home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1022 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Saint's Alive
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: The Saint's Alive  (Læst 101064 gange)
ca-casen
Juniorspiller
**

Sv: The Saint's Alive [Afstemning: Hvor mange titler i denne sæson?]
« Svar #330: 20 Jul 2008, 22:50 »

hvornår kan vi forvente de næste opdates... glæder mig som et lille barn
« Seneste Redigering: 21 Jul 2008, 12:49 af ca-casen » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #331: 21 Jul 2008, 08:58 »

Beklager det ikke blev til nogen update alligevel i går. Der var pludseligt noget andet der skulle prioriteres Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #332: 21 Jul 2008, 09:38 »

hvornår kan vi forvente de næste opdates... klæder mig som et lille barn

Hehe.. beklager OT, men den der sætning kunne jeg ikke lige lade være med at grine af... Wink

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #333: 21 Jul 2008, 09:53 »

Hehe.. beklager OT, men den der sætning kunne jeg ikke lige lade være med at grine af... Wink

Grin

Så går han med sut og hagesmæk Rullende Øjne

ca-casen
Juniorspiller
**

« Svar #334: 21 Jul 2008, 12:50 »

sorry sorry min fejl... det er jo glæder i stedet for klæder.. har rettet det nu

ca-casen
Juniorspiller
**

« Svar #335: 31 Jul 2008, 12:26 »

hallo hvornår kommer næste update...  Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #336: 17 Aug 2008, 23:28 »

hallo hvornår kommer næste update...  Smiley

Martin holdte bryllup i går, så derfor har han vist ikke haft vildt meget tid.

Men Willum, Lagotolio, Katanka og jeg, gav ham en original TNS-trøje, så nu har han forhåbenligt fået fornyet gejst.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #337: 20 Aug 2008, 20:45 »

Martin holdte bryllup i går, så derfor har han vist ikke haft vildt meget tid.

Men Willum, Lagotolio, Katanka og jeg, gav ham en original TNS-trøje, så nu har han forhåbenligt fået fornyet gejst.

Det burde den give, ellers var det spild af tid.. Opstemt

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #338: 20 Aug 2008, 20:48 »

Haha godt drenge:) Der skal i hvert fald lyde en kæmpe tak for trøjen, det var kæmpe sejt:)

Det er ikke så meget fordi lysten til spillet ikke er der, men lysten til at opdatere min blog er ikke så stor pt:)

Men mon ikke der på et tidspunkt kommer en opsamling som jeg så kører videre fra:)

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #339: 29 Aug 2008, 22:46 »

Jeg skal skynde mig at komme med en hurtig update. Har skam spillet på spillet, men ind i mellem så er lysten til også at skrive om det ikke så stor Smiley

Sidst jeg opdaterede, var vi netop blevet slået ud af Champions League af selveste FC Barcelona i første knockout runde, med sammenlagt 1-4. Ingen havde forventet vi kunne slå dem samlet, men det var en stor oplevelse for hele holdet, at spille disse kampe. Efter så store kampe for så lille en klub som TNS, kan det til tider være svært at bevare motivationen, men vi holdt dog fast, og endte sæsonen med tre trofæer, her i blandt mesterskabet.

Optakten til den igangværende sæson, var ikke præget af stor transferaktivitet ind i klubben. Kun to talentfulde venstre backs blev det til, mens hele 15 spillere forlod klubben. Der i blandt Carl Orr, fast venstre back, der smuttede til Crystal Palace i Coca Cola Championship. Det blev også farvel til Marcus Lund og Josh Spink, hvor af især sidstnævnte har været savnet i denne sæson. Lund blev aldrig det store hit som vi ellers regnede med, mens Spink var fast inventar på højrekanten, hvor han bl.a. brillerede med 20 assists i 40 kampe i den sidste sæson inden afskeden. Afløseren stod ikke umiddelbart klar, og det lykkedes os ikke at hente en ind inden lukningen af transfervinduet. Derfor har bulgaren Stoyanov vikarieret på pladsen, selvom det ikke er hans foretrukne, og det har han gjort så godt som vi kunne håbe.

Sæsonen blev dog indledt på allermest skuffende vis. Efter overbevisende 2-0 og 3-0 mod kazakhiske Tobol Kostanay, viste slovakiske Zilina sig desværre som en for stor mundfuld, meget skuffende, allerede i Champions League kvalifikationens 2. runde. Efter 1-1 ude, skuffede vi ved at tabe 0-1 hjemme. En kæmpe skuffelse for holdet og for klubben, efter en fænomenal sæson sidste år.

Derfor har alle kræfter kunne koncentreres om de hjemlige turneringer og det kan man se af stillingen i ligaen. Et snit på mere end fire mål pr. kamp, og kun fire uafgjorte i 25 kampe, er meget tilfredsstillende. Så meget desto mere imponerende, at Welshpool formår at følge med Smiley

Det er så her jeg står nu. Mesterskabet skal naturligvis i hus, og jeg håber at vi for første gang, kan sikre alle fire hjemlige trofæer til slut.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #340: 29 Aug 2008, 22:48 »

Som jeg haft for vane, bringer jeg her resultatet af den seneste afstemning, selvom den er noget gammel Smiley

Hvor mange titler vinder vi i denne sæson (2016/17)?
5! Mesterskab, Welsh Cup, League Cup, Premier Cup og Champions League.
- 8 (17,8%)
4! Alle hjemlige turneringer.
- 18 (40%)
3. Kun de "sædvanlige", dvs. alle hjemlige turneringer undtaget Premier Cup.
- 8 (17,8%)
2! De mange ekstra kampe i forhold til hvad man er vant til koster, og man får kun mesterskabet og en enkelt hjemlig cup.
- 4 (8,9%)
1! Kun mesterskabet.
- 2 (4,4%)
Ved det ikke, jeg ved bare at mesterskabet smutter pga. træthed i truppen.
- 5 (11,1%)

Desværre var det de 17,8% der fik ret, da det glippede i finalen i Premier Cup mod Cardiff. Måske vi kan hente alle fire hjemlige trofæer i denne sæson.

Skuffende at 11,1% troede at mesterskabet ville smutte pga. træthed Wink

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #341: 29 Aug 2008, 22:55 »

FLOT.. Smiley

Dejligt at du er tilbage Opstemt

Emeight
Ynglingespiller

« Svar #342: 30 Aug 2008, 00:30 »

It's alive!

Woohoo, godt at se denne blog igen - dog ærgeligt med nederlaget til Zilina, men mon ikke TNS kommer med i ChL næste sæson?

Men hvor er det godt at se, du er tilbage med denne blog, KongFjong!

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive
« Svar #343: 30 Aug 2008, 16:14 »

I finalen i FAW Premier Cup
Igen i år, har vi formået at spille os videre til den afgørende kamp i FAW Premier Cup. I år fik vi revanche for nederlaget i sidste års finale, da vi tog imod Cardiff i semifinalen og hev en fuldt fortjent 1-0 sejr hjem, der nok også burde have været større. Matchvinder blev Brett French, den store Brede Hangeland-look-a-like fra centerforsvaret, der fandt plads i feltet på et hjørnespark fra Charisteas.

Dermed kan vi se frem til en finale mod Wrexham, der modsat Cardiff der ligger under nedrykningsstregen i League One, ligger øverst i samme tabel. Derfor kan vi nok også forvente en noget stærkere modstander den 8. maj på Racecourse Ground i Wrexham.

« Seneste Redigering: 30 Aug 2008, 16:19 af KongFjong » Logged

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive
« Svar #344: 30 Aug 2008, 17:45 »

Champions again...
For 9. gang i træk, og for 10. gang i alt i min tid i klubben, hev vi i dag mesterskabet i hus. Med en 1-0 sejr hjemme over Llanelli, drog vi samtidigt fordel af Welshpools uafgjorte 1-1 ude mod Cwmbran fem dage tidligere. Vi vidste, at selv med uafgjort, ville vi være mestre med 99,99999% sandsynlighed, selvom Welshpool teoretisk ville kunne hente 12 point på os de sidste fire runder. For med en suveræn målscore på næsten 50 mål bedre, ville det nok være utopi at tro, at de kunne hente den Smiley

Med sejren, satte vi samtidigt en rekord, med flest kampe i streg i alle turneringer. Rekorden lyder nu på 44 kampe, for ikke siden nederlaget til Zilina på hjemmebane i CL kvalen, har vi lidt et nederlag. Det er altid rart at sætte rekorder, især de positive, men vi havde nu gerne byttet rekorden med en deltagelse i enten UEFA Cupens gruppespil, eller Champions Leagues ditto.

Samtidigt med den rekord, jagter vi også en anden rekord. Nemlig rekorden for flest ligakampe i streg uden nederlag. Den gamle rekord lyder på 69 kampe, sat helt tilbage i sæsonerne 2008/09, 2009/10 og 2010/11, helt præcist fra 14. februar 2009 til 19. februar 2011, altså lige præcist mere end to år. Der er godt stykke vej derop endnu, med kun 32 kampe som ubesejerede Smiley

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010