home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 356 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Dortmund Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Dortmund Tråden  (Læst 54900 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #45: 02 Jan 2009, 13:57 »

Hva synes i om stillingen i Bundesligaen, nu hvor vi er nået pausen ? Smiley
http://sportsresultater.tv2.dk/?stats=true&g=s&tp=all&lid=9

- Og pokalen ? Gentager vi sidste års succes og slår Bremen hjemme ? Smiley
http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?g=s&stats=true&tp=all&lid=41

Ingen af dine links virker...


Jeg er dog meget tilfreds med stillingen, og syntes det er meget flot at vi sammen med Bayern er det hold der har tabt færrest kampe. Så kan vi forsætte de resultater og evt. få vendt nogle af de uafgjorte til sejre, så tror jeg på europæisk bold til næste år også. Og der skulle vi gerne komme lidt længere end i år   Wink

Hvordan vi vil klare os i pokalen er svært at sige. Det handler jo om at ramme dagen, og kan vi nå finalen igen i år, så vil det selvfølgelig været helt suverænt, men jeg tror ikke helt på at det kommer til at ske igen i år.
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #46: 02 Jan 2009, 14:04 »

Ingen af dine links virker...


Jeg er dog meget tilfreds med stillingen, og syntes det er meget flot at vi sammen med Bayern er det hold der har tabt færrest kampe. Så kan vi forsætte de resultater og evt. få vendt nogle af de uafgjorte til sejre, så tror jeg på europæisk bold til næste år også. Og der skulle vi gerne komme lidt længere end i år   Wink

Hvordan vi vil klare os i pokalen er svært at sige. Det handler jo om at ramme dagen, og kan vi nå finalen igen i år, så vil det selvfølgelig været helt suverænt, men jeg tror ikke helt på at det kommer til at ske igen i år.

Virker underligt.. Hvis du kopiere dem og smider dem ind i et andet vindue, så virker de.. Anyway.. Peace

Er også godt tilfreds, og har oss bidt mærke i dét med de tabte kampe... Men én ting er da HELT sikkert.. Vi er i klar fremgang.. På vej tilbage til de gamle tider... Tiden hvor Koller og Rosicky, blandt andet, trak læsset.. Peace Og det kan vi blandt andet takke Jürgen Klopp for.. Smiley Fantastisk mand at have på sidelinien !

Pokalen, tjah.. Det sker heller ikk så tit at man gentager dén bedrift, at nå finalen 2 år i træk... Men kan vi slå Bremen er vi da godt på vej.. Smiley

Håber også på europæisk fodbold næste år.. Det er da målet.. Og ang. i år, så var vi bedre end Udinese i begge kampe, men de udnyttede vores fejl.. Beklageligt, men vi må lære af det.. Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #47: 04 Jan 2009, 11:34 »

http://www.bold.dk/nyt/Dortmund-ind-i-kampen-om-Leon

Hvad siger vi til den ? :]

- Jeg mener selv Leon er en go spiller, og jeg var glad for at vi hentede ham til Fulham, men jeg synes ikk rigtig jeg kan finde et hul på holdet hvor han kan komme ind, og specielt fordi han jo vil spille på midtbanen... Han er en go spiller, og var en af de bærende kræfter, sammen med Zidan, i Mainz, da de begge var udlånt.. Hvem ved.. Måske blomstrer han op under Klopp, tjah, ligesom Zidan... Smiley
Jeg vil ikke have noget imod den handel, i hvert fald.. :]
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #48: 28 Jan 2009, 19:59 »

Nogle der ser kampen mod Bremen ? Smiley

( Netop pause, og vi fører 1-0 på mål af Frei.. Zidan stod for assisten, og har yderligere ramt stolpen.. Smiley )

EDIT: Til evt interesserede uden TV2Sport... Gratis streaming: http://tv2sport.dk/node/25639 Smiley
« Seneste Redigering: 28 Jan 2009, 20:06 af simonob » Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

darkzt4r
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #49: 29 Jan 2009, 08:27 »

ja vi var fandme foran 1-0!
men nej nej nej nej, Zidan burde have lukket kampen på den friløber.
til folk der ikke har hørt det så tabte vi 1-2 og er ude af pokalen Skuffet
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #50: 04 Feb 2009, 02:28 »

ja vi var fandme foran 1-0!
men nej nej nej nej, Zidan burde have lukket kampen på den friløber.
til folk der ikke har hørt det så tabte vi 1-2 og er ude af pokalen Skuffet

Enig.. Men vi skabte ingenting i 2. halvleg... Det samme skete i kampen med "Kussen".. Vi er for syge i starten, faktisk til vi kommer foran... Og så går vi for langt tilbage på banen, og overlader alt til modstanderen ! Skuffet Skidt... Men vi kan stadig nå de europæiske billetter gennem ligaen..!
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #51: 04 Feb 2009, 18:58 »

Nu så jeg både kampen mod Werder og Leverkusen, og fælles for begge kampe er at vi simpelthen ikke er gode nok til at holde bolden i egne rækker. Det kan godt være at det er to gode hold vi mødte, men jeg var virkelig skuffet over alle de bolde der alt for nemt blev smidt væk. Selv små afleveringer lykkedes ikke, og det endte derfor tit med lange bolde op af banen som modstanderne altdi fik fat i.

Jeg håber selvfølgelig stadigvæk på at vi kan nå de europæiske pladser, men det var bittert at vi ikke formåede at vinde over Leverkusen, da det ville have sendt os op med lige så mange point som dem. Men der er heldigvis mange kampe endnu, så med nogle gode resultater, så skal vi nok nå de europæiske kampe til næste år.

Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #52: 16 Feb 2009, 19:21 »

Nu så jeg både kampen mod Werder og Leverkusen, og fælles for begge kampe er at vi simpelthen ikke er gode nok til at holde bolden i egne rækker. Det kan godt være at det er to gode hold vi mødte, men jeg var virkelig skuffet over alle de bolde der alt for nemt blev smidt væk. Selv små afleveringer lykkedes ikke, og det endte derfor tit med lange bolde op af banen som modstanderne altdi fik fat i.

Jeg håber selvfølgelig stadigvæk på at vi kan nå de europæiske pladser, men det var bittert at vi ikke formåede at vinde over Leverkusen, da det ville have sendt os op med lige så mange point som dem. Men der er heldigvis mange kampe endnu, så med nogle gode resultater, så skal vi nok nå de europæiske kampe til næste år.



Enig.. Men hvorfor kan vi blæse ud af starthullerne og komme foran, og så bar grave os ned og tro at 1-0 holder ? :S Mod Cottbus gik det sku heller ikk for godt... Skuffende ! Jeg håber stadig på at vi kan tage en europæisk plads næste år.. Håber...

http://www.bold.dk/nyt/Lars-Ricken-stopper-karrieren

- Tak til Lars Ricken, for en fantastisk tid i klubben ! Loyal spiller, som kun kan være elsket i alle BVB-hjerter ! Tak for tiden i klubben, og jeg håber han forbliver i klubben, som træner, i mange år, frem i tiden..
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #53: 16 Feb 2009, 19:33 »

Resultatet mod Cottbus var langt fra tilfredsstillende. Nu så jeg ikke kampen, og kan derfor af gode grunde ikke vurdere indsatsen, eller selve resultatet om det var fair eller ej. Men på papiret var kampen en der skulle vindes. Hjemme mod et bundhold - så er uafgjort ikke godt nok. Specielt ikke hvis ens ønsker er at komme i Uefa'en igen til næste sæson.

Min tro på europæisk bold til næste sæson er stadig eksisterende, men laver vi flere dumme pointtab, så kommer det nok næppe til at ske. Jeg er stadig lidt bitter over det uafgjorte resultat imod Leverkusen. En sejr i den kamp havde sikkert betydet en hel del for resten af sæsonen. For ikke at tale om at vi havde indhentet dem i tabellen også.

Men det er bestemt en spændende sæson for Dortmund som vi er igang med. Det er lang tid siden at vi har været med hvor det er sjovt.

Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #54: 16 Feb 2009, 20:18 »

Resultatet mod Cottbus var langt fra tilfredsstillende. Nu så jeg ikke kampen, og kan derfor af gode grunde ikke vurdere indsatsen, eller selve resultatet om det var fair eller ej. Men på papiret var kampen en der skulle vindes. Hjemme mod et bundhold - så er uafgjort ikke godt nok. Specielt ikke hvis ens ønsker er at komme i Uefa'en igen til næste sæson.

Min tro på europæisk bold til næste sæson er stadig eksisterende, men laver vi flere dumme pointtab, så kommer det nok næppe til at ske. Jeg er stadig lidt bitter over det uafgjorte resultat imod Leverkusen. En sejr i den kamp havde sikkert betydet en hel del for resten af sæsonen. For ikke at tale om at vi havde indhentet dem i tabellen også.

Men det er bestemt en spændende sæson for Dortmund som vi er igang med. Det er lang tid siden at vi har været med hvor det er sjovt.



Lige præcis.. Jeg så det sidste kvarter af Cottbus-kampen, og vi skabte sku ikk rigtig noget... Zidan havde 2 halve chancer, men ellers ikke rigtig noget... Vi får et meget meget tyndt rødt kort i overtiden, og det er selvfølgelig ikke fedt at vi skal undvære Lee, når nu Hummels også er skadet.. Men 1-1 hjemme mod Cottbus, hvor vi scorer vores mål på straffespark... Det er sku for skuffende !

Jeg tror også stadig på europæisk, for jeg ved at vi har niveauet, og Kevin-Prince Boateng har godt nok spillet godt i de kampe jeg har set ! (Bremen, Leverkussen og sidste kvarter af Cottbus !)... Vi skal nok få skrabet en del point sammen, så jeg håber inderligt på UEFA næste år..

//BVB
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #55: 16 Feb 2009, 20:37 »

Lige præcis.. Jeg så det sidste kvarter af Cottbus-kampen, og vi skabte sku ikk rigtig noget... Zidan havde 2 halve chancer, men ellers ikke rigtig noget... Vi får et meget meget tyndt rødt kort i overtiden, og det er selvfølgelig ikke fedt at vi skal undvære Lee, når nu Hummels også er skadet.. Men 1-1 hjemme mod Cottbus, hvor vi scorer vores mål på straffespark... Det er sku for skuffende !

Jeg tror også stadig på europæisk, for jeg ved at vi har niveauet, og Kevin-Prince Boateng har godt nok spillet godt i de kampe jeg har set ! (Bremen, Leverkussen og sidste kvarter af Cottbus !)... Vi skal nok få skrabet en del point sammen, så jeg håber inderligt på UEFA næste år..

//BVB

Ja jeg er egentlig også blevet imponeret af Boateng. Han kan lige det ekstra med en bold som så mange andre ikke kan. Men det er desværre også tydeligt på hans spil at han er ung, og ikke har den store erfaring. Syntes ofte at han tager den forkerte beslutning. Men helt sikkert en spiller vi skal forsøge at få er permanent kontrakt med.

Hvor så du egentlig kampen mod Cottbus henne - mig bekendt blev den ikke vist i tv'et, så var det over nettet?
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #56: 17 Feb 2009, 09:40 »

Ja jeg er egentlig også blevet imponeret af Boateng. Han kan lige det ekstra med en bold som så mange andre ikke kan. Men det er desværre også tydeligt på hans spil at han er ung, og ikke har den store erfaring. Syntes ofte at han tager den forkerte beslutning. Men helt sikkert en spiller vi skal forsøge at få er permanent kontrakt med.

Hvor så du egentlig kampen mod Cottbus henne - mig bekendt blev den ikke vist i tv'et, så var det over nettet?

Jah, det kan jeg godt følge dig i.. Men han har en stor fremtid foran sig, det er der ingen tvivl om.. Smiley Håber også han bliver hentet permanent.. Smiley

- Jah, det var på nettet... På Bwin.com kan man se nogle kampe, ofte fra Bundesligaen, når man er bruger.. Smiley
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

darkzt4r
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #57: 17 Feb 2009, 10:38 »

jeg er enige med jer om målsætningen med uefa´en kan blive en realitet i år, men som i selv siger ikke flere dumme point tab til bundholdene det går bare ikke.

og med hensyn til boateng, KLASSE KØB! Opstemt
Logged

darkzt4r
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #58: 24 Feb 2009, 12:29 »

hvad sys i om derbyet mod schalke?
jeg sys personligt det var sådan "okay" Smiley
Logged

simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dortmund Tråden
« Svar #59: 20 Mar 2009, 00:08 »

hvad sys i om derbyet mod schalke?
jeg sys personligt det var sådan "okay" Smiley

Så desværre ikke kampen... Men.. Vi spillede da uafgjort.. Igen.. Haha.. Smiley

http://www.bold.dk/nyt/Klopp-forlaenger-med-Dortmund

^^ Så bliver det jo ikke bedre... Han er noget af det bedste der er sket for klubben i så enormt lang tid.. Vi er sku på vej i den rigtige retning !!!
Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010