home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange titler vinder Barcelona i denne sæson?
0
- 5 (21,7%)
1
- 3 (13%)
2
- 6 (26,1%)
3
- 9 (39,1%)
Antal Stemmer: 23

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 32 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Barça - Nye tider i Barcelona (tidl. Mallorca & PSV)  (Læst 73304 gange)
-Benja-
Gæst
 
Sv: #3# R.C.D. Mallorca
« Svar #30: 01 Apr 2008, 20:24 »

Endnu engang en super update Senór Poulsen Smiley Som Vondracek også skriver spændende med den nye synsvinkel. Du kører derudaf i venskabskampene, Oscar Trejo har været vigtig Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3# R.C.D. Mallorca
« Svar #31: 01 Apr 2008, 20:45 »

Super update Jimmy. Spændende med en ny synsvinkel, og dine resultater i preseason har jo også været habile.

Vi glæder os til mere!

Tak vondracek.. Det glæder mig.. Thumbs Up

Endnu engang en super update Senór Poulsen Smiley Som Vondracek også skriver spændende med den nye synsvinkel. Du kører derudaf i venskabskampene, Oscar Trejo har været vigtig Thumbs Up

Takker.. Jepper, desværre er han skadet i de første 2 ligakampe.. Græder  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

smb
Gæst
 
Sv: #3# R.C.D. Mallorca
« Svar #32: 01 Apr 2008, 21:56 »

Et par rigtig gode updates Thumbs Up
Vildt hvad Trejo har præsteret i opstarten, han er et kæmpe talent så han skal nok gå hen og bliver vigtig for dig Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#4# R.C.D. Mallorca
« Svar #33: 01 Apr 2008, 22:02 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

Trup + de første 2 kampe
#4#




Gennemgang af truppen

Portero - ****** (3 ud af 6)
Miguel Ángel Moyá er manden med nr. 1 på ryggen og han forventes også at være førstevalg i hård kamp med den argentinske landsholdsreserve Germán Lux. Moyá har stået bedst i venskabskampene og derfor er han også fortrukket frem for den 2 år ældre Lux. Det største problem er de 2 keepere er kun er henholdsvis 23 & 25 år og derfor tror jeg de mangler en smule rutine. Men det opvejes af de næsten er lige gode og det skaber god konkurrence.


Defensor - ****** (3 ud af 6)
Fra venstre mod højre kommer det til at det med stor sandsynlighed til at se sådan ud: Fernando Navarro, José Nunes, Ballesteros (k) & Lionel Scaloni. Det er et meget rutineret forsvar med Héctor, Omar Esparza, David Navarro, Francisco Molinero & Fernando Varela som backups. Det er ikke verdens bedste forsvar og de kan får problemer med de store hold, men efter min mening er det et stærkt midterholdsforsvar. 


Centrocampo - ****** (4 ud af 6)
På midtbanen fra venstre mod højre tror jeg på Jonás Gutiérrez, Ariel Ibagaza, Borja Valero & Fernando Varela/Tranquillo Barnetta. Med Esparza, Angelo Basinas, Guillermo Pereyra, Badara Séne, J.P. Francia & Juan Arango som backup er Mallorca i besiddelse af en stærk midtbane. 30 årige Ibagaza bliver en vigtig brik i Mallorcas offensive spil og jeg håber han kan holde niveauet fra venskabskampene i Ligaen.


Huelgista - ****** (4 ud af 6)
En skade til Trejo har sat lejesvenden Kévin Mirallas ind ved siden af angrebsesset Güiza, og med Pierre Achille Webó & Gonzalo Castro på bænken er det er stærkt angreb, der går på banen for Mallorca. Den bare 17-årige Emilo Nsue forventes at blive rykket op på førsteholdet i de første Copa del Rey kampe og med en god indsats bliver han sikkert permanent medlem af 1. holdstruppen når registringsvinduet åbner igen.




Så blev sæsonen skudt i gang på San Mamés i Bilbao og i første halvleg sad gæsterne tungt på spillet. Det udmyntede sig efter 36 minutter til en scoring af debutanten Kévin Mirallas. Gutiérrez driblede flot på kanten og lagde bolden ind i boksen, hvor Mirallas headede den ind bag en fremstormende Iraizoz.

Bare 2 minutter efter målet fik Scaloni sit andet gule kort efter en tackling på Aduriz og blev sendt tidligt i bad.
Efter det tidlige bad overtog hjemmeholdet styringen og det var helt fortjent at Aritz Aduriz kunne udligne kort før
pausen.

I anden halveg startede Bilbao, som lyn & torden og skød løs mod Lux's mål. Lux erstattede iøvrigt Moyá var blevet skadet op til kampen. Efter 63 minutter gik det galt da Lux kun halvklarede Etxeberria's skud, som endte for fødderne af Del Horno som bankede bolden i nettet til fortjent 2-1.

Mallorca overtog styringen og forsøgte med alle midler at få et point med hjem. Pragtredning efter pragtredning fra Gorka Iraizoz sikrede Bilbao sejren i sidste ende i en kamp, hvor vi havde fortjent mindst 1 point.

Hvis drengene fighter videre skal vi nok gå en stor sæson i møde til trods for nederlaget.

Kampens bedste Mallorca-spiller: Kévin Mirallas

Bilbao - Mallorca 2-1

0-1 Mirallas '36
0-1 Scaloni '38
1-1 Aduriz '45
2-1 Del Horno '63

"En superdebut af Kévin, men ærgeligt at vi ikke får sejren. Scaloni kommer heller ikke til at glemme sin debut for os og der skal snakkes lidt om de 2 gule kort. Vi spiller en okay kamp og vi havde fortjent det ene point" sagde Poulsen efter kampen.


Mallorca - Santander

En vanvittig kamp med masser af mål i en match, hvor Kévin Mirallas fik en hovedrolle. 20.460 mødte op til kampen mod Santander og efter bare 4 minutter kom han i fokus første gang. Barnetta sled sig fri på kanten og fandt Güiza, som huggede første gang, men på overliggeren. Returen endte for fødderne af Mirallas, som med en tør inderside bragte hjemmeholdet i front.

Kort før den halve time var det igen Barnetta der tryllede på højrekanten og med et flot indlæg fandt han Güiza, der
nåede højest og headede den ind bag en chanceløs Fabio Coltori. Bare 6 minutter senere gik det galt igen da Ballesteros fandt Miralles, som resolut bankede bolden i kassen. Skuddet blev strejfet af en Racing-forsvarer og snød derfor Coltori.

3 minutter før pausen fik Barnetta tilkæmpet sig et hjørnespark, som han selv sparkede indover. Her blev ydmygelsen total da kaptajn Ballesteros steg højest og headede Mallorca på hele 4-0.


Racing virkede fast besluttet på at pynte på kampen fra anden halvlegs start, hvor Smolarek var tæt på at score. 3 minutter inde i halvlegen fik Smolarek da også hul på bylden, da Munitis fandt en umarkeret Smolarek, som headede bolden ind bag tilbagevendte Moyá.

Målet fik dog i første omgang ikke til at betyde noget, da Mallorca scorede igen bare halvanden minut senere. Héctor & Barnetta spillede godt sammen i højre side og Miralles steg højest i feltet og scorede sit første hattrick i Mallorca-trøjen.


Mallorca pillede stille og roligt tempoet ud af kampen og det sørgede faktisk for at Santander ikke fik flere chancer før 8 minutter før tid. Udeholdet fik tilspillet sig et hjørnespark, som Luis Fernández tog sig af. Miralles var banens bedste belgier, men efter hjørnesparket blev han udfordret af Mohammed Tchité, som headede bolden i kassen til 2-5. Minuttet efter gik luften ud af Mallorca-forsvaret da Smolarek sendte Tchité alene afsted mod mål, hvor han koldt udplacerede Moyá, som var chanceløs.

Kampens profil: Kévin Mirallas

Mallorca - Santander 5-3

1-0 Mirallas '4
2-0 Güiza '29
3-0 Mirallas '36
4-0 Ballesteros '42
4-1 Smolarek '48
5-1 Mirallas '50
5-2 Tchité '82
5-3 Tchité '84

"Kévin bygger videre på succesen fra første kamp og jeg er meget tilfreds med hans indsats. Drengene spiller en superkamp rent offensivt, men vi skal have trænet lidt mere forsvar. Vi havde fortjent en 5-1-sejr, men sløvt forsvarsspil koster. Men jeg er fortrøstningsfuld og det var dejligt at sætte 3 point på kontoen. Jeg takker mange gange for den fantastiske kulisse fra vores fans" sagde en glad Poulsen efter kampen.  

Holdet ligger nu på en 10. plads med 3 point for 2 kampe og holdet næste kamp er mod Deportivo de la Coruña på udebane



Udrag af José Sánchez's artikler på www.Diariodemallora .es
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3# R.C.D. Mallorca
« Svar #34: 01 Apr 2008, 22:03 »

Et par rigtig gode updates Thumbs Up
Vildt hvad Trejo har præsteret i opstarten, han er et kæmpe talent så han skal nok gå hen og bliver vigtig for dig Wink
Tak for det smb.. Jep.. Det håber jeg også.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vondracek
Gæst
 
Sv: #4# R.C.D. Mallorca
« Svar #35: 01 Apr 2008, 22:09 »

Flot update Jimmy. Ærgeligt med nederlaget til Bilbao, men sikke et målorgie i Santander kampen!
Hvad er Mallorca spået som?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4# R.C.D. Mallorca
« Svar #36: 01 Apr 2008, 22:14 »

Flot update Jimmy. Ærgeligt med nederlaget til Bilbao, men sikke et målorgie i Santander kampen!
Hvad er Mallorca spået som?

Dumme Bilbao Græder Men Santander-kampen burde være endt 8-2.. Peace Det står vist i update 2, men vi er spået til 14. plads.. Wink  Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4# R.C.D. Mallorca
« Svar #37: 01 Apr 2008, 22:20 »

Det ser flot ud Jimmy.. Dog et skuffende resultat mod Bilbao, men sådan går det nå en spiller ikke kan lade hver med at blive udvist..

Jeg er dog lidt bange for din defensiv som efter min mening ikke er særlig stærk..

Og hvorfor starter Omar ikke inde  Rullende Øjne
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4# R.C.D. Mallorca
« Svar #38: 01 Apr 2008, 22:24 »

Det ser flot ud Jimmy.. Dog et skuffende resultat mod Bilbao, men sådan går det nå en spiller ikke kan lade hver med at blive udvist..

Jeg er dog lidt bange for din defensiv som efter min mening ikke er særlig stærk..

Og hvorfor starter Omar ikke inde  Rullende Øjne

Han er ikke oppe i gear endnu.. Rullende Øjne Jeg er helt enig i det med defensiven og det er også den der kommer til at afgøre om vi kigger op eller ned.. men den skal styrkes i vinter-transfervinduet.. Wink

Jeg synes at San Mamés er et svært sted at spille ligesom La Romareda.. Skuffet
Logged

- Veni, vidi, vici -

Bave
Gæst
 
Sv: #4# R.C.D. Mallorca
« Svar #39: 01 Apr 2008, 23:30 »

Rigtig god Update Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4# R.C.D. Mallorca
« Svar #40: 01 Apr 2008, 23:48 »

Rigtig god Update Thumbs Up

Mange tak Bave.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #4# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #41: 02 Apr 2008, 13:27 »

Som altid dejlig spændende updates Smiley
Som altid fast læser Peace

KIU
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #42: 02 Apr 2008, 13:42 »

Som altid dejlig spændende updates Smiley
Som altid fast læser Peace

KIU

Tak steeval.. Dejligt at høre.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#5# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #43: 02 Apr 2008, 19:27 »


Stort tak til Søren91 for banner Thumbs Up

En god start
#5#



03.12.07

13 runder er nu spillet og siden 1. første spillerunde har Mallorca ikke tabt. Hele 9 sejre og 3
uafgjorte er det blevet til for Los Bermellones og det er selvom man har mødt Real Madrid, Valencia & Sevilla. Hvis man kigger nærmere på kampene mod de 3 storhold blev det til 0-0 hjemme mod Real, 1-1 mod Valencia på Mestalla imens at Sevilla tabte med hele 4-1 på Ono Estadi i en kamp, hvor Pierre Achille Webó scorede hattrick på blot 11 minutter.

I øvrigt mødte man de 3 hold efter hinanden så det er fantastisk at vi får point mod alle 3. Alt i alt er Mallorca meget overraskende placeret på en 3. plads med mulighed for at snuppe 2. pladsen fra Barcelona.

Mallorca's bedste spiller har uden tvivl været argentinske Jonás Gutiérrez, som har været med i alle kampe indtil videre. Venstrekanten har brilleret med flotte driblinger, mål og assists. 3 mål og 4 assiss er det blevet til for hurtigløberen, som har tiltrukket sig interesse fra andre klubber rundt om i Europa. På rygtebasis sender medierne ham til Tottenham, Monaco, Bordeaux, Leverkusen & Porto.

Der er dog ingen kontrekte bud på den velspillende argentiner, der havde følgende kommentar til rygterne.

"Jeg har gang i min 3. sæson her på Mallorca og det går godt. Jeg spiller godt og det samme gør hele holdet. Jeg er selvfølgelig beæret over interessen, men som det ser ud pt. skal jeg ingen steder. Jeg er inde i en god udvikling og hvis jeg skal videre fra Mallorca skal det til være til en rigtig storklub". Jonás Gutiérrez


Klubbens topscorer hedder Daniel González Güiza og indtil videre har den tidligere Getafe-spiller scoret 8 mål i La Liga i 13 kampe, hvilket er nok til en 5. plads på topscorerlisten. Guiza er eftersignende meget glad for tilværelsen på Mallorca og fordi han har fået æren af at vejlede u19-spilleren Emilio Nsue.


I defensiven har Moyá været en sikker sidste chance, som har haft mange redninger og i samarbejde med kaptajn Ballesteros har de fået styr på forsvaret. Alligevel har jeg valgt at investere i en ny midterforsvarer, som kommer fra Osasuna. Det drejer sig om den 23-årige Miguel Flaño, som skifter 1. Januar for en overgangssum på 43 millioner.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Robuni
Gæst
 
Sv: #5# Mallorca - Nye tider på ferieøen
« Svar #44: 02 Apr 2008, 19:34 »

flot start, både blogmæssigt og resultat mæssigt.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 32 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010