simonob
|
|
jeg kunne ikke være mere enig simonob  jeg vil dog klart sige degen frem for rukavina Jah, men han er skadet pt.. Og de kampe jeg har set Rukavina spille, har det ikke været dårligt ! Ville nu gerne have Sahin tilbage på holdet.. Sys han viste talent allerede i en meget ung alder...
|
|
|
|
~ OB ~ DORTMUND ~ FULHAM ~ HAMMARBY ~
|
|
|
|
darkzt4r
|
|
Bayern så ikke super gode ude i anden halvleg mod getafe igår. lad os håbe det holder til den 19.  !
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Bayern så ikke super gode ude i anden halvleg mod getafe igår. lad os håbe det holder til den 19.  ! Den gør det ikke FC BAYERN FOREVER!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
darkzt4r
|
|
Den gør det ikke FC BAYERN FOREVER!!!!  NEVER EVER BAYERN FOREVER!  Borussia bvb09 <3
|
|
|
|
|
|
|
|
darkzt4r
|
|
nu skal leverkusen altså have smæk i dag! 
|
|
|
|
|
|
|
|
darkzt4r
|
|
Hvor er det super vigtigt at dedé  ! 2-1 sejr over leverkusen.
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Hvor er det super vigtigt at dedé  ! 2-1 sejr over leverkusen. FANTASTISK KAMP !!! Kæft hvor er det vigtigt man... Utrolig afslutning... Det er helt fantastisk... Nu er vi klar til pokalfinalen !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
darkzt4r
|
|
det var super vigtig ja!  nej hvor jeg håber vi slår Bayern altså
|
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
Gæst
|
|
Rigtig vigtig sejr idag.. Sådan en sejr kan ikke give andet end en god potion selvtillid.. Håber og tror mere og mere på en pokalfinale sejr over Bayern 
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
Et lille kig på kampen igår.. http://www.youtube.com/v/QMD3j3QB4osHvor var det godt at vi VANDT og ikke "kun" spillede uafgjort, når man ser deres mål..  Der så vi nu ikke for godt ud.. Og så den måde det hele skete på... 2.30 inde i overtiden.. Og Dedé er med i alle målene... Stort af den venstre back.. Hold niveauet til d. 19..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
DavideSanton
|
|
hvad plads er det Dortmund ligger i bundesligaen ?
|
|
|
|
|
|
|
|
simonob
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkzt4r
|
|
super uheldigt at komme bagud sådan =) men dedé viser klassen!  Schwarz gelbe Borussia, Dortmund is wunderbar <3
|
|
|
|
|
|
|
|
darkzt4r
|
|
umiddelbart så tror jeg det bliver svært at vinde nu  ? 4-0 desværre