home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 73322 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #450: 26 Apr 2008, 00:08 »

Oki.. jeg kigger det lige i gennem om lidt.. det var også bare for at prøve noget andet.. prøv og sammenlign den med en artikel på bold.dk - det er det den skal ligne.. Peace

Tak for det.. Thumbs Up

Grunden til, at jeg kommenterer/påpeger det er jo, at du, stortset, aldrig laver fejl i dine updates, og når der så lige kommer 4-5 stykker går jeg jo helt fra den Wink

Glæder mig til din blog-konkurrence, og man skal vist hedde Stevie Wonder, hvis man ikke kan se at du er en lille favorit. Lad den bedste blogger vinde. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #451: 26 Apr 2008, 00:10 »

Der er jo ingen tvivl om, at jeg vil følge med i din nye blog. Glæder mig. Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #452: 26 Apr 2008, 00:12 »

Grunden til, at jeg kommenterer/påpeger det er jo, at du, stortset, aldrig laver fejl i dine updates, og når der så lige kommer 4-5 stykker går jeg jo helt fra den Wink

Glæder mig til din blog-konkurrence, og man skal vist hedde Stevie Wonder, hvis man ikke kan se at du er en lille favorit. Lad den bedste blogger vinde. Smiley

Jeg er også rigtig glad for at du skriver når der er fejl, da det skal bare skal bare rettes.. Thumbs Up Forståeligt nok Peace

Hmm.. Der er en del bloggere med, som kan vinde titlen og jeg glæder mig bare til at komme i gang.. Men du har ret.. må den bedste blogger vinde..

Men ligefrem at kalde mig favorit.. arhh.. det tror jeg sgu ikk på.. Peace

Der er jo ingen tvivl om, at jeg vil følge med i din nye blog. Glæder mig. Thumbs Up

Det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #453: 26 Apr 2008, 00:25 »

Jeg er også rigtig glad for at du skriver når der er fejl, da det skal bare skal bare rettes.. Thumbs Up Forståeligt nok Peace

Hmm.. Der er en del bloggere med, som kan vinde titlen og jeg glæder mig bare til at komme i gang.. Men du har ret.. må den bedste blogger vinde..

Men ligefrem at kalde mig favorit.. arhh.. det tror jeg sgu ikk på.. Peace

Det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up

Sq lidt sørgeligt med denne blog, da den faktisk var pisse go Ubeslutsom
VIl hlet klart følge dig i konkurrencen, da jeg selv overvejer om man skal melde sig til, for at gi dig noget modstand Djævel Knæk og bræk Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #454: 26 Apr 2008, 00:29 »

Sq lidt sørgeligt med denne blog, da den faktisk var pisse go Ubeslutsom
VIl hlet klart følge dig i konkurrencen, da jeg selv overvejer om man skal melde sig til, for at gi dig noget modstand Djævel Knæk og bræk Smiley

Jeg er helt enig, men jeg synes det er et fint sted at holde pause når sæsonen er afsluttet.. Det er jeg glad for at høre.. og du er da velkommen til at melde dig til.. jo flere jo bedre.. Thumbs Up

EDIT: Det kan jo være den vender tilbage efter konkurrencen.. Den er jo ikke død endnu.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #455: 26 Apr 2008, 00:33 »

Jeg er helt enig, men jeg synes det er et fint sted at holde pause når sæsonen er afsluttet.. Det er jeg glad for at høre.. og du er da velkommen til at melde dig til.. jo flere jo bedre.. Thumbs Up
Det er selvfølgelig rigtig nok, så du er lidt klog alligevel Jimmy Wink Regner i hvert fald med at melde mig til, men skal lige have tænkt det hele igennem, for jeg stiller jo op for at vinde Cool
Men jeg smutter i seng nu og ber en stille bøn om denne blog bliver startet op igen.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #456: 26 Apr 2008, 00:38 »

Det er selvfølgelig rigtig nok, så du er lidt klog alligevel Jimmy Wink Regner i hvert fald med at melde mig til, men skal lige have tænkt det hele igennem, for jeg stiller jo op for at vinde Cool
Men jeg smutter i seng nu og ber en stille bøn om denne blog bliver startet op igen.

Jeg er meget klog.. Jeg er næsten på Robert Dølhus-niveau.. Opstemt Men det bliver da spændende om du kommer med..  Wink

Vi ser på det om en måneds tid.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: PAUSE #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #457: 26 Apr 2008, 11:55 »

Tillykke med The Treble Peace

Er personligt også selv større fan af dine spiller/fans update i finalerne, men nu glæder jeg mig bare til blogkonkurrencen Smiley

Mange tak for en rigtig fed blog, jeg håber den kommer tilbage, men ellers skal du nok brilliere i en ny.

-Steeval
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #458: 26 Apr 2008, 17:49 »

Tillykke med The Treble Peace

Er personligt også selv større fan af dine spiller/fans update i finalerne, men nu glæder jeg mig bare til blogkonkurrencen Smiley

Mange tak for en rigtig fed blog, jeg håber den kommer tilbage, men ellers skal du nok brilliere i en ny.

-Steeval

Mange tak steeval.. Det gør jeg også..  Opstemt

Det var så lidt.. det vil tiden vise.. det håber jeg da på.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #459: 27 Apr 2008, 13:45 »

gode updates og god blog! elsker din måde at skrive på! glæder mig vildt meget til din blog i blogkonkurrencen! og fantastisk med "The Treble"! held og lykke i fremtiden
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #460: 28 Apr 2008, 00:12 »

Hmm tror jeg boykotter din blog i blogkonkurrencen, bare for at få dig til at genoptage denne Peace
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #461: 28 Apr 2008, 00:14 »

gode updates og god blog! elsker din måde at skrive på! glæder mig vildt meget til din blog i blogkonkurrencen! og fantastisk med "The Treble"! held og lykke i fremtiden
Tak for det Kasper.. Thumbs Up glæder mig også Thumbs Up
Mange tak Thumbs Up Thumbs Up

Hmm tror jeg boykotter din blog i blogkonkurrencen, bare for at få dig til at genoptage denne Peace

Gør du bare det.. Det hjælper ikke det helt store.. Mit Atlético-spil går godt og jeg kan ikke vente med at komme i gang med konkurrencen.. Om bloggen genoptages vil jeg først tage stilling til efter konkurrencen.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #462: 28 Apr 2008, 00:18 »

Citat
Gør du bare det.. Det hjælper ikke det helt store.. Mit Atlético-spil går godt og jeg kan ikke vente med at komme i gang med konkurrencen.. Om bloggen genoptages vil jeg først tage stilling til efter konkurrencen.. Wink

Hmm altså.. Så må jeg hellere få det bedste ud af det, og læse din blog i blogkonkurrencen også Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #463: 28 Apr 2008, 00:23 »

Hmm altså.. Så må jeg hellere få det bedste ud af det, og læse din blog i blogkonkurrencen også Wink

Jamen det håber jeg da du vil gøre og jeg håber at jeg kan fastholde sig som fast læser.. igen.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: PAUSE #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #464: 28 Apr 2008, 00:25 »

Jamen det håber jeg da du vil gøre og jeg håber at jeg kan fastholde sig som fast læser.. igen.. Peace

Hvis du bare holder dit normale niveau så gør du det nok Wink

Nå, så er jeg færdig med OT Smiley Held og lykke i konkurrencen !  Thumbs Up
Logged


Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010