers 58´
3-2 Tomasz Mikolajczak 84´

Estádio Municipal de Chaves, 3731 tilskuer
Chaves-Vitória Guimarães 0-2
0-1 Adrian Hora 18´
0-2 Carlos Hidalgo 56´

Estádio D. Afonso Henriques, 16295 tilskuer
Vitória Guimarães-Aves 2-0
1-0 Anatoliy Tymoschuk 55´
2-0 Carlos Hidalgo 70´

Sæsonen er skudt igang og træner José Manuel Gonzálvez og holdet kan ikke klage over starten. Hele fire sejre i fem kampe er det blevet til og holdet indtager i øjeblikket førstepladsen. Columbianske Carlos Hidalgo har været helt formidabel og scoret intet mindre end seks mål i de første fem ligakampe.
Sæsonen er lang, men starten lover godt og kan forhåbentligt ende med en oprykning....de første sten er ihvertfald lagt.

Espinho, uden en skadet Dean Maric, taber kampen på de første ti minutter hvor Carlos Hidalgo scorer to gange. Lennon Ebeltjes i målet viser endnu engang at han i øjeblikket er i sit livs form og Toselli må sande at han umiddelbart kun får kampe i ligacuppen.

Gil Vicente er hjemme ikke den store udfordring og igen holder forsvaret og Ebeltjes buret rent.

José Manuels tidligere klub har åbnet sæsonen med 0-3 og 0-4, mens den nye klub har vundet 3-0 og 2-0, så tre point lå i kortene. Men FC Pampilhosa viser at vilje også er en kraft man skal tage seriøst i fodbold og på en ren kraftpræstation vinder FC Pampilhosa højst overraskende 3-2. Unge Ivan Grasso tillader sig også at brænde et straffespark efter 53 minutter for FC Pampilhosa.

Mod Chaves kommer Vitória Guimarães tilbage på sporet og endnu engang er det uden at indkassere mål. FC Pampilhosa går også tilbage i det gamle spor og taber 0-4. Bruno Fogaca har vist skidt spil og er i angrebet erstattet af Adrian Hora der forlader sin venstre offensiv midt.

Aves bliver også sat på plads og førstepladsen er vores.


Ligacup 1. runde
Estádio Municipal de Aveiro, 3116 tilskuer
Beira-Mar-Vitória Guimarães 1-2
1-0 Chico 24´
1-1 Anatoliy Tymoschuk 63´straffe
1-2 Moreno 74´

Ligacup 2. runde
Estádio D. Afonso Henriques, 17749 tilskuer
Vitória Guimarães-Estrela Amadora 1-1 (4-2 e.s.)
0-1 Ivan Stojanovic 41´
1-1 Bruno Fogaca 52´

I 3. runde venter Bwin liga holdet Braga på Estádio D. Afonso Henriques og her venter Vitória en kæmpe opgave. For Braga er det en "let" kamp i deres program der på fjorten dage har talt og tæller UEFA-cup kamp mod Rapid Bukarest og ligakampe mod Sporting Lissabon og Benfica. Et lille 1-2 nederlag ude mod Rapid, samt en imponerende 1-0 udesejr over Sporting Lissabon vidner om et hold i god form.
Beira-Mar og Estrela Amadora er de to hold der er slået for at nå 3. runde, Estrela dog først efter straffespark. Beira-Mar bliver sat godt på plads og Anatoliy rammer stolpen hele tre gange, scorer på straffe og bliver udvist ti minutter før tid.
Estrela Amadora bliver også fuldt fortjent slået og det kunne være gjort inden straffesparkskonkur rencen, men Tymoschuk mangler skarpheden efter 59 minutter da han får chancen fra 11-meterpletten. Ebeltjes får dog psyket to Amadora spillere der brænder deres straffespark i "lotteriet".



Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010