home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 668 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  VfB Stuttgart - Troen skal tilbage
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: VfB Stuttgart - Troen skal tilbage  (Læst 67545 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #195: 14 Jul 2008, 10:09 »

Spændende med Angelo Scalzone - Håber at han bliver ved med at score og viser at han er pengene værd
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #196: 14 Jul 2008, 16:15 »

Det er jo helt perfekt at du ligger til at klare skærene og blive i ligaen Thumbs Up keep it up  Cool
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #197: 14 Jul 2008, 17:45 »

I en blog som den her kunne jeg forestille mig at det er svært at holde gejsten oppe, derfor vil jeg lige fortælle at jeg synes du gør et skiiiiiide godt arbejde. Denne blog er den eneste 100% originale blog på sitet lige nu og derfor den eneste jeg gider læse.

Jeg håber du fortsætter det flotte arbejde.  Thumbs Up
Logged

Vassell
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #198: 14 Jul 2008, 23:53 »

Det er et helt eminent stykke arbejde du laver, trippen. Jeg tager sgu hatten af. - Brilliant!
Logged

Time to kick ass and chew bubblegum, and I'm aaaall outta gum.

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #199: 15 Jul 2008, 22:05 »

Spændende med Angelo Scalzone - Håber at han bliver ved med at score og viser at han er pengene værd

Det håber og tror jeg selvfølgelig også...

Det er jo helt perfekt at du ligger til at klare skærene og blive i ligaen Thumbs Up keep it up  Cool

Jeg vil mene at holdet kan klare den denne gang og så skal alle sejl sættes til så næste sæson kan blive succesfuld og forhåbentligt med en oprykning...

I en blog som den her kunne jeg forestille mig at det er svært at holde gejsten oppe, derfor vil jeg lige fortælle at jeg synes du gør et skiiiiiide godt arbejde. Denne blog er den eneste 100% originale blog på sitet lige nu og derfor den eneste jeg gider læse.

Jeg håber du fortsætter det flotte arbejde.  Thumbs Up

Er utrolig glad for din, og andres, support og kommentarer. Gejst syntes jeg nu ikke jeg mangler, bare tid  Smiley

Det er et helt eminent stykke arbejde du laver, trippen. Jeg tager sgu hatten af. - Brilliant!

Mange tak og jeg letter sgu lige hatten retur for kommentaren. Håber og satser på et par updates imorgen..
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #200: 16 Jul 2008, 10:18 »

Super at du har sikret endnu en sæson i Liga Vitalis. Nu skal ALT gå galt hvis ik Pampilhosa skal blive oppe. Med endnu en sæson i den næstbedste række må klubben blive mere attraktiv for gode spillere, og så krydser jeg fingre for at vi snart kan læse om en kamp mellem Pampilhosa og FC Porto  Peace

Smukt, smukt, SMUKT! KUTGW!!!  Thumbs Up
Logged


trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #201: 16 Jul 2008, 22:19 »

FC Pampilhosa direkteBold


Estádio do Rio Ave, 3396 tilskuer

Rio Ave-FC Pampilhosa

Velkommen til femte runde af den portugisiske pokalturnering. FC Pampilhosa skal forsøge at revancere sidste års exit fra pokalen, hvor netop Rio Ave slog FC Pampilhosa ud med en knusende 3-0 sejr. I år er de begge placeret i Liga Vitalis, modsat sidste sæson hvor Futebol Clube Pampilhosa var placeret i ligaen under Rio Ave. Der er ihvertfald lagt op til en tæt og spændende kamp, hvor Pampilhosa vil forsøge at komme videre til sjette runde for første gang nogensinde.


Bænken
Mário Felgueiras (Gk)
Omar
Chakib Tayeb
Leandro Depetris
Dennis Smeyers
Angelo Giuseppe Scalzone
Emerson
Bænken
Rica (Gk)
João Ferreira
Bruno Tiago
Ribeiro
Alison
Russico
Vítor Gomes

Igen et møde mellem to forskellige 4-4-2'er. FC Pampilhosa er en tand mere offensive, noget de kan blive straffet for. Inden kampen var den generelle holdning, at træner José Manuel Gonzálvez ville stille i stærkeste opstilling, men det har vist sig ikke at være tilfældet. Tommy Fisher har fået plads i målet istedet for Felgueiras, mens Hillenbrand, Lukasz Mikolajczak, Cañadas og Schøne har fået plads fra start på bekostning af Maquingham, Milá, Tayeb og Smeyers. Er et halvt reservehold godt nok til at nå sjette runde, eller må holdet endnu engang forlade femte runde...





Kampen....

Rio Ave-FC Pampilhosa 0-0

2. minut :
Rio Ave sætter sig på Pampilhosa spillerne med bidende hårde tacklinger og efter en 1-2 kommer en Rio Ave spiller alene med Fisher, men afslutningen ryger forbi.


Rio Ave-FC Pampilhosa 0-0

11. minut :
Igen får Rio Ave kombineret sig igennem, men lettere presset afslutter Rio Ave spilleren lige på Fisher der får slået den på stolpen, hvorefter Tankoua sender læderet til indkast. Pampilhosa er presset helt i bund og er ikke meget på Rio Aves banehalvdel.


Rio Ave-FC Pampilhosa 0-0

13. minut :
Hilaire Ndjantou Tankoua fumler med bolden og pludselig er en Rio Ave spiller i galop ned mod Fisher i målet. Han bliver dog hentet af Rui Costa der får blokeret skudet, så Fisher nemt kan samle bolden op. Et meget nervøst Pampilhosa hold er på hælene.


Rio Ave-FC Pampilhosa 1-0
1-0 Magno 21´

21. minut :
Så holdt den ikke længere og som mange gange tidligere er det på en Pampilhosa fejl målet falder. Et indlæg fra højre ender med at Fisher pludselig står i ingenmandsland og Magno kan, lidt tilfældigt, sende bolden i en bue over Fisher og i et tomt mål.


Rio Ave-FC Pampilhosa 2-0
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 23´

23. minut :
Og så går det stærkt...Rio Ave presser endnu engang på og efter en serie hjørnespark, fejlbedømmer Mikolajczak et indlæg og Serginho kan tage bolden ned og meget presset sende bolden mellem venner og fjender i mål. Der er intet der tyder på at FC Pampilhosa skal videre til sjette runde.


Rio Ave-FC Pampilhosa 2-0
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 23´

27. minut :
Igen er Rio Ave tæt på et mål, da et indlæg passerer alle og kun en refleksredning fra Fisher forhindrer et mål. Rio Ave styrer kampen fuldstændigt. FC Pampilhosa har bolden meget, men bliver slet ikke farlige.


Rio Ave-FC Pampilhosa 2-0
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 23´

40. minut :
Endelig kommer FC Pampilhosa frem til en chance og det er Karabulut Selman med et skud fra kanten af feltet. Bolden stryger dog tæt forbi den ene stolpe.


Rio Ave-FC Pampilhosa 2-1
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 23´
2-1 Vítor 43´

43. minut :
En indøvet frisparkskombinatio n ender med at Vítor sender bolden i nettet fra kanten af feltet. Med et frispark på kanten af feltet er alles øjne rettet mod Mile Krstev, men da han lægger bolden til siden og til rette for Vítor kommer det bag på alle inklusiv Rio Aves målmand.


Rio Ave-FC Pampilhosa 2-1
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 23´
2-1 Vítor 43´

Udskiftning
Ind - Dennis Smeyers
Ud - Lasse Schøne

46. minut :
2. halvleg sættes igang og Dennis Smeyers krydser kridtstregen for en skuffende Lasse Schøne.







Rio Ave-FC Pampilhosa 2-1
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 2-0
2-1 Vítor 43´

Udskiftning
Ind - Giuseppe Angelo Scalzone
Ud - Tomasz Mikolajczak

55. minut :
Stilstand...Rio Ave har fuldstændig styr på kampen og FC Pampilhosa kommer ikke frem til noget som helst. Mikolajczak tages ud og Giuseppe Angelo Scalzone sættes ind for at få mere tyngde i angrebet.





Rio Ave-FC Pampilhosa 2-1
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 2-0
2-1 Vítor 43´

62. minut :
Rio Ave er milimeter fra at lukke kampen efter flot kombinationsspil, men alene med Fisher sender Rio Ave spilleren bolden på oversiden af overliggeren og over.



Rio Ave-FC Pampilhosa 2-1
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 2-0
2-1 Vítor 43´

Udskiftning
Ind - Chakib Tayeb
Ud - Antonio Cañadas

78. minut :
Chakib Tayeb sætter skub i Pampilhosa angrebet og efter få minutter på banen sender han et perfekt indlæg ind i panden på Dennis Smeyers, men Rio Ave målmanden får reddet til hjørne.





Rio Ave-FC Pampilhosa 2-1
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 2-0
2-1 Vítor 43´

82. minut :
Rio Ave lader sig ubevidst presse tilbage på banen og igen er det Dennis Smeyers hoved der er tæt på, men bolden ryger tæt over mål. Udligningen ligger i luften og nu kan man høre de medrejsende Pampilhosa fans.


Rio Ave-FC Pampilhosa 2-1
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 2-0
2-1 Vítor 43´

84. minut :
FC Pampilhosa har kastet det meste frem og pludselig er en Rio Ave spiller alene med Fisher, men Fisher hiver en fantastisk redning ud af ærmet og sørger for at FC Pampilhosa stadig lever i kampen.


Rio Ave-FC Pampilhosa 3-1
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 2-0
2-1 Vítor 43´
3-1 Bruno Tiago 90´

90. minut :
Så er kampen afgjort....En Rio Ave spiller får lidt for meget tid på kanten af feltet og hans langskud sidder klæbet op af den ene stolpe uden chance for Fisher i målet....José Manuel Gonzálvez kaster alle sine folk frem for at fremtvinge det umulige på de fire minutter der resterer


Rio Ave-FC Pampilhosa 3-2
1-0 Magno 21´
2-0 Serginho 2-0
2-1 Vítor 43´
3-1 Bruno Tiago 90´
3-2 Chakib Tayeb 90´

90. minut :
Først kommer Vítor frem til en chance, men fra en spids vinkel sender han den tæt forbi den fjerneste stolpe. Tayeb spiller Smeyers fri i feltet med en smart dybdestikning, men han bliver ubeslutsom og tackles. Heldigvis ryger bolden hen til Tayeb der har fortsat sit løb ind i feltet og han brager uden tøven bolden i nettet bag Rio Ave målmanden. Desværre fløjter dommeren kampen af bare 20 sekunder senere og endnu engang må Futebol Clube forlade pokalturneringen i femte runde.
« Seneste Redigering: 16 Jul 2008, 22:22 af trippen » Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #202: 16 Jul 2008, 23:42 »

Futebol Clube Pampilhosa
Vi tager en sæson mere i Liga Vitalis


Campo Germano Godinho, 2774 tilskuer
FC Pampilhosa-Chaves 3-1
0-1 Pablo Pereira Da Luz 16´
1-1 Dennis Smeyers 31´
2-1 Karabulut Selman 83´
3-1 Dennis Smeyers 90´

Estádio do Portimonense, 1441 tilskuer
Portimonense-FC Pampilhosa 2-1
1-0 William Arthur 18´straffe
1-1 Vítor 41´
2-1 Rodolfo Cruz 54´

Estádio do Clube Desportivo das Aves, 1652 tilskuer
Aves-FC Pampilhosa 1-0
1-0 Norinho 33´

Campo Germano Godinho, 2859 tilskuer
FC Pampilhosa-Olhanense 2-1
0-1 Evandro Paulista 32´
1-1 Antonio Cañadas 59´straffe
2-1 Leandro Depetris 72´

Campo Germano Godinho, 2756 tilskuer
FC Pampilhosa-Naval 2-1
1-0 Mile Krstev 56´
1-1 Bruno Aguiar 66´
2-1 Abel Perreira 71´selvmål

Campo António Coimbra da Mota, 792 tilskuer
Estoril-FC Pampilhosa 2-3
1-0 Felipe 9´
1-1 Vítor 29´
2-1 Delani 51´
2-2 Antonio Cañadas 68´
2-3 Mile Krstev 77´

Estádio do Rio Ave, 8696 tilskuer
Rio Ave-FC Pampilhosa 1-3
1-0 Cléo 1´
1-1 Kazeem 77´
1-2 Vítor 84´
1-3 Angelo Giuseppe Scalzone 88´

Inden sæsonstarten lovede Futebol Clube Pampilhosa træner José Manuel Gonzálvez fansene og Carlos Duarte en midterplacering og det er lige hvad de har fået. En meget respektabel 8. plads blev det til og alle ser nu frem til endnu en sæson i Liga Vitalis. Med øjnene på næste sæson har José Manuel allerede nogle nye spillere i kikkerten og med klubbens status endnu engang lydende som Liga Vitalis hold kan der forhåbentligt lokkes nogle rutinerede kræfter til der kan sikre at klubben kæmper med om oprykningen.

Dennis Smeyrs sænker sammen med Karabulut Selman Chaves og på dette tidspunkt virker nedrykningen til at være  undgået.

Men to nederlag til Portimonense og Aves gør at nedrykningen pludselig kun er syv point væk. Dog er begge resultater misvisende, så hele truppen og trænerstaben er ikke videre bekymret, men er ikke i tvivl om at man vil klare skærene.

Olhanense, som på dette tidspunkt ligger nummer fire, bliver slået og målene bliver scoret af to ikke så flittige målscorere Cañadas og Depetris. Med sejren sikrer FC Pampilhosa sig endnu en sæson i Liga Vitalis.

Naval, Estoril og Rio Ave får alle nul point mod FC Pampilhosa og for Estoril besegler det deres skæbne som nedrykker fra Liga Vitalis, en skæbne som for to år siden overgik Pampilhosa.

Med fire sejre i de sidste fire kampe ender Pampilhosa på den imponerende 8. plads og med den placering er træner José Manuel Gonzálvez blevet attraktiv for andre portugisiske klubber, heriblandt flere klubber fra den bedste række.




Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #203: 16 Jul 2008, 23:46 »

Hold kædt jeg syntes det ser godt ud, fantastisk opstilling, ja lige min stil... KIU!!!

PS: Indlæg nummer 2500 Opstemt
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #204: 17 Jul 2008, 04:58 »

Stort tillykke med endnu en sæson i den næstbedste række Thumbs Up
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #205: 17 Jul 2008, 09:14 »

Tillykke med at du fik en sæson mere.  Thumbs Up

Jeg kan ikke bebrejde dig, hvis du skifter klub. Der er grænser for hvor langt du kan lede holdet Pampilhosa  Wink
Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #206: 17 Jul 2008, 09:17 »

Bliv i klubben! Før dem til Europa Opstemt
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #207: 17 Jul 2008, 09:21 »

Tillykke med at det lykkedes at forblive i rækken.

Jeg vil som Dusty siger heller ikke bebrejde dig hvis JMG vil prøve noget nyt, men omvendt er det fantastisk at du er blevet i samme klub, og det kunne være flot hvis du kunne føre dem op i den bedste række til de tre giganter  Thumbs Up
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #208: 17 Jul 2008, 09:36 »

Ærgeligt med pokalexiten i den spændende kamp, men rigtig flot at du klarede skærerne og fik en flot 8. plads.
En dejlig afslutning på ligaen Thumbs Up

Stadig en fantastisk blog Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Futebol Clube Pampilhosa - Liga Vitalis igen
« Svar #209: 17 Jul 2008, 23:56 »

FC Pampilhosa News


Chok i Futebol Clube Pampilhosa: José Manuel Gonzálvez fortid i klubben
Mens spillere og trænerstaben nyder deres sommerferie, er en bombe faldet på Campo Germano Godinho. Når spillerne vender tilbage til træning og den nye sæson, bliver det uden José Manuel Gonzálvez.
Kilder har bekræftet at han har skrevet under på en to-årig kontrakt med en anden portugisisk klub, men endnu er der ikke sat navn på den nye klub. "Vi kan bekræfte at træner José Manuel Gonzálvez ikke længere er på kontrakt i Pampilhosa. Det var José's eget ønske at ophæve kontrakten og selvom jeg personligt helst havde set José fortsætte i klubben, ønsker jeg ham al mulig held og lykke i den nye klub". Sådan var ordene fra klubpræsident Carlos Duartes ved det korte pressemøde, mens hovedpersonen selv ikke ønskede at kommentere situationen da han her til morgen forlod Campo Germano Godinho med sine personlige ejendele.


Endnu en udvidelse på Campo Germano Godinho
Denne sæson er der på kistebunden fundet råd til en udbyggelse på hele 827 ekstra siddepladser og med den nuværende kapacitet på 2878 kommer man kommer stadion til at kunne rumme lidt over 3700 siddende tilskuer. Udvidelsen forventes færdig om omkring seks måneder og imødeses med anerkende nik fra alle omkring Futebol Clube Pampilhosa.

Statistik for sidste sæson
Sidste sæsons tal for samtlige spillere benyttet i den netop overstået succesfulde sæson, er nu lagt på fan-klubbens hjemmeside. Tryk på nedenstående link for at se statistik for samtlige benyttede spillere i sæsonen 2012/2013.
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010