home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 947 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Saint's Alive
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: The Saint's Alive  (Læst 101125 gange)
KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive [Afstemning: Hvordan klarer TNS sig i CL gruppespillet?]
« Svar #300: 14 Jun 2008, 13:25 »

Det kunne have været kampen, hvor vi endegyldigt havde sikret os avancement til minimum UEFA Cup'en. Med et point, havde grækerne haft svært ved at hente os i sidste spillerunde, med et sidste møde med Sevilla i udsigt.

Sådan skulle det ikke gå, men det var dælme tæt på... Først i overtiden kunne indskiftede Adbus Ibrahim sikre Panathinaikos den sejr, de så brændende ønskede og gik efter. Vi kan bestemt ikke klage over vores eget spil, grækerne formåede blot at ligge et gevaldigt tryk på os, så vi til tider var under konstant beskydning. Bortset fra en periode på 10-15 minutter i hver halvleg, hvor vi havde et overtag, sad grækerne på kampen.

Vi kan nu se frem til en ekstremt spændende sidste runde, hvor alle hold, med de rette resultater, kan ryge helt ud eller videre i turneringen. Med en sejr hjemme over Galatasaray, skulle vi være sikre på avancement til UEFA Cup'en, med mindre Panathinaikos formår at slå Sevilla på udebane, hvorved alle hold vil stå helt lige point mæssigt.

Derefter er det indbyrdes opgør, men den ryger ud, og så er det målscoren og med den dårligste pt. står vi med dårlige kort...

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #301: 14 Jun 2008, 15:42 »

Kom nu med den update, Martin! Jeg vil se hvordan det går!

PS: Du skal da bare slå Galatasaray med 4 mål, så er du videre! Jeg tror på det Smiley (eller måske ikke) Wink

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #302: 14 Jun 2008, 17:04 »

Kom nu med den update, Martin! Jeg vil se hvordan det går!

PS: Du skal da bare slå Galatasaray med 4 mål, så er du videre! Jeg tror på det Smiley (eller måske ikke) Wink

Han skal kun vinde med 3 mål. Det bliver absolut ingen udfodring. vi ved, hvor gode de walisiske helgens er. GO SAINTS

It's gonna be legendary

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #303: 14 Jun 2008, 17:25 »

Han skal kun vinde med 3 mål. Det bliver absolut ingen udfodring. vi ved, hvor gode de walisiske helgens er. GO SAINTS

Den går jeg efter Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #304: 14 Jun 2008, 20:20 »

Vi gjorde det sgu! Efter høj-intenst drama, med afgørelse i sidste minut i Sevilla, der sendte os fra gruppens sidsteplads til 2. pladsen og dermed kvalifikation til knock-out fasen, må vi blot konstatere, at heldet var med os til sidst.

Selve kampen forløb helt som vi kunne ønske os det i 1. halvleg. Vi startede som lyn og torden, og efter godt tyve minutters spil, var vi foran 2-0 og få minutter senere bragte vi os på 3-0, troede vi. Desværre blev målet annulleret for offside, et mål der ellers alene kunne sende os videre.

Det var lidt som om det fik tyrkerne til at vågne, dog uden at sætte os under pres, fik de lidt bedre styr på spillet og holdt i det mindste os fra de største chancer. 2. halvleg startede med omvendt fortegn. Tyrkerne havde været i, ja, tyrkisk bad og fået sat damp på kedlerne, og lagde et højt pres på os.

Efter et kvarter gav det pote, da Aydin kunne reducere efter et hjørnespark. Tyrkerne troede nok herefter, at de kunne sætte os under endnu mere pres, men vi valgte at satse og gå højere op på banen og forsøge at ligge et modpres. Og minsandten om ikke det lykkedes. Vi fik "fjernet" tyrkerne fra vores felt, og vi kom selv frem til chancer der endeligt kunne have afgjort kampen.

Da Panathinaikos med seks minutter igen, bragte sig foran på udebane i Sevilla, brast vores håb for en stund. For så lå alle hold helt lige på point, og vores målscore var den dårligste og derfor lå vi til at ende sidst. Heldigvis befandt der sig en ghanesisk engel ved navn Barusso på Sanchez Pizjuan, der i det 89. minut kunne sende både os og sit eget hold videre i turneringen.

Dermed er der for første gang et walisisk hold videre til knockout fasen i Champions League nogensinde Opstemt
« Seneste Redigering: 14 Jun 2008, 20:23 af KongFjong » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #305: 14 Jun 2008, 20:36 »

Smukt, fantastisk og alt for fedt.

Jeg havde kun stemt for 3. plads, men din præstation er for vild!

Betaler du prisen i ligaen, sådan som det ofte sker for danske hold i Europa??

Cencur
Manager

« Svar #306: 14 Jun 2008, 20:40 »

Haha møgblæret! Hvordan ser rep ud efterhånden?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Rossonero
Gæst

« Svar #307: 14 Jun 2008, 20:45 »

Det kan jeg vist kun tilskrive mig. Sublimt gået til værks.

Jeg havde ærligt talt ikke stor tiltro efter opdateringen førinden den seneste, hvorfor jeg er rigtig overrasket!

Spændende at se, hvem der bliver din modstander... Held og lykke!

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #308: 14 Jun 2008, 21:42 »

Ja, det er overdrevet fedt. Pt. klarer jeg mig i ligaen. Jeg ligger nr. et med et point ned til Neath, med en kamp færre, så kan bestemt ikke klage. Jeg skifter meget ud til liga- og de hjemlige cupkampe, så der bliver roteret godt, for Gud skal vide, at ligaen har højeste prioritet, men i det her tilfælde er det bare ikke nødvendigt altid at stille med de bedste i ligaen, fordi jeg har så bred en trup.

Mit reputation er steget igen, efter et fald de seneste par sæsoner. Nu er det så tilbage på 2015/16 niveau, men der mangler stadig et stykke før det er på niveau md toppen i sæsonen før. Jeg satser på, at det vil stige endnu mere, men erfaringen fra FM07 siger mig, at det bliver svært og minimale ryk fra sæson til sæson, selv med europæisk succes. 4500 er absolut maksimum tror jeg Smiley

Og der er netop trukket lod til 1. knockout runde, hvor modstanderen bliver selveste FC Barcelona. Kunne have trukket enten Benfice eller måske Fenerbahce som de letteste modstandere, men sådan skulle det ikke blive. Alligevel er jeg tilfreds, for hvis ikke det skal være de letteste modstandere, er det fedt med et storhold som modstander Smiley

Vinokourov
Manager

« Svar #309: 14 Jun 2008, 21:46 »

Sådan, TNS og Sir Hjort!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #310: 14 Jun 2008, 21:47 »

Spørgsmål: Hvordan klarer TNS sig i Champions League gruppespillet?
1. plads. De tager gruppen, og Europa, med storm.
- 5 (18,5%)
2. plads. De sniger sig videre, på sidste spilledag.
- 5 (18,5%)
3. plads. De må "nøjes" med UEFA Cup'en, efter en hæderlig fight i gruppespillet.
- 11 (40,7%)
4. plads. Overmagten er for stor, og de kommer til kort i kampene mod de langt bedre modstandere.
- 6 (22,2%)

Utroligt som man kan ramme rigtigt med valgmuligheder Wink

-LFC-
Manager

« Svar #311: 14 Jun 2008, 21:51 »

S U VE R Æ N T
Dit første CL-gruppespil også går du videre. Ganske vist ikke nogen videre udfordrende gruppe, men alligevel er det magisk, at gå videre med et walisisk hold. Thumbs Up

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #312: 14 Jun 2008, 21:53 »

S U VE R Æ N T
Dit første CL-gruppespil også går du videre. Ganske vist ikke nogen videre udfordrende gruppe, men alligevel er det magisk, at gå videre med et walisisk hold. Thumbs Up

Hehe det er faktisk sjovt. Jeg mener også det var sådan i mit spil i FM07. Jeg tror modstanderne undervurderer mig og jeg nyder godt af, at medierne gør det samme og har derved lettere ved at motivere mine spillere, og måske endda pirkke lidt til modstandernes psyke.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

Sv: The Saint's Alive [Afstemning: Hvor mange titler i denne sæson?]
« Svar #313: 15 Jun 2008, 11:13 »

uhh. Fremragende. Vidste faktisk ikke at indbyrdes opgør gik før målscore. crazy

Men rigtig godt resultat. Det må virkelig give et spark til din og Wales' koefficient.
Good luck mod Barca

It's gonna be legendary

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: The Saint's Alive [Afstemning: Hvor mange titler i denne sæson?]
« Svar #314: 15 Jun 2008, 19:36 »

uhh. Fremragende. Vidste faktisk ikke at indbyrdes opgør gik før målscore. crazy

Men rigtig godt resultat. Det må virkelig give et spark til din og Wales' koefficient.
Good luck mod Barca

Ja det må det alt andet lige. Jeg glæder mig i hvert fald til at se koefficienterne efter denne sæson Smiley

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010