home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 476 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 73644 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: #38# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #405: 22 Apr 2008, 21:57 »

Lige præcis Wink

'Nuf OT!

Hehe, nemlig så den er langt bedre end din Smiley

Aij BTT!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #406: 22 Apr 2008, 21:59 »

Hehe, nemlig så den er langt bedre end din Smiley

Aij BTT!

Nej, for helvede.. Opstemt Wink

'NUF OT fra min side i denne tråd!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#39# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #407: 22 Apr 2008, 22:21 »


Tak til for Søren91 for banner

Copa del Rey, CL gruppespillet & Primera División

#39#




Copa del Rey

I 4 runde af pokaltuneringen rejste vi sydpå nærmere bestemt Lanzarote for at møde det lokale hold Pájara Playas de Jandía, som frister en tilværelse i de lavere rækker i Spanien. Holdets største profiler er venstrekanten Álvaro Portilla og den bare 16-årige angriber Igor Lafuente.

Vi stillede med et rent reservehold, men alligevel sad vi på kampen hele vejen i gennem. Mit taktiske oplæg blev dog ødelagt efter et kvarter da Lansbury blev skadet og et kvarter senere forlod hans erstatning Ben Arfa ligeledes kampen med en skade.

Halvlegen endte målløs og jeg var frusteret, hvilket betød at der blev talt med store ord i omklædningsrummet. Samuel Eto'o så ud til at have hørt efter da han efter 66 minutter endelig scorede til 1-0. Han modtog en lang bold fra Puyol og den 30-årige angriber sprintede fra forsvaret og afdriblede målmanden, hvorefter han sendte bolden sikkert i det tomme mål.

Med 10 minutter igen modtog højrekanten Bojan bolden og afdriblede hjemmeholdets venstreback. Med en hård, flad aflevering fandt han en umarkeret Eto'o, som ubesværet kunne sende bolden i nettet til kampens resultat 2-0.

Pájara Playas -Barça 0-2
0-1 Eto'o '66
0-2 Eto'o '80

I returkampen på Camp Nou var Eto'o igen manden bag målene, da vi besejrede vores gæster med et ikke retvisende 3-2 resultat. Resultat var ikke det eneste negative, da vi fik Andrés Iniesta skadet i 3 uger. Det er superærgeligt, da Iniesta har vist rigtig god form frem til nu.

Men kampen endte som bekendt 3-2 efter 2 flotte scoringer af Samuel Eto'o. Vi spillede faktisk vores gæster ud af banen og inden pausen blev de også reduceret til 10 mand. Holdet fra ferieøen kæmpede dog endnu mere efter det røde kort og fik passeret vores unge keeper Sergio Setién. Setién stod ikke sin bedste kamp, men han er dog stadig ung og han skal lære af sine fejl.


Veteranerne Zambrotta & Ronaldinho fik også vist flot spil i venstresiden og jeg er ikke i tvivl om at jeg skal til at rokere mellem Zambrotta og Abidal. 31-årige Ronaldinho viste at han stadig kan være med på højeste plan og den brasilianske tekniker gav flere bevis på sin tekniske kunnen med flere lækkerier.

Barça - Pájara Playas 3-2
1-0 Eto'o '6
1-1 Riera '26
1-1 Muneta '45
2-1 Ronaldinho '61 (pen)
3-1 Eto'o'64
3-2 Sevilla '70


I 5. runde møder vi Salamanca og det betyder faktisk at vi møder oprykkerne hele 3 gange i træk. 2 gange i pokalen og en enkelt gang i ligaen.




Champions League gruppespillet

Det var været en ren fornøjelse at spille Champions League, hvor det er blevet til 4 sejre, 2 uafgjorte og en ydmygelse på Camp Nou. Gruppespillet blev sparket i gang på hjemmebane mod Spurs og efter bare 3 minutter bragte Darren Bent vores gæster i front. Efter 24 minutter sendte Bojan bolden i nettet og til trods for flere store Barcelona chancer måtte vi nøjes med 1-1 ved pausen. I anden halvleg hamrede dos Santos bolden i nettet og den føring holdt frem til dommerens overtid, hvor Vincente lobbede bolden i nettet til ufortjent 2-2.

Barça - Spurs 2-2

Anden kamp var på udebane mod Fiorentina og efter et hattrick fra Bojan vandt Barcelona sikkert 3-0. Bojan burde faktisk have scoret flere gange og Víctor Valdés havde ikke ret meget at lave gennem hele kampen. De få gange Fiorentina var i angreb var Valdés sikkerheden selv og vi vandt en fortjent sejr.

Fiorentina - Barça 0-3

Bojan viste igen sin farlighed på Brøndby Stadion og med et vaskeægte hattrick fra den 21-årige angriberen fik han hurtigt gjort Faxe-tribunen stille. Hen mod slutningen af kampen kom der dog gang i tribunen igen, da fansene begyndte at heppe på deres heoriske kæmpende helte, der formåede at holde Barcelona fra at score yderligere.

Brøndby - Barça 0-3

Hjemme på Camp Nou var der dog langt mere gang i fansene og det skyldes uden tvivl at hjemmeholdet var foran 6-1 ved pausen. I anden halvleg fortsatte Barcelona fodboldlektionen og da dommeren fløjtede af stod der hele 10-2 til Barça. Xavi gjorde sig godt bemærket med 2 scoringer, men Iniesta scorede et flot hattrick.

Barça - Brøndby 10-2

Vi har klart været gruppens bedste hold, men på White Hart Lane blev vi nedspillet af et velspillende Spurs-mandskab. og til trods for Spur-dominansen var det Eto'o, som scorede kampens første mål. I anden halvleg fik David Bentley udlignet til 1-1 i en kamp, hvor Spurs havde dog fortjent alle 3 point.

Spurs - Barça 1-1

2-0 var stillingen ved halvleg og vi havde udspillet Fiorentina mere end på udebane. I anden halveg faldt alt dog fra hinanden og Fiorentina kom tilbage i kampen med 2 gode scoringer. Det lignede længe en pointdeling, men 3 minutter før tid fik Bojan bolden i mål via Coloccini. Den 29-årige argentiner blev også noteret for målet og Barça sikrede sig yderligere 3 point.

Barça - Fiorentina 3-2




I 1/16-finalen møder vi de tyske mestre fra Dortmund.



Primera División efter 17 runder

17 kampe er nu spillet i årets udgave af Primera División og det er med Barcelona på toppen. Sølvvinderne fra den catalanske hovedstad har vundet 13 kampe, spillet 3 uafgjorte og tabt en enkelt kamp. Nederlaget kom i hus, da man meget overraskende tabte 1-0 på udebane til Xerez til trods for Barcelona-dominans gennem hele kampen.


Flere spillere har gjort sig meget positivt bemærket og SS af de 5 bedste kan se her.



Iniesta har været den bedste spiller overhovedet i Barcelona i denne sæson og den 27-årige midtbanespiller har holdt et høj niveau samt at han scoret 5 gange og lagt op til 5 i ligaen. Iniesta befinder sig godt på den offensive midtbane og det betyder ikke det helt store hvem han spiller sammen med. På landsholdet går det også godt hvor han i de senste 3 kampe har scoret 2 mål.



Det er mig en gåde at vores 26-årige højreback ikke har spillet en landskamp for Brasilien endnu, da han indtil videre har spillet suverænt i Barcelona. Rafinha har været utrolig stabil og stærk i sin boldomgang samt at det er de færreste modstandere, der kommer forbi den løbestærke back. Hvor bliver den landsholdsdebut af?



Valdés har stået fantastisk og han har kun lukket 7 mål ind i sine 15 kamp i ligaen indtil videre. Valdés vandt også titlen som Europas bedste målmand foran bl.a. landsholdsrivalen Iker Casillas. Víctor har været en sikker sidste skanse og hvis mesterskabet ender i Barcelona bærer han en stor del af æren.




En anden gåde for mig er at Lionel Messi kun har scoret et enkelt mål indtil videre i 16 kampe imens han har lagt op til 6 mål. Messi har ellers tryllebundet det meste af fodboldverdenen med flotte driblinger og geniale løsninger i pressede situationer. Den 24-årige argentiner har vist høj, høj klasse og hvis han får gang i målscoringeren går han en stor sæson i møde.



Sidste mand på listen er Barcelonas interne topscorer Bojan Krkic, som har nettet 18 gange i den sæon, heraf de 9 i La Liga. Den 21-årige angriber er dog skarpt forfulgt af Eto'o, som har scoret 14 gange.

Bojan har til tider vist skræmmende styrke, men desværre falder han tit helt ud af kampen. Bojan er da også bare 21 år og med lidt mere rutine bliver han uden tvivl en af de bedste angribere i verdenen.





« Seneste Redigering: 24 Apr 2008, 19:37 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #38# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #408: 22 Apr 2008, 22:24 »


Barça - Celta 4-0
1-0 Iniesta '18
2-0 Bojan '24
2-0 Ghaly '41
3-0 Eto'0 '50 (pen)
4-0 Dalmau '89 (OG)



Hvorfor står Ghaly med rød?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #409: 22 Apr 2008, 22:25 »

Hvorfor står Ghaly med rød?

Det gør han fordi han fik rødt kort.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #38# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #410: 22 Apr 2008, 22:31 »

Det gør han fordi han fik rødt kort.. Thumbs Up

ok.. blev lidt i tvivl fordi der stod 2-0 Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #411: 22 Apr 2008, 22:32 »

ok.. blev lidt i tvivl fordi der stod 2-0 Wink

Det er så fordi det er ved stillingen 2-0 at Ghaly blev smidt ud.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

molle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #38# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #412: 22 Apr 2008, 22:43 »

Det er så fordi det er ved stillingen 2-0 at Ghaly blev smidt ud.. Thumbs Up

jaja, men det kunne jge da godt regne ud selvom der ikke stod 2-0  Thumbs Up
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #39# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #413: 22 Apr 2008, 22:56 »

Rigtigt flot update, så skal du bare holde Real bag dig Peace

Måske kan du snart skrive spansk mester på visitkortet, vi hepper i hvert fald allesammen på dig Smiley

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #38# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #414: 22 Apr 2008, 23:03 »

jaja, men det kunne jge da godt regne ud selvom der ikke stod 2-0  Thumbs Up

oki Wink

Rigtigt flot update, så skal du bare holde Real bag dig Peace

Måske kan du snart skrive spansk mester på visitkortet, vi hepper i hvert fald allesammen på dig Smiley

KIU

Ja det håber jeg da på.. Det ville være super fedt.. Men jeg vil da også gerne skrive Copa del Rey & Champions League på visitkortet inden blogkonkurrencen..

Jeg er glad for at i hepper..

Tak for kommentaren.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 22 Apr 2008, 23:09 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #39# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #415: 22 Apr 2008, 23:18 »

Jeg må sige at jeg er lidt skuffet over at der ikke er nogen der har kommenteret 10-2 kampen.. Græder
Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #39# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #416: 22 Apr 2008, 23:18 »

Jeg må sige at jeg er lidt skuffet over at der ikke er nogen der har kommenteret 10-2 kampen.. Græder

Så bliver jeg den første: Et flot resultat  crazy
Logged

19-18!

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AFSTEMNING #39# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #417: 23 Apr 2008, 07:05 »

super god update og fantastisk resultat mod brøndby og godt du gik videre i chlO0! det var ærgeligt de to danske hold ikke gik videre men hovedsagen var at du gik videre og tillykke med det Smiley hvis vi kan må vi så ikke godt se stillingen fra Priméra Division? jeg er sikker på at du vinder "The Treble"! tillykke!
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: AFSTEMNING #39# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #418: 23 Apr 2008, 07:16 »

Mange fejl i den sidste update, stram op! Wink
White Hard Lane og Fiorentna er bl.a. nogle af dem. Synes du skal gøre det lidt bedre, da vi ved du kan.

Ellers en god blog, men designet siger mig desværre intet. Der er alt for mange mellemrum, hvis jeg må, kan jeg så citére dit indlæg og sende 'min version' på din opsætning, i en PB? (:
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #39# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
« Svar #419: 23 Apr 2008, 12:05 »

Så bliver jeg den første: Et flot resultat  crazy

Tak for det jemil  crazy

super god update og fantastisk resultat mod brøndby og godt du gik videre i chlO0! det var ærgeligt de to danske hold ikke gik videre men hovedsagen var at du gik videre og tillykke med det Smiley hvis vi kan må vi så ikke godt se stillingen fra Priméra Division? jeg er sikker på at du vinder "The Treble"! tillykke!

Der ligger et SS i updaten gemt under navnet "Primera División".. FCK kom da videre til UEFA Cuppen, mn jeg er superglad for min førsteplads..

Man har da lov til at håbe.. Thumbs Up

Mange fejl i den sidste update, stram op! Wink
White Hard Lane og Fiorentna er bl.a. nogle af dem. Synes du skal gøre det lidt bedre, da vi ved du kan.

Ellers en god blog, men designet siger mig desværre intet. Der er alt for mange mellemrum, hvis jeg må, kan jeg så citére dit indlæg og sende 'min version' på din opsætning, i en PB? (:

Jeg har lige fjernet de mest iøjenfaldene og tak for kritikken.. det gik måske lidt for meget mellemrum i den her update.. Men du er velkommen til at citere og smide en PB.. Så vil jeg da tage det op til næste update..

Tak for kommentaren.. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 23 Apr 2008, 12:25 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010