home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 73321 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #39# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #435: 24 Apr 2008, 21:43 »

Kunne godt lige bruge en lille update, efter en lang dag i dag.
Nå - men, jeg er skuffet over, at du fravalgte mit Palermo Shockeret Wink - Skal sgu nok følge alligevel, selvom jeg er Madridista.

Glæder mig til dine updates. Smiley

Hmm.. der kommer måske en om Copa del Rey.. men er ikke sikker..

Ja jeg er faktisk også lidt skuffet over mig selv.. men jeg kunne ikke få det til at fungere med Palermo.. Jeg er nu heller ikke den bedste ven med Serie A - men engang i mellem lykkes det for mig alligevel.. Og da jeg så at Atlético var fri igen var jeg nød til at slå til..  Thumbs Up

Det er jeg glad for at høre.. Thumbs Up


Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#40# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #436: 25 Apr 2008, 00:40 »


Tak til for Søren91 for banner

Copa del Rey

#40#




5. runde, 1. kamp
Barça - Salamanca 3-1
1-0 Bojan '7
2-0 Kaká '23
2-1 Toti '79
3-1 Zárate '90

5. runde, 2. kamp
Salamanca - Barça 1-4
0-1 Bojan '8
0-2 Zárate '36
0-3 Ronaldinho '40
0-4 Messi '68 (pen)
1-4 Viguera '73

Kvartfinale, 1. kamp
Barça - Real Sociedad 2-1
0-1 Kepa '47
1-1 Messi '56
2-1 dos Santos '90

Kvartfinale, 2. kamp
Real Sociedad - Barça 0-1
0-1 Zárate '90

Semifinale, 1. kamp
Valencia - Barça 0-2
0-1 Kaká '28
0-2 dos Santos '75

Semifinale, 2. kamp
Barça - Valencia 2-0
1-0 Bojan '13
2-0 Milito '28



Finalen

Onsdag d. 18. April 2012 trådte FC Barcelona og Real Madrid C.F. ind på Nuevo Mestalla for at udkæmpe den 110. udgave af Copa del Rey finalen. Før kampen havde Barcelona løftet trofæet hele 25 gange imens, at  Real "kun" havde løftet trofæet 19 gange og til trods for de mange titler er det kun 6. gang, at de 2 storhold står overfor hinanden i finalen. Kampen blev dømt af 47-årige Manuel Enrique Mejuto González og hele 74.991 overværede kampen på stadion.

Jeg har valgt at skrive om kampen fra bænken, hvor den bliver set med Samuel Eto'o's øjne. Hvis Eto'o bliver skiftet ind følger vi selvfølgelig kampen fra banen i stedet for på bænken.



Jeg finder min plads ved mellem Hatem & Ilsinho, mens jeg kigger rundt på dette mægtige stadion og selvom jeg er den med mest rutine på bænken kan et propfyldt stadion stadigvæk give mig kuldegysninger. Jeg kigger ind på banen og ser en smule jaloux på de andre som varmer op. Jeg ville meget gerne have startet inde mod Real, men i øjeblikket er Bojan bare bedre og selvom han kun er 21 er en han en rigtig klasseangriber. Jeg er stolt over at spille på hold sammen med en som ham selvom det oftest smider mig på bænken.


10.06: Yaya lavede et dumt frispark lidt udenfor midtercirkelen, men Real får ikke noget ud af det. Det går hurtigt den anden vej og Bojan lægger bolden til rette for Iniesta, som spiller den videre ud til Alexis og Giovani. Giovani laver et-to med Iniesta før han sender et indlæg indover mod Bojan, som på det skamligste header bolden lige på Casillas. Jeg ryster på hovedet sammen med resten af bænken og Hatem jokker med at den kunne Rafinha havde scoret på.

13.04: For satan det var tæt på. Jeg kunne tydeligt se lettelsen i både Víctor & Zapata's øjne, da Villa skød forbi. Villa modtog bolden med ryggen mod mål og vendte om og kom forbi Zapata, hvorefter han hamrede bolden i sidenettet.

14.43: Yaya trykker af uden for feltet og Casillas slår heldigt bolden ud til hjørne. Hjørnesparket tages af Iniesta og efter tumult ender på bolden vel en meter fra stregen. Ramos er dog hurtigt over bolden og får clearet en åbenlys målchance.

24.37: Vi har igen hjørnespark og vi er alle sammen oppe at stå. Iniesta sparker bolden ind i boksen og Casillas får bokset den ud. Messi sender den igen i feltet igen og Ramos får bolden ud til Milito som trykker af første gang. Jeg er lige ved at juble, men David Villa kommer i vejen på stregen og endnu et hjørnespark til os.

26.12: Robinho slipper afsted på højrekanten og får slået en hård, flad bold ind i boksen, men Víctor kommer ud og får bolden ekspederet ud af feltet.

36.09: Robben slår bolden over til Robinho, som dribler forbi Abidal og trykker af. Jeg lukker øjnene, men jeg ånder lettet op, da jeg hører vores fans larme videre.

39.49: Robben sparker hjørne og hele Barcelona-bænken står op. Jimmy ser lidt nervøs ud, men han ser meget veltilfreds ud, da Ramos header Robbens bold langt over bold. Han finder sin blok frem og begynder at skrive ned. Jeg har prøvet at tyde hans sprog, men han vil ikke have at der er nogen der følger med på blokken så han skriver på dansk.

45.15: Nej nej nej: Messi tryller sig forbi Miguel Torres, som slagter ham. Dommeren giver ham et sølle gult kort, men Torres burde være smidt i bad. Kaká sparker bolden ind i boksen og Bojan header ned til Messi, som trykker af og rammer sidennettet. Sammen med resten af bænken ærgrer vi os og vi venter på at dommeren fløjter af for en nervepirrende første halvleg.


Jeg har sat mig på min plads og jeg følger med i Jimmys taktiske oplæg. Han roser os eller han roser de 11 der har været på banen og forklarer at han er dybt forundret over at stillingen stadig er 0-0. Han kigger rundt og han fortæller hvordan vi skal kæmpe videre. Han går over mod Bojan og sætter sig siden af ham. Han tager armen rundt om og siger han skal gå over til lægen og få tjekket sin fod. Bojan nikker og rejser sig for at finde lægen.

Jimmy kigger rundt i omklædningsrummet og vi får øjenkontakt. Jeg smiler og jeg bliver sendt op og varme op til stor jubel for de medrejsende fans. Jeg er eneste udskiftning ved halvleg og jeg glæder mig til at komme i gang.


55.26: Fra midtercirkelen kan jeg se David Villa afslutte fra kanten af feltet, men Víctor redder den og jeg stikker hånden i vejret. Víctor kaster dog bolden ud til Abidal og da han spiller mig bliver jeg sparket ned af Ramos.

62.23: Messi tryller og jeg kalder på bolden. Jeg modtager den og ligger den til rette for Kaká, som blæser bolden over overliggeren.

79.10: dos Santos kommer forbi Chiellini og sender bolden indover, hvor jeg header bolden på overliggeren.

87.01: Hjørnespark fra Iniesta ender hos Milito, hvis hovedstød ender hos Pepe, som får bolden clearet.

89.26: Drenthe sender Cavani afsted alene mod mål og hele stadion holder vejret. Han bliver dog indhentet af Milito, som forgæves ikke rammer bolden. Cavani trykker af fra en meget spids vinkel og Víctor er chanceløs på stregen. Jeg sætter mig fortvivlet ned og er tæt på at tude. Jeg hører Jimmys stemme fra sidelinien og han nærmest skriger at der er lagt 4 minutter til og at det skal vi nok. Hele holdet gør klar til at køre kontra – VI VIL VINDE!!

Zárate erstatter dos Santos og Hatem erstatter Kaká.

91.41: Alexis slår bolden ind i feltet og jeg kan intet gøre. Jeg føler 2 hænder i ryggen fra Ramos, men dommeren kigger bare afventende. Bolden cleares og Iniesta finder Messi i feltet, hvor han glider forbi Chiellini og HAMRER bolden ind bag Casillas til 1-1. Hele holdet samles ved hjørneflaget, hvor Messi ligger nederst i bunken. Linievogteren og dommeren får os dog hurtigt tilbage på egen banehalvdel.

Forlænget spilletid


90.44e: Zárate tager bolden ned i feltet og spiller den bagud til Messi, som skyder lige på Casillas. Returbolden ender hos mig og med en god skævert får jeg sendt bolden over mål.

100.01e: Zárate modtager bolden fra Iniesta og sender den videre til mig. Denne gang forsøger jeg mig med indersiden, men den sniger lige forbi stolpen.

104.35e: Iniesta sender et perfekt hjørnespark afsted og mit hovedstød er mindst lige så perfekt. Jeg rammer desværre stolpen og den går ud til målspark.

109.15e: Ben Arfa dribler løs på venstrekanten og han finder mig i boksen. Efter lidt tumult med Pepe får jeg headet bolden ud til Iniesta, som trykker af fra 28 meter. Bolden sidder helt ude ved stolpen og Casillas har ingen chance får at nå derud. 2-1. Jeg stormer over mod Iniesta og vi springer om halsen på hinanden. Resten af holdet kommer springende og nu er det lige pludselig os der er foran.

114.20e: Chiellini sender bolden ind i boksen, men Abidal header den væk. Jeg får opsnappet bolden, men jeg tror det er Sneijder, der stjæler den og tonser mod mål. Han skyder dog heldigvis langt over mål.

117.33e: Jeg står med begge hænder på hovedet og ærgrer mig. Hatem har lige foræret mig alle tiders store chance, men på forunderlig vis får jeg sendt bolden på stolpen, IGEN!


121.00e: Dommeren har fløjtet for sidste gang i denne kamp og Barcelona har nu vundet Copa del Rey hele 26 gange. Det er 3. gang for mig og det er rigtig stort. Jeg er skuffet over min egen indsats og vi burde have lukket kampen for længe siden.

I omklædningsrummet har Jimmy dog ikke andet end lovord og ros til overs for os. Han klapper mig endda på hovedet og siger at jeg scorer næste gang. Jeg må indrømme at jeg var skeptisk, da Laporta fyrede Rijkaard, men nu er jeg ikke i tvivl om at Jimmy har været det rette valg. Jeg tror på en stor sæson, hvor vi forhåbentlig løfter 3 trofæer.

Samuel Eto’o, FC Barcelona

Barça - Real 2-1
0-1 Cavani '90+
1-1 Messi '90+
2-1 Iniesta '110e


Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #40# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #437: 25 Apr 2008, 00:47 »

Jeg synes du har det med at spille uafgjort i finalerne Jimmy Wink

Det er dog rart at se dig, vinde efter at komme bagud i det 90 min. En stor bedrift !

Nu venter bare lige de sidste to titler Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #40# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #438: 25 Apr 2008, 10:03 »

Jeg synes du har det med at spille uafgjort i finalerne Jimmy Wink

Det er dog rart at se dig, vinde efter at komme bagud i det 90 min. En stor bedrift !

Nu venter bare lige de sidste to titler Wink

Ja det er ved at blive en dårlig vane.. crazy

Jeg er kommet bagud rigtig mange i den her sæson, men Iniesta & Bojan vil vinde hver gang..  Jeg må sige at der er god mulighed for at de 2 andre titler også kommer i hus.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #40# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #439: 25 Apr 2008, 20:19 »


Tak til for Søren91 for banner

Primera División

#41#



Primera División la Liga de Fútbol Profesional 2011/2012


Efter 17 spillerunder havde det spanske mesterskab 4 bejlere i det at Barcelona, Real Madrid, Sevilla & Valencia lå tæt i toppen med kun 3 points forskel fra nr. 1 til nr. 4. Men efterhånden blev det kun til 2 bejlere, da kun var Barça & Real formåede at holde dampen oppe. De 2 ærkerivaler udkæmpede også 2 drablige slag på Santiago Bérnabeu & Camp Nou, men begge kampe endte med 0-0.   

Der har været mange spændende kampe i denne udgave af La Liga og her er så en top5 over de 5 bedste Barcelona-kampe.

Barça - Levante 4-1
1-0 Bojan '17
2-0 Bojan '19
3-0 Bojan '44
4-0 Bojan '78
4-1 Geijo '85

Barça - Xerez 5-1
0-1 Alexis '2 (OG)
1-1 Bojan '11
2-1 Ilsinho '21
3-1 Bojan '38
4-1 Bojan '45
5-1 Bojan '57

Barça - Valencia 3-1
0-1 Tévez '12
1-1 Eto'o '16
2-1 Eto'o '61
3-1 Kaká '79

Celta - Barça 3-5
0-1 Ben Arfa '1
0-2 Iniesta '4
1-2 Nadal '6
1-3 Ben Arfa '23
2-3 Álvarez '69
2-4 Zárate '82
2-5 Messi '88
3-5 Nadal '90

Barça - Getafe 4-0
1-0 Iniesta '13
2-0 Bojan '45
3-0 Touré '50
4-0 Bojan '53


De 5 kampe viser Bojan Krkic's mange mål og Barcelonas dominas i gennem hele sæsonen. Bojan har i det hele taget været en af allerbedste spillere i klubben og han har scoret 28 mål i 29 kampe i La Liga. Den 21-årige Bojan sluttede også som nr. 1 på topscorerlisten i La Liga hele 6 mål foran Real Madrids David Villa, som kun formåede at score 22 gange i 33 kampe. Selvom Bojan har været flyvende overgåes han af Andrés Iniesta, der har spillet sin bedste sæson nogensinde.

Den offensive midtbanespiller har scoret 9 gange og lagt op til 17 mål med et gennemsnit på 7.57. Til sammenligning har Bojan et gennemsnit på 7.49. Barcelona har i denne sæson scoret hele 98 gange, hvilket svarer til 2,42 mål per kamp og i den anden ende har man lukket 31 mål inden svarende til 0,815 mål per kamp. Det er uden tvivl den offensive tilgang til fodbolden, som har sikret den catalanske storklub sit 21. mesterskab foran ærkerivalen Real Madrid.

Barcelona sluttede suverænt på 1. pladsen hele 7 point foran Real Madrid med en sluttotal på 95 point foran Reals 88 point. Barcelona vandt hele 29 kampe, mens 8 kampe endte uafgjort og blot et enkelt nederlag. Barcelona har således ikke tabt siden den 5. november 2011 og Barcelona har derfor ikke tabt i 45 kampe i træk. 

Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #41# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #440: 25 Apr 2008, 23:14 »

Du laver satme mange kasser! Dit skriftlige niveau er som sædvanligt skyhøjt, og du er godt på vej til at lave en "Jimmy-klasse-blog", hvor du kommer langt med mange geniale klubskifter Thumbs Up Jeg er en stor fan af dine blogs, no secret!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #441: 25 Apr 2008, 23:22 »

bold.nyt


Bojan Krkic blev matchvinder i tæt opgør

Bojan Krkic scorede kampens første og eneste mål da Barcelona her til aften besejrede Real Madrid med 1-0 i Champions League finalen. Den unge spanier scorede efter bare 12 minutter og 5 minutter før tid blev Pepe vist ud for Real.


Champions League finalen mellem de spanske storklubber FC Barcelona & Real Madrid blev spillet på Estádio do Sport Lisboa e Benfica og som navnet lyder er det hjemmebane for portugisiske Benfica. 65.646 tilskuere overværede den tætte finale, som var den anden finale mellem de 2 hold på kort tid.

Det er blot lidt over en måned siden, at de 2 hold stod overfor hinanden i Copa del Rey-finalen, hvor Barcelona trak sig sejrigt ud med en 2-1 sejr efter forlænget spilletid. Barcelona havde muligheden for at sikre sig "The Treble" og det havde den danske manager Jimmy Poulsen denne kommentar til

- Vi har allerede slået Real i 2 turneringer indtil videre så moralen i truppen er høj. Vi har kun Kaká siddende ude med en skade ellers er resten af truppen klar til at blive europæiske mestre. Real vil selvfølgelig give alt for at få et eller andet ud af sæsonen og jeg ved at det vil være en næsten pinagtig sæson for dem hvis Barcelona vinder alt lige for næsen af dem, lyder det selvsikkert fra Poulsen til bold.dk's udsendte.

Kampen blev spillet i ganske højt tempo fra begge sider og i kampens begyndelse var det Barcelona, der pressede på. Mexicanske dos Santos kom igennem på venstrekanten og fandt en umarkeret Bojan i feltet, som trykkede af, men lige på Casillas. Bojan var dog hurtig over returbolden, som han sikkert sendte i nettet til 1-0.

Kampen bød på flere store chancer til begge hold og bl.a. Messi burde havde lukket kampen i anden halvleg, da han frem 25 meter bankede bolden på overliggeren. Real's Wesley Sneijder havde flere gode forsøg, som Víctor Valdés fik reddet ud til hjørnespark.

Med 5 minutter igen modtog Real's midterforsvarer Pepe sit andet gule kort for at filme og han blev sendt i bad før tid. Derefter var det en smal sag for Barça at køre sejren hjem og det er iøvrigt 3. gang, at Barça vinder pokalen med de store ører.


« Seneste Redigering: 25 Apr 2008, 23:59 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #442: 25 Apr 2008, 23:22 »

Du laver satme mange kasser! Dit skriftlige niveau er som sædvanligt skyhøjt, og du er godt på vej til at lave en "Jimmy-klasse-blog", hvor du kommer langt med mange geniale klubskifter Thumbs Up Jeg er en stor fan af dine blogs, no secret!

Man spiller vel ikke offensivt for ingen ting.. he he.. Mange tak Søren.. Tak for rosen og kommentaren.. Det er jeg rigtig glad for at høre.. TAK Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #41# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #443: 25 Apr 2008, 23:23 »

"THE TREBLE ER HJEMME" !!! VI ELSKER DIG JIMMY !!!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #41# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #444: 25 Apr 2008, 23:34 »

"THE TREBLE ER HJEMME" !!! VI ELSKER DIG JIMMY !!!

Tak Shaft.. Thumbs Up Hva synes du om opsætningen?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #41# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #445: 25 Apr 2008, 23:36 »

Tak Shaft.. Thumbs Up Hva synes du om opsætningen?

Nå ja, kunne også være man skulle skrive noget brugbart  crazy

Kan godt lide din opsætning fra Bold.nyt, selvom jeg må indrømme jeg selv er størst fan af dine updates i finalerne hvor du skriver fra en fans synspunkt. Derudover er det også dejligt et se, du formåede ikke at spille uafgjort i en finale Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #41# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #446: 25 Apr 2008, 23:40 »

Nå ja, kunne også være man skulle skrive noget brugbart  crazy

Kan godt lide din opsætning fra Bold.nyt, selvom jeg må indrømme jeg selv er størst fan af dine updates i finalerne hvor du skriver fra en fans synspunkt. Derudover er det også dejligt et se, du formåede ikke at spille uafgjort i en finale Wink

Oki.. ville bare lge høre.. Så tror jeg at jeg går tilbage til fans/spiller synspunkt til store kampe/finaler.. Så kan jeg jo bruge bold.dk engang i mellem for at varriere det lidt.. Wink

Ja jeg er også selv ret overrasket over at den ikke gik i forlænget spilletid.. crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #447: 25 Apr 2008, 23:54 »

Liidt mange små fejl i denne update - ikke noget, som forstyrrer væsentligt, men alligevel kan du gøre det bedre. Jeg er ikke meget for denne nye "stil", din gode gamle stil var jeg mere tilhænger af, men lad det være op til dig selv.
Flotte resultater nok engang. Smiley Glæder mig til næste sæson. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #448: 25 Apr 2008, 23:56 »

Liidt mange små fejl i denne update - ikke noget, som forstyrrer væsentligt, men alligevel kan du gøre det bedre. Jeg er ikke meget for denne nye "stil", din gode gamle stil var jeg mere tilhænger af, men lad det være op til dig selv.
Flotte resultater nok engang. Smiley Glæder mig til næste sæson. Smiley

Oki.. jeg kigger det lige i gennem om lidt.. det var også bare for at prøve noget andet.. prøv og sammenlign den med en artikel på bold.dk - det er det den skal ligne.. Peace

Tak for det.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
PAUSE #42# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #449: 26 Apr 2008, 00:00 »

-> Pause <-


Så går bloggen på pause for at jeg kan fokusere fuldt ud på blogkonkurrencen.. jeg håber at mine mange læsere og de der har kommenteret vil følge med når konkurrencen starter..

Tiden vil vise om bloggen genopstår..


Mvh. JimmyGP


Tak til alle der har kommenteret:

Søren91
smb
Shaft
vondracek
Zulue
Gerraden
SoAP
MLL
-Benja-
RCD
Andreas93
Bave
steeval
Robuni
-LFC-
Schjelde
Zone 43
Daniel-123
molle
KasperSchmidt
Marchang
Hatt11
jstoffer
Dusty78DK
Cencur
Mr Tonse
Metsu1
Yoggidk
Cesc
.creat1ve
Rossonero
dasmessi
kasperbp12
jemil
Mc
lasseher
NichlasKirk
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010