home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 984 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 77124 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #225: 10 Apr 2008, 18:08 »

Hun har kun forladt dig i aften, ik? :s
He he.. Jo jo.. Vi går sku fra i hinanden.. det var hendes forslag at skrive det.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #226: 10 Apr 2008, 18:10 »

He he.. Jo jo.. Vi går sku fra i hinanden.. det var hendes forslag at skrive det.. Thumbs Up
Ser frem til updatesene ! Thumbs Up U scared me
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #227: 10 Apr 2008, 18:12 »

Min kæreste i gennem snart 5 år har forladt mig så der er masser af tid til FM i aften.. Græder Græder  Peace Peace

Det var sgu også på tide Wink Djævel

Fin start, selvom klubvalget kunne havde været bedre Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#23# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #228: 10 Apr 2008, 19:53 »


Tak til Søren91 for banner

Transfers

#23#




<<

PSV havde store økonomiske problemer før Poulsen kom til og spillere fik alt for høje lønninger. 2 af de mest løntunge spillere har forladt klubben og takket høje salgspriser har Poulsen på kort tid skabt grønne tal på bundlinien.

Franske Lucien Aubey var udset til at være styrmanden i forsvaret sammen med den tidligere AaB’er Michael Jakobsen. Sunderland bød dog hurtigt 135.000.000 kroner for den 25-årige midterforsvarer og det havde bestyrelsen ikke svært ved at acceptere. Aubey blev også hurtigt enige med Premier League-klubben om en 4-årig kontrakt.


Jefferson Farfán meldte allerede ud før Poulsens ankomst, at han ønskede at prøve kræfter med en større klub. Der var flere interesserede klub, men det var kun Marseilles bud på 155.000.000 kroner, som blev accepteret. Farfán underskrev kontrakten i løbet af 14 timer, hvorefter han blev præsenteret på Stade Vélodrome, som sæsonens første indkøb.

Sidste profil, der har forladt klubben er australske Jason Culina, som er skiftet på en fri transfer til Watford. Culina underskrev dog kontrakten før Poulsens ankomst.

Derudover har man solgt den 20-årige brasilianer Jonathan Reis for 3,5 millioner til tyske Koblenz samt at man har ophævet Stijn Wuytens & Ridny Cairos kontrakter.

Sidst men ikke mindst har man udlejet Gino Mommers, Género Zeefuik, Romario Sabajo & Rob van Boekel til diverse hollandske klubber for resten af sæsonen.

>>


PSV har været på rov på Chelseas reservehold, hvor man har lejet hele 5 spillere for resten af sæsonen.

Slobodan Rajkovic's profil

Rajkovic har tidligere spillet 25 kampe i Eredivisie for PSV og det er 3. gang han lejes ud til PSV. Han har stort kendskab til ligaen og til klubben og jeg regner med at bruge på ham på venstreback. Hvis han gør godt kunne et permanent skifte godt komme på tale.

John Black's profil

Black er blot 17 år gammel og han blev optaget på Chelseas u18-hold sidste år. Til trods for sin unge alder er han et stort talent, som vil have godt spille i Holland. Black vil i første omgang spille med reserverne, men jeg forventer at han skal have chancen i ligaen på et tidspunkt.

Michael Woods' profil

Som 14-årig skiftede Woods fra Leeds til Chelsea for den nette sum af 27 millioner kroner. Han har endnu ikke optrådt i Premier League, men han er en af Chelseas største midtbanetalenter og ligesom Black starter han hos reserverne.
 
Emmanuel Sarki's profil

Sarki er en driblestærk nigerianer med belgisk statsborgerskab. Sarki har heller ikke optrådt for Chelseas førstehold endnu, men i 4 sæsoner har han været udlejet til belgiske Westerlo, hvor han spillede 69 kampe for klubbens førstehold. Sarki forventes at spille på PSV’s højre kant, hvis der ikke findes en anden.

Jeffrey Bruma's profil

Den 17-årige Bruma har tidligere spillet for Feyenoords ungdomshold. Midterforsvaren skal spille sammen med enten reserverne eller u19-holdet og de 2 hold forhandler allerede om en overgangssum.



Den eneste spiller, som indtil videre er blevet købt af PSV er den stærke midterforsvarer Cristopher Samba. Samba, der har spillet 34 landskampe for Congo er hentet i den franske storklub Olympique Marseille for sølle 80 millioner kroner.

Samba skiftede fra Blackburn til Marseille tilbage i 2007 og han spillet 48 ligakampe for de franske bronze vindere.

”At miste Aubey var et stort slag, men Samba skal nok løfte arven efter ham. Jeg er overlykkelig over at få mit andet valg og så til den pris. Jeg ser frem til at se Samba i PSV-trøjen og jeg er sikker på at han vil udvikle sig til en af hollandsk fodbolds største profiler” sagde Poulsen om sin nye spiller.

Samba har fået trøje nr. 5 og en 5-årig kontrakt.


Samba's profil





Venskabskampe
 
Taktik 4-2-3-1

Aalst - PSV 1-2
1-0 Peeters '51
1-1 Koevermans '80
1-2 Koevermans '83

Taktik 4-4-2

JVC Cuijk - PSV 0-1
0-1 Dentinho '1

Taktik 4-2-3-1

Cultural Leonesa - PSV 0-1
0-1 Rakitic '58

Taktik 4-4-1-1

Pro Patria - PSV 0-1
Moreno '90+

Taktik 4-1-2-2-1

Sassoulo - PSV 0-2
0-1 Jakobsen '41 (pen)
0-2 Lazovic '89

Taktik 4-1-2-2-1

MVV - PSV 0-3
0-1 Fágner '6
0-2 Aissati '17
0-3 Lazovic '74

Min start 11'er
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #229: 10 Apr 2008, 19:56 »

Det var sgu også på tide Wink Djævel

Fin start, selvom klubvalget kunne havde været bedre Peace

Det var en af de få klubber jeg ikke havde prøvet før i FM08 og jeg tror jeg har fortaget det rette valg.. Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #230: 10 Apr 2008, 20:42 »

Det var en af de få klubber jeg ikke havde prøvet før i FM08 og jeg tror jeg har fortaget det rette valg.. Peace

Det må tiden jo vise.. Smiley

Dejligt at du har hentet Sarki, som jeg stor tilhænger af i FM. Han skal nok blive guld værd Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Benja-
Gæst
 
Sv: #23# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #231: 10 Apr 2008, 20:48 »

Er ikke meget for dit skifte, synes du var igang med noget stort i Mallorca. Men læser da med alligevel Thumbs Up
Spændende indkøb, du har nok været på rov i Chelsea Smiley kan vi forvente et stort indkøb, da du har fået en masse penge ? Smiley dog ærgerligt med salget af Jefferson Farfan.
Glæder mig til at høre mere om den hollandske storklub.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #232: 10 Apr 2008, 20:55 »

Det må tiden jo vise.. Smiley

Dejligt at du har hentet Sarki, som jeg stor tilhænger af i FM. Han skal nok blive guld værd Thumbs Up

Det er jo det.. crazy

Jeg havde faktisk helt glemt Sarki før jeg kiggede Chelsea reserver igennem.. Han plejer at være god..

Er ikke meget for dit skifte, synes du var igang med noget stort i Mallorca. Men læser da med alligevel Thumbs Up
Spændende indkøb, du har nok været på rov i Chelsea Smiley kan vi forvente et stort indkøb, da du har fået en masse penge ? Smiley dog ærgerligt med salget af Jefferson Farfan.
Glæder mig til at høre mere om den hollandske storklub.

Jeg var sgu død i dem..  Skuffet desværre..  Peace Men Chelsea & PSV samarbejder jo, skal deres resever skal da lejes for 0 kroner i et år.. Thumbs Up
 
Jeg har faktisk kun 65 millioner at købe for fordi jeg var nød til at overføre penge til lønbudgetet for at tjene penge.. ticked off

Farfán ville jo væk.. Græder så det er der jo ikke noget at gøre ved.. ticked off

Tak for kommentaren..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: #23# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #233: 10 Apr 2008, 21:00 »

Fornuftige indkøb Jimmy og så lagde jeg jo lige mærke til, at du har Rakitic på holdet! Sjældent man ser kroatere slå til i Holland, så lad os håbe, at han gør det. Som Benja også siger, så er det en skam med salget af Farfán, men som du selv siger, så ville han væk og man kan intet stille op.

Keep up the good work Jimmy, og kom så med en sæsonstart så vi kan se nogle kroatiske lækkerier Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #234: 10 Apr 2008, 21:16 »

Fornuftige indkøb Jimmy og så lagde jeg jo lige mærke til, at du har Rakitic på holdet! Sjældent man ser kroatere slå til i Holland, så lad os håbe, at han gør det. Som Benja også siger, så er det en skam med salget af Farfán, men som du selv siger, så ville han væk og man kan intet stille op.

Keep up the good work Jimmy, og kom så med en sæsonstart så vi kan se nogle kroatiske lækkerier Wink


Jeg kan da afsløre at Rakitic har gjort det godt i de 2 første kampe, men han er desværre skadet i 2 måneder nu.. øv ov Græder

Farfán har forresten spillet ret dårligt i Marseille (så kan han lære det), så det er måske fint at han er væk.. Peace

Tak for kommentaren Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #23# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #235: 10 Apr 2008, 21:25 »

Dejlig update og et stærkt hold du har fået samlet.. Sørg nu for et par nederlag i løbet af sæsonen så du skaber spænding i toppen Smiley

KIU Jimmy

PS. Så lige du havde meldt dig til blog konkurrencen, kan kun sige fantastisk Peace
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

-Benja-
Gæst
 
Sv: #22# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #236: 10 Apr 2008, 21:28 »

Jeg var sgu død i dem..  Skuffet desværre..  Peace Men Chelsea & PSV samarbejder jo, skal deres resever skal da lejes for 0 kroner i et år.. Thumbs Up
 
Jeg har faktisk kun 65 millioner at købe for fordi jeg var nød til at overføre penge til lønbudgetet for at tjene penge.. ticked off

Farfán ville jo væk.. Græder så det er der jo ikke noget at gøre ved.. ticked off

Tak for kommentaren..  Thumbs Up
Så skal man selvfølgelig også skifte klub. Okay, ærgerligt med de 65 mio kr. Men det er stadig penge, det er da nok til at hente en i vinterpausen, hvis der er brug for det Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #23# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #237: 10 Apr 2008, 21:31 »

Dejlig update og et stærkt hold du har fået samlet.. Sørg nu for et par nederlag i løbet af sæsonen så du skaber spænding i toppen Smiley

KIU Jimmy

PS. Så lige du havde meldt dig til blog konkurrencen, kan kun sige fantastisk Peace

Tak for det x2 Thumbs Up He he.. Ahh.. det kommer sgu nok 1 nederlag eller 2..

Takker..

Så skal man selvfølgelig også skifte klub. Okay, ærgerligt med de 65 mio kr. Men det er stadig penge, det er da nok til at hente en i vinterpausen, hvis der er brug for det Smiley

Ja nemlig ja crazy Jeg kan da sige at jeg min forstærkning og forhandler kontrakt med ham nu..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#24# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #238: 10 Apr 2008, 22:36 »


Tak til Søren91 for banner

De sidste handler

#24#




Transfervinduet er nu lukket og inden det klappede i sikrede PSV sig underskriften fra 3 hollandske spillere, hvoraf 2 er hentet i FC Nürnberg.

Det drejer sig om den tidligere PSV-fløj Roy Beerens, som er hentet for 62.500.000 kroner i det tyske. 21-årige Beerens skal kæmpe med Emmanuel Sarki om pladsen på højre midtbane. Beerens har tidligere optrådt i Eredivisie for NEC Nijmegen og Heerenveen, som solgte ham tyskerne for 77.500.000.

Beerens har fået trøjenr. 17 og en kontrakt frem til 2014.

I Nürnberg har man også hentet den 15-årige Rob Cornelisse for 90.000 kroner. Cornelisse kan spille både i midterforsvaret og på den centrale midtbane, men han er bedst på midtbanen. I PSV tror på hans evner og man mener at nå nogenlunde samme niveau, som Matuidi. Teenageren har kontrakt med PSV frem til 2015.

Sidste ny indkøb kommer fra ligarivalerne AZ Alkmaar. Det drejer sig om den 17-årige Arjan Verhagen, som PSV har betalt 7.000.000 kroner for. Den unge venstrekant har kontrakt frem til 2014 og det formodes at han kan nå Aissati's niveau.





De 10 største handler ind- & ud af hollandsk fodbold i Juni, Juli & August


1. Klaas-Jan Huntelaar fra Ajax til Atlético Madrid - 177.000.000 kroner

2. Jefferson Farfán fra PSV til Marseille - 155.000.000 kroner

3. Ari fra AZ til Parma - 140.000.000 kroner

4. Lucien Aubey fra PSV til Sunderland - 135.000.000 kroner

5. John Heitinga fra Ajax til Betis - 117.000.000 kroner

6. Carlos Grossmüller fra Leverkusen til Ajax - 82.500.000 kroner

7. Cristopher Samba fra Marseille til PSV - 80.000.000 kroner

8. Edson fra Santos til Ajax - 72.500.000 kroner

9. Hedwiges Maduro fra Udinese til Ajax - 65.000.000 kroner

10. Marcus Berg fra Groningen til Ajax - 62.500.000 kroner

Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #24# PSV - Nye tider i Eindhoven (tidligere Mallorca)
« Svar #239: 10 Apr 2008, 23:21 »

Så er fremtiden også sikret, men må ærligt indrømme, at jeg personligt håber PSV kun er 1 år eller 2 Smiley

En dejlig hurtig update, glæder mig til at se hvad dit hold kan udrette Peace

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010