home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1147 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Saint's Alive
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: The Saint's Alive  (Læst 101115 gange)
Rooland
Manager

Sv: The Saint's Alive
« Svar #345: 30 Aug 2008, 17:57 »

Tillykke med mesterskabet Wink Savner måske lidt mere skriftligt i updatesne, men det er stadig en rigtig god blog Smiley

Stopper du når du har vundet CL?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #346: 30 Aug 2008, 18:04 »

Tak Smiley

Hvilken form for skriftlig tilføjelse mener du jeg mangler? Jeg kan bedst lide at skrive små korte updates, så man ikke skal læse så voldsomt meget af gangen Smiley

Det vides ikke, men det vil være sandsynligt, hvis ikke jeg er stoppet i klubben før Smiley

Rooland
Manager

« Svar #347: 30 Aug 2008, 18:13 »

Tak Smiley

Hvilken form for skriftlig tilføjelse mener du jeg mangler? Jeg kan bedst lide at skrive små korte updates, så man ikke skal læse så voldsomt meget af gangen Smiley

Det vides ikke, men det vil være sandsynligt, hvis ikke jeg er stoppet i klubben før Smiley

Updaten "I finalen i FAW Premier Cup" er efter min mening alt for kort. Jeg syntes at når du skriver om en enkelt kampe skal der være mere fyldigt kampreferat I finalen i FAW Premier Cup. Det er ihvertfald sådan jeg bedst kan lide blogs Smiley

Og måske et SS' af den samlede ligastilling. spillerstatistik gemt i et URL link, så der bare står Ligastilling og så skal man klikke på linket for at se den.

Men det er stadig rigtig godt  Thumbs Up

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #348: 30 Aug 2008, 19:12 »

Jeg vil overveje det hele. Tak for feedbacken under alle omstændigheder Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #349: 30 Aug 2008, 22:16 »

Skuffelse
Efter først at have afsluttet ligaen med en 3-1 sejr ude over Haverfordwest og dermed vandt ligaen med hele 17 point ned til nr. 2 Welshpool, for derefter at vinde finalen i FAW League Cup med hele 6-0 over Neath Athletic, var det blevet tid til finale i FAW Welsh Cup mod de evige rivaler fra Llanelli.

Hele 51.296 tilskuere var på plads på Millenium Stadium i Cardiff til et af de største opgør i Wales. Og indenfor fem minutter, havde de allerede fået fuld valuta for pengene. Først stod Rob Graham klar udenfor feltet i kampens første minut og satte en returbold ind bag Kyle Read, og derefter var det Martin Johnsons tur til at sætte bolden bag Read fire minutter senere. 2-0 allerede efter fem minutter og man må sige at det blev en sovepude.

Midtvejs i 1. halvleg formåede Llanelli at vende opgøret på fire gyldne minutter, fra det 24. minut til det 28. minut, og pludseligt stod den 2-2. Det formåede vi aldrig helt at komme ovenpå efter, og tyve minutter inde i 2. halvleg, satte Peter Connett trumf på, med målet til 3-2.

Vi fik aldrig lagt et ordentligt pres på Llanelli, og derfor blev der allerede i sæsonens næstsidste kamp, sat en stopper på vores jagt efter "The Quadruple". Nu kan vi sætte et fint punktum for sæsonen, ved at vinde finalen i FAW Premier Cup over Wrexham.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #350: 30 Aug 2008, 22:21 »

Rigtig god blog, KongFjong Smiley
Jeg kan især godt lide at du skriver de her korte update og dejligt at se en blog uden alt det der grafik Wink (Ved godt jeg selv har grafik i min blog, men i så fald, er det dejligt at have denne slags blog, til at se andre måder at lave en blog på)
Jeg synes det er flot at du er kommet så langt i dit spil, med sådan en lille klub og så er du jo stadig i samme klub, hvilket jeg ikke selv er den bedste til..
Flot..
Jeg vil fortsætte min læsning af denne blog Smiley

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #351: 01 Sep 2008, 09:35 »

Kontraktforlængelse

På dagen hvor Danmark sendte Spanien ud af VMs kvartfinaler, 4-3 på straffespark, satte jeg min signatur på en kontraktforlængelse med klubben. Klubben ønskede kun en forlængelse på to år, men var hurtige til at acceptere mit ønske om en fem-årig kontrakt.

Det er et stort skridt i den rigtige retning, og jeg er glad for, at klubben tror så meget på at jeg er den rigtige for holdet, at de vil give mig yderligere fem år i det varme sæde. Sammen med de løbende udbygninger af faciliteter og stadion, pt. udbygning af stadion og forbedring af ungdomsfaciliteter, er kontraktforlængelse n et bevis på klubbens satsning på stabil udvikling
« Seneste Redigering: 01 Sep 2008, 09:48 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #352: 01 Sep 2008, 19:51 »

Kampagnen godt i gang
Med sidste sæsons skuffelse fra Champions League i hukommelsen, var det med et fromt ønske om at komme godt i gang med dette års kvalifikation. Lodtrækningen havde maget det således, at armenske Ararat Yerevan er modstanderen i 1. kvalrunde.

Første kamp stod på hjemmebane Hjort Park foran næsten 7.000 tilskuere og med endnu flere ude bag fjernsyns-skærmene. Det blev en nervøs start, og armenerne fik et par halve chancer, inden vi fik gang i motoren. Det blev aldrig en køn kamp, men for os var resultatet det vigtigste, og vi fik da også vist, at vi ligger et niveau over Yerevan spillemæssigt.

Desværre gav det ikke bonus i form af en komfortabel sejr, men en sejr blev det trods alt til. Og 1-0 er da også langt bedre end 2-1 eller 3-2, og jeg må indrømme, at jeg regner med, at Martin Johnsons mål efter 18 minutter, bør være nok til at sende armenerne ud i mørket efter returkampen om en uge.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2008, 19:56 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #353: 01 Sep 2008, 21:31 »

Videre til 2. runde
Med en komfortabel 3-1 sejr i den armenske hovedstad Yerevan, foran små 3.200 tilskuere, spillede vi os videre til 2. runde af Champions League kvalifikationen. Stuart Charles, Paul Glass og Ondrej Barta stod for scoringerne i den armenske målende, mens Stepanyan reducerede til 1-3 fire minutter før tid.

Dermed stod den på hviderussisk modstand i 2. kvalrunde i form af MTZ-Ripo. Igen startede vi på hjemmebane, og vi må sige at kampen med Yerevan havde bragt spillerne i bedre form, for med noget der lignede topform, nok 10% under, sendte vi MTZ-Ripo hjem med et 0-3 nederlag i bagagen.

To mål af Martin Johnson og et enkelt af ny-indkøbet, slovakiske Lubomir Takacs, gør skridtet videre til 3. runde noget kortere, og det må nok betegnes som en fiasko, katastrofe eller et anden "godt" tillægsord, hvis ikke vi går videre sammenlagt.

I 3. runde venter så hollandske Feyenoord, hvilket må siges at være en fantastisk god mulighed for endnu engang at komme i Champions League gruppespillet, når nu man ikke er seedet til 3. runde.

Cencur
Manager

« Svar #354: 01 Sep 2008, 21:33 »

Feyenoord burde du kunne slå! Kom så Saints Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #355: 02 Sep 2008, 12:26 »

Lidt tættere på
Med en storsejr på 5-0 i Hviderusland, Christeas, Johnson, Graham og Lindmark x 2, var vi endelig klar til opgørene mod Feyenoord. MTZ-Ripo formåede aldrig for alvor, at give modstand, og det var hurtigt tydeligt, at 2. kvalrunde ville blive deres Waterloo.

Dermed stod den på Feyenoord på hjemmebane Hjort Park kun en uge senere. Ind imellem blev det til en 3-0 sejr over Caerleon i sæsonens første ligakamp, så optakten var perfekt. Og vi lagde da også forrygende ud, og spillede hollænderne baglæns ud i første halvleg og på to mål af svenske Göran Lindmark, stod den 2-0 til os ved pausen og det så mere end fornuftigt ud.

I 2. halvleg kom Feyenoord længere frem på banen, ganske naturligt, men de formåede ikke at komme frem til noget særligt. Det lige indtil ti minutter før tid, hvor vores forsvar kom til at stå for passivt, og Nemanja Kojic kunne udnytte en stikning til at reducere for hollænderne. En skam at de fik et udebanemål, og det kan vise sig svært at komme videre til gruppespillet.

Vi har dog imponeret på udebane i denne sæsons Champions League kvalifikation. Og selvom modstanden har været under Feyenoords niveau, er der ingen tvivl om at vores kontrabaserede taktik, passer rigtig godt til lige netop den slags opgør.

Jeg vil vurdere chancerne for videre avancement til gruppespillet til at ligge på 60/40 i Feyenoords favør.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #356: 02 Sep 2008, 16:37 »

Det må blive næste år
Som overskriften antyder, blev det desværre ikke i denne sæson, at vi skulle deltage i Champions League gruppespillet for anden gang. Efter 2-1 sejren på hjemmebane i den første kamp, var der antydninger til en svær returkamp. Og det blev det...

Det var fra starten tydeligt at se, at Feyenoord havde tænkt sig at vise hvem der bestemte, og vores spillere formåede aldrig nogensinde, at vise bare et milligram af deres potentiale. Efter 17 minutter satte japanske Matsuda første søm i kisten. Kun seks minutter senere, kunne Sergio Jacobs gøre det til 2-0, igen på et fladt skud fra kanten af feltet.

Serbiske Ubiparip satte det tredje søm i kisten, med scoringen til 3-0 på et mål der satte en tyk streg under hvordan vores præstation på aftenen var. Et langt udspark røg henover forsvaret og Brett French halsede langt efter serberen der let kunne passere Robert Ord.

Milan Smiljanic scorede til 4-0 på straffespark med et kvarter igen hvorefter Mark Milne kun kunne reducere til 1-4 tre minutter før tid, før Matsuda i kampens sidste minut, scorede for anden gang, til kampens resultat 5-1. En helt igennem katastrofal præstation, hvor det dog også skal nævnes, at Feyenoord på dagen, var meget effektive. Når man scorer på 1/3 af forsøgene, så har man også fortjent at gå videre Smiley

Nu må vi se videre til UEFA Cupen, hvor vi forhåbentligt kan kvalificere os til gruppespillet. Her har vi trukket tyske Freiburg, og endnu engang starter vi på hjemmebane. Umiddelbart vurderet burde de have nogenlunde samme styrke som Feyenoord, og så er det naturligvis vigtigt at vi kommer op i omdrejninger i alle 180 minutter over de to kampe, hvis vi vil videre.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #357: 03 Sep 2008, 13:23 »

Argh!
End ikke gruppespillet i UEFA Cupen kunne vi kvalificerer os til. Efter to tætte kampe mod tyske Freiburg, stod vi tilbage med en fornemmelse af, at det kunne vi sgu godt have gjort bedre.

Efter 1-1 på hjemmebane i den første kamp, i en helt lige kamp, hvor Martin Johnson bragte os foran efter 16 minutter, efter et lynhurtigt opspil i midten af banen og Levan Mchelidze udlignede tyve minutter senere på et fremragende langskud fra næsten 30 meter, stod den på en svær opgave på badenova-Stadion i Freiburg.

Og det blev det. Hvis vi kom til Freiburg med forventninger om, at vi kunne styre kampen, tog vi fejl. Tyskerne satte sig på kampen fra start, og viste sig faktisk som et bedre hold end Feyenoord. Hele 1. halvleg stod i Freiburgs tegn, uden at de dog formåede at komme på tavlen.

Fra 2. halvlegs start, kom vi meget bedre med i kampen, men det kneb for os at komme frem til de store tilbud, det blev ved lige ved og næsten og et par langskud. Med fem minutter igen, slap Mark Milne igennem alene, men Freiburgs italienske målmand Christian Pansera, kom hurtigt ud af målet og fik gjort vinklen for lille til at Milne kunne prikke den ind i nettet.

I kampens sidste minut, kunne Marcel Schröder så sætte det sidste søm i vores kiste, da han udnyttede forvirring og en klumspils-situation i vores felt, til at sikre Freiburg sejre både på aftenen, og den samlede sejr.

Det er svært at benægte, at det samlede resultat var en skuffelse. Vi troede egentligt at Freiburg ville have en lavere standard end Feyenoord, og det havde vores scouting også fundet frem til, men de viste sig at stå bundsolidt på banen og de gjorde det meget svært for os at bryde igennem deres forsvar.

Det samlede nederlag kan vi derfor ikke beklage os over, og det må nu være tid til selvransagelse i truppen. Tre spillere forsvandt denne sommer, og fire spillere er allerede solgt med virkning fra næste sommer og flere kan følge med.

jokke99
Lilleputspiller
*

« Svar #358: 03 Sep 2008, 13:53 »

Må vi ikke se dit hold ?? Opstemt

I don't know how many more times i'm gonna be up here in New England, but i'm gonna leave Coach Belichick man, with a salute man. I love u guys, i miss ya, i'm out.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #359: 03 Sep 2008, 13:55 »

Det kan da ikke udelukkes Smiley Screenshot af hver enkelt spiller, eller hvordan?

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010