home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 73833 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #60: 03 Apr 2008, 13:01 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Handler
#7#




13.01.2008

<<
David Güiza, Kevin Mirallas & Òscar Trejo har alle gjort det rigtig godt indtil videre og har derfor overskygget Pierre Achille Webó & Gonzalo Castro, som begge er er utilfredse med manglende spilletid. Begge har også ytret ønske om at de gerne ville prøve noget nyt og begge blev derfor sat til salg 1. Januar 2008.

Webó:
Landsholdsspilleren fra Cameroon kom til Mallorca i sommeren 2007 efter 4 sæsoner i Osasuna. Han nåede 4 kampe med 3 mål til følge og det må beskrives som godkendt. Men med dårlig indstilling til træning og i kampene virkede naturligt, at han skulle finde nye græsgange.

Den 25-årige angriber er skiftet til Saint Etienne for en overgangssum på hele 55 millioner kroner. Franskmændene har haft problemer med at score mål og de håber på at Webó er den rette mand til jobbet.


Castro:
Angriberen fra Uruguay blev ligesom Webó hentet til klubben før Poulsen kom til og han gjorde fornuftigt i opstartsfasen, hvor han scorede 3 mål i 3 kampe. Da turneringen startede blevet overhalet inden om af andre angribere, som blev vurderet til at være bedre af trænerstaben. I den sammenhæng har Castro virket doven til træning og det har også resulteret i at han flere gange har været helt ud af truppen til kamp.

Castro er blevet degraderet til B-holdsspiller og han forventes at han enten bliver solgt eller lejet ud. Mallorca's pris på 23-årige Castro forventes at være ca. 30 millioner kroner.


>>

Søren Larsen er ny mand i truppen til at udfylde holdet efter Webó & Castro. Mallorca har betalt 46 millioner for den danske landsholdsspiller, som har fået trøje nr. 9.



"Jeg glæder mig til at komme i gang og jeg håber at være i truppen søndag til kampen mod Barcalona. Jeg har kun hørt positivt om Mallorca og jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for mit skifte. Det betyder helt sikkert at jeg kan beholde min landsholdsplads". Søren Larsen


"Med de salg vi har fortaget virker Søren som den rette erstatning. Han er stor stærk og kommer til at passe godt sammen med Güiza. Han har ikke spillet længe og er sulten efter at score mål og det bliver vigtigt for os. Jeg ville meget gerne have hentet Simon Kjær, men jeg kan da afsløre at han er i top 3 til ønskeseddelen når vi når sommerpausen". Jimmy Poulsen


Foruden Søren Larsen har man rykket Emilio Nsue op i førsteholdstruppen og sendt JP Francia hjem til Bordeaux. I stedet for har man lejet den bare 17-årige Georginio Wijnaldum i Feyenoord og ham håber man på at kunne hente permanent til klubben til sommer.


Derudover bringer vi en rettelse. Vi har tidligere skrevet at Miguel Flaño ville skifte til Mallorca 1. Januar. Det er desværre en fejl fra vores side, da forsvarsspiller først skifter til sommer og det beklager vi selvfølgelig.

Udrag af José Sánchez's artikler på www.Diariodemallora .es

« Seneste Redigering: 03 Apr 2008, 14:38 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #61: 03 Apr 2008, 13:22 »

god update..  Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #62: 03 Apr 2008, 14:20 »

Buhhhh !!!.. Jeg fik ikke ret i min forudsigelse...

Men med de salg er det et i orden køb Thumbs Up

Lige for at rette dig, så synes jeg denne sætning ikke giver mening " men  jeg kan da afsløre at er i top 3 til ønskeseddelen " Mangler der ikke et han ? Peace

Glæder mig til at høre om kampene Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #63: 03 Apr 2008, 14:26 »

god update..  Smiley
Tak.. Thumbs Up

Buhhhh !!!.. Jeg fik ikke ret i min forudsigelse...

Men med de salg er det et i orden køb Thumbs Up

Lige for at rette dig, så synes jeg denne sætning ikke giver mening " men jeg kan da afsløre at er i top 3 til ønskeseddelen " Mangler der ikke et han ? Peace

Glæder mig til at høre om kampene Smiley

Han kommer forhåbentligt til sommer..  Thumbs Up

Tak for rettelsen, som nu er rettet.. underligt at jeg ikke har set den.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #64: 03 Apr 2008, 14:34 »

Tak.. Thumbs Up

Han kommer forhåbentligt til sommer..  Thumbs Up

Tak for rettelsen, som nu er rettet.. underligt at jeg ikke har set den.. Thumbs Up

Ja du er generalt meget underlig  crazy
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #65: 03 Apr 2008, 14:35 »

Ja du er generalt meget underlig  crazy

Mange tak Thumbs Up Den har jeg hørt før crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #66: 03 Apr 2008, 14:37 »

Og så er det ny afstemning.. Eller noget Opstemt
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #67: 03 Apr 2008, 14:40 »

NY AFSTEMNING!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #68: 03 Apr 2008, 14:42 »

NY AFSTEMNING!!!

I rocks !  Grin  Cool
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: NY AFSTEMNING #7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #69: 03 Apr 2008, 15:00 »

Jeg smed min stemme på Larsen, så det er rart at se at du har hentet ham. Han gør det virkelig godt for mig i mit Schalke spil, så det blivet spændende og se om han bliver en succes Wink og Georginio Wijnaldum er det også et rigtigt godt (køb Smiley )
Men ellers en rigtig flot update Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: NY AFSTEMNING #7# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #70: 03 Apr 2008, 16:16 »

Jeg smed min stemme på Larsen, så det er rart at se at du har hentet ham. Han gør det virkelig godt for mig i mit Schalke spil, så det blivet spændende og se om han bliver en succes Wink og Georginio Wijnaldum er det også et rigtigt godt (køb Smiley )
Men ellers en rigtig flot update Thumbs Up

Wijnaldum er kun på lejet indtil videre, men jeg vil strække mig langt for at få både ham & Kjær.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#8# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #71: 03 Apr 2008, 20:06 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Hang on
#8#




15. marts 2008

Til trods for et formdyk og flere dumme pointtab er Mallorca sammen med Atlético Madrid årets helt store overraskelse i Primera División.

Efter 27 runder er Los Bermellones placeret på en flot 4. plads med 49 point ligesom forfølgerne fra Valencia (5) & Sevilla (6). Mallorca har dog 10 point op til Atlético på bronzepladsen, mens der er hele 24 op til mestrene fra Real Madrid, som endnu ikke har tabt i ligaen i denne sæson.

Faktisk er det blevet til 23 sejre ud af 27 mulige og faktisk er det kun Mallorca, der har formået at få point mod mestrene hele 2 gange (0-0 på Santiago Bernabéu & 1-1 på ONO Estadi).





Copa del Rey 2007/2008

4. runde 1. kamp

Malloca - Recreativo 2-0
1-0 Basinas '62
2-0 Nsue '86

4. runde 2. kamp

Recreativo - Mallorca 0-0
-


5. runde 1. kamp

Mallorca - Atlético 1-0
1-0 Gutiérrez

5. runde 2. kamp
 
Atlético - Mallorca 0-0
-


Kvartfinale 1. kamp

Sevilla - Mallorca 1-0
1-0 Koné '15
1-0 Barnetta '90

Kvartfinale 2. kamp

Mallorca - Sevilla 3-2
1-0 Arango '21
1-1 Fabiano '35
1-2 Maresca '58
2-2 Mirallas '61
3-2 Basinas '90


"Jeg er selvfølgelig pisset skuffet over at kvartfinalen bliver vores exit. Hvis vi havde udnyttet vores i den første kamp havde vi stået i semifinalen mod Betis. Der er ikke noget at gøre ved, men for nu skal vi vist bare ned og snakke stille og roligt. Drengene har gjort et stort stykke arbejde og vi kan nu fokusere fuldt ud på at sikre en UEFA Cup-plads gennem ligaen" sagde en åbenlyst skuffet Manager efter kampen.
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #72: 03 Apr 2008, 23:19 »

Synes ikke man kan være skuffet over at ryge ud i kvartfinalen nå man er Mallorca Smiley

Bliver spændende at se om du kan forsvarre din fjerde plads i ligaen, og dermed Champions League næste sæson Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#9# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #73: 03 Apr 2008, 23:36 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Sæsonen 2007/2008
#9#




38 kampe er nu færdigspillet i den spanske Primera División og med hele 99 point er det kongeklubben Real Madrid, som blev kåret som spanske mestre for 31. gang. Hvis vi kigger i den anden ende af tabellen er det Murcia (20), Levante (19) & Osasuna (18) der må tage den lange vej ned i Liga BBVA. I næste sæson vil de blive erstattet af Celta Vigo, Real Sociedad & Hércules, som har lagt i toppen hele sæsonen.

Sæsonens helt store oplevelse Los Bermellones havde chancerne for at få en 4. plads, men med pointtab til lavere placerede hold, måtte man "nøjes" med en 5. plads og UEFA Cup deltagelse. Flere spanske medier har kåret som "det mest forbedret hold" og flere medier hylder faktsik Mallorca frem for de suveræne mestre fra Real Madrid.

 

De bedste spillere

Søren Larsen
havde store problemer i starten med at få bolden i nettet. Han misbrugte chance på chance, men da han endelig fik hul på bylden endte han faktisk med at score i hver anden kamp og han sluttede med flotte 10 mål i 20 kampe. Larsens bedste kom mod Espanyol, hvor han scorede hele 4 gange i en 6-1 sejr.

Güiza
har været en målmaskine og han er da også Mallorca-topscorer med 19 mål i 36 kampe og derfor er det også naturligt at klubber, som Zaragoza & Espanyol har udvist stor interesse i spanieren. Güiza er dog ikke interesseret i at skifte væk fra ferieøen og Mallorca skulle kræve i omegnen af 300 millioner for deres topscorer.

Tranquillo Barnetta
har været en stabil kantspiller, som har scoret et enkelt 1 og lavet 9 assists. Lejesvenden har gjort det meget fornuftigt og hvis økonomien ellers tillader det, ventes det at Mallorca vil forsøge at hente den schweiziske landsholdsspiller til ONO Estadi. Den 22-årige kantspiller virker ikke afvisende.

Jonás Gutiérrez
har været en af de absolut bedste på Mallorca-holdet og det var en stor nedtur for holdet at han må sidde ud i de sidste 8 kampe, da han uheldigvis brækkede foden i 1-0 sejren over Murcia. Med lidt held kan Gutiérrez nå at blive klar til næste sæson, hvor han bliver en bærende del af Mallorca-holdet.

Miguel Ángel Moyá
eller bare Muren. Moyá har godt nok lukket 35 mål ind i 34 kampe, men han har været en solid sidste skanse, som sjældent laver fejl. Desværre for Moyá må han nøjes med 10 Clean sheets pga. af dårligt forsvarsspil. Han kan dog se frem til at få støtte af Carlos Gurpegi & Simon Kjær fra næste sæson.


Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #74: 03 Apr 2008, 23:37 »

Synes ikke man kan være skuffet over at ryge ud i kvartfinalen nå man er Mallorca Smiley

Bliver spændende at se om du kan forsvarre din fjerde plads i ligaen, og dermed Champions League næste sæson Smiley

Før sæsonen ville jeg heller ikke havde været skuffet, men vi var bedre end Sevilla i den første kamp-- Wink

 Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010