home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:38:18 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 986 Gæster Online.

Indlæg: 1132879 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Colo Colo - Talenternes klub
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Colo Colo - Talenternes klub  (Læst 24657 gange)
kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #45: 05 Apr 2008, 10:21 »

god blog men forstår ikke lige helt den første kamp men godt valg af klub. der må godt være nogle flere billeder. jeg læser med indtil videre
Logged


Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #46: 05 Apr 2008, 10:27 »

Jeg følger med Smiley
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #47: 05 Apr 2008, 12:27 »

Tak til alle sammen Thumbs Up

god blog men forstår ikke lige helt den første kamp men godt valg af klub. der må godt være nogle flere billeder. jeg læser med indtil videre
Tak Thumbs Up Hvad er det du ikke forstår?  Smiley Der skal nok komme flere billeder!
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #48: 05 Apr 2008, 16:10 »


Fantastiske februar
01/02/08 - 28/02/08



Colo Colo skulle spille første februar kamp mod La Serena. De startede kampen godt, da Gustavo Biscayzacu efter 12 minutter sparkede Colo Colo i front med et flot langskud op i nettaget. Colo Colo kørte bolden rundt og havde en masse chancer. I det 25. minut øgede Biscayzacu føringen til 2-0 med hans anden scoring i kampen. Det var Rodrigo Millar der lagde en perfekt aflevering i fødderne til Biscayzacu, som vendte flot rundt og sikkert omsatte den føring til mål. Et par minutter før pausen fuldendte han sit hattrick da han efter et hjørnespark headede bolden ind til 3-0. I anden halvleg blev de ved med at køre bolden rundt, men det blev dog ikke til flere scoringer til hverken dem eller La Serena.

Lørdag den 9. februar, en uge senere, gjaldt det Universidad de Concepción.
Også i den kamp var det Colo Colo der styrede kampen med flot, poleret og angrebsivrigt spil. De var da også flere gange tæt på at få den afgørende scoring. Det skete dog først 5 min. før tid da Biscayzacu besluttede at tage sagen i egen hånd. Han trak flot fri af forsvaret og bankede bolden ind bag en chanceløs Carmelo Vega. Slutresultatet blev dermed 1-0 til Colo Colo, som kan glæde sig over 3 vundne kampe i de 3 første kampe i den Chilenske 1. Division.


Næste kamp var mod Santiago Wanderers. De forsvarende mestre Colo Colo startede med lyn og torden. Der var blot spillet et par minutter da Luis Mena bragte Colo Colo i front. Det var som en leg for Colo Colo, men først i det 44. minut kunne de øge føringen. Det var Rodrigo Millar der kom på måltavlen.
I anden halvleg fortsatte stormen mod Santiago Wanderers mål, men ind ville bolden ikke. Heller ikke da Gonzalo Fierro fik chancen fra 11 meter pletten. 0-2 blev derfor slutresultatet i en kamp hvor skudstatistikken sagde 21-4 i Colo Colo's favør!

En uge senere kom Audax Italiano på besøg. Som i de mange andre kampe var Colo Colo også dominerende i denne kamp. Der skulle dog gå meget lang tid inden de kom foran. Det skete først et par minutter før tid da Gustavo Biscayzacu fik netmaskerne til at blafre.
Lidt inden der blev fløjtet til pause var Rodrigo Millar dog humpet ud af banen. Han havde fået et slag i en nærkamp med Sebastian Roco. Han vil være tilbage i starten af marts.

I Copa Libertadores fortsatte Colo Colo den fantastiske februar form. De var dog ikke helt så dominerende i denne kamp. Det eneste mål i kampen kom
Cristian Ayala begik straffespark efter et kvarters spil. Det var Eduardo Rubio der sikkert omsatte det  til mål. Derefter bølgede kampen frem og tilbage, men der skete ikke særlig meget mere i den kamp.


Den sidste kamp i februar måned var på udebane mod Puerto Montt. Puerto Montt startede fantastisk med den gode opbakning i ryggen. Det var Fábio Lemes der efter knap 2 minutter bragte Puerto Montt i front med et fantastisk langskud. Den fantastiske stemning fortsatte på tribunen, men målene kom der ikke så mange flere af på banen. Først 7 min. inde i 2. halvleg kunne Biscayzacu udligne. I overtiden fik Puerto Montt's Luis Guajardo det røde kort. Colo Colo havde dog for lidt tid til at udnytte det og kampen endte derfor 1-1. Det var slutningen på en fantastisk februar måned for Colo Colo som dermed ligger nr. 1 i ligaen.


« Seneste Redigering: 09 Apr 2008, 22:17 af BenMusalho » Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #49: 05 Apr 2008, 17:11 »

Tak til alle sammen Thumbs Up
Tak Thumbs Up Hvad er det du ikke forstår?  Smiley Der skal nok komme flere billeder!
der står bare i kampen at det var de andre der kom foran med 1-0 og 2-0. men der står os at du vandt 3-1
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #50: 05 Apr 2008, 17:48 »

der står bare i kampen at det var de andre der kom foran med 1-0 og 2-0. men der står os at du vandt 3-1
Okay Smiley Fejl rettet. Var kommet til at skrive 2-0 i stedet for 1-1 Forlegen Forseglede Læber
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #51: 05 Apr 2008, 17:49 »

Okay Smiley Fejl rettet. Var kommet til at skrive 2-0 i stedet for 1-1 Forlegen Forseglede Læber
okay forstod det heller ikk
Logged


Yoggidk
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #52: 05 Apr 2008, 17:50 »

super blog, KIU
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #53: 05 Apr 2008, 17:51 »

okay forstod det heller ikk
hehe. Min fejl Peace
super blog, KIU
Takker Smiley
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #54: 05 Apr 2008, 18:00 »

Flot update.
Damn du havde en gal skudstatestik 21-4
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #55: 05 Apr 2008, 18:02 »

Flot update.
Damn du havde en gal skudstatestik 21-4
Tak Thumbs Up
Ja det var ikke en helt dårlig kamp Opstemt Min taktik virker pænt godt Opstemt
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #56: 06 Apr 2008, 12:22 »


Interview med Nicolas Morales



Han har stået i spidsen for Colo Colo siden starten af januar måned. Han har endnu ikke tabt som træner for Colo Colo så det er helt klart en godkendt start for Nicolas Morales træner karriere.

"På det første pressemøde ville du ikke udtale dig om hvad dine mål for sæsonen var. Du ville først se truppen an. Har du gjordt det nu?"

"Ja ja. Der er jo gået en del tid siden det. Målene er at vinde ligaen, og så komme relativt langt i Copa Libertadores. Vi er i gruppe med Arsenal de Sarandí, Libertad og Rangers (CHI), og det er en gruppe vi helt klart skal gå videre fra."

"Hvad med den trup du har til rådighed? Er den god nok til det?"

"Helt klart! Det er en fantastisk trup. På angrebs pladserne er truppen lidt tynd. Der må der godt komme 1-2 mand mere, men ellers så har vi en rigtig bred trup."

"Er der nogen spillere i truppen, som man skal holde rigtig meget øje med?"
"Der er en masse, men især Rodrigo Millar og Nicolas Millan vil jeg fremhæve. Millar har allerede en fast plads på holdet og gør det jo fantastisk. Scorer massere af mål og lægger også op til mål. Helt fantastisk spiller! Millan er et kæmpe talent! 16 år gammel og har allerede fået et par kampe for klubben. Betegnes som et af de største talenter, og klubber som Manchester, Real, Milan har allerede været ude efter ham. Jeg krydser fingre for at vi kan beholde ham i nogle år," smiler Morales glad.

"Hvad med fremtiden? Er der en klub eller liga du specielt godt kunne tænke dig at komme til når du er færdig her?"     
"Jeg har altid haft et godt øje til den spanske liga. Især Barcelona har jeg været stor fan af. Så man kan sige at de er min store drøm at komme til. Også Liverpool er en fascinerende klub, med deres fantastiske historie, fantastiske fans og mange traditioner. Men det må gerne vente nogle år. Lige nu koncentrer jeg mig kun om Colo Colo og derefter må vi se hvad der så sker," afslutter Nicolas Morales.

                                                                                                                           
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #57: 06 Apr 2008, 12:22 »

Det er ikke så langt.. Håber det er okay Tunge Peace
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #58: 06 Apr 2008, 12:34 »

God update!
Logged


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colo Colo - Talenternes klub
« Svar #59: 06 Apr 2008, 12:35 »

Udemærket interview.

Kunne man evt få et ss af Nicolas Morales
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010